Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дивани офісні
Очікувана вартість
28 800,00 UAH
UA-2020-11-16-002649-b e0b42e9bd33648f99b428e9c7b6eb133
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошенко Алла Петрівна

+380674493064 SPROSH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 42657144
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ, будинок 12
Контактна особа: Дорошенко Алла Петрівна
+380674493064
SPROSH@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 09:00
Очікувана вартість: 28 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 288,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Мова викладення пропозицій - українська. Номенклатура - ДК 021:2015 - 39113200-9 — Дивани-канапе
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
дивани офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, провулок Музейний, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється у порядку, передбаченому статтею 49 Бюджетного кодексу України, після отримання Товару Покупцем на підставі видаткових накладних протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання товару та за наявності відповідного бюджетного фінансування на реєстраційному рахунку Покупця шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Продавця Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
02 грудня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій