Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сіль технічна
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2020-11-16-003497-b 4aa9341f98b2493b830e147336eb21ae
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владика Оксана Олександрівна

+380487719110 gks.hmeln@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ЖКС "Хмельницький"
Код ЄДРПОУ: 32190579
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Серединський сквер, 1
Контактна особа: Владика Оксана Олександрівна
+380487719110
gks.hmeln@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 23:49
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 23:59
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 т
Сіль технічна, у мішках по 50 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, м. Одеса, Серединський сквер, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений ТОВАР по даному Договору в сумі вартості кожної партії ТОВАРУ, у відповідності з рахунком на дану партію, обумовлену згідно з п.5.2.- 5.4. Договору, проводиться ПОКУПЦЕМ протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки відповідної партії Товару. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:00
Перелік змін від 30.11.20.docx
30 листопада 2020 15:00
ТД 1441 16.11.20 (ред. 30.11.20).docx
30 листопада 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 23:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:00
Перелік змін від 30.11.20.docx
30 листопада 2020 15:00
ТД 1441 16.11.20 (ред. 30.11.20).docx
16 листопада 2020 23:50
ТД 1441 16.11.20.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо постачання
Дата подання: 18 листопада 2020 10:55
Дата відповіді: 30 листопада 2020 15:14
Шановний Замовнику. Скажіть будь ласка, чи маєте Ви можливість прийняти зразу 70т, чи ця кількість буде розбиватися на частини за заявками? Якщо частинами, то скажіть на скільки частин. Дякую за відповідь. Доброго дня.
Відповідь: Доброго дня. Замовник не має можливості придбати весь обсяг предмету закупівлі однією партією, через відсутність можливості зберігати товар. Об’єктивні обставини, які обґрунтовують обсяги поставки у межах однієї партії, зазначено у тендерній документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
08 грудня 2020 23:59
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій