Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по проєкту "Реконструкція станції водопідготовки у м. Мар’їнка"
Очікувана вартість
23 192 856,00 UAH
UA-2020-11-16-012861-c b7d0fcf5b59f44eb8963290746264059
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Ігорівна

+380663730677
+380626420137
iva-ois@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 33838679
Вебсайт: http://donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20
Контактна особа: Олеся Ігорівна
+380663730677,+380626420137
iva-ois@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 14:10
Очікувана вартість: 23 192 856,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 231 928,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115964.28 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по проєкту "Реконструкція станції водопідготовки у м. Мар’їнка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, Мар'їнка, вул. Заводська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору «Замовник» може перерахувати «Підряднику» аванс до 30% річного обсягу фінансування. «Підрядник» зобов'язується використати одержаний аванс відповідно до вимог п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами) протягом бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Остаточна оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання акту прийому-передачі, оформленого в порядку передбаченому діючим законодавством України. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання : 5%
у строк, що складає менш ніж 80 % строку виконання робіт: 5%
у строк від 81 % до 90 % строку виконання робіт: 3%
у строк, що складає більше 91 %, включно до 99% строку виконання робіт: 1%
у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: 0%
20 листопада 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 14:10
ТД (реконстр Марїнка) ред 20 11 2020.docx
20 листопада 2020 14:10
Перелік змін (протокол 52).pdf
20 листопада 2020 14:10
Додаток 6 - Проєкт договору (реконстр Марїнка) ред 20 11 2020.docx
16 листопада 2020 16:51
Додаток 5 - ВОР (Марїнка).pdf
16 листопада 2020 16:51
Додаток 5 - ВР (Марїнка).pdf
16 листопада 2020 16:51
ТД (реконстр Марїнка).docx
16 листопада 2020 16:51
Додаток 6 - Проєкт договору (реконстр Марїнка).docx
20 листопада 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 14:10
ТД (реконстр Марїнка) ред 20 11 2020.docx
20 листопада 2020 14:10
Перелік змін (протокол 52).pdf
20 листопада 2020 14:10
Додаток 6 - Проєкт договору (реконстр Марїнка) ред 20 11 2020.docx
16 листопада 2020 16:51
Додаток 5 - ВОР (Марїнка).pdf
16 листопада 2020 16:51
Додаток 5 - ВР (Марїнка).pdf
16 листопада 2020 16:51
ТД (реконстр Марїнка).docx
16 листопада 2020 16:51
Додаток 6 - Проєкт договору (реконстр Марїнка).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-02-000025 ● bd285d4147d74fe79ce2e758dd9ec2ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2021 14:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

02.07.2021 № 424

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.07.2021 № 424
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-11-16-012861-с від 16.11.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-07-22 13:16:10

щодо надання роз'яснень

Висновок Західного офісу Держаудитслужби (Тернопільська обл.), що надійшов 21.07.2021 о 14:47 год. через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по проєкту «Реконструкція станції водопідготовки у м. Мар’їнка» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-16-012861-c) щодо встановленого порушення вимог пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону, опрацьовано тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації.
Протоколом тендерного комітету департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 16.11.2020 №51 була затверджена тендерна документація до закупівлі «Роботи по проєкту «Реконструкція станції водопідготовки у м. Мар’їнка» (далі – тендерна документація).
Зокрема, пунктом 2 Розділу ІІІ тендерної документації була передбачена в повному обсязі інформація про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Звертаємо увагу, що станом на дату публікації оголошення про проведення відкритих торгів 16.11.2020 в електронній системі закупівель була відсутня технічна можливість зазначити у електронному оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Така можливість з’явилася 03.12.2020.
Таким чином, при оголошенні відкритих торгів по закупівлі «Роботи по проєкту «Реконструкція станції водопідготовки у м. Мар’їнка» тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації були виконані усі вимоги пункту 9 частини другої
статті 21 Закону.
З урахуванням вищенаведеного, просимо додатково роз'яснити з приводу виявленого порушення.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2021-07-23 13:24:08

Про розгляд звернення за роз’ясненням щодо висновку

Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку Департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 21.07.2021 (далі - Замовник) інформує наступне.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі Роботи по проєкту «Реконструкція станції водопідготовки у м. Мар’їнка», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформація про закупівлю оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером UA-2020-11-16-012861-c), Управлінням 21.07.2021 оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, при цьому у висновку зазначено, що в порушення пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону, в оголошені не відображено інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
При цьому у пункті 3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» констатуючої частини даного висновку чітко зазначено зобов’язання щодо усунення порушення, а саме: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протоколом тендерного комітету департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 16.11.2020 №51 була затверджена тендерна документація до закупівлі «Роботи по проєкту «Реконструкція станції водопідготовки у м. Мар’їнка» (далі – тендерна документація). Зокрема, пунктом 2 Розділу ІІІ тендерної документації була передбачена в повному обсязі інформація про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Слід відзначити, що станом на дату публікації оголошення про проведення відкритих торгів 16.11.2020 в електронній системі закупівель була відсутня технічна можливість зазначити у електронному оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Така можливість з’явилася 03.12.2020. Таким чином, з урахуванням того, що Закон зворотної сили не має, при оголошенні відкритих торгів по закупівлі «Роботи по проєкту «Реконструкція станції водопідготовки у м. Мар’їнка» тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації були виконані усі вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. На підставі вищезазначеного, 22.07.2021 о 13:16 год. до Західного офісу Держаудитслужби (Тернопільська обл.) було направлено звернення за додатковими роз'ясненнями щодо висновку, на який 23.07.2021 о 13:24 год. була отримана відповідь, що не містила нової інформації про виявлене порушення. Водночас, слід зазначити, що департаментом житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації постійно вживаються заходи щодо недопущення порушення вимог Закону, а саме: - з 12 по 16 квітня 2021 року член тендерного комітету Омелюх В.Г. успішно пройшов курси підвищення кваліфікації за програмою «Публічні закупівлі» у Харківському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України; - з 17 по 18 червня 2021 року секретар тендерного комітету Сачава О.І. та член тендерного комітету Пашков Є.В. успішно пройшли курси підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення закупівель за програмою «Публічні закупівлі України» у Центрі державних замовлень; - ведеться постійна робота із ознайомлення усіх членів тендерного комітету із змінами, що вносяться до Закону (остання редакція від 01.07.2021), у тому числі із виконання вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Так, тендерним комітетом було вкотре опрацьовано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» для недопущення порушень законодавства в сфері державних закупівель.

2021-07-26 11:23:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону, встановлено порушення вимог пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону, встановлено порушення вимог пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто.

2021-07-27 10:46:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ РСП Дніпро 23 081 450,68
UAH з ПДВ
23 081 450,68
UAH з ПДВ
1.0526315789 21 927 378.15 Документи
ТОВ "БФ"МЕГАПОЛІС ІНВЕСТМЕНТ" 23 106 856,62
UAH з ПДВ
23 106 856,62
UAH з ПДВ
1 23 106 856.62 Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 11:49
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:47
Документи переможця
07 грудня 2020 11:47
Документи переможця
07 грудня 2020 11:47
Документи переможця
07 грудня 2020 11:47
Документи переможця
07 грудня 2020 11:47
Документи переможця
01 грудня 2020 21:21
Електронний підпис
01 грудня 2020 21:18
04. Технічні документи.pdf
01 грудня 2020 21:18
03. Банківська гарантія.7z
01 грудня 2020 21:18
01. Цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2020 21:18
Реєстр.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 23:05
Електронний підпис
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ЛС2_2-1-9.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
01 грудня 2020 23:01
цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ИВРЛС_2-1-8.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ДЦ.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ДФ_2-1-9.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ДФ_2-1-8.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ДФ_2-1-7.rtf
01 грудня 2020 23:01
Протокол1 (2).pdf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ДФ_2-1-6.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ДФ_2-1-3.rtf
01 грудня 2020 23:01
Опис (4).pdf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ОС_8-1.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ОС_7-1.rtf
01 грудня 2020 23:01
Наказ от 26.01.19.pdf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ОС_6-1.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ОС_4-1.rtf
01 грудня 2020 23:01
Выписка2.pdf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ОС_2-2.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
01 грудня 2020 23:01
Виписка1.pdf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ОС_2-1.rtf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
01 грудня 2020 23:01
будівельна Ліцензія.pdf
01 грудня 2020 23:01
Статут.pdf
01 грудня 2020 23:01
21_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.rtf
01 грудня 2020 23:01
Акт2.pdf
01 грудня 2020 23:01
Протокол2 (2).pdf
01 грудня 2020 23:01
Акт1.pdf
01 грудня 2020 23:01
S0110012 1-м_ 2-м. МЕГА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РСП Дніпро

ТОВ "БФ"МЕГАПОЛІС ІНВЕСТМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ РСП Дніпро
#40102218
Переможець 23 081 450,68
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 13:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ РСП Дніпро #40102218

№ рішення у справі

70/46-р/к

Дата рішення у справі

15.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/15-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РСП Дніпро
#40102218
23 081 450,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:19
ДУ 5 до дог 710.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 11:51
ДУ 4 до договору 710.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 10:12
ДУ 3 до договору 710 (Мар'їнка).pdf зміни до договору
07 липня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 16:43
дод уг 2 до дог 710.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 16:42
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 10:16
дод уг 1 до дог 710.pdf зміни до договору
17 березня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:25
Договір 710 (Марїнка).pdf укладений
14 грудня 2020 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення суми виконаних робіт у відповідність із обсягами річного фінансування, зміни реквізитів Замовника, уточнення пункту 4.3.1. договору підряду
Номер договору про закупівлю: 710
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 710
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 710
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 710
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 710
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 081 450,67
UAH (в тому числі ПДВ 3 846 908,44 UAH)