Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по проєкту "Реконструкція системи водопостачання із встановленням обладнання з очистки води у м. Красногорівка"
Очікувана вартість
27 135 730,80 UAH
UA-2020-11-16-013014-c efe34bd12f60431cb95c2a2accd6d807
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Ігорівна

+380663730677
+380626420137
iva-ois@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 33838679
Вебсайт: http://donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20
Контактна особа: Олеся Ігорівна
+380663730677,+380626420137
iva-ois@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 14:50
Очікувана вартість: 27 135 730,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 271 357,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 135678.65 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по проєкту "Реконструкція системи водопостачання із встановленням обладнання з очистки води у м. Красногорівка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85630, Україна, Донецька область, Красногорівка, вул. Риночна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору «Замовник» може перерахувати «Підряднику» аванс до 30% річного обсягу фінансування. «Підрядник» зобов'язується використати одержаний аванс відповідно до вимог п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами) протягом бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Остаточна оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання акту прийому-передачі, оформленого в порядку передбаченому діючим законодавством України. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання : 5%
у строк, що складає менш ніж 80 % строку виконання робіт: 5%
у строк від 81 % до 90 % строку виконання робіт: 3%
у строк, що складає більше 91 %, включно до 99% строку виконання робіт: 1%
у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: 0%
20 листопада 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 14:08
ТД (реконстр Красногорівка) ред 20 11 2020.docx
20 листопада 2020 14:08
Перелік змін (протокол 52).pdf
20 листопада 2020 14:08
Додаток 6 - Проєкт договору (реконстр Красногорівка) ред 20 11 2020.docx
16 листопада 2020 16:58
Додаток 5 - ВОР (Красногорівка).pdf
16 листопада 2020 16:58
ТД (реконстр Красногорівка).docx
16 листопада 2020 16:58
Додаток 5 - ВР (Красногорівка).pdf
16 листопада 2020 16:58
Додаток 6 - Проєкт договору (реконстр Красногорівка).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-24-000002 ● 7fd640f9ce8544bd8c619cb3b7cf031c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2021 13:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

23.06.2021 № 411

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 23.06.2021 №411
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2020-11-16-013014-c від 16.11.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ РСП Дніпро 27 045 392,20
UAH з ПДВ
27 045 392,20
UAH з ПДВ
1.0526315789 25 693 122.59 Документи
ТОВ "БФ"МЕГАПОЛІС ІНВЕСТМЕНТ" 27 072 183,17
UAH з ПДВ
27 072 183,17
UAH з ПДВ
1 27 072 183.17 Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 11:59
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:55
Документи переможця
07 грудня 2020 11:55
Документи переможця
07 грудня 2020 11:55
Документи переможця
07 грудня 2020 11:55
Документи переможця
07 грудня 2020 11:55
Документи переможця
01 грудня 2020 21:56
Електронний підпис
01 грудня 2020 21:53
04. Технічні документи.pdf
01 грудня 2020 21:53
03. Банківська гарантія.7z
01 грудня 2020 21:53
01. Цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2020 21:53
Реєстр.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 22:46
Електронний підпис
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ОС_8-1.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ОС_7-1.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ОС_6-1.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ОС_4-1.rtf
01 грудня 2020 22:44
цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ОС_2-2.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ОС_2-1.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ЛС2_2-1-7.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.rtf
01 грудня 2020 22:44
20_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.rtf
01 грудня 2020 22:43
20_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.rtf
01 грудня 2020 22:43
20_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.rtf
01 грудня 2020 22:43
20_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
01 грудня 2020 22:43
20_ДЦ_ДФ_2-1-4.rtf
01 грудня 2020 22:43
20_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
01 грудня 2020 22:43
20_ДЦ_ДФ_2-1-3.rtf
01 грудня 2020 22:43
20_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
01 грудня 2020 22:43
20_ДЦ_ДЦ.rtf
01 грудня 2020 22:43
20_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
01 грудня 2020 22:43
20_ДЦ_ДФ_2-1-7.rtf
01 грудня 2020 22:43
20_ДЦ_ДФ_2-1-6.rtf
01 грудня 2020 22:43
20_ДЦ_ДФ_2-1-5.rtf
01 грудня 2020 22:43
Статут.pdf
01 грудня 2020 22:43
Протокол2 (2).pdf
01 грудня 2020 22:43
Протокол1 (2).pdf
01 грудня 2020 22:43
Опис (4).pdf
01 грудня 2020 22:43
Наказ от 26.01.19.pdf
01 грудня 2020 22:43
Выписка2.pdf
01 грудня 2020 22:43
Виписка1.pdf
01 грудня 2020 22:43
будівельна Ліцензія.pdf
01 грудня 2020 22:43
Акт2.pdf
01 грудня 2020 22:43
Акт1.pdf
01 грудня 2020 22:43
S0110012 1-м_ 2-м. МЕГА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РСП Дніпро

ТОВ "БФ"МЕГАПОЛІС ІНВЕСТМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ РСП Дніпро
#40102218
Переможець 27 045 392,20
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 13:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ РСП Дніпро #40102218

№ рішення у справі

70/46-р/к

Дата рішення у справі

15.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/15-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РСП Дніпро
#40102218
27 045 392,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:33
дод уг 5 до дог 709.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 11:54
ДУ 4 до договору 709.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 10:10
ДУ 3 до договору 709 (Красногорівка).pdf зміни до договору
07 липня 2021 10:10
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 16:40
дод уг 2 до дог 709.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 16:39
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 10:29
дод уг 1 до дог 709.pdf зміни до договору
17 березня 2021 10:28
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:15
Договір 709 (Красногорівка).pdf укладений
14 грудня 2020 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення суми виконаних робіт у відповідність із обсягами річного фінансування, зміни реквізитів Замовника, уточнення пункту 4.3.1. договору підряду
Номер договору про закупівлю: 709
Договір:
Номер додаткової угоди: 709
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 709
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 709
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 709
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 709
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 045 392,20
UAH (в тому числі ПДВ 4 507 565,36 UAH)