Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 412 500,00 UAH
UA-2020-11-16-013413-c 93b687c5827e4b028e62d16cb06fd810
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 15:32
Очікувана вартість: 1 412 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 062,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
50 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
50 комплект
Комплект клавіатура+миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 11 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 17:27
ТД офісне комп'ютерне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 19 листопада 2020 12:02
Дата відповіді: 23 листопада 2020 16:33
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно вимог тендерної документації у разі, якщо у Технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент". Учасник повинен запропонувати товар який за всіма технічними характеристиками є не гіршим ніж ті що зазначені у документації.
Тендер
Дата подання: 19 листопада 2020 12:02
Дата відповіді: 20 листопада 2020 09:08
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Умовами закупівлі передбачено лише поставку товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-16-013413-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 20 листопада 2020 15:56
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «ПЗ Microsoft® Windows® 10 PRO OA3.0 UKR 64-BIT GML w/out Recovery DVD;
+
- копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві;». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2020 16:32
Шановний Учаснику! Відповідно до інформації міжнародної організації BSA Global Software Survey більше 80% програмного забезпечення в Україні є неліцензійним. Розглядаючи попередню вимогу, ми взяли до уваги той факт, що більшість постачальників, свідомо порушуючи вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою. Корпорація Microsoft розробила новий процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM активації 3.0 (ОА 3.0) для виробників комп'ютерних систем. Ця технологія створена саме для того, щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера, де розташована SLIC (Software Licensing Description Table), тобто таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш кращий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво і який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків з передвстановленою ОС Windows, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак за результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників персональних комп’ютерів (системних блоків) - Lenovo, ASUS, Dell, HP, а також щонайменше два вітчизняних виробника. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Технологія ОЕМ активації ОА 3.0 інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність не вплине на гарантійні зобов’язання виробника. Материнська плата та програмне забезпечення Microsoft® Windows® 10 Pro є комплектуючими системних блоків, які покриті гарантією від виробника. Щодо питання про заміну материнської плати і втрату ліцензії. З точки зору Microsoft заміна материнської плати призводить до створення нового комп'ютера, для якого потрібна окрема автономна FPP ліцензія (версія коробочна або електронна). Встановлену виробником обладнання Windows переносити на інший пристрій не можна. Тому не має значення яким чином була активована OEM ліцензія, вона все одно втрачає свою дію. Зважаючи на те, що умови Ліцензії на програмний продукт Microsoft однакові, незалежно від способу його активації, вважаємо що саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" 1 410 000,00
UAH з ПДВ
1 402 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сахарук Вероніка Володимирівна 1 410 000,00
UAH з ПДВ
1 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 14:18
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:13
Працівники ст16.pdf
30 листопада 2020 14:13
Сертифікати якості.pdf
30 листопада 2020 14:13
Неліцензування.pdf
30 листопада 2020 14:13
Про печатку.pdf
30 листопада 2020 14:13
Надання зразків.pdf
30 листопада 2020 14:13
матеріальна база ст.16.pdf
30 листопада 2020 14:13
Копія паспорту.pdf
30 листопада 2020 14:13
Копія коду.pdf
30 листопада 2020 14:13
Згода на обробку даних.pdf
30 листопада 2020 14:13
Досвід ст.16.pdf
30 листопада 2020 14:13
Довідка - ст. 17_.pdf
30 листопада 2020 14:13
ГЛ - гарантія 12 місяців.pdf
30 листопада 2020 14:13
Гарантія на товар.pdf
30 листопада 2020 14:13
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"

ФОП Сахарук Вероніка Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"
#42116114
Переможець 1 402 500,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"
#42116114
1 402 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 11:20
Договір № 340 (офісне комп'ютерне обладнання).pdf укладений
17 грудня 2020 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 402 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 233 750,00 UAH)