Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний комплекс для комплектування кабінетів біології та математики)
Очікувана вартість
107 400,00 UAH
UA-2020-11-16-005161-c ● 8ccd12996a3946bdb60b27ab53c90a67
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НИЖНЬОВОРІТСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВОЛОВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22115703 |
Місцезнаходження: | 89130, Україна , Закарпатська обл., село Нижні Ворота, вулиця Центральна, буд. 104 |
Контактна особа: |
Ряшко Наталія Юріївна 380313641185, 380313641442 school-internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2020 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 107 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 537,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
повинно відповідати Наказу №1440/02.11.2017 “Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний комплекс для комплектування кабінетів біології та математики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89130, Україна, Закарпатська область, с.Нижні Ворота, вул. Центральна, 104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів, після поставки товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 15:32 |
оголошення.docx | |
23 листопада 2020 15:31 |
дод 2 (х-ка предмету закупівлі).docx | |
23 листопада 2020 15:30 |
дод 3 (цінова пропозиція).docx | |
23 листопада 2020 15:29 |
дод №1(вимоги до Учасника).docx | |
16 листопада 2020 12:22 |
Договір ПРОЕКТ 107400.docx |
23 листопада 2020 15:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 листопада 2020 15:32 |
оголошення.docx
|
|||||||||
23 листопада 2020 15:31 |
дод 2 (х-ка предмету закупівлі).docx
|
|||||||||
23 листопада 2020 15:30 |
дод 3 (цінова пропозиція).docx
|
|||||||||
23 листопада 2020 15:29 |
дод №1(вимоги до Учасника).docx
|
|||||||||
16 листопада 2020 12:22 |
Договір ПРОЕКТ 107400.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 19 листопада 2020 10:51
Дата відповіді: 19 листопада 2020 11:37
розглядаєте аналоги ао еквівалент ?
потрібен монтаж та встановлення?
Відповідь: Доброго дня . Розглядаємо аналоги. Монтаж не потрібний.
тендер
Дата подання: 20 листопада 2020 15:28
Дата відповіді: 23 листопада 2020 10:29
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на проектор, інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-16-005161-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 19 листопада 2020 10:47
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Враховуючи це, можна запропонувати виключно інтерактивні дошки торгової марки SMARTBoard, та проектори торгової марки InFocus. Тобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються).
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
Розгорнути
Згорнути
Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Враховуючи це, можна запропонувати виключно інтерактивні дошки торгової марки SMARTBoard, та проектори торгової марки InFocus. Тобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються).
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 листопада 2020 14:34
Дискримінаційні вимоги виключені з тендерної документації і приведені у відповідність вимог Закону.
Номер вимоги: UA-2020-11-16-005161-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 24 листопада 2020 13:08
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 Оголошення, Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій необхідні документи на інтерактивний КОМПЛЕКС, а саме - копії висновку СЕС, сертифікату (декларації) відповідності, авторизаційного листа, сертифікату ISO9001:2015 та ISO14001:2015. Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу інтерактивного комплексу (мультимедійний проектор та інтерактивна дошка) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб (інтерактивний комплекс), тому кожен з цих виробників має свої Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво ОКРЕМО мультимедійних проекторів та інтерактивних дошок, а також Висновки СЕС та сертифікати/декларації відповідності видаються уповноваженими органами окремо на мультимедійні проектори та інтерактивні дошки. Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу (проекторів та дошок ОКРЕМО), тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ). Виходячи з цього, надання усіх документів на інтерактивний комплекс не є можливим для більшості Учасників та суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Оголошення та зазначити необхідність надання всіх необхідних документів на інтерактивний комплекс АБО на кожну з його складових (мультимедійний проектор та інтерактивну дошку).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 15:47
Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо наступне:
У додатку 2 до оголошення встановлені технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі та передбачено закупівлю інтерактивних комплексів, які складаються з певних компонентів, але є одним цілим, тобто одиницею товару. Вказані компоненти, з яких складається інтерактивний комплекс, повинні бути сумісні між собою. Саме тому мова йде про комплекс, а не про окремі його складові. Тому порушення у вимогах до Учасників відсутні. Оскільки мова йде про закупівлю інтерактивних комплексів, то й вимоги встановлені щодо надання сертифікатів та авторизаційних листів саме на інтерактивний комплекс, а не на його складові. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства у сфері освіти, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.
У додатку 2 до оголошення встановлені технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі та передбачено закупівлю інтерактивних комплексів, які складаються з певних компонентів, але є одним цілим, тобто одиницею товару. Вказані компоненти, з яких складається інтерактивний комплекс, повинні бути сумісні між собою. Саме тому мова йде про комплекс, а не про окремі його складові. Тому порушення у вимогах до Учасників відсутні. Оскільки мова йде про закупівлю інтерактивних комплексів, то й вимоги встановлені щодо надання сертифікатів та авторизаційних листів саме на інтерактивний комплекс, а не на його складові. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства у сфері освіти, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Переможець |
68 196,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 15:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2020 12:09
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2020 16:53
|
Договір з Крео Сінержі.pdf | укладений |
12 грудня 2020 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення предмета закупівлі: проектор |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |