Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Томограф комп'ютерний (код зігдно з УКТЗЕД 9022) ДК 021:2015:33110000-4 візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019:37618 - Система ренгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
Очікувана вартість
8 500 000,00 UAH
UA-2020-11-16-010535-c ab180df6a57d4f7cb6a6d7b18e6abae5
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Устименко

+380332773111 ekonvokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983163
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Контактна особа: Вікторія Устименко
+380332773111
ekonvokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Комп’ютерний томограф Access СТ
(кат. №728116)
Виробник: Philips Healthcare
Комплект:
1. Комп’ютерний томограф Access СТ
2. Лазерна система візуалізації Carestream DRY VIEW 5700
3. Ін’єктор Accutron СТ (з постіним блоком живлення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп’ютерний томограф Access СТ
(кат. №728116)
Виробник: Philips Healthcare
Комплект:
1. Комп’ютерний томограф Access СТ
2. Лазерна система візуалізації Carestream DRY VIEW 5700
3. Ін’єктор Accutron СТ (з постіним блоком живлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФС МЕДИЦИНТЕХНІК"
#38872631
Переможець 8 500 000,00
UAH
16 листопада 2020 15:41

Документи

16 листопада 2020 15:41
sign.p7s
16 листопада 2020 15:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 листопада 2020 15:50
802.pdf укладений
16 листопада 2020 15:50
sign.p7s зміни до договору
05 січня 2021 11:52
sign.p7s зміни до договору
05 січня 2021 11:38
Протокол 513.pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:38
sign.p7s зміни до договору
23 листопада 2020 11:11
додаткова угода до дог 802.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 11:10
sign.p7s зміни до договору
20 листопада 2020 10:54
протокол 455.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 10:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 листопада 2020 10:44
8 500 000,00 UAH UA088201720344341001100030264
КП"Волинська обласна клінічна лікарня"
UA853390500000026001001075231
АФС"МЕДИЦИНТЕХНІК"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 802
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 455
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 802
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 802
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 513
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку