Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для наркозно-дихальних апаратів Primus, виробництва Dräger Medical – 3 найменування
Очікувана вартість
148 453,34 UAH
UA-2020-11-16-012262-c 0e3d7078a4b54a5baa284a96714798c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+380442596217 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+380442596217
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 13:18
Очікувана вартість: 148 453,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Витратні матеріали для наркозно-дихальних апаратів Primus, виробництва Dräger Medical (За рахунок коштів Державного бюджету)
1 Вологозбірники набір (12шт.) 1
2 Сорбент для анастетіків каністра 30
3 Датчик потоку уп.(5шт) 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, Київська область, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 16:29
ТД - Витратні матеріали для наркозно-дихальних апаратів.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ" 148 138,92
UAH з ПДВ
148 138,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «СВМЕД» 148 445,00
UAH з ПДВ
148 445,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 16:09
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:08
Лист-повідомлення.pdf
09 грудня 2020 16:08
Довідка ПДВ.pdf
09 грудня 2020 16:08
Довідка п.5,6,13.pdf
09 грудня 2020 16:08
Дитяча праця.pdf
09 грудня 2020 16:08
Dovidka_121120.pdf
01 грудня 2020 10:57
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:57
Інші документи.pdf
01 грудня 2020 10:57
Реєстр.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 14:23
Копія Статуту.pdf
30 листопада 2020 14:23
Проект договору.pdf
30 листопада 2020 14:23
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 14:23
Інформація щодо МТВ.pdf
30 листопада 2020 14:23
Гарантійний лист ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ"

ТОВ «СВМЕД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ"
#35507428
Переможець 148 138,92
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ"
#35507428
148 138,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 14:49
ДУ 3 ТОВ ДМ-ПРОЕКТ.pdf зміни до договору
26 січня 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:01
ДУ 2 ТОВ ДМ-ПРОЕКТ продовж..pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:08
ДУ 1 ТОВ ДМ-ПРОЕКТ.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 14:58
Договір 14.12 ТОВ ДМ-ПРОЕКТ.pdf укладений
21 грудня 2020 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 стаття 41 розділу VIII Закону України про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII, дійшли згоди згідно пункту11.2 Договору, викласти специфікацію до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 14/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується до 31.03.2021 року поставити Замовнику товар, зазначений у Договорі, а Замовник – прийняти і оплатити такий товар». 2. Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «Строк поставки товару: з січня по 31.03.2021 року (окремими партіями протягом 3 днів з дня подання заявки)». 3. Викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р., а в частині проведення розрахунків до повного їх завершення» 4. Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість договору збільшити на 27 859,80 грн. (Двадцять сім тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять грн. 80 коп.) з ПДВ, у т.ч. ПДВ-4643,30 грн. ( Чотири тисячі шістсот сорок три грн. 30 коп.) та викласти п.п. 3.1 Розділу ІІІ Договору у редакції : «3.1. Ціна цього Договору становить- 175 998,72 грн. (Сто сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 72 коп.), у тому числі ПДВ: 29 333,12 грн. (Двадцять дев’ять тисяч триста тридцять три грн. 12 коп.) що складає: • 2020р-148 138,92 грн. (Сто сорок вісім тисяч сто тридцять вісім грн. 92 коп.) З ПДВ, • 2021р- 27 859,80 грн. ( Двадцять сім тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять грн. 80 коп.) з ПДВ 5. Відповідно Специфікацію (Додаток 1), до вказаного вище Договору слід читати в новій редакції, що додається. 6. У разі необхідності сума, зазначена в п. 4 цієї Додаткової угоди, може бути відкоригована (в межах, що не перевищують 20% суми Договору) шляхом її переукладення. Попередня редакція Додаткової угоди, за наявності такої, втрачає чинність. 7. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 14/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 175 998,72
UAH (в тому числі ПДВ 29 333,12 UAH)