Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби: Засоби для дезінфекції за переліком - 10 найменувань)
Очікувана вартість
103 434,00 UAH
UA-2020-11-14-000279-c ● 337fea52c0154306acb892269a08b4ee
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38732288 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А |
Контактна особа: |
Сінічева Олена Миколаївна +380612270723 kzopc2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2020 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2020 14:52 |
Очікувана вартість: | 103 434,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби: Засоби для дезінфекції за переліком - 10 найменувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Південноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | за отриманий товар | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2020 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2020 15:49 |
Договір дез засоби (проект).doc | |
14 листопада 2020 15:49 |
Оголошення дез засоби листопад.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-14-000279-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 01 грудня 2020 09:36
Вимога
Враховуючи небажання Замовника-хабарника економити бюджетні кошти, наявні докази корупційних зв"язків керівництва установи з Учасником, надсилаємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 16:50
КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР суворо дотримується вимог чинного законодавства України та принципів здійснення закупівель, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-14-000279-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 30 листопада 2020 09:38
Вимога
Чергова корупційна закупівля цього хабарника у "свого" постачальника! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2020 23:57
Рішення про невідповідність та відхилення пропозицію учасника - ТОВ "Фартунат" здійснено на підставі пп.1 п.13 ст. 14 Закону, а саме: Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Відхилено |
70 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2020 17:59
|
ФОП Щиренко Василий Васильевич #2748514850 |
Переможець |
85 935,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2020 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:40
|
ДУ 1 до дог 32м.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 13:32
|
договір 32м Деззасоби.pdf | укладений |
08 грудня 2020 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.5. ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 32м |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |