Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34879125 |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614 |
Контактна особа: |
Березівський Микола Васильович 380445201263 solomservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2020 20:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2020 15:09 |
Очікувана вартість: | 70 138 065,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350 690,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Будівельні роботи по об'єкту "Реконструкція з добудовою середньої загальноосвітньої школи №22 на просп. Відрадному, 36-В у Солом'янському районі м. Києва" | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2020 21:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2020 21:05 |
ТД Школа №22 для Київаудит (2).pdf | |
13 листопада 2020 20:58 |
Додаток 2 ТД школа № 22 КИЇВАУДИТ (1).pdf | |
13 листопада 2020 20:56 |
ТД Проект договора СЗШ№22 КИЇВАУДИТ.pdf | |
13 листопада 2020 20:54 |
Протокол №27 для публікації.pdf |
13 листопада 2020 21:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2020 21:05 |
ТД Школа №22 для Київаудит (2).pdf
|
|||
13 листопада 2020 20:58 |
Додаток 2 ТД школа № 22 КИЇВАУДИТ (1).pdf
|
|||
13 листопада 2020 20:56 |
ТД Проект договора СЗШ№22 КИЇВАУДИТ.pdf
|
|||
13 листопада 2020 20:54 |
Протокол №27 для публікації.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-24-000018 ● bf8406cbcb6740359799ce9394b2e412
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2020 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2020 № 262
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.12.2020 № 262
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-11-13-014225-c 13.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку за результатами моніторингу ID UA-M-2020-12-24-000018 Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) розглянуто висновок, дата публікації: 22 січня 2021 року, за результатами моніторингу № UA-M-2020-12-24-000018 закупівлі за предметом Будівельні роботи по об'єкту "Реконструкція з добудовою середньої загальноосвітньої школи №22 на просп. Відрадному, 36-В у Солом'янському районі м. Києва", оголошення № UA-2020-11-13-014225-c. За результатами розгляду повідомляємо таке. Щодо встановленого порушення пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону: опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Частиною другою статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити таку інформацію: 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Водночас на сьогодні технічне завдання ДП «ПРОЗОРРО» не передбачає окремих полів для внесення в оголошення інформації про мову, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Print Screen з електронного торговельного майданчика e-tender.ua додається). Частиною другою статті 22 Закону також встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації на зазначену закупівлю містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції (п.7 р. I. Загальні положення), а також про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (п. 2,3 р. IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Зважаючи на викладені обставини, Замовник вважає, що Підприємством не допущено порушень Закону під час складання документації та заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів при публікації цієї закупівлі. Щодо встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) Замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Закон України «Про публічні закупівлі» (Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до статті 16 Закону Замовником у тендерній документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та перелік підтвердних документів, що надає Учасник для підтвердження такого критерію. Щодо критерію 1.: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено: «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: довідка відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані найменування, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.))». Під час розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ») встановлено, що Учасником у складі пропозиції надано заповнену довідку вихідний № 259 від 27 листопада 2020 року, складену за відповідною Формою 1 Додатку 6 тендерної документації. При цьому, у Додатку 6 тендерної документації наведені додаткові вимоги щодо підтвердження Учасником критерію 1, а саме: «Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору.» Під час розгляду наданої Учасником довідки (вихідний № 259 від 27 листопада 2020 року) було встановлено, що Учасник не має власного рухомого та не рухомого майна. В довідці зазначено, що Учасник має власне інше обладнання та механізми та надає копії оборотно - сальдових відомостей, таким чином, Учасник виконує умови тендерної документації в частині підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці (вихідний № 259 від 27 листопада 2020 року) зазначено, що Учасник орендує рухоме майно та для підтвердження підстави залучення Учасником машин, механізмів та техніки, надає у складі пропозиції скан-копію у повному обсязі Договору № 23648/20 від 24 січня 2020 р. про надання послуг техніки, укладеного з ТОВ «ЕКТІВ –ГРУП». Відповідно до п. 8.1. зазначеного договору договір набуває чинності з моменту його підписання (01 квітня 2019), тобто договір є чинним на дату подання пропозиції. Таким чином, Учасник виконує умови тендерної документації в частині підтвердження наявності залучених до виконання робіт машин, механізмів та техніки. Під час розгляду наданого Учасником файлу під назвою «Інформація про матеріально – технічну базу» було виявлено скан - копію Договору оренди нежитлового приміщення № 01-04/2019-О від 01 квітня 2019 року. Відповідно до Розділу 1 цього Договору нежитлове приміщення офіс №2, площею 38,5 кв.м, яке розташоване за адресою м. Київ, вул. Кирилівська, буд. 85/87 А надається ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» у тимчасове платне користування для розміщення офісу. Відповідно до п. 3.1. зазначеного договору термін дії Договору становить до 31 грудня 2021 року, набуває чинності з моменту підписання Акту (24 січня 2020 року), тобто договір є чинним на дату подання пропозиції. Таким чином, Учасник виконує умови тендерної документації в частині підтвердження наявності офісу, який ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» використовує на підставі Договору оренди, скан-копія якого надана у повному обсязі (з додатками). У файлі під назвою «Інформація про матеріально – технічну базу» було виявлено скан - копію Договору суборенди нерухомого майна від 01.04.2019 № 01/04, а саме приміщення площею 53,0 кв.м. за адресою м. Київ, вул. Сирецька, 37, яке відповідно до п. 2.1. цього договору використовується як складське приміщення. Звертаємо вашу увагу, що у тендерній документації відсутня вимога, щодо надання Учасниками інформації та/або копії документів (договорів), які повинні підтвердити наявність складських приміщень у Учасника та, зокрема, відсутня вимога, щодо надання копій актів-приймання передачі та інформації про строк дії таких договорів. При цьому, зазначимо, що відповідно до умов наданого договору від 01.04.2019 № 01/04 акт – приймання передачі не є обов’язковим додатком до цього договору. Замовник вважає, що Учасник (ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ») повністю документально підтвердив відповідність своєї пропозиції вимогам кваліфікаційного критерія «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», тому Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону. Щодо порушенням підписання контракту з Учасником. Відповідно до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. На виконання зазначеної вимоги 14.12.2020 року Замовником було розміщено Договір від 14.12.2020 № 14/12-20 та всі додатки до нього. При цьому, календарний графік який, є додатком до цього договору заповнений по декадам з грудня 2020 – по лютий 2021, відповідно до графіку, зазначеному в пропозиції учасника ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» ( копія додається). Зазначимо, що техніка для сканування та/або копіювання, яка є в наявності на нашому підприємстві вже застаріла, тому якість скан-копій документів є низькою, що впливає на чіткість інформації, яка міститься в тексті документів. Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник не порушив вимоги частини 4 статті 41 Закону № 922-VIII. Отже, Замовником дотримано всіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, тому не має підстав для розірвання договору з переможцем.
2021-01-28 16:36:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» |
65 190 758,16
UAH
|
65 190 758,16
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МБС-БУД» |
67 639 920,22
UAH
|
67 639 920,22
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» #41473643 |
Переможець |
65 190 758,16
UAH
|
02 грудня 2020 22:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 18:28
|
Додаткова на розірвання СЗШ№22.pdf | укладений |
26 лютого 2021 18:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:33
|
допугода 2 (2).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:09
|
Допугода (3).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 11:45
|
Договір СЗШ№22 14.12.2020.pdf | укладений |
14 грудня 2020 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення графіком фінансування по рокам |
Номер договору про закупівлю: | 14/12-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору у зв'язку з недофінансуванням |
Номер договору про закупівлю: | 14/12-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 грудня 2020 — 31 березня 2021 |
Сума оплати за договором: |
61 435 278,90
UAH (в тому числі ПДВ 10 239 213,15 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За згодою сторін |