Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повнокольоровий промисловий принтер, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42990000-2 Машини спеціального призначення різні
Очікувана вартість
2 686 198,00 UAH
UA-2020-11-16-003173-b d43664693789443884832ce66bfd78b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страдна Анна Антонівна

380443668100 stradnaanna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Страдна Анна Антонівна
380443668100
stradnaanna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 18 січня 2021 15:25
Очікувана вартість: 2 686 198,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 430,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Повнокольоровий промисловий принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, м. Київ, м. Київ, Космічна, 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 42990000-2 — Машини спеціального призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки замовленого Товару на склад Замовника на підставі підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 18:13
ОГОЛОШЕННЯ_укр hjk.docx
22 грудня 2020 18:12
ТД.docx
22 грудня 2020 18:12
Зміни до ТД.doc
22 грудня 2020 18:12
Проєкт Договору.docx
22 грудня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 19:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 18:13
ОГОЛОШЕННЯ_укр hjk.docx
22 грудня 2020 18:11
ОГОЛОШЕННЯ_укр hjk.docx
21 грудня 2020 16:33
ОГОЛОШЕННЯ_укр hjk.docx
02 грудня 2020 18:09
ОГОЛОШЕННЯ_укр hjk.docx
16 листопада 2020 19:27
ОГОЛОШЕННЯ_укр hjk.docx
22 грудня 2020 18:12
ТД.docx
22 грудня 2020 18:12
ТД.docx
22 грудня 2020 18:11
ТД.docx
21 грудня 2020 16:35
ТД.docx
02 грудня 2020 18:09
ТД.docx
23 листопада 2020 17:52
ТД.docx
16 листопада 2020 19:28
ТД.docx
16 листопада 2020 19:27
ТД.docx
22 грудня 2020 18:12
Зміни до ТД.doc
22 грудня 2020 18:12
Зміни до ТД.doc
22 грудня 2020 18:11
Зміни до ТД.doc
21 грудня 2020 16:34
Зміни до ТД.doc
02 грудня 2020 18:09
Зміни до ТД.doc
23 листопада 2020 17:52
Зміни до ТД.doc
22 грудня 2020 18:12
Проєкт Договору.docx
21 грудня 2020 16:35
Проєкт Договору.docx
02 грудня 2020 18:09
Проєкт Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

порівняльна таблиця
Дата подання: 20 листопада 2020 17:27
Дата відповіді: 23 листопада 2020 17:54
В пункті 6 розділу 3 тендерної документації є абзац: "Технічна специфікація надається у вигляді порівняльної таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам замовника викладених у Додатку 2 до тендерної документації із заповненою колонкою «найменування та марка товару» кожної таблиці конкретної назви та марки товару." Поясніть, будь-ласка що означає "кожної таблиці "? Як заповнювати цю таблицю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за запитання.
Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-16-003173-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 20 листопада 2020 11:45
Щодо внесення змін до тендерної документації
Предметом закупівлі у даній публічній закупівлі є Повнокольоровий промисловий принтер, класифікація за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42990000-2 Машини спеціального призначення різні.
У той же час, умовами тендерної документації, а саме Додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі», передбачається, що Принтер постачається із витратними матеріалами, необхідними для його роботи: Стрічка повнокольорова СІМ на 200 відбитків – 250 шт., Стрічка для захисної панелі СІМ Scratch off на 1000 відбитків – 50 шт., Стрічка для очищення модуля – 50 шт.
Вважаємо, що у даній публічній закупівлі протиправно об’єднано різні за предметом закупівлі товари. Таке об’єднання суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Вищезазначені витратні матеріали мають закуповуватися за ДК 021:2015:30192300-4 «Фарбувальна стрічка» і не мають відношення до ДК 021:2015: 42990000-2 «Машини спеціального призначення різні».
Різні за своєю класифікацією, вартістю та складом товари, як зазвичай, виготовляють та постачають різні суб’єкти господарювання.
Поєднуючи умови постачання декількох різних товарів, порушуються вимоги Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15 квітня 2020 року № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за № 500/34783.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши з Додатку 2 умови щодо постачання разом з принтером витратних матеріалів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 11:52
Добрий день, дякуємо за запитання.
Відповідно до статті 186 ЦК України , річ, призначена для обслуговування іншої (головної) речі і пов’язана з нею спільним призначенням, є її приналежністю.
Приналежність слідує за головною річчю, якщо інше не встановлене договором або Законом.
Зважаючи на те, що закуповуваний принтер та витратні (комплектуючі) матеріали пов’язані між собою спільним призначенням, (адже використання принтера без витратних матеріалів є неможливим), що в свою чергу, вказує на приналежність витратних матеріалів принтеру, як головній речі в цій закупівлі, то зазначені витратні матеріали закуповуються разом з принтером оскільки призначені для обслуговування останнього.
Згідно з Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів робіт і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21-34 частини першої статті 1 Закону та за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Виходячи із зазначеного вище, Замовником визначено предмет закупівлі з дотриманням вимог Закону та Порядку, а саме: предмет закупівлі визначено щодо головної речі «Повнокольоровий промисловий принтер, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42990000-2 Машини спеціального призначення різні».
Враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для задоволення вимоги.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-16-003173-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані", Код ЄДРПОУ:41781314
Дата подання: 25 листопада 2020 15:39
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2020 18:55
рішення від 27.11.2020 №21997 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2020 18:54
рішення від 07.12.2020 № 22592.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2020 21:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі - КП ГІОЦ, Замовник) на виконання Рішення №22592-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.12.2020 по скарзі товариства з обмеженою відповідальністю «КНП Компані» (далі – Скаржник) у процедурі закупівлі UA-2020-11-16-003173-b Повнокольоровий промисловий принтер, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42990000-2 Машини спеціального призначення різні, яку проводить КП ГІОЦ, керуючись частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», інформує Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про внесення змін до тендерної документації на закупівлю UA-2020-11-16-003173-b Повнокольоровий промисловий принтер, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42990000-2 Машини спеціального призначення. Враховуючи вищевикладене, рішення №22592-р/пк-пз за процедурою закупівлі UA-2020-11-16-003173-b виконане
Дата виконання рішення замовником: 22 грудня 2020 18:20
Номер скарги: UA-2020-11-16-003173-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРІНВЕСТБУД", Код ЄДРПОУ:41325158
Дата подання: 27 листопада 2020 16:35
Скарга на умови закупівлі
Скарга на умови закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 грудня 2020 18:28
рішення від 02.12.2020 №22292 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 18:28
рішення від 09.12.2020 №22800.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 23:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі - КП ГІОЦ, Замовник) на виконання Рішення №22800-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.12.2020 по скарзі Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРІНВЕСТБУД» (далі – Скаржник) у процедурі закупівлі UA-2020-11-16-003173-b Повнокольоровий промисловий принтер, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42990000-2 Машини спеціального призначення різні, яку проводить КП ГІОЦ, керуючись частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», інформує Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про внесення змін до тендерної документації на закупівлю UA-2020-11-16-003173-b Повнокольоровий промисловий принтер, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42990000-2 Машини спеціального призначення різні. Враховуючи вищевикладене, рішення №22800-р/пк-пз за процедурою закупівлі UA-2020-11-16-003173-b виконане.
Дата виконання рішення замовником: 22 грудня 2020 18:20
Номер скарги: UA-2020-11-16-003173-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРІНВЕСТБУД", Код ЄДРПОУ:41325158
Дата подання: 25 грудня 2020 23:42
Скарга на умови закупівлі
Невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надалі - орган оскарження (часткове внесення відповідних змін до тендерної документації /внесення змін, які фактично не усувають порушення, зазначені в рішенні органу оскарження) щодо закупівлі «Повнокольоровий промисловий принтер, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42990000-2 Машини спеціального призначення різні», надалі відповідно – «Товар» та «Закупівля». Положення тендерної документації на закупівлю, до яких вносилися зміни містять дискримінаційні вимоги, які неможливі для виконання та обмежують конкуренцію серед учасників. В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2020-11-16-003173-b на закупівлю «Повнокольоровий промисловий принтер, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42990000-2 Машини спеціального призначення різні». Умови тендерної документації на закупівлю були оскаржені (номер скарги в електронній системі закупівель UA-2020-11-16-003173-b.a2 від 25.11.2020р.). В результаті розгляду зазначеної скарги було винесено рішення №22592-р/пк-пз від 07.12.2020, надалі – Рішення, яким орган оскарження зобов`язав Замовника усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації закупівлі, надалі - Документація. 21.12.2020р. Замовник вніс зміни до Документації. Скаржник, який має намір взяти участь в Закупівлі, ознайомився з положеннями Документації, до яких вносилися зміни, та виявив, що Замовник не виконав рішення органу оскарження належним чином (вніс відповідні зміни до Документації щодо можливості пропозиції аналогічного товару учасником лише частково) і внесені зміни фактично не усувають порушення, зазначені в рішенні органу оскарження. Замовник внесеними змінами не усунув оскаржувані невідповідності щодо пропозиції аналогічного товару і умови Документації на закупівлю залишилися дискримінаційними та неможливими для виконання та такими, що обмежують конкуренцію серед учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 21:48
рішення від 29.12.2020 № 24017 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 21:48
рішення від 12.01.2021 № 395.pdf
Дата публікації: 15 січня 2021 21:24

Документи подані скаржником

25 листопада 2020 15:20
Скарга.pdf
25 листопада 2020 15:43
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

02 грудня 2020 18:14
Пояснення до скарги.pdf
02 грудня 2020 18:14
Пояснення до скарги.RTF
02 грудня 2020 18:15
Зміни до ТД.doc
02 грудня 2020 18:15
ТД.docx
02 грудня 2020 18:15
Проєкт Договору.docx
22 грудня 2020 16:47
КНП Компані.pdf
22 грудня 2020 17:06
Зміни до ТД.doc

Документи подані скаржником

27 листопада 2020 14:36
UA-2020-11-16-003173-b.docx
27 листопада 2020 21:32
Скарга ГІОЦ.pdf

Документи подані замовником

07 грудня 2020 13:22
Пояснення до скарги.RTF
07 грудня 2020 13:22
Пояснення.pdf
07 грудня 2020 13:22
Зміни до ТД.doc
07 грудня 2020 13:23
ТД.docx
07 грудня 2020 13:23
Проєкт Договору.docx
22 грудня 2020 16:42
ГОРІНВЕСТБУД.pdf
22 грудня 2020 17:11
Зміни до ТД.doc

Документи подані скаржником

25 грудня 2020 20:58
ТД (4).docx
25 грудня 2020 22:44
оплата.JPG

Документи подані замовником

04 січня 2021 17:29
Пояснення до скарги.pdf
04 січня 2021 17:30
Пояснення до скарги.rtf
04 січня 2021 17:30
Зміни до ТД від 21 12 20.doc
04 січня 2021 17:30
Зміни до ТД від 22 12 20.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2021 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" 2 672 124,00
UAH з ПДВ
2 672 124,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" 2 672 736,00
UAH з ПДВ
2 672 736,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРКАРТ" 2 686 198,00
UAH з ПДВ
2 686 198,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 17:49
Електронний підпис
04 лютого 2021 12:30
Лінжері лист.pdf
04 лютого 2021 12:30
Досвід.pdf
04 лютого 2021 12:30
Договір ЛМ-ССИ.pdf
04 лютого 2021 12:30
Акт ЛМ-ССИ.pdf
29 грудня 2020 13:21
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:03
Електронний підпис
02 грудня 2020 09:33
Електронний підпис
02 грудня 2020 09:28
1 Тендерна пропозиція .pdf
01 грудня 2020 17:46
Ліцензія.pdf2.p7s
01 грудня 2020 17:46
Ліцензія.pdf.p7s
01 грудня 2020 17:46
Ліцензія.pdf
01 грудня 2020 17:46
Гарантия_8350.pdf2.p7s
01 грудня 2020 17:46
Гарантия_8350.pdf.p7s
01 грудня 2020 17:46
Гарантия_8350.pdf
01 грудня 2020 17:46
16 Договір (проєкт).pdf
01 грудня 2020 17:46
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 10:10
Електронний підпис
30 грудня 2020 10:09
5.4. Гарантійний лист.pdf
29 грудня 2020 15:10
Електронний підпис
29 грудня 2020 15:08
7. Проект Договора (2).pdf
10 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:00
7. Проект Договора.pdf
02 грудня 2020 09:27
Електронний підпис
02 грудня 2020 09:25
ESAY_Kiev City Admin_02-12-2020.pdf
01 грудня 2020 15:42
9.1. Свідоцтво ПДВ.pdf
01 грудня 2020 15:42
9. Витяг ПДВ.pdf
01 грудня 2020 15:42
7. Проект Договору.pdf
01 грудня 2020 15:42
2. Довідка 17 ст.pdf
01 грудня 2020 15:42
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 10:45
Тендерна пропозиція 1.pdf
02 грудня 2020 10:45
Статут Укркарт 2.pdf
02 грудня 2020 10:45
ст 236.pdf
02 грудня 2020 10:45
ст 17.pdf
02 грудня 2020 10:45
опис укркарт (статут 2).pdf
02 грудня 2020 10:45
Захист довкілля.pdf
02 грудня 2020 10:45
Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2020 10:45
ВИТЯГ (ПДВ) ТОВ УКРКАРТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

ТОВ "ЕсАй БІС"

ТОВ "УКРКАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
Переможець 2 672 124,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2021 18:20

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу підпункту 3.5.1.2. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Тендерної документації Замовника для підтвердження виконання аналогічного договору надав у складі тендерної пропозиції Договір від 25.06.2020 № ВМ - 0620, який не є аналогічним до предмету закупівлі: «Повнокольоровий промисловий принтер, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42990000-2 Машини спеціального призначення різні». Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строки передбачені статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати: 1. оригінал/-и або засвідчену учасником копію/-ї договору/-ів (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод), інформація про який/які наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів та документів, що підтверджують факт повного його/-їх виконання; 2. позитивний відгук замовника за наданим аналогічним договором. 3. оновлену довідку, складену у довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), щодо аналогічного договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
2 672 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 18:17
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 18:47
Договір SSI GIOZ PRS 019 0221 4994.pdf укладений
23 лютого 2021 18:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2021 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 672 124,00
UAH (в тому числі ПДВ 445 354,00 UAH)