Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26084 Юрківці-Вікно-Брідок на ділянці км 0+000 - км 6+649 в Чернівецькій області»
(Code according to DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads) "Current average repair of the public road of local significance O26084 Yurkivtsi-Vikno-Bridok on the section km 0 + 000 - km 6 + 649 in Chernivtsi region"
(Code according to DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads) "Current average repair of the public road of local significance O26084 Yurkivtsi-Vikno-Bridok on the section km 0 + 000 - km 6 + 649 in Chernivtsi region"
Очікувана вартість
86 572 320,00 UAH
UA-2020-11-13-013665-c ● 6b089a3ff75141429009b6f4e570ecc5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43565662 |
Місцезнаходження: | 58002, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1 |
Контактна особа: |
Мінько Юрій Миколайович 380372552608 yuraminko1983@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnya infrastrukturi, kapitalnogo budivnictva ta ekspluataciyi dorig Cherniveckoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi |
National ID: | 43565662 |
Contact point: |
Minko Yuri Mikolayovich 380372552608 yuraminko1983@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2020 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 86 572 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 432 861,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2597169.6 UAH |
Publication date: | 13 листопада 2020 17:56 |
Enquiries until: | 02 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 86 572 320 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 432 862 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: 58010, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Location of the customer: 58010, Chernivtsi region, Chernivtsi, street M. Hrushevskoho, 1. Customer category: in accordance with Part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (as amended) - 1) public authorities and local governments referred to in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law. Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26084 Юрківці-Вікно-Брідок на ділянці км 0+000 - км 6+649 в Чернівецькій області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
(Code according to DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads) "Current average repair of the public road of local significance O26084 Yurkivtsi-Vikno-Bridok on the section km 0 + 000 - km 6 + 649 in Chernivtsi region"
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 15:44 |
Перелік змін 4.doc | |
04 березня 2021 15:44 |
ТД ПСР О26084 зі змінами 4.docx | |
11 грудня 2020 17:14 |
Додаток 5 Проект договору.doc |
04 березня 2021 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
04 березня 2021 15:44 |
Перелік змін 4.doc
|
||||||||||||
04 березня 2021 15:44 |
ТД ПСР О26084 зі змінами 4.docx
|
||||||||||||
11 грудня 2020 17:14 |
Додаток 5 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо розробки проектної документації
Дата подання: 30 листопада 2020 13:15
Дата відповіді: 02 грудня 2020 18:00
Згідно тендерній документації та проекту договору, передбачено надання послуг з розробки проектної документації та з виконання Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26084 Юрківці-Вікно-Брідок на ділянці км 0+000 - км 6+649 в Чернівецькій області. Але у технічному завданні немає жодного посилання на проектні роботи. Для якісної підготовки тендерної пропозиції просимо привести у відповідність з технічним завданням проект договору та тендерну документацію. Або надати роз'яснення щодо підготовки проектної док-ії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни.
Аналогічний досвід
Дата подання: 13 грудня 2020 20:21
Дата відповіді: 16 грудня 2020 16:35
У Документації встановлено такий кваліфікаційний критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
При цьому у п. 3.5 ч. 3 Додатку 1 до Документації встановлено наступне «При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період протягом останніх 5-ти років) в обсязі, визначених Замовником в тендерній документації в п. 3.2. ч.3 Додатку 1 у натуральних величинах, які виконано за період часу, що передбачено Технічним завданням Замовника. Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%».
Дискримінаційним вважаємо вимогу документації щодо категорії доріг, ремонтом яких учасник може підтверджувати досвід виконання аналогічного договору.
Порушення прав пояснюється тією обставиною, що наше підприємство має досвід виконання необхідних видів конкретних робіт, які визначені у п. 3.2. тендерної документації, а саме:
Влаштування вирівнюючого/нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 39 894 м2;
Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші або ЩМА – 39 894 м2;
Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 41 223 м2;
Укріплення узбіч ЩПС, ГПС або відфрезерованим матеріалом – 13 298 м2.., але на автомобільних дорогах ІV категорії.
З урахуванням того, що сам об’єкт ремонту відноситься до автомобільної дороги місцевого значення ІV-V категорій, обмеження у категорії доріг за аналогічними договорами лише дорогами І-ІІІ категорій є дискримінаційним та безпідставним.
Чому учасники, не можуть підтвердити аналогічний досвід необхідними роботами (зазначені п. 3.2. ч.3 Додатку 1 до Документації), які виконувались та такому ж самому (аналогічному) об’єкті – автомобільній дорозі місцевого значення ІV категорії?
Вважаємо за доцільне в обґрунтування дискримінаційного характеру вимоги послатись на Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572.
Ми розуміємо, що вказані рекомендації не носять обов’язкового характеру, але їх цінність полягає у тому, що вони відображають офіційну позицію Уповноваженого органу (Мінекономрозвитку), який формує та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (п. 36 ч.1 ст. 1 Закону), а також розробляє методології щодо особливостей здійснення закупівель у різних сферах (п. 18 ч.1 ст. 9 Закону).
У п. 19 вказаних Рекомендацій зазначено, що «при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення IV чи V категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів».
Таким чином, навіть при будівництві автомобільних доріг державного значення ІV-V категорій допускаються у якості аналогічних договори з поточного середнього ремонту будь-яких доріг без залежності від їх категорії!
Тому очевидно дискримінаційною виглядає вимога, яка обмежує категорійність доріг за аналогічними договорами при поточному ремонті автомобільної дороги місцевого значення IV категорії.
Нарешті, виконання аналогічних робіт на дорогах різної категорії не містить будь-яких відмінностей у застосовуваних технологіях чи техніці, а тому обмеження у категорії дороги не має під собою жодного технічного підґрунтя.
Поділ доріг за категоріями взагалі визначений не законом, а державними будівельними нормами, а саме: ДБН В.2.3-4:2015 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування Частина II. Будівництво».
Ми не заперечує тієї обставини, що в залежності від категорії дороги, що будується, вказаний ДБН В.2.3-4:2015 передбачає можливість (іноді – необхідність) застосування різних будівельних матеріалів та різних видів робіт.
Проте ці відмінності є суттєвими та необхідними для врахування на етапі проектування дороги та складання проектної документації.
На етапі ж виконання робіт з поточного ремонту жодного вибору тих чи інших видів робіт чи матеріалів вже не існує, оскільки у проектній документації чітко визначені всі види робіт та застосовувані матеріали, які є необхідними для виконання робіт.
У даній конкретній закупівлі Замовником у додатку 3 до Документації (технічне завдання) наведений вичерпний перелік робіт, а також конкретні будівельні матеріали, які мають бути враховані учасниками під час виконання договору про закупівлю.
При цьому технологія, застосовувані механізми та матеріали при виконанні робіт, скажімо з «влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші або ЩМА» - є однаковими без залежності від категорії дороги.
Такі умови, щодо аналогічного договору штучно та безпідставно звужує коло потенційних учасників.
З урахуванням викладеного, вважаємо, що Оскаржувана вимога є дискримінаційною та має бути виключеною з Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Фінансова спроможність
Дата подання: 13 грудня 2020 20:24
Дата відповіді: 16 грудня 2020 16:34
Згідно ч.4 Додатку 1 до Тендерної документації «учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме:
Сума наявних в Учасника високоліквідних активів, відображена у Балансі Учасника (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 1165 «Гроші та їх еквіваленти», є не меншою за суму граничного розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, встановленого пунктом 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі…» [далі перелічуються інші вимоги].
Порушення прав даною вимогою пояснюється тим, що наведена вимога не виконується у балансі нашого підприємства за останній звітній період., а отже Замовник матиме можливість відхилити пропозицію з цієї причини.
Вважаємо дискримінаційним, обмежувальним та нічим не обґрунтованим зазначену вимогу з огляду на наступне.
Спочатку спробуємо розібратись, що ж насправді стоїть за наведеним формулюванням.
Згідно ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» «звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Звітний період для складання фінансової звітності про виконання бюджетів визначається Бюджетним кодексом України.
Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців».
Для нас, а також переважної більшості інших учасників (крім підприємств, створених після 2019р.) останнім звітним періодом буде 2019 рік.
«Кінець звітного періоду» - це 31.12.2019р.
Згідно п. 2.35 Методичних рекомендацій щодо заповнення форм фінансової звітності, затверджених наказом Мінфіну від 28.03.2013 № 433 «у статті "Гроші та їх еквіваленти" відображаються готівка в касі підприємства, гроші на поточних та інших рахунках у банках, які можуть бути вільно використані для поточних операцій, а також грошові кошти в дорозі, електронні гроші, еквіваленти грошей. У цій статті наводяться кошти в національній або іноземній валютах. Кошти, які не можна використати для операцій протягом одного року, починаючи з дати балансу або протягом операційного циклу внаслідок обмежень, виключаються зі складу оборотних активів та відображаються як необоротні активи».
Ну і нарешті «сума граничного розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, встановленого пунктом 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі» - це 5% від 86 572 320,00 гри, що дорівнює 4 328 616,00 грн.
Тобто, в сухому залишку виходить, що учасники станом на 31.12.2019р. повинні мати готівку в касі підприємства та/або грошові кошти на банківських рахунках у сумі не менше ніж 4 328 616,00 грн.
Звертаємо увагу, що вимога стосуються наявності відповідної грошової суми саме на конкретну дату - 31.12.2019р.
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі встановити в Документації такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка
підтверджується фінансовою звітністю».
Частина 3 ст. 16 Закону визначає, що «у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) ».
Тобто Закон визначає, що фінансова спроможність підприємства підтверджується обсягом річного доходу (виручки).
Це є цілком логічно: беруться показники реалізації учасником товарів, робіт, послуг за значний проміжок часу.
Якщо учасник протягом року зміг отримати загальний обсяг виручки у сумі, що співрозмірна очікуваній вартості предмету закупівлі, то, певно, його фінансова спроможність є достатньою для виконання договору про закупівлю.
Натомість кількість грошових коштів у підприємства на певну конкретну дату (а не оборот за значний проміжок часу) жодним чином не характеризує його фінансову спроможність.
Так з одного боку, у підприємства, яке має значний обсяг річного доходу, саме 31.12.2019р. може не бути необхідної суми на банківських рахунках чи в касі: підприємство могло придбати техніку, нерухомість, іншим чином зробити грошові капіталовкладення у власну матеріально-технічну базу, або ж підприємство має великий обсяг короткострокової дебіторської заборгованості, або ж мали місце інші об’єктивні обставини, які спричинили відсутність у фінансово сильного підприємства грошових коштів саме на дану конкретну дату у минулому.
З іншого боку, навіть збиткове та фінансово слабке підприємство в певний день може мати на банківському рахунку значний залишок коштів: приміром, таке підприємство саме в цю дату отримало кредитні кошти або поворотну фінансову допомогу...
В будь-якому разі вважаємо, що наявність певної грошової суми на конкретну дату у минулому жодним чином не характеризує фінансову спроможність підприємства, а Оскаржувана вимога є дискримінаційним інструментом надання переваг «необхідним» учасникам.
Врешті-решт вважаємо за необхідне нагадати, що ідентична (слово в слово) вимога тендерної Документації вже була предметом розгляду Органу оскарження.
В результаті у п. 1 Рішення № 20241-р/пк-пз від 30.10.2020 було встановлено, що «Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, в яких сума наявних високоліквідних активів, відображена у Балансі (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 1165 "Гроші та їх еквіваленти", є не меншою за суму граничного розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, встановленого пунктом 3 статті 27 Закону із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
З урахуванням викладеного, вважаємо, що Оскаржувана вимога є дискримінаційною та має бути виключеною з Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що саме така редакція вимоги щодо фінансової спроможності, враховує основні критерії, які відображають реальний фінансовий стан учасника та його можливість виконувати свої зобов’язання перед Замовником, у разі підписання договору на надання послуг згідно предмету закупівлі, і жодним чином не містить у своєму тексті жодної дискримінаційної складової до учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-13-013665-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 19 грудня 2020 21:33
Дата подання: 19 грудня 2020 21:33
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2020 17:55
рішення від 22.12.2020 № 23652 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 17:54
інформація про резулятивну частину рішення від 05.01.2021 № 112.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 13:58
рішення від 05.01.2021 № 112.pdf
Дата публікації: 12 січня 2021 19:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 05 лютого 2021 15:23
Номер скарги: UA-2020-11-13-013665-c.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Скарга
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
на положення тендерної документації
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-11-13-013665-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 08 лютого 2021 22:29
Дата подання: 08 лютого 2021 22:29
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації (див. додану скаргу).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2021 18:44
рішення від 11.02.2021 № 2438 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2021 18:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2021 № 3113.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2021 15:57
рішення від 19.02.2021 № 3113.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 20:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 04 березня 2021 15:59
Номер скарги: UA-2020-11-13-013665-c.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 14 квітня 2021 20:30
Дата подання: 14 квітня 2021 20:30
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2021 12:05
рішення від 16.04.2021 № 8119 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 12:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2021 № 9237.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 20:15
рішення від 27.04.2021 № 9237.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2021 17:46
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 квітня 2021
Найменування: | Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43565662 |
Місцезнаходження: | 58002, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2021 20:24
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
85 550 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 22:28
|
ДУ 3 до 36-ДГ.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 22:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 15:41
|
ДУ 2 до 36-ДГ.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2021 13:46
|
ДУ 1 до 36-ДГ.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 10:48
|
Договір 36-ДГ.pdf | укладений |
18 червня 2021 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. розділу ІІІ Договору, пункт 12.1 розділу XII, розділ XIII Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 36-ДГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1., 5.1., 10.1., 12.1., 12.2. Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 36-ДГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1., 5.1., 10.1., 12.2., 12.3. Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 36-ДГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |