Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Хмельницька міська дитяча лікарня" Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004674 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Степана Разіна 1 |
Контактна особа: |
Дробанова Наталія Євгеніївна +380382670224 hmdl-econom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2020 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 428 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
16 листопада 2020 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2020 13:51 |
ТД медичні матеріали ( 3 лоти).doc | |
16 листопада 2020 13:51 |
Додаток 3 Проєкт Договору.doc | |
16 листопада 2020 13:51 |
Додаток 2 Інформація про технічні_ кількісні та якісні характеристики.doc | |
16 листопада 2020 13:51 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-16-000005 ● 7027b37cd64845dbb6db266697c74cc7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2021 13:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2021 № 5
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 15.01.2021 № 5
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1. UA-2020-11-16-001563-a 16.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник перевищив строк розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» (лот 1) та ПВКП «ВАЛЛЕНТА» (лот 2) та не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення, чим порушив вимоги частини десятої статті 29 Закону. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 14 від 25 січня 2021 року прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі Відкриті торги за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33140000-3» (Лот 1– 13472 Скарифікатор; 37466 Ручний ланцет для крові, одноразовий; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 35205 Назофарингоскоп жорсткий; 37566 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA; 58143 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA; Лот 2 – 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; Лот 3 - 16615 Комплект для катетеризації центральної вени; 16615 Комплект для катетеризації центральної вени; 34920 Катетер для периферійного судинного вливання; 34920 Катетер для периферійного судинного вливання; 35201 Канюля назальна стандартна для подачі кисню)» за лотом 1 та лотом 2 відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, у зв’язку із неможливості усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушення термінів оприлюднення інформації про закупівлю, що визначенні статтею 10 Закону України про публічні закупівлі. Наразі дане рішення опубліковано, вказана процедура закупівлі відмінена. Виявленні під час моніторингу порушення усуненні.
2021-01-26 14:16:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 25.01.2021 № 14).
2021-01-27 09:10:10
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1– 13472 Скарифікатор; 37466 Ручний ланцет для крові, одноразовий; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 35205 Назофарингоскоп жорсткий; 37566 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA; 58143 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2020 13:51 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція .doc |
16 листопада 2020 13:51 |
ТД медичні матеріали ( 3 лоти).doc |
16 листопада 2020 13:51 |
Додаток 3 Проєкт Договору.doc |
16 листопада 2020 13:51 |
Додаток 2 Інформація про технічні_ кількісні та якісні характеристики.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД" |
88 390,35
UAH з ПДВ
|
88 390,35
UAH з ПДВ
|
Немає |
РЕУТ КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА |
99 500,00
UAH з ПДВ
|
99 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " |
87 860,45
UAH з ПДВ
|
87 860,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД" #43703861 |
Очікує рішення |
88 390,35
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 14:31
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827 |
Відхилено |
87 860,45
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 14:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 13:59 |
Кінець періоду оскарження: | 06 лютого 2021 00:00 |
Дата відміни: | 06 лютого 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, у зв’язку із неможливості усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушення термінів оприлюднення інформації про закупівлю, що визначенні статтею 10 Закону України про ублічні закупівлі. |
26 січня 2021 13:59
|
Електронний підпис |
26 січня 2021 13:55
|
Протокол |