Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Коригування)(Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region " (Аdjustment)(Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
Очікувана вартість
333 827 000,00 UAH
UA-2020-11-16-006182-c 6267725521384030ace6f69527a62573
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 zakupku.kst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua
Місцезнаходження: 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
zakupku.kst@gmail.com
Додаткові контактні особи: Чирва Василь Іванович
+380675501070
chirva@kst.in.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Privatne aktsionerne tovaristvo "Kiivspetstrans"
National ID: 02772037
Contact point: Angela Bulavina
+30675501033
zakupku.kst@gmail.com
Additional contacts: Чирва Василь Іванович
+380675501070
chirva@kst.in.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 січня 2021 14:57
Очікувана вартість: 333 827 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 669 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 16 листопада 2020 13:09
Enquiries until: 07 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 13 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 грудня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 333 827 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 669 135 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, c. Підгірці, Полігон твердих побутових відходів № 5
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region " (Аdjustment)(Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поетапні розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-16-006182-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АТ "КИЇВМЕТРОБУД", Код ЄДРПОУ:01387432
Дата подання: 19 січня 2021 15:30
Оскарження відхилення пропозиції АТ «Київметробуд»

Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію АТ «Київметробуд» чим порушив права та охоронювані законом інтереси нашої компанії, яка б могла пройти кваліфікацію. Свою позицію ми мотивуємо наступними доводами:
1) Стосовно відсутності довідки або опису, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. Маємо повідомити, що відповідно до пункту 14 частини 2. статті 13 Закону України Про акціонерні товариства вiд 17.09.2008 № 514-VI «Статут акціонерного товариства повинен містити відомості про: склад органів товариства та їх компетенцію, порядок утворення, обрання і відкликання їх членів та прийняття ними рішень, а також порядок зміни складу органів товариства та їх компетенції;»
На виконання цієї вимоги усі повноваження, права та обов’язки (в тому числі на право підпису тендерної пропозиції та/або договору) виконавчого органу товариства яким є Генеральний директор, визначені пунктом 9 чинного статуту Акціонерного товариства «Київметробуд».
Виходячи з вищенаведеного документи, що вимагаються пп.5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації, а саме статут юридичної особи та довідка або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту відносяться до документів, які підтверджують повноваження та право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, відповідно Замовник перед відхиленням пропозиції, згідно Закону повинен був зазначити дану невідповідність та надати 24 години на виправлення даної помилки, відхиляти нашу пропозицію було незаконним відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Можливості на виправлення невідповідностей Замовник не надав, чим порушив пункт 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того на противагу наданої Замовником довідкової інформації, наша позиція підтверджується також відповідним рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12130-р/пк-пз від 18.06.2020 р.
2)Стосовно наявності податкового боргу, на вимогу п. 6 Додатку 3 до тендерної документації, нами у складі тендерної пропозиції була надана «Довідка про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)» вих.№ 1326/226 від 17.12.2020 р.
Сервіс сайту Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/businesspartner) за допомогою якого було перевірено стан розрахунків з бюджетом, було створено відповідно до вимог Закону України "Про інформацію" від 02 жовтня 1992 року № 2657 та статті 74 Податкового кодексу України, що містить інформацію вільного доступу, яка не має статусу забороненої для розголошення.
При цьому потрібно врахувати, інформацію надану Мінекономіки у листі від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06 , та у листі Державної податкової служби України від 24.12.2019 № 4158/5/99-00-02-10-02-16 ) про те, що Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (із змінами) на офіційному порталі Державної податкової служби України (tax.gov.ua) та на Порталі відкритих даних(data.gov.ua) щомісяця оприлюднюється інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг. Сума податкового боргу може змінюватись щоденно. Тому, необхідність підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом шляхом видачі відповідної довідки за встановленою формою залишається. Порядок надання довідки з інформацією про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів у відкритому доступі визначає Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27.09.2018 року за № 1102/32554.
Крім того з метою спрощення доступу бізнесу до торгів шляхом проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі Мінекономрозвитку і торгівлі та Мінфін спільним наказом від 17.01.18 р. № 37/11 затвердили Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність заборгованості (наявність податкового боргу) в учасника процедур закупівлі.
Також хочемо відмітити, що у вищевказаних листах Мінекономіки та Державної податкової служби листах відсутні будь-які посилання на Сервіс сайту Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/businesspartner), яким скористався Замовник для визначення підстави відхилення нас як учасника.
Також у тендерній документації Замовником не прописана можливість перевірки учасників процедури через Сервіс сайту Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/businesspartner).
Тобто можна зробити висновок, що Замовник незаконно відхилив пропозицію АТ «Київметробуд», коли скористався непередбаченими законом шляхами перевірки наявності у нас заборгованості зі сплати податків і використав податковий сервіс, який не опублікований у переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, та який публікується Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України в якості Уповноваженого органу, який оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним.
Вважаємо що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію АТ «Київметробуд», і у випадку невідхилення нашої тендерної пропозиції ми могли б виправити наявні помилки та бути допущеними до проведення електронного аукціону, взяти у ньому участь та можливо стати переможцем процедури закупівлі.

Вимагаємо :
1. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції АТ «Київметробуд»
2. Надати АТ «Київметробуд» відповідно до пункту 9 статті 26 Закону 24 години на виправлення помилок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 09:32
1. Пп.6 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації передбачає, що статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів підтверджується наступними документами та інформацією:
- довідка щодо особи (осіб), уповноваженої(их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю;
- для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів;
- для учасників-юридичних осіб - у разі підписання іншою особою - доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів);
- довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб);
*При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином.
- для учасників-фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, - у разі підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю уповноваженою особою учасника, у складі тендерної пропозиції надається доручення (довіреність) учасника.
З огляду на викладене, статут не відноситься згідно положень тендерної документації до документів, що підтверджують повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів.
Щодо рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12130-р/пк-пз від 18.06.2020 (закупівля за №UA-2020-04-30-000829-c) слід зазначати, що відповідно до пункту 1.1 розділу 3 Документації Пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися, зокрема, з документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Додаток 1 Документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, зокрема, перелік інших документів, відповідно до пункту 1 "Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції" якого учасник має надати, зокрема, скановану з оригіналу копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.».
Тобто, тендерна документація у торгах за №UA-2020-04-30-000829-c передбачала, що статут відноситься до документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції, а тому такий недолік тендерної пропозиції потрапляв під виправлення помилок у порядку, передбаченому частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, рішення замовника повністю відповідає вимогам чинного законодавства та повністю узгоджується з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відповідно до п.13 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник відповідно до п.6 Додатку 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. У разі наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), додатково у складі тендерної пропозиції надається інформація про заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Разом з тим, згідно з положеннями п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації достовірність інформації, що надається у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами тендерної документації та додатками до неї, підтверджується документами та інформацією, наданими у складі тендерної пропозиції як на вимогу замовника, так і наданими додатково на розсуд учасника, відкритою інформацією, оприлюдненою на сайтах виробників/офіційних дилерів/дистриб’юторів, інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах/судових реєстрах, доступ до яких є вільним, або інформацією/публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг (http://sfs.gov.ua/businesspartner - ДІЗНАЙСЯ БІЛЬШЕ ПРО СВОГО БІЗНЕС-ПАРТНЕРА) та Інформація про щомісячні відомості про надані відстрочення (розстрочення) сплати податкових зобов’язань, списання податкового боргу (за видами податків та зборів та за окремими платниками податків) (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/vidstr-appl - Реєстр заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов'язання чи податкового боргу) відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" є публічною та оприлюднена у формі відкритих даних згідно із постановою КМУ №835 від 21.10.2015 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
Перевірка інформації про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг засвідчила наявність боргу в АТ «КИЇВМЕТРОБУД».
Станом на 21.01.2021 згідно інформації з сайту http://sfs.gov.ua/businesspartner відносно АТ «КИЇВМЕТРОБУД» містяться наступні дані: «Станом на 11.01.2021 щодо платника податків АТ "КИЇВМЕТРОБУД" наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ». Станом на 19.01.2021 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.».
Реєстр заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов'язання чи податкового боргу (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/vidstr-appl) як станом на дату прийняття рішення тендерним комітетом, так і станом на 21.01.2021, не містить жодної інформації про розстрочення, відстрочення грошового зобов'язання чи податкового боргу АТ «КИЇВМЕТРОБУД».
З огляду на викладене, замовник зобов’язаний був відмовити АТ «КИЇВМЕТРОБУД» в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію АТ «КИЇВМЕТРОБУД».

Документи подані скаржником

19 січня 2021 15:30
Лист 3304-04_2361-06_160120.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-23-000010 ● 12fb9fe6497142f69f24394ef4c74b91
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2021 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.03.2021 № 208

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
23.03.2021 № 208

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-16-006182-с 16.11.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-24 10:39:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції та технічного переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») очікуваною вартістю 333 827 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-16-006182-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-25 14:17:31

Пояснення на запит Держаудитслужби

Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі робіт «Реконструкція та технічного переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування). ( Код ДК 021:2015 -45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт).
Згідно п. 2 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.07.2018 року № 1347 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05 липня 2013 року № 1126 «Про визначення замовника виконання робіт з реконструкції та технічного переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс», зокрема, було визначено виконавцем робіт та надано повноваження щодо визначення генеральної підрядної будівельної організації для виконання робіт.
20.12.2019 року за результатами розгляду проектної документації об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області" (Коригування) Державним підприємством «Спеціалізована державна експертна організація – Центральна служба української державної будівельної експертизи» був затверджений експертний звіт № 00-0956-19/ПБ.
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.02.2020 року № 305 «Про перезатвердження проекту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) проект «"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області" (Коригування) був перезатверджений з урахуванням вищевказаного експертного звіту.

1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Вимоги до робіт та матеріальних ресурсів, що повинні використовуватися в процесі виконання робіт, встановлені відповідно до вимог державних стандартів, будівельних норм, а саме:
- ДБН А.2.2-3-2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”;
- ДБН В.2.4-2-2005 “Полігони твердих побутових відходів”.
- ДБН 360-92* “Містобудування, планування і забудова міських і сільських поселень”;
- ДБН В.1.2-14-2009 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ”;
- ДБН В.2.4-3:2010 “Гідротехнічні споруди”;
- ДБН В.2.2-75:2013 “Каналізація зовнішні мережі і споруди”.;
- ДБН В.2.5-74:2013 “Водопостачання, зовнішні мережі та споруди”;
- ДБН В.2.3-5-2001 “Вулиці та дороги населених пунктів”;
- ДБН А.2.1-1-2008 “Інженерні вишукування для будівництва”;
- ДБН А.3.2-2-2009 “Охорона праці і промислова безпека у будівництві”;
- ДБН В.1.2-9-2008 “Основні вимоги будівель і споруд. Безпека експлуатації”;
- ДБН А.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва”;
- ДБН В.1.1-7-2002 “Пожежна безпека об’єктів будівництва”;
- ДБН В.2.5-76-2014 “Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення”;
- ДСТУ Б.А.2.2-7-2010 “ Розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у складі проектної документації об’єктів”;
- ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 “ Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва”;
- ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Перелік та обсяги робіт зазначені у затвердженій проектно - кошторисній документації відповідно до технічних вимог.


2. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі: 333 827 000,00 грн. визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до розробленої та затвердженої проектно - кошторисної документації та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049 з урахуванням вартості виконаних робіт у період 2018-2019 роки.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-04-23 12:53:43

Аргументовані заперечення до висновку

Приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» 16 квітня 2021 року через електронну систему закупівель отримано висновок про результати моніторингу закупівлі "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області" (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформація про моніторинг № UA-M-2021-03-23-000010 щодо закупівлі № UA-2020-11-16-006182-с).
Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» ознайомилося з висновком про результати моніторингу від 16 квітня 2021 року та надає аргументовані заперечення щодо вищевказаного висновку.

1. Щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону в тендерній документації (пункт 3.2 розділу VІ) Замовником встановлено вимоги, що переможець в строк десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику, особисто або поштою, документи та інформацію, необхідні для укладення договору про закупівлю, а саме договірну ціну та всі розрахунки до неї, орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати, відповідно до Додатку 4 Тендерної документації); розрахунок ціни (договірної ціни) у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 або у іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі. Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання вказаних документів в паперовому вигляді, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель».
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Відповідно до ч. 1 ст. 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів.
Відповідно до ч. 1 ст. 639 Цивільного кодексу України договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 639 Цивільного кодексу України якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася.
Відповідно до ч. 1 ст. 639 Цивільного кодексу України якщо сторони домовилися укласти договір за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем, він вважається укладеним у письмовій формі.
Відповідно до ч. 3 ст. 639 Цивільного кодексу України якщо сторони домовились укласти у письмовій формі договір, щодо якого законом не встановлена письмова форма, такий договір є укладеним з моменту його підписання сторонами.
Частина 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» наголошує на тому, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу першого ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до п.3.1 Розділу 6 Тендерної документації договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.19.1 Проекту договору (Додаток 5 до Тендерної документації) невід’ємною частиною даного Договору є:
1. Додаток № 1 - Договірна ціна.
2. Додаток № 2 - Зведений кошторисний розрахунок.
3. Додаток № 3 - Графік виконання робіт.
Відповідно до п. 6 Розділу 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати, відповідно до Додатку 4 Тендерної документації без зазначення ціни/цінових показників).
Відповідно до реєстру наданих документів у складі тендерної пропозиції ( 41-50 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики) ТОВ «Будівельне управління механізації» надало орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати, відповідно до Додатку 4 Тендерної документації без зазначення ціни/цінових показників).
Подання договірної ціна та всіх розрахунків до неї, розрахунку ціни (договірної ціни) у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 або у іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі у складі тендерної пропозиції Тендерною документацією не вимагалося.
Укладення договору у паперовому вигляді зумовлює отримання від Переможця торгів договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку та графіка виконання робіт (з зазначенням ціни/цінових показників) як додатків до Договору на закупівлю у паперовому вигляді. Ці документи не подавалися ТОВ «Будівельне управління механізації» під час проведення процедури закупівлі в електронному вигляді, оскільки на той час ще не були створені.
Після підписання договору копії наданих до укладеного договору у паперовому вигляді документів були оприлюднені в електронній системі закупівель у встановленому законодавством порядку.
На підставі викладеного, у діях Замовника щодо встановлення вимоги згідно п.3.2. Розділу 6 Тендерної документації відсутнє порушення ст. 5, ч. 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі.

2. Щодо порушення Замовником ч. 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» вимогам законодавства, порушення Замовником п.1 ч.1 ст.31, ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «…При цьому, Замовником в тендерній документації (п. 3.1 Додатку 2 до ТД) встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору залученими субпідрядними організаціями/співвиконавцями, чим порушено частину 3 статті 16 Закону № 922-VIII. Поряд з цим, ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не підтверджено наявності власного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, оскільки надано досвід виконання аналогічних договорів субпідрядною організацією, чим не виконано вимогу передбачену частиною 2 статті 16 Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII не відхилив тендерну пропозицію Переможця, як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а допустив до аукціону. Вищевказане призвело до порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.»

2.1. Щодо порушень Замовником ч. 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «…При цьому, Замовником в тендерній документації (п. 3.1 Додатку 2 до ТД) встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору залученими субпідрядними організаціями/співвиконавцями, чим порушено частину 3 статті 16 Закону № 922-VIII…»
Відповідно до абзацу другого ч. 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до абзацу першого ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником в тендерній документації (п. 3.1 Додатку 2 Тендерної документації) встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору залученими субпідрядними організаціями/співвиконавцями.
У Висновку про результати моніторингу закупівлі не зазначено яким чином п. 3.1 Додатку 2 Тендерної документації порушує ч. 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Норма абзацу другого ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не обмежує замовника у визначені способу документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору.
Враховуючи викладене, вимоги п. 3.1 Додатку 2 Тендерної документації повністю відповідають положенням ст. 16 Закон України «Про публічні закупівлі».

2.2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» вимогам законодавства.
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «…Поряд з цим, ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не підтверджено наявності власного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, оскільки надано досвід виконання аналогічних договорів субпідрядною організацією, чим не виконано вимогу передбачену частиною 2 статті 16 Закону № 922-VIII».
Відповідно до пп.1,2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Відповідно до п.2 ч. 2 ст. 22 Закон України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закон України «Про публічні закупівлі» , підстави, встановлені статтею 17 цього Закон України «Про публічні закупівлі», та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закон України «Про публічні закупівлі» , у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вказівок чи обмежень щодо встановлення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Частина 2 статті 16 Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість встановлення одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Абзацом 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
З урахуванням викладеного:
- зазначена норма Закону України «Про публічні закупівлі» стосується учасника, а не способу документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям замовником;
- норми Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяють учаснику самостійно без додаткових вимог в тендерній документації для підтвердження відповідності таким кваліфікаційним критеріям як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» повністю відповідала вимогам пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації, у замовника були відсутні правові підстави для відхилення поданої тендерної пропозиції.

2.3 Щодо порушення Замовником п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «…Замовник на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII не відхилив тендерну пропозицію Переможця, як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а допустив до аукціону».
Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2020-11-16-006182-c Переможцем визначено ТОВ «Будівельне управління механізації».
У висновку про результати моніторингу закупівлі не зазначено у чому полягає невідповідність ТОВ «Будівельне управління механізації» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно у висновку про результати моніторингу закупівлі не обґрунтовано чому Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Будівельне управління механізації».
У діях Замовника відсутнє порушення п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

2.4. Щодо порушення Замовником ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано на наявність у діях Замовника «…порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону»
Виходячи з вищевикладеного, оскільки, у діях Замовника відсутні порушення ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», у діях Замовника відсутнє порушення п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно, у діях Замовника відсутнє порушення ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2021-04-26 13:33:50

про надання інформації

Північний офіс Держаудитслужби розглянув аргументовані заперечення до висновку Приватного акціонерного товариства «Київспецтранс» від 23.04.2021 року, опубліковані в інформаційно-телекомунікаційні системі публічних закупівель Prozorro щодо процедури закупівлі робіт з реконструкції та технічного переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформацію опубліковано в на сайті Уповноваженого органу за номером ID: UA-2020-11-16-006182-c), і повідомляє.
Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне.
У тендерній документації (пункт 3.2 розділу VІ) Замовником встановлено вимоги, що переможець в строк десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику, особисто або поштою, документи та інформацію, необхідні для укладення договору про закупівлю, а саме договірну ціну та всі розрахунки до неї, орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати, відповідно до Додатку 4 Тендерної документації); розрахунок ціни (договірної ціни) у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 або у іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі. Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання вказаних документів в паперовому вигляді, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Також, за результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» вимогам законодавства.
Так, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII у тендерній документації зазначаються, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з частиною 2 статті 16 Закону № 922-VIII замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Додатком 2 до тендерної документації Замовником визначено наступні кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону № 922-VIII якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Слід зазначити, що нормами Закону № 922-VIII не передбачено, що учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору можуть підтверджувати досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору залученими субпідрядними організаціями/співвиконавцями.
При цьому, Замовником в тендерній документації (п. 3.1 Додатку 2 до ТД) встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору залученими субпідрядними організаціями/співвиконавцями, чим порушено частину 3 статті 16 Закону
№ 922-VIII.
Поряд з цим, ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не підтверджено наявності власного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, який встановлено для учасників, оскільки надано досвід виконання аналогічних договорів субпідрядною організацією, чим не виконано вимогу передбачену частиною 2 статті 16 Закону № 922-VIII.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а допустив до аукціону.
Поряд з цим зазначаємо, враховуючи що моніторингом не встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закон за результатами проведеного моніторингу відсутнє.

Надання інформації про усунення порушення замовником

29.04.2021 року ПрАТ "Київспецтранс" була подана позовна заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського р-ну Київської області» (Коригування) (Код ДК 021:2015-45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») до Окружного адміністративного суду міста Києва.

2021-04-30 09:25:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 3 статті 16 Закону та недотримання принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 3 статті 16 Закону та недотримання принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель) • відсутній механізм

-

2021-04-26 13:36:21

Ознака оскарження в суді

29.04.2021 року ПрАТ "Київспецтранс" була подана позовна заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського р-ну Київської області» (Коригування) (Код ДК 021:2015-45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») до Окружного адміністративного суду міста Києва.

2021-04-30 09:27:17

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 січня 2021
UA-2020-11-16-006182-c6267725521384030ace6f69527a62573
Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Місцезнаходження: 04208, Україна, м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" Документи
Відхилено
Документи
до 15 січня 2021 18:39
АТ "КИЇВМЕТРОБУД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 15:52
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:52
Довідка щодо Статті 17.pdf
02 лютого 2021 14:53
Електронний підпис
02 лютого 2021 14:52
Довідка ДФС.rar
02 лютого 2021 11:51
Електронний підпис
02 лютого 2021 11:48
Ліцензія.pdf
17 грудня 2020 14:17
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:17
Електронний підпис
17 грудня 2020 13:25
95. Банківська гарантія.zip
17 грудня 2020 13:25
25-39. Техніка.rar
17 грудня 2020 13:25
8-13. Лабораторія.rar

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.6 п.1.1 Розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. 1.2. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації власна техніка та транспортні засоби, інформація про які надана у Довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не підтверджені оборотно-сальдовою відомістю (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника. 1.3. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації орендовані транспортні засоби/механізми та транспортні засоби/механізми, що планується залучати учасником по договору(ам) надання послуг, інформація про які надана у Довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не підтверджені оборотно-сальдовою відомістю (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням. 1.4. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції договір найму транспортного засобу від 16.01.2019 ТОВ «Студентські мережі» з Петрик Ю.Б. надано не у повному обсязі, а саме: відсутній акт прийому-передачі транспортних засобів. 1.5. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг транспортними засобами від 02.03.2020 №02/03/20-1232 між учасником та ТОВ «Парк будівельної техніки», п.8 якого визначає стороною договору ТОВ «Студентські мережі». 1.6. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції договір оренди від 13.04.2020 №13/04/2020 між ТОВ «Спецконтроль Україна» та ФОП Стебло М.М., який містить наступні невідповідності: - не містить строку дії договору оренди, тобто, відсутня можливість встановити на який строк надається в оренду техніка; - акт приймання-передачі техніки не містить дати, що унеможливлює встановити факт передачі техніки в оренду. 1.7. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг автокранами №42 від 14.04.2020 між ТОВ «Спецконтроль Україна» та ТОВ «СК «Кран-Сервіс-Будагро», який містить наступні невідповідності: - згідно п. 5.1 Договору строк дії Договору – до 31.12.2020 (п.5.1 Договору), згідно п.10.1 Договору строк дії Договору – до 31.12.2021; - договір не містить специфікації кранів, якими має надаватися послуга; - договору передують договір оренди та договір надання послуг. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутні дані щодо продовження їх строку дії. 1.8. У порушення вимог п.1.2. Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції по п.4.4 надано свідоцтво про державну реєстрацію в якості, що не дозволяє ідентифікувати обладнання (машину, механізм) та його власника. 1.9. У порушення вимог п.1.3 Додатку 2 до Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції Сертифікат ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» не підтверджує можливість лабораторії виконувати дослідження по міцності бетону. Окрім того, Сертифікат наданий не у повному обсязі, а саме: відсутній аркуш 6. 1.10. Надана у складі тендерної пропозиції Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 10.1 містить наступні невідповідності: - по працівнику п.2 - вказана у довідці посада не відповідає останньому запису в трудовій книжці; - по працівнику п. 6 - у довідці невірно вказана присвоєна кваліфікація («технік монтажник» замість «технік-механік»); - по працівнику п.8 - вказана у довідці посада не відповідає останньому запису в трудовій книжці та наказу; - по працівнику п.12 – довідка не містить інформацію про кваліфікацію працівника. 1.11. У порушення вимог п.2.1 Додатку до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надані кваліфікаційні сертифікати та документи, які не засвідчені печатками власників таких сертифікатів. 1.12. У порушення вимог п.2.2 Додатку до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Довідка про кваліфікацію фахівців робочих професій згідно форми у Додатку 10.2 частково не містить інформації про спеціальність фахівців робочих професій. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.7 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди». 2.2. П.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації (витяг) «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: оборотно-сальдовою відомістю (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням». 2.3. П.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації (витяг) «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: у разі оренди (лізингу, послуг, суборенди, тощо) – чинними договорами оренди (лізингу, послуг, суборенди, тощо) зазначеної техніки, обладнання, машин, механізмів або устаткування, що містять підпис і печатку Учасника та контрагента за договором. Надані Учасником договори (лізингу, послуг, суборенди, тощо) повинні діяти не менше строку виконання робіт, а у разі менше, то Учасник додатково надає лист про те, що такий договір буде продовжено». 2.4. П.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації (витяг) «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: документами про державну реєстрацію на обладнання, машини, механізми або устаткування, якщо таке обладнання, машини, механізми або устаткування підлягають обов’язковій реєстрації». 2.5. П.1.3 Додатку 2 до Тендерної документації «Для виконання робіт повинна бути документально підтверджена наявність: - лабораторії для виконання досліджень по ущільненню ґрунту - лабораторії для виконання досліджень по міцності бетону Наявність вищезазначених лабораторій підтверджується чинним сертифікатом визнання вимірювальних можливостей (свідоцтво про технічну компетентність, атестату про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію, тощо) лабораторії з додатком (перелік вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва) до нього. У разі оренди учасником лабораторії (або отримання послуг лабораторії згідно договору) у складі тендерної пропозиції додатково надається чинний договір.». 2.6. П.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації «Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 10.1, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.». 2.7. П.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації «Кваліфікаційний(і) сертифікат(и) та документ(и), що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства, повинні бути засвідчені власниками таких сертифікатів/документів (підписом і печаткою).». 2.8. П.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації «Довідка про кваліфікацію фахівців робочих професій згідно форми у Додатку 10.2, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - на власну техніку та транспортні засоби, інформація про які надана у Довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми згідно форми Додатку 9 Тендерної документації надати оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника. 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - на орендовані транспортні засоби/механізми та транспортні засоби/механізми, що планується залучати учасником по договору(ам) надання послуг, інформація про які надана у Довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, надати оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - договір найму транспортного засобу від 16.01.2019 ТОВ «Студентські мережі» з Петрик Ю.Б. у повному обсязі або акт прийому-передачі транспортних засобів до договору найму транспортного засобу від 16.01.2019 ТОВ «Студентські мережі» з Петрик Ю.Б. 3.5. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - договір про надання послуг транспортними засобами від 02.03.2020 №02/03/20-1232 між учасником та ТОВ «Парк будівельної техніки», який повинен містити достовірну інформацію щодо сторін договору. 3.6. По п.1.6 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: договір оренди від 13.04.2020 №13/04/2020 між ТОВ «Спецконтроль Україна» та ФОП Стебло М.М., який повинен містити строку дії договору оренди; акт приймання-передачі техніки який повинен містити дату підписання вказаного акту сторонами. 3.7. По п.1.7 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: договір про надання послуг автокранами №42 від 14.04.2020 між ТОВ «Спецконтроль Україна» та ТОВ «СК «Кран-Сервіс-Будагро», приведений у відповідність щодо строку дії Договору оренди та який повинен містити специфікацію кранів, якими має надаватися послуга; документи/інформацію щодо продовження строку дії договору оренди та договору надання послуг, що передують договору про надання послуг автокранами №42 від 14.04.2020 між ТОВ «Спецконтроль Україна» та ТОВ «СК «Кран-Сервіс-Будагро». 3.8. По п.1.8 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - свідоцтво про державну реєстрацію в якості, що дозволяє ідентифікувати обладнання (машину, механізм) та його власника. 3.9. По п.1.9 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Сертифікат ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» у повному обсязі або відсутній аркуш 6; 2) документальне підтвердження наявності лабораторії для виконання досліджень по міцності бетону. Наявність вищезазначеної лабораторії підтверджується шляхом надання чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей (свідоцтво про технічну компетентність, атестату про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію, тощо) лабораторії з додатком (перелік вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва) до нього. У разі оренди учасником лабораторії (або отримання послуг лабораторії згідно договору) додатково надається чинний договір. 3.10. По п.1.10 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – скориговану Довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 10.1, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та повинна містити достовірну та повну інформацію по працівникам пп.2, 6, 8, 12. 3.11. По п.1.11 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - кваліфікаційні сертифікати та документи, засвідчені печатками власників таких сертифікатів. 3.12. По п.1.12 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - скориговану Довідку про кваліфікацію фахівців робочих професій згідно форми у Додатку 10.2, яка повинна містити інформацію про спеціальність фахівців робочих професій.

Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:59
Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
17 грудня 2020 17:39
Електронний підпис
17 грудня 2020 17:38
59. Реєстр документів.pdf
17 грудня 2020 17:38
42.Лист- погодження.pdf
17 грудня 2020 17:38
22064 КИЇВМЕТРОБУД p7s.7z
17 грудня 2020 17:38
38. Копії декларації.pdf
17 грудня 2020 17:38
37 Копія Дозволу.pdf
17 грудня 2020 17:38
27.4. Довіреність.pdf
17 грудня 2020 17:38
1. Форма пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

АТ "КИЇВМЕТРОБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 323 478 445,00
UAH з ПДВ
320 140 175,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" 323 950 000,00
UAH з ПДВ
320 611 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 15:52
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:52
Довідка щодо Статті 17.pdf
02 лютого 2021 14:53
Електронний підпис
02 лютого 2021 14:52
Довідка ДФС.rar
02 лютого 2021 11:51
Електронний підпис
02 лютого 2021 11:48
Ліцензія.pdf
17 грудня 2020 14:17
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:17
Електронний підпис
17 грудня 2020 13:25
95. Банківська гарантія.zip
17 грудня 2020 13:25
25-39. Техніка.rar
17 грудня 2020 13:25
8-13. Лабораторія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#38055234
Переможець 320 140 175,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#38055234
320 140 175,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 11:50
Договірна ціна.pdf укладений
09 лютого 2021 11:49
Зведений коштрис.pdf укладений
09 лютого 2021 11:49
Графік.pdf укладений
09 лютого 2021 11:49
Договір на закупівлю робіт № 0902-21Б від 09.02.2021.pdf укладений
09 лютого 2021 11:49