Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Новорічні та Різдвяні свята.
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2020-11-16-013265-c ● ef7a5aa2fe4a4db08846a4b0078678b6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13554415 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Ірина Яхимович +380412437799 kylt.mvk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2020 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2020 14:09 |
Очікувана вартість: | 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: майдан ім. С.П.Корольова, 4/2, м. Житомир, 10014. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація і проведення Новорічних та Різдвяних свят
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська, 61/18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
—
27 грудня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 14:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 14:31 |
перелік змін.docx | |
20 листопада 2020 14:31 |
Новорічні та різдвяні свята ТД та ТЗ.doc |
20 листопада 2020 14:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
20 листопада 2020 14:31 |
перелік змін.docx
|
||||
20 листопада 2020 14:31 |
Новорічні та різдвяні свята ТД та ТЗ.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГАЛИЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ" |
310 000,00
UAH з ПДВ
|
290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СИДОРЕЦЬ РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ" |
315 290,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛЕЛІЧЕНКО ЛЮБОВ КОСТЯНТИНІВНА" |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГАЛИЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ" #2460711011 |
Переможець |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 17:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 12:25
|
дод уг галицький.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 13:47
|
дод угода 290.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 16:19
|
дог189.pdf | укладений |
17 грудня 2020 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2020 році, видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2, 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |