Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26024 Герца - Тарашани - /М-19/ - Тарашани - Турятка на ділянці км 24+801 - км 27+499 в Чернівецькій області»
(Code according to DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads) «Current average repair of the public road of local significance O26024 Hertz - Tarashany - / M-19 / - Tarashany - Turyatka on the section km 24 + 801 - km 27 + 499 in Chernivtsi region»
Очікувана вартість
38 316 009,00 UAH
UA-2020-11-13-014022-c 2e8875cfba8444a28044188ef1fbfb0e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мінько Юрій Миколайович

380372552608 yuraminko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Мінько Юрій Миколайович
380372552608
yuraminko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya infrastrukturi, kapitalnogo budivnictva ta ekspluataciyi dorig Cherniveckoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
National ID: 43565662
Contact point: Minko Yuri Mikolayovich
380372552608
yuraminko1983@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 05 травня 2021 12:40
Очікувана вартість: 38 316 009,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 191 580,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1149480.27 UAH
Publication date: 13 листопада 2020 19:31
Enquiries until: 10 березня 2021 00:00
Complaints submission until: до 16 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 березня 2021 00:00

Information

Estimated total value: 38 316 009 UAH including VAT
Minimal lowering step: 191 580 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: 58010, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Location of the customer: 58010, Chernivtsi region, Chernivtsi, street M. Hrushevskoho, 1. Customer category: in accordance with Part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (as amended) - 1) public authorities and local governments referred to in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law. Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26024 Герца - Тарашани - /М-19/ - Тарашани - Турятка на ділянці км 24+801 - км 27+499 в Чернівецькій області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

(Code according to DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads) «Current average repair of the public road of local significance O26024 Hertz - Tarashany - / M-19 / - Tarashany - Turyatka on the section km 24 + 801 - km 27 + 499 in Chernivtsi region»
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2021 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 19:14
Перелік змін 4.doc
12 березня 2021 19:14
ТД ПСР О26024 км 24-27 зі змінами 4.docx
11 грудня 2020 17:08
Додаток 5 Проект договору.doc
12 березня 2021 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 19:14
Перелік змін 4.doc
05 лютого 2021 15:04
Перелік змін.doc
23 грудня 2020 15:12
Перелік змін.doc
11 грудня 2020 17:08
Перелік змін.doc
12 березня 2021 19:14
ТД ПСР О26024 км 24-27 зі змінами 4.docx
05 лютого 2021 15:04
ТД ПСР О26024 км 24-27 зі змінами 3.docx
23 грудня 2020 15:16
ТД О26024 км 24-27 зі змінами 2.docx
23 грудня 2020 15:11
ТД О26024 км 24-27 зі змінами 2.docx
11 грудня 2020 17:08
ТД О26024 км 24-27 зі змінами.docx
13 листопада 2020 19:32
ТД О26024.docx
11 грудня 2020 17:08
Додаток 5 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 30 листопада 2020 12:34
Дата відповіді: 02 грудня 2020 18:03
Добрий день. Тендерна документація на закупівлю послуг :«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26024 Герца - Тарашани - /М-19/ - Тарашани - Турятка на ділянці км 24+801 - км 27+499 в Чернівецькій області» (Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг). В Проекті договору в 1.1. Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або з залученням субпідрядних організацій надати послуги з розробки проектної документації та п.1.3. зазначено :Вид послуг: поточний середній ремонт з розробкою проектної документації ; В розділі ІІІ .1 зазначено 1 етап розробка проектної документації . Просимо надати роз'яснення закупівля вищезазначених послуг буде проводитись з розробкою проектної документації чи ні???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни.
Фінансова спроможність
Дата подання: 13 грудня 2020 20:09
Дата відповіді: 16 грудня 2020 16:33
Згідно ч.4 Додатку 1 до Тендерної документації «учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: Сума наявних в Учасника високоліквідних активів, відображена у Балансі Учасника (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 1165 «Гроші та їх еквіваленти», є не меншою за суму граничного розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, встановленого пунктом 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі…» [далі перелічуються інші вимоги]. Порушення прав даною вимогою пояснюється тим, що наведена вимога не виконується у балансі нашого підприємства за останній звітній період., а отже Замовник матиме можливість відхилити пропозицію з цієї причини. Вважаємо дискримінаційним, обмежувальним та нічим не обґрунтованим зазначену вимогу з огляду на наступне. Спочатку спробуємо розібратись, що ж насправді стоїть за наведеним формулюванням. Згідно ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» «звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Звітний період для складання фінансової звітності про виконання бюджетів визначається Бюджетним кодексом України. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців». Для нас, а також переважної більшості інших учасників (крім підприємств, створених після 2019р.) останнім звітним періодом буде 2019 рік. «Кінець звітного періоду» - це 31.12.2019р. Згідно п. 2.35 Методичних рекомендацій щодо заповнення форм фінансової звітності, затверджених наказом Мінфіну від 28.03.2013 № 433 «у статті "Гроші та їх еквіваленти" відображаються готівка в касі підприємства, гроші на поточних та інших рахунках у банках, які можуть бути вільно використані для поточних операцій, а також грошові кошти в дорозі, електронні гроші, еквіваленти грошей. У цій статті наводяться кошти в національній або іноземній валютах. Кошти, які не можна використати для операцій протягом одного року, починаючи з дати балансу або протягом операційного циклу внаслідок обмежень, виключаються зі складу оборотних активів та відображаються як необоротні активи». Ну і нарешті «сума граничного розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, встановленого пунктом 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі» - це 5% від 38 316 009,00 гри, що дорівнює 1 915 800,45 грн. Тобто, в сухому залишку виходить, що учасники станом на 31.12.2019р. повинні мати готівку в касі підприємства та/або грошові кошти на банківських рахунках у сумі не менше ніж 1 915 800,45 грн. Звертаємо увагу, що вимога стосуються наявності відповідної грошової суми саме на конкретну дату - 31.12.2019р. Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі встановити в Документації такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Частина 3 ст. 16 Закону визначає, що «у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) ». Тобто Закон визначає, що фінансова спроможність підприємства підтверджується обсягом річного доходу (виручки). Це є цілком логічно: беруться показники реалізації учасником товарів, робіт, послуг за значний проміжок часу. Якщо учасник протягом року зміг отримати загальний обсяг виручки у сумі, що співрозмірна очікуваній вартості предмету закупівлі, то, певно, його фінансова спроможність є достатньою для виконання договору про закупівлю. Натомість кількість грошових коштів у підприємства на певну конкретну дату (а не оборот за значний проміжок часу) жодним чином не характеризує його фінансову спроможність. Так з одного боку, у підприємства, яке має значний обсяг річного доходу, саме 31.12.2019р. може не бути необхідної суми на банківських рахунках чи в касі: підприємство могло придбати техніку, нерухомість, іншим чином зробити грошові капіталовкладення у власну матеріально-технічну базу, або ж підприємство має великий обсяг короткострокової дебіторської заборгованості, або ж мали місце інші об’єктивні обставини, які спричинили відсутність у фінансово сильного підприємства грошових коштів саме на дану конкретну дату у минулому. З іншого боку, навіть збиткове та фінансово слабке підприємство в певний день може мати на банківському рахунку значний залишок коштів: приміром, таке підприємство саме в цю дату отримало кредитні кошти або поворотну фінансову допомогу... В будь-якому разі вважаємо, що наявність певної грошової суми на конкретну дату у минулому жодним чином не характеризує фінансову спроможність підприємства, а Оскаржувана вимога є дискримінаційним інструментом надання переваг «необхідним» учасникам. Врешті-решт вважаємо за необхідне нагадати, що ідентична (слово в слово) вимога тендерної Документації вже була предметом розгляду Органу оскарження. В результаті у п. 1 Рішення № 20241-р/пк-пз від 30.10.2020 було встановлено, що «Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, в яких сума наявних високоліквідних активів, відображена у Балансі (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 1165 "Гроші та їх еквіваленти", є не меншою за суму граничного розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, встановленого пунктом 3 статті 27 Закону із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». З урахуванням викладеного, вважаємо, що Оскаржувана вимога є дискримінаційною та має бути виключеною з Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що саме така редакція вимоги щодо фінансової спроможності, враховує основні критерії, які відображають реальний фінансовий стан учасника та його можливість виконувати свої зобов’язання перед Замовником, у разі підписання договору на надання послуг згідно предмету закупівлі, і жодним чином не містить у своєму тексті жодної дискримінаційної складової до учасників.
Аналогічний досвід
Дата подання: 13 грудня 2020 20:12
Дата відповіді: 16 грудня 2020 16:33
У Документації встановлено такий кваліфікаційний критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». При цьому у п. 3.5 ч. 3 Додатку 1 до Документації встановлено наступне «При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період протягом останніх 5-ти років) в обсязі, визначених Замовником в тендерній документації в п. 3.2. ч.3 Додатку 1 у натуральних величинах, які виконано за період часу, що передбачено Технічним завданням Замовника. Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%». Дискримінаційним вважаємо вимогу документації щодо категорії доріг, ремонтом яких учасник може підтверджувати досвід виконання аналогічного договору. Порушення прав пояснюється тією обставиною, що наше підприємство має досвід виконання необхідних видів конкретних робіт, які визначені у п. 3.2. тендерної документації, а саме: Влаштування вирівнюючого/нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 16 188 м2; Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші або ЩМА – 16 188 м2; Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 16 727 м2; Укріплення узбіч ЩПС, ГПС або відфрезерованим матеріалом – 5 396 м2., але на автомобільних дорогах ІV категорії. З урахуванням того, що сам об’єкт ремонту відноситься до автомобільної дороги місцевого значення ІV-V категорій, обмеження у категорії доріг за аналогічними договорами лише дорогами І-ІІІ категорій є дискримінаційним та безпідставним. Чому учасники, не можуть підтвердити аналогічний досвід необхідними роботами (зазначені п. 3.2. ч.3 Додатку 1 до Документації), які виконувались та такому ж самому (аналогічному) об’єкті – автомобільній дорозі місцевого значення ІV категорії? Вважаємо за доцільне в обґрунтування дискримінаційного характеру вимоги послатись на Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572. Ми розуміємо, що вказані рекомендації не носять обов’язкового характеру, але їх цінність полягає у тому, що вони відображають офіційну позицію Уповноваженого органу (Мінекономрозвитку), який формує та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (п. 36 ч.1 ст. 1 Закону), а також розробляє методології щодо особливостей здійснення закупівель у різних сферах (п. 18 ч.1 ст. 9 Закону). У п. 19 вказаних Рекомендацій зазначено, що «при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення IV чи V категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів». Таким чином, навіть при будівництві автомобільних доріг державного значення ІV-V категорій допускаються у якості аналогічних договори з поточного середнього ремонту будь-яких доріг без залежності від їх категорії! Тому очевидно дискримінаційною виглядає вимога, яка обмежує категорійність доріг за аналогічними договорами при поточному ремонті автомобільної дороги місцевого значення IV категорії. Нарешті, виконання аналогічних робіт на дорогах різної категорії не містить будь-яких відмінностей у застосовуваних технологіях чи техніці, а тому обмеження у категорії дороги не має під собою жодного технічного підґрунтя. Поділ доріг за категоріями взагалі визначений не законом, а державними будівельними нормами, а саме: ДБН В.2.3-4:2015 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування Частина II. Будівництво». Ми не заперечує тієї обставини, що в залежності від категорії дороги, що будується, вказаний ДБН В.2.3-4:2015 передбачає можливість (іноді – необхідність) застосування різних будівельних матеріалів та різних видів робіт. Проте ці відмінності є суттєвими та необхідними для врахування на етапі проектування дороги та складання проектної документації. На етапі ж виконання робіт з поточного ремонту жодного вибору тих чи інших видів робіт чи матеріалів вже не існує, оскільки у проектній документації чітко визначені всі види робіт та застосовувані матеріали, які є необхідними для виконання робіт. У даній конкретній закупівлі Замовником у додатку 3 до Документації (технічне завдання) наведений вичерпний перелік робіт, а також конкретні будівельні матеріали, які мають бути враховані учасниками під час виконання договору про закупівлю. При цьому технологія, застосовувані механізми та матеріали при виконанні робіт, скажімо з «влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші або ЩМА» - є однаковими без залежності від категорії дороги. Такі умови, щодо аналогічного договору штучно та безпідставно звужує коло потенційних учасників. Просимо Замовника виключити дискримінаційні умови з Тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-13-014022-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 19 грудня 2020 20:49
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2020 17:56
рішення від 22.12.2020 № 23653 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 17:56
рішення від 05.01.2021 № 111.pdf
Дата публікації: 12 січня 2021 19:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 05 лютого 2021 15:21
Номер скарги: UA-2020-11-13-014022-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 08 лютого 2021 22:26
Скарга на дискримінаційні умови Тендерної документації
Скарга на дискримінаційні умови Тендерної документації (див. додану скаргу).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2021 19:55
рішення від 11.02.2021 № 2439 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2021 19:54
рішення від 19.02.2021 № 3111.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 21:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2021 19:18
Номер скарги: UA-2020-11-13-014022-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:43978883
Дата подання: 14 квітня 2021 20:35
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2021 12:41
рішення від 16.04.2021 № 8126 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 12:40
рішення від 27.04.2021 № 9247.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2021 14:20

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 квітня 2021
UA-2020-11-13-014022-c2e8875cfba8444a28044188ef1fbfb0e
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58002, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОНСОРЦІУМ "ЗА МАЙБУТНЄ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

20 березня 2021 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 травня 2021 15:54
Електронний підпис
18 травня 2021 15:49
Довідка МВС
19 березня 2021 15:29
Електронний підпис
19 березня 2021 15:29
Електронний підпис
19 березня 2021 15:25
69. Гарантійні листи.PDF
19 березня 2021 15:25
62 Маршрут О26024 км 24-27.PDF
19 березня 2021 15:25
60 Технічний паспорт.zip
19 березня 2021 15:25
53 КБ2в і КБ3 ч.2 (дог.26).pdf
19 березня 2021 15:25
53 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
19 березня 2021 15:25
52 Копія дог._26 з ДУ.pdf
19 березня 2021 15:25
50 Переклад трудових Ч3.rar
19 березня 2021 15:25
50 Переклад трудових Ч2.rar
19 березня 2021 15:25
50 Переклад трудових Ч1.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч18.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч17.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч16.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч15.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч14.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч13.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч12.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч11.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч10.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч9.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч8.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч7.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч6.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч5.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч4.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч3.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч2.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч1.rar
19 березня 2021 15:25
48. Лист-пояснення .zip
19 березня 2021 15:25
48. Листи пояснення .zip
19 березня 2021 15:25
46. Копії наказів.rar
19 березня 2021 15:25
43 Свідоцтво лабораторія.pdf
19 березня 2021 15:25
41 Договори.zip
19 березня 2021 15:25
21 Копія балансу 2019 рік.PDF
19 березня 2021 15:25
20 Оригінал ліцензії.pdf
19 березня 2021 15:25
18 Звіт ISO 14001 (копія).pdf
19 березня 2021 15:25
17 ISO 14001 (копія).pdf
19 березня 2021 15:25
16 Копія звіту про аудит.pdf
19 березня 2021 15:25
13. Витяг_ виписка з ЄДР.zip
19 березня 2021 15:25
7 Доручення О26024 км 24-27.PDF
19 березня 2021 15:25
6. Копія Статуту.PDF
19 березня 2021 15:25
5. Виписки з протоколу .PDF
19 березня 2021 15:25
1 Реєстр.PDF
19 березня 2021 15:25
_Гарантія 1 149 480_27 (014022-c).zip

Документи

20 березня 2021 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 березня 2021 15:38
Електронний підпис
19 березня 2021 15:35
UA-2020-11-13-014022-c (1).zip
19 березня 2021 15:35
4.3 Довіреність гол бух.pdf
19 березня 2021 15:35
7.16.8 Дов_варт_лабор.pdf
19 березня 2021 15:35
7.16.7. Док_лаборатор.rar
19 березня 2021 15:35
7.16.5 Дов_склад_лабор.pdf
19 березня 2021 15:35
7.16.4 Лист_поясн_лабор.pdf
19 березня 2021 15:35
7.15. Транс_схема.pdf
19 березня 2021 15:35
7.14.7 Дозвіл на викиди.pdf
19 березня 2021 15:35
7.14.6 паспорт.pdf
19 березня 2021 15:35
7.14.5 Картка ОЗ_6 АБЗ .pdf
19 березня 2021 15:35
7.14.4. Гарантийний лист.pdf
19 березня 2021 15:35
7.14.1. Договір_поставки.pdf
19 березня 2021 15:35
7.14. Інф_наявн_абз.pdf
19 березня 2021 15:35
7.13.1 Лист_згод_перс_дан.pdf
19 березня 2021 15:35
7.13 Лист_згод_перс_дан.pdf
19 березня 2021 15:35
7.11. Довідки банків.zip
19 березня 2021 15:35
7.6 Гар_лист_захист_довк.pdf
19 березня 2021 15:35
7.5 Гар_лист_викон_роб.pdf
19 березня 2021 15:35
7.3 Гар_лист_техн_як.pdf
19 березня 2021 15:35
7.2 Гар_лист_санкц.pdf
19 березня 2021 15:35
6. Гар_лист_дод6.pdf
19 березня 2021 15:35
5.1 Лист_згод_проект_дог.pdf
19 березня 2021 15:35
5. Проект_дог.pdf
19 березня 2021 15:35
4.8. Дов_уповн_особ.pdf
19 березня 2021 15:35
4.7 Протокол 25-11-20-01.pdf
19 березня 2021 15:35
4.6 Протокол 22.pdf
19 березня 2021 15:35
4.5 Протокол 30.pdf
19 березня 2021 15:35
4.4.1 Інформаційний лист.pdf
19 березня 2021 15:35
4.4 Протокол повнов.pdf
19 березня 2021 15:35
4.2 Наказ Сахненко .pdf
19 березня 2021 15:35
4.1 Наказ на Клімова .pdf
19 березня 2021 15:35
4. Установчі.rar
19 березня 2021 15:35
0. Реєстр.pdf
19 березня 2021 15:35
1.1.9 Договори МТБ.7z
19 березня 2021 15:35
7.9 Сертифікати ISO.pdf
19 березня 2021 15:35
7.8 Дозвіл Держпраці.pdf
19 березня 2021 15:35
7.7.1 Лист щодо ліцензії.pdf
19 березня 2021 15:35
7.7 Ліцензія.pdf
19 березня 2021 15:35
3.1 Технічне завдання.pdf
19 березня 2021 15:35
1.4 Фінансова звітність.7z
19 березня 2021 15:35
1.3.5 ВІДГУКИ.zip
19 березня 2021 15:35
1.3.4 Виконання 104-19.zip
19 березня 2021 15:35
1.3.3 Договір 104 19-П.pdf
19 березня 2021 15:35
1.3.2 Виконання 158-19-П.rar
19 березня 2021 15:35
1.3.1 Договір № 158 19-П .pdf
19 березня 2021 15:35
1.2.72. беженар_і_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.71. білоус_і_г.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.70. чевердюк_р_м.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.69. тимчук_а_о.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.68. савтюк_в_м.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.67. бацалай_м_і.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.66. височанський_в_і.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.65. бушовський_о_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.64. котан_в_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.63. марущак_п_є.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.62. дячук_в_о.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.61. шевченко_о_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.60. сметанюк_в_г.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.59. служенко_м_о.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.58. федоров_а_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.57. бойко_в_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.56. гуйван_о_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.55. гусар_е_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.54. білава_в_п.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.53. вакуляк_с_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.52. цегельний Є.М.rar
19 березня 2021 15:35
1.2.51. корнілов_а_м.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.50. ганзюк_г_о.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.49. семенюк_о_м.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.48. ковальський_д_м.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.47. дзюбак_д_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.46. решетов_н_о.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.45. шундрій_м_м.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.44. шимко_п_г.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.43. коба_с_п.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.42. крамар_с_м.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.41. половюк_о_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.40. когутенко_в_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.39. злий_в_і.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.38. никитюк_о_о.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.37. горюк_с_д.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.36. вакар_і_п.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.35. березан_і_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.34. метальніков_м_а.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.33. хміль_в_м.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.32. трач_о_с.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.31. мельник_а_і.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.30. івонік_с_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.29. гуйван_в_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.28. торбуляк_ю_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.27. ковальський_і_ф.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.26. підгорець_і_г.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.25. фурман_с_п.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.24. сікора_с_і.rar
19 березня 2021 15:35
1.2.23. комащук_а_ю.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.22. ярмолюк_м_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.21. лукаш_ю_і.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.20. лукаш_м_і.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.19. марусяк_м_п.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.18. навроцький_м_а.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.17. гринь_о_ф.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.16. вервега_в_м.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.15. гончар_і_і.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.14. гончар_в_і.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.13. мельничук_ю_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.12. ткаченко_в_о.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.11. дехтяренко_а_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.10. атаманюк_а_д.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.9. курієць_о_о.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.8. бойчук_в_п.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.7. сковерко_е_о.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.6. трегубов_д_о.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.5. климчук а.л.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.4. цимбалюк_в_м.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.3 паєрель_в_в.rar
19 березня 2021 15:35
1.2.2. неїжсал_м_в.zip
19 березня 2021 15:35
1.2.1. клімішин С.А.zip
19 березня 2021 15:35
1.1.8 Довідка щодо МТБ.pdf
19 березня 2021 15:35
1.1.4 листи підтвердження.rar

Документи

20 березня 2021 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 березня 2021 17:41
Електронний підпис
19 березня 2021 17:41
Електронний підпис
19 березня 2021 17:36
12. Трудові книжки_ВОДІЇ3_.pdf
19 березня 2021 17:36
11. Накази.pdf
19 березня 2021 17:36
12. Трудові книжки_ВОДІЇ4.pdf
19 березня 2021 17:35
12. Трудові книжки_ВОДІЇ2.pdf
19 березня 2021 17:34
57.Транспортна схема.pdf
19 березня 2021 17:34
12. Трудові книжки_ІТП 4 .pdf
19 березня 2021 17:34
48 Витяг з ЄДР_рішення.pdf
19 березня 2021 17:34
5. Лист ФОП Колибабюк.pdf
19 березня 2021 17:34
22. Інформація ст.17.pdf
19 березня 2021 17:33
12. Трудові книжки_ВОДІЇ1.pdf
19 березня 2021 17:33
12. Трудові книжкм_ІТП 3.pdf
19 березня 2021 17:32
12. Трудові книжки_ВОДІЇ5_.pdf
19 березня 2021 17:32
2.Техніка.pdf
19 березня 2021 17:31
Gmail (5).zip
19 березня 2021 17:31
24. Техзавдання.pdf
19 березня 2021 17:31
21 Фінансова звітність.pdf
19 березня 2021 17:31
13. Дипломи.pdf
19 березня 2021 17:31
14 Довіка про досвід.pdf
19 березня 2021 17:30
1. Реєстр.pdf
19 березня 2021 17:30
12. Трудові книжки_ВОДІЇ6.pdf
19 березня 2021 17:30
12. Трудові книжки_ІТП 2.pdf
19 березня 2021 17:30
12. Трудові книжки_ІТП 1.pdf

Документи

20 березня 2021 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 березня 2021 18:34
Електронний підпис
19 березня 2021 18:30
86. ТК Потійко - майстер.PDF
19 березня 2021 18:30
79. ТК Селецький - водій.PDF
19 березня 2021 18:30
77. ТК Рубенян - дор.роб.PDF
19 березня 2021 18:30
76. ТК Рибакін В.В. дор.роб.pdf
19 березня 2021 18:30
72. ТК Папіровник -водій.PDF
19 березня 2021 18:30
69. ТК Павлух-водій.PDF
19 березня 2021 18:30
62. ТК Микитіна - виконроб.pdf
19 березня 2021 18:30
61. ТК Феденко - водій.PDF
19 березня 2021 18:30
60 ТК Мазур Г.І. - майстер.PDF
19 березня 2021 18:30
56. ТК Краснощок - дор.роб.PDF
19 березня 2021 18:30
54. ТК Ульянов - дор.роб.PDF
19 березня 2021 18:30
53. ТК Коваль - дор.роб.PDF
19 березня 2021 18:30
48 .ТК Єфімчук - дор.роб.PDF
19 березня 2021 18:30
46. ТК Джоган - дор.роб.PDF
19 березня 2021 18:30
41. ТК Важницький - водій.PDF
19 березня 2021 18:30
40. ТК Буламез - водій.PDF
19 березня 2021 18:30
36. ТК Артюшенко - водій.PDF
19 березня 2021 18:30
33. ТК Андреєв В.З. - водій.PDF
19 березня 2021 18:30
32. ТК Амірян - водій.PDF
19 березня 2021 18:30
29.2 Довідка з банку.pdf
19 березня 2021 18:30
28. Договір 26-СУБ Гадяч 2020.pdf
19 березня 2021 18:30
26. Договір 02-09Н11 207-213.pdf
19 березня 2021 18:30
25. Аналогічний досвід.PDF
19 березня 2021 18:30
21.1 ЛІЦЕНЗІЯ М-БУД ГРУП.PDF
19 березня 2021 18:30
20. Технічне завдання.PDF
19 березня 2021 18:30
19. Проект договору.PDF
19 березня 2021 18:30
10. Довідка про санкції.PDF
19 березня 2021 18:30
5. Підтвердження МТБ.PDF
19 березня 2021 18:30
2. Інформація по абз.PDF
19 березня 2021 18:30
0. Реєстр пропозиції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО "

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

КОНСОРЦІУМ "ЗА МАЙБУТНЄ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2021 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 37 835 000,00
UAH з ПДВ
37 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 38 000 000,00
UAH з ПДВ
37 808 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2021 15:54
Електронний підпис
18 травня 2021 15:49
Довідка МВС
19 березня 2021 15:29
Електронний підпис
19 березня 2021 15:29
Електронний підпис
19 березня 2021 15:25
69. Гарантійні листи.PDF
19 березня 2021 15:25
62 Маршрут О26024 км 24-27.PDF
19 березня 2021 15:25
60 Технічний паспорт.zip
19 березня 2021 15:25
53 КБ2в і КБ3 ч.2 (дог.26).pdf
19 березня 2021 15:25
53 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
19 березня 2021 15:25
52 Копія дог._26 з ДУ.pdf
19 березня 2021 15:25
50 Переклад трудових Ч3.rar
19 березня 2021 15:25
50 Переклад трудових Ч2.rar
19 березня 2021 15:25
50 Переклад трудових Ч1.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч18.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч17.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч16.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч15.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч14.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч13.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч12.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч11.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч10.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч9.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч8.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч7.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч6.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч5.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч4.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч3.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч2.rar
19 березня 2021 15:25
49 Трудові Ч1.rar
19 березня 2021 15:25
48. Лист-пояснення .zip
19 березня 2021 15:25
48. Листи пояснення .zip
19 березня 2021 15:25
46. Копії наказів.rar
19 березня 2021 15:25
43 Свідоцтво лабораторія.pdf
19 березня 2021 15:25
41 Договори.zip
19 березня 2021 15:25
21 Копія балансу 2019 рік.PDF
19 березня 2021 15:25
20 Оригінал ліцензії.pdf
19 березня 2021 15:25
18 Звіт ISO 14001 (копія).pdf
19 березня 2021 15:25
17 ISO 14001 (копія).pdf
19 березня 2021 15:25
16 Копія звіту про аудит.pdf
19 березня 2021 15:25
13. Витяг_ виписка з ЄДР.zip
19 березня 2021 15:25
7 Доручення О26024 км 24-27.PDF
19 березня 2021 15:25
6. Копія Статуту.PDF
19 березня 2021 15:25
5. Виписки з протоколу .PDF
19 березня 2021 15:25
1 Реєстр.PDF
19 березня 2021 15:25
_Гарантія 1 149 480_27 (014022-c).zip

Публічні документи

19 березня 2021 17:41
Електронний підпис
19 березня 2021 17:41
Електронний підпис
19 березня 2021 17:36
12. Трудові книжки_ВОДІЇ3_.pdf
19 березня 2021 17:36
11. Накази.pdf
19 березня 2021 17:36
12. Трудові книжки_ВОДІЇ4.pdf
19 березня 2021 17:35
12. Трудові книжки_ВОДІЇ2.pdf
19 березня 2021 17:34
57.Транспортна схема.pdf
19 березня 2021 17:34
12. Трудові книжки_ІТП 4 .pdf
19 березня 2021 17:34
48 Витяг з ЄДР_рішення.pdf
19 березня 2021 17:34
5. Лист ФОП Колибабюк.pdf
19 березня 2021 17:34
22. Інформація ст.17.pdf
19 березня 2021 17:33
12. Трудові книжки_ВОДІЇ1.pdf
19 березня 2021 17:33
12. Трудові книжкм_ІТП 3.pdf
19 березня 2021 17:32
12. Трудові книжки_ВОДІЇ5_.pdf
19 березня 2021 17:32
2.Техніка.pdf
19 березня 2021 17:31
Gmail (5).zip
19 березня 2021 17:31
24. Техзавдання.pdf
19 березня 2021 17:31
21 Фінансова звітність.pdf
19 березня 2021 17:31
13. Дипломи.pdf
19 березня 2021 17:31
14 Довіка про досвід.pdf
19 березня 2021 17:30
1. Реєстр.pdf
19 березня 2021 17:30
12. Трудові книжки_ВОДІЇ6.pdf
19 березня 2021 17:30
12. Трудові книжки_ІТП 2.pdf
19 березня 2021 17:30
12. Трудові книжки_ІТП 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 37 640 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2021 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
37 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 22:40
ДУ 2 до 46-ДГ.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 22:40
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 13:09
ДУ 1 до 46-ДГ.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:08
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 17:42
Договір 46-ДГ.pdf укладений
13 липня 2021 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу ІІІ, пункт 5.1. розділу V, пункт 10.1. розділу X Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 46-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 3.1., 5.1., 10.1., 12.2., 12.3. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 46-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML