Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби: Засоби для дезінфекції за переліком - 10 найменувань)
Очікувана вартість
103 434,00 UAH
UA-2020-11-14-000279-c 337fea52c0154306acb892269a08b4ee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сінічева Олена Миколаївна

+380612270723 kzopc2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38732288
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А
Контактна особа: Сінічева Олена Миколаївна
+380612270723
kzopc2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 26 листопада 2020 14:52
Очікувана вартість: 103 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби: Засоби для дезінфекції за переліком - 10 найменувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Південноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за отриманий товар Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2020 15:49
Договір дез засоби (проект).doc
14 листопада 2020 15:49
Оголошення дез засоби листопад.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-14-000279-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 01 грудня 2020 09:36
Вимога
Враховуючи небажання Замовника-хабарника економити бюджетні кошти, наявні докази корупційних зв"язків керівництва установи з Учасником, надсилаємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 16:50
КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР суворо дотримується вимог чинного законодавства України та принципів здійснення закупівель, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-14-000279-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 30 листопада 2020 09:38
Вимога
Чергова корупційна закупівля цього хабарника у "свого" постачальника! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2020 23:57
Рішення про невідповідність та відхилення пропозицію учасника - ТОВ "Фартунат" здійснено на підставі пп.1 п.13 ст. 14 Закону, а саме: Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Документи

30 листопада 2020 23:57
85 (відповідь-дез.засоби).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фартунат" 89 890,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Щиренко Василий Васильевич 86 455,00
UAH з ПДВ
85 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 14:26
Електронний підпис
23 листопада 2020 14:24
Цінова пропозиція.pdf
23 листопада 2020 14:24
Тетрасепт.pdf
23 листопада 2020 14:24
Саніліт СТ.pdf
23 листопада 2020 14:24
Сані-Клос Актив.pdf
23 листопада 2020 14:24
Пелесепт РП.pdf
23 листопада 2020 14:24
Медіоцид.pdf
23 листопада 2020 14:24
Манорм Експерт.pdf
23 листопада 2020 14:24
ЕконормDez Актив.pdf
23 листопада 2020 14:24
Вимоги кваліфікації.pdf
23 листопада 2020 14:24
Вернедор.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 17:20
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:19
24Сертифікати та висновки2.PDF
24 листопада 2020 17:19
23МВ Скінман фом.PDF
24 листопада 2020 17:19
22МВ Сані Клос актив.PDF
24 листопада 2020 17:19
21МВ Інцидін Оксі Фом.PDF
24 листопада 2020 17:19
20МВ Даноксин.PDF
24 листопада 2020 17:19
19МВ Вінхлор.PDF
24 листопада 2020 17:19
18МВ Террацид.PDF
24 листопада 2020 17:19
17МВ Деланол.PDF
24 листопада 2020 17:19
16МВ Секусепт Актив.PDF
24 листопада 2020 17:19
15МВ Фамідез АФ.PDF
24 листопада 2020 17:19
14МВ Вінсепт Експрес.PDF
24 листопада 2020 17:19
12Гарантійний лист поставки.pdf
24 листопада 2020 17:19
11Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2020 17:19
9Довідка про підставу дій.pdf
24 листопада 2020 17:19
8Довідка-ліцензування.pdf
24 листопада 2020 17:19
6Щиренко Виписка.pdf
24 листопада 2020 17:19
4Сертифікати висновки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фартунат"

ФОП Щиренко Василий Васильевич

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фартунат"
#37308833
Відхилено 70 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 17:59
ФОП Щиренко Василий Васильевич
#2748514850
Переможець 85 935,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 18:00

Документи

27 листопада 2020 17:59
84 (Ріш УО-дез.засоби).pdf

Документи

27 листопада 2020 18:00
84 (Ріш УО-дез.засоби).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Щиренко Василий Васильевич
#2748514850
85 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2020 18:00
84 (Ріш УО-дез.засоби).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:40
ДУ 1 до дог 32м.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 13:32
договір 32м Деззасоби.pdf укладений
08 грудня 2020 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5. ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 32м
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 690,00
UAH