Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах РСЦ ГСЦ МВС в Донецькій області та централізованої охорони майна на об’єктах будівель РСЦ ГСЦ МВС в Донецькій області
Очікувана вартість
4 574,00 UAH
UA-2020-11-16-008269-c 9eaaa6cdfa604165a3795fd103a5a523
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Согласова Наталя Вікторівна

380687795018 smz_don@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Донецькій області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611760
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ НОВЕ ЖИТТЯ, будинок 14
Контактна особа: Согласова Наталя Вікторівна
380687795018
smz_don@hsc.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 09:00
Очікувана вартість: 4 574,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

26 листопада 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:12
Перелік змін.pdf
26 листопада 2020 16:12
Протокол щодо внесення змін.pdf
26 листопада 2020 16:11
Оголошення.pdf
26 листопада 2020 16:09
ТД(сигналізація) зі змінами.doc
26 листопада 2020 16:08
тд зі змінами.pdf
16 листопада 2020 14:34
Протокол.pdf
16 листопада 2020 14:34
Проєкти дог..docx
16 листопада 2020 14:34
ТД(сигналізація).doc
16 листопада 2020 14:33
ТД.pdf
26 листопада 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:12
Перелік змін.pdf
26 листопада 2020 16:12
Протокол щодо внесення змін.pdf
26 листопада 2020 16:11
Оголошення.pdf
16 листопада 2020 14:35
Оголошення.pdf
26 листопада 2020 16:09
ТД(сигналізація) зі змінами.doc
26 листопада 2020 16:08
тд зі змінами.pdf
16 листопада 2020 14:34
Протокол.pdf
16 листопада 2020 14:34
Проєкти дог..docx
16 листопада 2020 14:34
ТД(сигналізація).doc
16 листопада 2020 14:33
ТД.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах РСЦ ГСЦ МВС в Донецькій області
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 1 280,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6,40 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 грудня 2020 14:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах РСЦ ГСЦ МВС в Донецькій області
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг До 03 числа кожного місяця Виконавець складає і надає Замовнику для підписання Акт про надання послуг за попередній місяць, Замовник протягом 2 робочих днів з дня його отримання підписує цей Акт, та повертає один примірник Виконавцю. Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі підписаного та скріпленого за наявністю печаткою Акту наданих послуг відповідно до визначених тарифів та кількості годин охорони протягом п’яти робочих днів з часу отримання Акту про надання послуг, шляхом безготівкового перерахування на поточний рахунок Виконавця, за умови наявності відповідних асигнувань державного бюджету на цілі, визначені цим Договором, з урахуванням наявності фінансового ресурсу на Єдиному казначейському рахунку та за умови відсутності блокування рахунку органом державної казначейської служби. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 11:18
Кінець періоду оскарження: 13 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 13 грудня 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити тендер з підстави, що передбачена п. 1, ч. 1, ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
02 грудня 2020 11:18
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:15
Протокол 34 від 02.12.2020.pdf