Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи опалення навчально-лабораторного корпусу № 5 Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на вул. Шевченка, 57, в м. Івано-Франківську код ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
6 940 982,00 UAH
UA-2020-11-14-000494-c ● c5e5bebdf8cf402b88f63e138739a2d7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА" |
Код ЄДРПОУ: | 02125266 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Шевченка, 57 |
Контактна особа: |
Бойчук Уляна Володимирівна ,380342596056, tender@pnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2020 20:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2020 12:16 |
Очікувана вартість: | 6 940 982,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 704,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, такий документ повинен супроводжуватися перекладом українською мовою (крім російської).
Переклад повинен бути здійснений дипломованим перекладачем або бюро перекладів та посвідчений учасником торгів. В результаті недотримання зазначеної вимоги перекладу вважається, що відповідний документ викладений іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, такий документ повинен супроводжуватися перекладом українською мовою (крім російської).
Переклад повинен бути здійснений дипломованим перекладачем або бюро перекладів та посвідчений учасником торгів. В результаті недотримання зазначеної вимоги перекладу вважається, що відповідний документ викладений іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення навчально-лабораторного корпусу № 5 Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на вул. Шевченка, 57, в м. Івано-Франківську код ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Шевченка, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 19:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 19:26 |
дод_3 _техн_спец.pdf | |
20 листопада 2020 19:26 |
перелік_змін.pdf | |
20 листопада 2020 19:26 |
ТД_нова_ред_20112020.pdf | |
14 листопада 2020 21:13 |
додаток 2 до технічної специфікації (1).pdf | |
14 листопада 2020 21:13 |
додаток 3 до технічної специфікації.pdf | |
14 листопада 2020 21:13 |
додаток 1 до технічної специфікації.pdf | |
14 листопада 2020 20:23 |
проект договору.docx |
20 листопада 2020 19:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 листопада 2020 19:26 |
дод_3 _техн_спец.pdf
|
||||||
20 листопада 2020 19:26 |
перелік_змін.pdf
|
||||||
20 листопада 2020 19:26 |
ТД_нова_ред_20112020.pdf
|
||||||
14 листопада 2020 21:13 |
додаток 2 до технічної специфікації (1).pdf
|
||||||
14 листопада 2020 21:13 |
додаток 3 до технічної специфікації.pdf
|
||||||
14 листопада 2020 21:13 |
додаток 1 до технічної специфікації.pdf
|
||||||
14 листопада 2020 20:23 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ціна договору
Дата подання: 17 листопада 2020 10:22
Дата відповіді: 19 листопада 2020 10:03
Доброго дня,враховуючи те, що роботи розраховані на 4 календарних роки, договірна ціна динамічна чи тверда? Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше питання від 17-11-2020, о 10:22 год повідомляємо , що інформацію про договірну ціну буде зазначено в змінах до тендерної документації.
Щодо Додатку 3 до тендерної документації Технічна специфікація Капітальний ремонт системи опалення навчально-лабораторного корпусу №5 Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на вул. Шевченка 57в місті Івано-Франківську код Національного класифікатора України ДК 021:2015 - 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація"
Дата подання: 17 листопада 2020 13:53
Дата відповіді: 19 листопада 2020 10:12
Доброго дня шановний Замовник уточніть вимоги щодо п.2 даної вимоги, яким чином підрядник на складі може утримувати весь перелік матеріалів по даній закупівлі ?
Учасник повинен надати:
1. Сертифікати відповідності на батареї, труби, фурнітуру ;
2. Надати довідку, що матеріали знаходяться на складі у підрядника;
3. До локальних кошторисів та відомостей необхідно надати сертифікати на матеріали;
Ця вимога є тільки для оптових продавців, отже є дискримінаційною вимогою, щодо учасників. Просимо змінити. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше питання від 17-11-2020, о 13:53 год повідомляємо, що враховуючи Ваше звернення замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 19 листопада 2020 13:06
Дата відповіді: 20 листопада 2020 11:50
Аналізуючи технічне завдання щодо даної закупівлі виникло питання стосовно монтажу деякої запірної і балансувальної арматури. Завданням НЕ передбачено монтаж таких позицій: Термостатичний клапан ГЕРЦ кутовий 1/2",артикул 1772867 - 458 шт; Термостатична головка М28х15, артикул 1726016 - 458 шт; Вентиль прохідний, ГЕРЦ, 1/2", артикул 1552321 - 59 шт; Вентиль запірний із зливом, ГЕРЦ, кутовий 1/2", артикул 1372441 -458 шт; Вентиль запірний із зливом, ГЕРЦ, прохідний 1/2", артикул 1372341-59 шт; Автоматичний розповітрювач радіаторний д.15 мм, ГЕРЦ, артикул 1263001 - 124 шт; Кран Маєвського з ручкою ф15. - 411 шт; Регулятор перепаду тиску, д.20 мм, ГЕРЦ, артикул 1400242 - 1 шт; Регулятор перепаду тиску, д.15 мм, ГЕРЦ, артикул 1400242 - 79 шт; Балансувальний вентиль з вбудованою діафрагмою , д.25 мм, ГЕРЦ, артикул 1401703 – 4; Балансувальний вентиль з вбудованою діафрагмою , д.32 мм, ГЕРЦ, артикул 1401704 – 1; Балансувальний вентиль з вбудованою діафрагмою , д.40 мм, ГЕРЦ, артикул 1401705 - 1 шт. У зв’язку з тим, що технічне завдання не передбачає монтажу даних матеріалів, чи означає це, що Підрядник має передати ці матеріали Замовнику, який, в свою чергу, змонтує їх самостійно? Якщо все таки вказані вище матеріали треба змонтувати, то просимо внести зміни в Тендерне Завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше питання від 19-11-2020 року о 13:06 год повідомляємо наступне: технічне завдання підготовлене відповідно до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-14-000494-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Клімат Стандарт Плюс, Код ЄДРПОУ:41906728
Дата подання: 09 грудня 2020 13:00
Вимога
Шановний Замовнику!
Нами, Товариством з обмеженою відповідальністю «Клімат Стандарт Плюс», було проведено перевірку тендерної пропозиції ТОВ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ" на предмет відповідності вимогам тендерної документації, у ході якої було виявлено, що тендерна пропозиція даного учасника містить значні недоліки, які мали б слугувати підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
На підтвердження вищезазначеного повідомляємо наступне:
Згідно пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно додатку № 2 до тендерної документації).
Згідно пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації Інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається учасником. Учасник може скористатись формою згідно додатку № 2 до тендерної документації.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Замовник самостійно перевіряє цю інформацію.
Відповідно до ст. 17 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Згідно п.3 Розділу 5 ТД у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ» надає документ «8.2 Установчі документи», що містить Виписку з ЄДР. Інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу у наданій Виписці є відсутня. Також, згідно інформації на офіційному сайті Міністерства юстиції України дана інформація є відсутня (за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).
Відповідно, з огляду на вищенаведену інформацію учасник не підтвердив інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника, а Замовником не було здійснено перевірки даної інформації згідно вимог тендерної документації та чинного законодавства. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
Відтак, не відхиливши тендерному пропозицію учасника ТОВ «НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ» у зв’язку з наявністю вищезазначених недоліків, Замовником було порушено наші законні права та інтереси, не забезпечено рівного ставлення до всіх учасників відкритих торгів, та вчинено дії, що дискримінували нас як учасника.
Додатково: у зв’язку з наявністю недоліків у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ» просимо надати обґрунтовану відповідь та прийняти рішення (завершити процедуру закупівлі) у встановленому законом порядку. У разі відсутності будь-якої реакції на відповідні зауваження щодо пропозиції даного Учасника, ми будемо змушені звернутись до правоохоронних та контролюючих органів за захистом порушених прав та притягнення осіб, які вчинили правопорушення у сфері публічних закупівель до відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Нами, Товариством з обмеженою відповідальністю «Клімат Стандарт Плюс», було проведено перевірку тендерної пропозиції ТОВ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ" на предмет відповідності вимогам тендерної документації, у ході якої було виявлено, що тендерна пропозиція даного учасника містить значні недоліки, які мали б слугувати підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
На підтвердження вищезазначеного повідомляємо наступне:
Згідно пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно додатку № 2 до тендерної документації).
Згідно пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації Інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається учасником. Учасник може скористатись формою згідно додатку № 2 до тендерної документації.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Замовник самостійно перевіряє цю інформацію.
Відповідно до ст. 17 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Згідно п.3 Розділу 5 ТД у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ» надає документ «8.2 Установчі документи», що містить Виписку з ЄДР. Інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу у наданій Виписці є відсутня. Також, згідно інформації на офіційному сайті Міністерства юстиції України дана інформація є відсутня (за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).
Відповідно, з огляду на вищенаведену інформацію учасник не підтвердив інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника, а Замовником не було здійснено перевірки даної інформації згідно вимог тендерної документації та чинного законодавства. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
Відтак, не відхиливши тендерному пропозицію учасника ТОВ «НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ» у зв’язку з наявністю вищезазначених недоліків, Замовником було порушено наші законні права та інтереси, не забезпечено рівного ставлення до всіх учасників відкритих торгів, та вчинено дії, що дискримінували нас як учасника.
Додатково: у зв’язку з наявністю недоліків у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ» просимо надати обґрунтовану відповідь та прийняти рішення (завершити процедуру закупівлі) у встановленому законом порядку. У разі відсутності будь-якої реакції на відповідні зауваження щодо пропозиції даного Учасника, ми будемо змушені звернутись до правоохоронних та контролюючих органів за захистом порушених прав та притягнення осіб, які вчинили правопорушення у сфері публічних закупівель до відповідальності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2020 16:04
Шановний учасник!
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об'єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об'єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач)
або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або
аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов'язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов'язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права.
Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи.
При цьому, у Єдиному державному реєстрі міститься інформація:
Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові за наявності), країна громадянства, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник – юридична особа: ГРИЦІВ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 76006, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ПАВЛА ІІ, будинок 17, квартира 83, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 30000,00.
Таким чином, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Зазначене підтверджується у рішеннях Антимонопольного комітету України, як Органу Оскарження, зокрема у останніх рішеннях від 27.11.2020 № 22078 та від 03.12.2020 № 22462.
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об'єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об'єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач)
або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або
аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов'язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов'язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права.
Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи.
При цьому, у Єдиному державному реєстрі міститься інформація:
Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові за наявності), країна громадянства, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник – юридична особа: ГРИЦІВ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 76006, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ПАВЛА ІІ, будинок 17, квартира 83, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 30000,00.
Таким чином, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Зазначене підтверджується у рішеннях Антимонопольного комітету України, як Органу Оскарження, зокрема у останніх рішеннях від 27.11.2020 № 22078 та від 03.12.2020 № 22462.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ" |
4 862 531,51
UAH з ПДВ
|
4 862 531,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Клімат Стандарт Плюс |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
5 365 295,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Шобелі Україна" |
5 671 556,40
UAH з ПДВ
|
5 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
5 899 998,00
UAH з ПДВ
|
5 600 574,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД |
6 230 809,20
UAH з ПДВ
|
5 633 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" |
6 498 534,00
UAH з ПДВ
|
6 463 829,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМОНТАЖ ІФ" |
6 543 257,89
UAH з ПДВ
|
6 473 795,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛО-ТЕХНІЧНИЙ СЕРВІС" |
6 790 000,00
UAH з ПДВ
|
6 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ" #41488251 |
Переможець |
4 862 531,51
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 23:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 20:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 15:41
|
157Т_21.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2021 14:48
|
дод_угода_74Т_21.pdf | зміни до договору |
05 травня 2021 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 17:12
|
додатки до дог_110Т_20.pdf | укладений |
16 грудня 2020 17:09
|
110Т_20.pdf | укладений |
16 грудня 2020 17:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення суми фінансування на 2021 рік у плані фінансування робіт в зв'язку із наявністю коштів відповідного бюджетного призначення. |
Номер договору про закупівлю: | №110Т/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №74Т/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення додаткової суми фінансування на 2021 рік у плані фінансування робіт в зв'язку із наявністю коштів відповідного бюджетного призначення. |
Номер договору про закупівлю: | №110Т/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №157Т/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |