Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців
Catering services for secondary school students and pupils
Очікувана вартість
15 568 752,00 UAH
UA-2020-11-13-013544-c 1213256b540c42c58b9c498473e7186d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логачова Світлана Іванівна

+380577251693 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Логачова Світлана Іванівна
+380577251693
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament for Edukation of Administration of Nemyshlyanskyi District of Kharkiv Citi Council.
National ID: 02146340
Contact point: Logachova Svetlana Ivanovna
+380577251693
ruo_frun@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 січня 2021 15:35
Очікувана вартість: 15 568 752,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 843,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 листопада 2020 17:39
Enquiries until: 04 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 15 568 752 UAH including VAT
Minimal lowering step: 77 844 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Scope of the procurement
Усі документи, що подаються учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі подання учасником документів, складених іншою, аніж українська мова, такі документи повинні бути подані разом з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально або легалізованим у встановленому законом порядку, при цьому тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї тендерної пропозиції, що викладені англійською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
All documents submitted by the participant must be drawn up in Ukrainian. If a participant submits documents written in a language other than Ukrainian, such documents must be submitted together with a notarized translation or legalized in the manner prescribed by law, and the texts must be authentic, the text in Ukrainian is decisive.
If the bidder is not a resident of Ukraine, he may additionally submit the documents of his tender offer, which are set out in English. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
934696 посл.
Послуги з харчування учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська область, Харків, Згідно з дислокацією закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Catering services for secondary school students and pupils
CPV: 55320000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані відповідно до умов цього Договору послуги здійснюються Замовником згідно з актами наданих послуг, підготовлених Виконавцем, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з моменту підписання акту наданих послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі актів про фактично надані послуги. Бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за наданий обсяг послуг здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг на свій реєстраційний рахунок; Місце знаходження Замовника: 61091, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Танкопія, 15/2; Вид закупівлі: відповідно до ст. 4 ч. 2 п. 5 «процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень»; Застосовані критерії оцінки – 100 % ціна. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 18:05
ТД Харчування, 2021 рік, зі змінами.docx
13 листопада 2020 17:36
ТД Харчування, 2021 рік (1).docx
13 листопада 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 18:05
ТД Харчування, 2021 рік, зі змінами.docx
13 листопада 2020 17:36
ТД Харчування, 2021 рік (1).docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 січня 2021
UA-2020-11-13-013544-c1213256b540c42c58b9c498473e7186d
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Учасник Документи Рішення Додатково
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 11:27
ПП Южноукраїнський комбінат харчування Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 11:28
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 11:29

Вимога про усунення невідповідностей

На вимогу статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовником виявлені невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 1) Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону»,п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», п.п.1.1 ,Таблиця 1,графа 6 «Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату)» невірно вказані дати допуску до роботи в наданих медичних книжкахп.п.1.1.1 (учасник повинен надатиоригінал або копії чинних медичних книжок всіх працівників учасника, інформація про наявність яких зазначена учасником у довідці за формою Таблиці 1, з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного медичного огляду) по наступним працівникам: Закурдаєва Валентина Миколаїна - в таблиці вказана 17.08.2020р- в сан книжці 17.08.2021; Преснякова Валентина Григорівна- в таблиці вказана 17.08.2020р- в сан книжці 17.08.2021; Федоренко Валентина Миколаївна - в таблиці вказана 17.08.2020р- в сан книжці 17.08.2021; Просимо додати оригінал або копії виправлених медичних книжок по вищезазначеним працівникам з відповідною датою допуску до роботи . Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону»,п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», п.п.1.1 ,Таблиця 1,графа 6 «Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату)» невірно вказані дати допуску до роботи ( згідно наданих оригінал або копії чинних медичних книжок всіх працівників учасника, інформація про наявність яких зазначена учасником у довідці за формою Таблиці 1, з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного медичного огляду) по наступним працівникам: Кисіль Надія Андріївна- в таблиці вказана 16.08.2020р- в сан книжці 26.08.2020; Власенко Олена Олександрівна – в таблиці вказана 10.09.2020р- в сан книжці 10.08.2020; Олійник Наталія Михайлівна - в таблиці вказана 10.09.2020р- в сан книжці 29.08.2020; Просимо виправити та привести у відповідність Таблицю 1 до п.1,п.п.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. 2)Відповідно Додатку 2 до тендерної документації «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону»,п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», п.п.1.1.1 учасник повинен надати - оригінал або копії чинних медичних книжок всіх працівників учасника, інформація про наявність яких зазначена учасником у довідці за формою Таблиці 1, з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного медичного огляду. Так, Учасником процедури закупівлі – Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"у складі тендерної пропозиції подано скановані копії медичних книжок наступних працівників: Валковская Ніна Михайловна, Путятіна Олена Іванівна, СененькоНинаМихайловна, БезциннаяИринаКонстантиновна,Штонда Наталя Миколаївна, ЮрьеваСветланаНиколаевна, Загоруйко Людмила Николаевна, Полчанинова Людмила Николаевна,ФомичеваЕкатеринаАлексеевна, Вечер Ірина Олександрівна , Осауленко Лариса Александровна, Оксененко Артемій Валерійович ,ЧуриловаПрасковьяВладимировна,Панченко НатальяВладимировна, Дубина Лариса Ивановна, Дубовик ВераИвановна, Казакова Алла Васильевна, Авраменко Валентина Николаевна, Тигишвілі – Капитоненко Лія Тоніевна- Тігішвілі, Артемова Катерина Володимирівна , Єна Альона Володимирівна , Лисак Людмила Николаевна, НоздринаСветланаИвановна,Веращагина Неоніла Миколаївна, Серых Елена Ивановна, ГонтаренкоИринаАлександровна, Солоха Валентина Ивановна, ХамуленкоВикторияНиколаевна, Колесник Светлана Василівна . Ругаєва Ольга Миколаївна - прізвище працівника виправлене, що не відповідаєІнструкціїщодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» затверджена Наказом МОЗУ №150 від 21.02.2013. Відповідно до р.2, п.1, пп.14 Наказу Міністерства юстиції України №1000/5 від 18.06.2015 року установи здійснюють діловодство державною мовою.Документи оформлюють державною мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні.Інструкціящодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» затверджена Наказом МОЗУ №150 від 21.02.2013. Таким чином, подані учасником процедури закупівлі Комунальне підприємство "Комбінат дитячого харчування" у складі тендерної пропозиції вищезазначені скановані копії медичних книжок по вищезазначеним працівникам не відповідають вимогам п.1.1.1.,р.1,графа 2, додатку №2 дотендерної документації (учасник повинен надатиоригінал або копії чинних медичних книжок всіх працівників учасника, інформація про наявність яких зазначена учасником у довідці за формою Таблиці 1, з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного медичного огляду). Просимо виправити документи по вищезазначеним працівникам та завантажити їх в електронну систему закупівель.

Документи

Публічні документи

29 січня 2021 12:43
Електронний підпис
29 січня 2021 12:43
Електронний підпис
29 січня 2021 12:42
Електронний підпис
29 січня 2021 12:42
Електронний підпис
29 січня 2021 12:41
Немишлянский потужн..pdf
29 січня 2021 12:41
ДПС Немишлянський.pdf
29 січня 2021 12:41
док-ти переможця.rar
12 січня 2021 11:19
Електронний підпис
12 січня 2021 11:19
Електронний підпис
12 січня 2021 11:19
виправлена таблиця 1.pdf
12 січня 2021 11:19
виправ. сан книжки.pdf
11 грудня 2020 19:01
Електронний підпис
11 грудня 2020 19:01
Електронний підпис
11 грудня 2020 19:00
САН КНИЖКИ ЧАСТЬ 2..pdf
11 грудня 2020 19:00
САН КНИЖКИ ЧАСТЬ1.pdf
11 грудня 2020 19:00
ТК 2020 ВСЕ.pdf
11 грудня 2020 19:00
ДИПЛОМИ ВСЕ 2020.pdf
11 грудня 2020 19:00
АНАЛОГІЧНІ УГОДИ.rar
11 грудня 2020 19:00
НАЯВНІСТЬ МТБ.rar
11 грудня 2020 19:00
меню НВК 21.pdf
11 грудня 2020 19:00
сан. гігієна протоколи.pdf
11 грудня 2020 19:00
Наявність працівників.pdf
11 грудня 2020 19:00
МЕНЮ.rar
11 грудня 2020 19:00
ІНШІ.rar
11 грудня 2020 19:00
ст.17.pdf
11 грудня 2020 19:00
Немишлянский.pdf
11 грудня 2020 19:00
штатний розклад ,наказ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Голова тендерного комітету у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» запропонувала надати учаснику ПП Южноукраїнський комбінат харчування у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «ДК 02162015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з харчування учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців)» для потреби Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради, 24 години на виправлення помилок. На вимогу статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовником виявлені невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 1. Невідповідність п.п.1.1.1 п.1.1. частини 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: 1.1. У відповідності до пп.1.1.1 п.1 додатку №2 до тендерної документації «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону»,п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний подати оригінали першої сторінки та останньої сторінки (з останнім записом про поточне місце роботи) трудових книжок всіх працівників учасника, інформація про наявність яких зазначена учасником у довідці за формою Таблиці 1. Так, Учасником процедури закупівлі – ПП «Южноукраїнський комбінат харчування» у складі тендерної пропозиції подано скановані копії трудових книжок наступних працівників: 1) Азанова Олена Василівна; 2) Берегулько Валентина Миколаївна; 3) Білозерська Олена Василівна; 4) Блануца Тетяна Іванівна; 5) Васильченко Ольга Василівна; 6) ВдовіченкоТетянаОлександрівна; 7) Волошин Світлана Іванівна; 8) Голуб Людмила Миколаївна; 9) Гордієнко Ольга Семенівна; 10) Давідова Наталія Володимирівна; 11) Денисюк Людмила Миколаївна; 12) Дзюбенко СвітланаМиколаївна; 13) Дікусар Ірина Володимирівна; 14) Дячук Ганна Миколаївна; 15) Євтушенко Маргарита Василівна; 16) Згурська Олена Миколаївна; 17) Іванова Віра Володимирівна; 18) Іванова Тетяна Миколаївна; 19) Капелюшна Світлана Василівна; 20) Каралаш (Пушкар) Олена Петрівна; 21) Котюжинська Ганна Ігорівна; 22) Куцик Любов Миколаївна; 23) Лебідь Галина Олексіївна; 24) Літвінова Любов Миколаївна; 25) Листопадова Ірина Миколаївна; 26) Листопадова Наталя Олексіївна; 27) Литвиненко Ольга Миколаївна; 28) Мельник Марина Олександрівна; 29) Наумчук Зоя Анатолівна; 30) Пітомцева Оксана Михайлівна; 31) Рожко Ольга Юріївна; 32) Сємєрікова Світлана Владиславівна; 33) Синицька Світлана Миколаївна; 34) Смук Тетяна Миколаївна; 35) Сотник Алла Андріївна; 36) Тарба Олена Юріївна; 37) Тітова Оксана Володимирівна; 38) Федорова ІринаІгорівна; 39) ХлєбніковаЛілія Вікторівна; 40) Хоменко Оксана Михайлівна; 41) Цап Ольга Валеріївна; 42) Чабан Катерина Юріївна; 43) Чайковська Надія Станіславівна; 44) Чебаненко Валентин Миколайович; 45) Чебаненко ТетянаСергіївна; 46) Чудаколова Галина Михайлівна; 47) Чуперко Людмила Михайлівна; 48) Шестопалова СвітланаВасилівна; 49) Яковлєва Галина Василівна; 50) Яковлєва Лідія Леонідівна; 51) Яценко Надія Анатоліївна. що не відповідають вимогам до р.2, п.1, пп.14 Наказу Міністерства юстиції України №1000/5 від 18.06.2015 року установи здійснюють діловодство державною мовою. Документи оформлюють державною мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні, що є невідповідністю учасника, критеріям, встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Для усунення невідповідностей необхідно привести відповідні трудові книжки сторінки з останнім записом про поточне місце роботи зазначених вище працівників у відповідність до вимог чинного законодавства та додати їх скановані копії першої та виправленої другої сторінки в електронному вигляді. 1.2.Замовником виявлено невідповідність даних зазначених учасником в Інформації про штатних працівників за формою Таблиці 1 п.1.1. ч.1 додатку 2 до ТД, в графі 2 П.І.Б та трудовій книжці наступного працівника: Смьордова Римма Маноліївна (№ 87 в табл.), в трудовій книжці Смірдова Римма Манольевна. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно виправити інформацію стосовно прізвища, по батькові та привести у відповідність дані в таблиці п.87 Смьордова Римма Маноліївна до трудової книжки Смірдова Римма Манольевна, або виправити прізвище та по батькові в трудовій книжці Смірдова Римма Манольевна відповідно до зазначеної інформації п.87. в таблиці. 1.3.Відповідно до п.п.1.1.1. п.1.1 частини 1 Додатку 2 до ТД на підтвердження інформації викладеної учасником у довідці за формою Таблиці 1, учасник повинен надати оригінал або копії чинних медичних книжок всіх працівників учасника, інформація про наявність яких зазначена учасником у довідці за формою Таблиці 1, з відмітками про проходження обов’язкового профілактичного медичного огляду. Замовником виявлено невідповідності даних зазначених учасником в Інформації про штатних працівників № 07/531 від 10 грудня 2020 р. за формою Таблиці 1 та медичних книжках робітників, а саме: 1.3.1. Невідповідність графи 6 Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату) наступних працівників: Криворученко Марина Василівна – в таблиці вказано 05.11.2020, в медичній книжці серія 12ААВ № 199810 – 06.11.2020; Лепехіна Світлана Миколаївна – в таблиці вказано 04.11.2020, в медичній книжці серія 10ЯЯЮ № 659724 – 04.11.2021; Шестопалова Світлана Василівна – в таблиці вказано 11.11.2020, в медичній книжці серія 10ЯЯЮ № 659813 – 11.11.2021. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно: 1) виправити та привести у відповідність Таблицю 1 п.1.1. частини 1 додатку 2 до тендерної документації, графу 6 Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату) відповідно до п.1.1 ч. 1 додатку 2 до ТД наступного працівника: Криворученко Марина Василівна; 2) надати оригінали або копії виправлених медичних книжок відповідно до п.п.1.1.1 п.1.1 ч.1 додатку 2 до ТД наступних працівників: Лепехіна Світлана Миколаївна (медична книжка серія 10ЯЯЮ № 659724), Шестопалова Світлана Василівна (медична книжка серія 10ЯЯЮ № 659813). 1.3.2. Замовником виявлено невідповідності даних зазначених учасником в Інформації про штатних працівників № 07/531 від 10 грудня 2020 р. за формою Таблиці 1 та медичних книжках робітників, а саме: Медична книжка Жолобенко Олени Володимирівнисерія ААВ № 655281 Відповідно до р.2, п.1, пп.14 Наказу Міністерства юстиції України №1000/5 від 18.06.2015 року установи здійснюють діловодство державною мовою. Документи оформлюють державною мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні. Інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» затверджена Наказом МОЗУ №150 від 21.02.2013. Таким чином, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції вище зазначена скановані копія медичної книжки по Жолобенко Олени Володимирівни не відповідає вимогам п.1.1.1., р.1,графа 2, додатку №2 до тендерної документації (учасник повинен надати оригінал або копії чинних медичних книжок всіх працівників учасника, інформація про наявність яких зазначена учасником у довідці за формою Таблиці 1, з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного медичного огляду). Просимо виправити медичну книжку по вище зазначеному працівнику та завантажити її в електронну систему закупівель. 2. Невідповідність п.п.1.1.2 п.1.1. частини 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: 2.1. Відповідно до п.п.1.1.2. п.1.1 частини 1 Додатку 2 до ТД на підтвердження інформації викладеної учасником в довідці за формою таблиці 1, учасник повинен надати оригінал або копію документа про освіту, який підтверджує отримання працівниками відповідної кваліфікації/спеціальності, за наступними посадами: головний технолог/технолог, завідувач виробництвом, кухар (із зазначених учасником працівників у довідці за формою Таблиці 1). Документи про освіту ,які знаходяться у складі тендерної пропозиції та підтверджують отримання працівниками відповідної кваліфікації/спеціальності, за наступними посадами: головний технолог/технолог, завідувач виробництвом, кухар (із зазначених учасником працівників у довідці за формою Таблиці 1) не відповідають даним, вказаним в Таблиці 1 п.1 ч.1 додатку 2 до ТД по наступним працівникам : Бацманова Вікторія Володимирівна, Бондаренко Оксана Василівна, Вдовіченко Тетяна Олександрівна, Волкова Оксана Миколаївна, Волошин Світлана Іванівна, Гончарова Олеся Петрівна, Гордієнко Ольга Семенівна, Євтушенко Маргарита Василівна, Журавель Олена Пилипівна, Земська Тетяна Михайлівна, Капелюшна Світлана Василівна, Коломієць Роман Павлович, Котленко Марія Миронівна, Котюжинська Ганна Ігорівна, Криворученко Марина Василівна, Куцик Любов Миколаївна, Літвінова Любов Миколаївна, Листопадова Ірина Миколаївна, Литвиненко Ольга Миколаївна, Матяш Катерина Валентинівна, Мельнікова Руслана Володимирівна, Мірча Ганна Іванівна, Наумчук Зоя Анатоліївна, Пітомцева Оксана Михайлівна, Політаєва Ольга Сергіївна, Рибальченко Наталя Юріївна, Сємєрікова Світлана Владиславівна, Сіденко Любов Федорівна, Сікорська Наталя Володимирівна, Синицька Світлана Миколаївна, Скиба Ірина Анатоліївна, Хоменко Юлія Вікторівна, Цап Ольга Валеріївна, Чуперко Людмила Михайлівна. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно привести у відповідність дані Таблиці 1,графа 5 «Освіта (вища, середня, інше), спеціальність» документам про освіту,які знаходяться у складі тендерної пропозиції та підтверджують отримання працівниками відповідної кваліфікації/спеціальності, за наступними посадами: головний технолог/технолог, завідувач виробництвом, кухар (із зазначених учасником працівників у довідці за формою Таблиці 1) та додати її у виправленому вигляді. 2.2) По працівникам Котюжинська Ганна Ігорівна, Хоменко Юлія Вікторівна, Сємєрікова Світлана Владиславівна документи про освіту, які знаходяться у складі тендерної пропозиції не відповідають отримання ними відповідної кваліфікації/спеціальності. Просимо додати документи, які підтверджують отримання вищезазначеними працівниками відповідної кваліфікації/спеціальності . 2.3) По працівнику Жолобенко Олена Володимирівна не вказана освіта у графі 5 Таблиці 1 Просимо привести у відповідність графу 5 Таблиці 1 по працівнику Жолобенко Олена Володимирівна. 3. Невідповідність п.п.1.1.4 п.1.1. частини 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: У відповідності до пп.1.1.4 п.1 додатку №2 ТД учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний подати копію діючого штатного розкладу або витяг з нього та наказ про його затвердження. Відповідно до р.2, п.1, пп.14 Наказу Міністерства юстиції України №1000/5 від 18.06.2015 року установи здійснюють діловодство державною мовою. Документи оформлюють державною мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні. Таким чином, подані учасником процедури закупівлі ПП «Южноукраїнський комбінат харчування» у складі тендерної пропозиції – штатний розпис та наказ про його затвердження не відповідають вимогам пп.1.1.4. п.1 додатку №2 ТД та критеріям, встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, пропонуємо учаснику - ПП «Южноукраїнський комбінат харчування» привести відповідні штатний розпис та наказ про його затвердження у відповідність до вимог чинного законодавства та додати їх скановані копії у виправленому вигляді. 4. Невідповідність п.2.2. ч.2. додатку 2 до тендерноїдокументації«Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону» «Наявність в учасникапроцедури закупівлі обладнання, матеріально-технічноїбази та технологій»: Відповідно до п. 2.2 ч. 2 додатку 2 до ТД для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених у довідці за формою Таблиці 2 п. 2.1, учасник у складі своє їтендерної пропозиції повинен надати оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір куплі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди/суборенди/лізингу/сублізингу або договір про співпрацю або договір користування чи надання послуг, тощо. Учасник у складі своєї пропозиції наддав оборотно-сальдові відомості (Оборотно-сальдовая ведомость по счету № 10 «Основные средства с/счет 104 за ноябрь 2020 г., Оборотно-сальдовая ведомость по счету № 10 «Основные средства с/счет 105 за ноябрь 2020 г., Оборотно-сальдовая ведомость по счету № 10 «Основные средства с/счет 103 за ноябрь 2020г., оборотно-сальдовая ведомость по счету № 10 «Основные средства» с/счет 106 за ноябрь 2020 г.). Відповідно до р.2, п.1, пп.14 Наказу Міністерства юстиції України №1000/5 від 18.06.2015 року установи здійснюють діловодство державною мовою. Документи оформлюють державною мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні. Таким чином, подана учасником процедури закупівлі ПП «Южноукраїнський комбінат харчування» у складі тендерної пропозиції «Оборотно-сальдовая ведомость ЧП «Южноукраинский комбинат питания»по счету №10» Основні средства с/счет 104 ноябрь 2020 г» – не відповідає вимогам пп.2.2 п.2 додатку № 2 до тендерної документації та критеріям, встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, пропонуємо учаснику - ПП «Южноукраїнський комбінат харчування» привести «Оборотно-сальдовую ведомость ЧП «Южноукраинский комбинат питания»по счету №10» «Основні средства с/счет 104 ноябрь 2020 г» у відповідність до вимог чинного законодавства та додатиїї у сканованій копії у виправленому вигляді. 5. Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону», п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», п.п.3.2. учасник повинен надати «Оригінали або копії зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 3 цього підпункту, аналогічних договорів (з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (у разі наявності)і додатковою угодою/додатковими угодами (у разі укладення) виконаних у повному обсязі, з оригіналами чи копіями актів виконаних (наданих) послуг, що свідчить (свідчать) про виконання кожного з наданих відповідних аналогічних договорів у відповідності до ціни договорів, вказаних учасником у довідці за формою Таблиці 3 цього підпункту (за весь період дії договорів). Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону», п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п.п.3.2 наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного Договору №1 від 02.01.2018р з усіма додатками та наданих у складі тендерної пропозиції актів здачі-приймання наданих послуг сума по виконанню. не співпадає з ціною договору , вказаному у Таблиці 3 «Довідка щодо виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» №07/533 від 10 грудня 2020р. , графа 3 «Номер та дата укладення договору, предмет договору), ціна договору, строк дії договору». Загальна сума актів здачі-приймання наданих послуг по Договору №1 від 02.01.2018р( з усіма додатками) складає 1 923 827,77 грн., а в таблиці вказана сума 1 194 292 ,29 грн. Просимо привести у відповідність дані Таблиці 3 з наданими «Оригінали або копії зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 3 цього підпункту, аналогічних договорів (з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (у разі наявності)і додатковою угодою/додатковими угодами (у разі укладення) виконаних у повному обсязі, з оригіналами чи копіями актів виконаних (наданих) послуг, що свідчить (свідчать) про виконання кожного з наданих відповідних аналогічних договорів» та додати Таблицю 3 у сканованій копії у виправленому вигляді.

Документи

Публічні документи

12 січня 2021 10:29
Електронний підпис
12 січня 2021 10:29
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:16
НЕМИШЛЯНСЬКИЙ _Часть4.pdf
12 грудня 2020 15:16
НЕМИШЛЯНСЬКИЙ _Часть3.pdf
12 грудня 2020 15:16
НЕМИШЛЯНСЬКИЙ _Часть2.pdf
12 грудня 2020 15:16
НЕМИШЛЯНСЬКИЙ _Часть1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Голова тендерного комітету у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» запропонувала надати учаснику ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «ДК 02162015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з харчування учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців)» для потреби Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради, 24 години на виправлення помилок. На вимогу статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовником виявлені невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 1) Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону»,п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», п.п.1.1 ,Таблиця 1,графа 6 «Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату)» невірно вказані дати допуску до роботи ( згідно наданих оригінал або копії чинних медичних книжок всіх працівників учасника, інформація про наявність яких зазначена учасником у довідці за формою Таблиці 1, з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного медичного огляду)по наступним працівникам: Зінченко Віра Панасівна - в таблиці вказана 0.02.2020р- в сан книжці 28.08.2020; Павлюченко Марина Анатоліївна - в таблиці вказана 03.08.2020р- в сан книжці 26.08.2020; Улиська Катерина Володимирівна- в таблиці вказана 07.02.2020р- в сан книжці 4.09.2020; Фінашина Ірина Валеріївна- в таблиці вказана 28.08.2020р- в сан книжці 26.08.2020; Донець Інна Григорівна - в таблиці вказана 06.09.2020р- в сан книжці 03.09.2020; Нечаєва Валентина Іванівна - в таблиці вказана 21.02.2020р- в сан книжці 08.09.2020; Клименко Євгенія Вікторівнав таблиці вказана 24.08.2020р- в сан книжці 27.08.2020; Просимо виправити та привести у відповідність Таблицю 1 до п.1,пп.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. 2) Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону», п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», п.п.1.1.1 учасник повинен надати « Оригінали першої сторінки та останньої сторінки (з останнім записом про поточне місце роботи) трудових книжок щодо всіх працівників учасника, інформація про наявність яких зазначена учасником у довідці за формою Таблиці 1; або оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінали чи копії трудових договорів, укладених з відповідними працівниками; що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 1). Дана інформація відсутня по наступним працівникам : Бобошко Павло Петрович, Мельниченко Валентина Василівна, Король(Кисла) Олена Павлівна, Костенко (Кочутяк)Софія Михайлівна, Мирончук (Ткаченко) Ольга Олександрівна,Павлюченко (Скрипак)Марина Анатоліївна, Паламарчук (Рудницька) Людмила Мар’янівна, Пономарьова Катерина Олександрівна, Попроцька Олена Сергіївна, Рейхерт Наталія Іванівна, Снігова (Бойко) Тетяна Петрівна, Стащук Інна Леонідівна, Трофимчук (Виноградова)Тетяна Іванівна, Давиденкова Олена Петрівна, Улиська (Левчук) Катерина Володимирівна, Чорнобиль Оксана Володимирівна, Шапаренко Лариса Юріївна, Шеверун (Оснач) Людмила Василівна, Шевчук (Гриценко)Ганна Михайлівна, Фінашина(Євтеєва) Ірина Валеріївна, Карабець Оксана Володимирівна, Кучер Валентина Мефодіївна, Луценко Світлана Володимирівна, Мороз Леся Михайлівна, Нечаєва Валентина Іванівна, Пінчук Ніна Іванівна, Кубряк Юлія Борисівна, Суркова Лідія Іванівна, Цимбаліста Оксана Миколаївна, Чернуха Юлія Дмитрівна, Шаповал Ірина Миколаївна, Небрат Оксана Володимирівна, Шад (Незамай)Ганна Миколаївна, Іванченко Юлія Михайлівна, Гладських (Булаткіна) Тетяна Миколаївна, Кочутенко (Колбасіна)Анастасія Олександрівна, Макаренко Марина Антонівна, Сокуренко (Шевченко) Людмила Федорівна, Калайтан Тетяна Володимирівна, Клименко Євгенія Вікторівна, Клим’юк Тамара Дмитрівна, Кокряцька Марина В’ячеславівна, Кондрацька Оксана Віталіївна, Копельська Наталія Петрівна, Костенко Ганна Дмитрівна, Коток Наталія Вікторівна, Кривчун Лариса Василівна, Кузьменко Ольга Миколаївна, Кукулевська Людмила Данилівна, Курченко Ольга Миколаївна, Лапій Людмила Вікторівна, Лещенко Марія Василівна,Лихацька Тетяна Миколаївна, Науменко Ніна Данилівна , Осадчук Лариса Миколаївна, Охремчук Алла Петрівна, Перетятько Світлана Олександрівна, Плигіна Алла Остапівна, Подолянко Валентина Олександрівна, Радько Марія Михайлівна, Романенко Тетяна Георгіївна, Рувінська Ірина Іллінічна, Руденко Світлана Петрівна, Рябенко Тетяна Сергіївна, Рябкова Оксана Миколаївна, Савчук Наталія Василівна, Самусь Валентина Миколаївна, Семенченко Ольга Петрівна, Скоринська Лілія Володимирівна, Слободян Інна Вікторівна, Степанцова Людмила Іванівна, СтоцькаСвітланаМиколаївна, Ткач Наталія Миколаївна, Ткачук Людмила Володимирівна, Тюпіна Тетяна Анатоліївна, Фатун Ольга Григорівна, Хоменко Оксана Петрівна, Циба Валентина Валентинівна, Цимбалиста Оксана Миколаївна, Червінська Валентина Василівна, Шеремет Ольга Василівна Просимо додати оригінали першої сторінки та останньої сторінки (з останнім записом про поточне місце роботи) трудових книжок щодо вищезазначених працівників учасника, інформація про наявність яких зазначена учасником у довідці за формою Таблиці 1; або оригінали чи копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінали чи копії трудових договорів, укладених з відповідними працівниками; що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 1) . 3) Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону», п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», п.п.1.1.2 учасник повинен надати « Оригінал або копію документа про освіту, який підтверджує отримання працівниками відповідної кваліфікації/спеціальності, за наступними посадами: головний технолог/технолог, завідувач виробництвом, кухар (із зазначених учасником працівників у довідці за формою Таблиці 1)» Документи про освіту , які підтверджують отримання працівниками відповідної кваліфікації/спеціальності, за наступними посадами: головний технолог/технолог, завідувач виробництвом, кухар (із зазначених учасником працівників у довідці за формою Таблиці 1 відсутні по наступним працівникам : Бадьорий Ярослав Віталійович (кухар),Білякова Тетяна Сергіївна(кухар), Боровик Тетяна Володимирівна (шеф-кухар), Граб Любов Георгіївна (кухар),Жашкевич Неля Василівна (шеф-кухар), Загребельна Олена Вікторівна (кухар), Знайда Валентина Іванівна(кухар), Калайтан Тетяна Володимирівна (шеф-кухар), Клименко Євгенія Вікторівна(шеф-кухар), Клим’юк Тамара Дмитрівна (кухар), Кокряцька Марина В’ячеславівна(кухар), Кондрацька Оксана Віталіївна(кухар), Копельська Наталія Петрівна(кухар), Костенко Ганна Дмитрівна(кухар), Коток Наталія Вікторівна, (кухар),Кривчун Лариса Василівна (шеф-кухар), Кузьменко Ольга Миколаївна(кухар), Кукулевська Людмила Данилівна(кухар), Курченко Ольга Миколаївна(кухар), Лапій Людмила Вікторівна, (кухар),Лещенко Марія Василівна(кухар) , Лихацька Тетяна Миколаївна(кухар), Науменко Ніна Данилівна(шеф-кухар) , Осадчук Лариса Миколаївна(кухар), Охремчук Алла Петрівна(шеф-кухар), Перетятько Світлана Олександрівна(кухар), Плигіна Алла Остапівна(кухар), Подолянко Валентина Олександрівна(шеф-кухар), Радько Марія Михайлівна(кухар), Романенко Тетяна Георгіївна(кухар), Рувінська Ірина Іллінічна (шеф-кухар), Руденко Світлана Петрівна(кухар), Рябенко Тетяна Сергіївна(шеф-кухар), Рябкова Оксана Миколаївна(шеф-кухар), Савчук Наталія Василівна(шеф-кухар), Самусь Валентина Миколаївна(шеф-кухар), Семенченко Ольга Петрівна(кухар), Скоринська Лілія Володимирівна(шеф-кухар), Слободян Інна Вікторівна(кухар), Степанцова Людмила Іванівна, (кухар) , Ткач Наталія Миколаївна(кухар), Фатун Ольга Григорівна(кухар), Хоменко Оксана Петрівна(шеф-кухар), Циба Валентина Валентинівна(шеф-кухар),Червінська Валентина Василівна(кухар). Просимо додати документи про отримання освіти, які підтверджують отримання працівниками відповідної кваліфікації/спеціальності, за наступними посадами: головний технолог/технолог, завідувач виробництвом, кухар (із зазначених учасником працівників у довідці за формою Таблиці 1 у відповідність до вимог тендерної документації. 4) Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону», п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», п.п.1.1.3 учасник повинен надати «Документ (оригінал або копія), що підтверджує проходження працівниками навчання з питань санітарної гігієни/проходження гігієнічного навчання (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 1)» У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОНТЕМ.УА» відсутні даний документ. Просимо надати документ (оригінал або копія), що підтверджує проходження працівниками навчання з питань санітарної гігієни/проходження гігієнічного навчання (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 1) згідно додатку 2 до тендерної документації «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону»,п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», п.п.1.1 ,Таблиця 1.

Документи

Публічні документи

12 січня 2021 11:19
Електронний підпис
12 січня 2021 11:18
Пояснення.pdf
12 січня 2021 11:18
Трудові-2_compressed.pdf
12 січня 2021 11:18
Дипломи.pdf
12 січня 2021 11:18
Гігієна праці-ХАССР.pdf
13 грудня 2020 23:40
Електронний підпис
13 грудня 2020 23:38
Трудові.pdf
13 грудня 2020 23:38
Сертифікат НАССР.pdf
13 грудня 2020 23:38
Сатутні.pdf
13 грудня 2020 23:38
МТБ-підтвердження.pdf
13 грудня 2020 23:38
Меню-табори.pdf
13 грудня 2020 23:38
Меню-5-11 класи.pdf
13 грудня 2020 23:38
Меню-1-4 класи.pdf
13 грудня 2020 23:38
Мед. книжки_compressed.pdf
13 грудня 2020 23:38
Лист-персон. дані.pdf
13 грудня 2020 23:38
Кваліфікація.pdf
13 грудня 2020 23:38
Дипломи.pdf
13 грудня 2020 23:38
Гігієна праці-ХАССР.pdf
13 грудня 2020 23:38
ISO-безпека новий.pdf
13 грудня 2020 23:38
Технічні хар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"

ПП Южноукраїнський комбінат харчування

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" 15 053 745,00
UAH з ПДВ
14 646 264,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Южноукраїнський комбінат харчування 15 239 211,00
UAH з ПДВ
15 005 679,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 12:43
Електронний підпис
29 січня 2021 12:43
Електронний підпис
29 січня 2021 12:42
Електронний підпис
29 січня 2021 12:42
Електронний підпис
29 січня 2021 12:41
Немишлянский потужн..pdf
29 січня 2021 12:41
ДПС Немишлянський.pdf
29 січня 2021 12:41
док-ти переможця.rar
12 січня 2021 11:19
Електронний підпис
12 січня 2021 11:19
Електронний підпис
12 січня 2021 11:19
виправлена таблиця 1.pdf
12 січня 2021 11:19
виправ. сан книжки.pdf
11 грудня 2020 19:01
Електронний підпис
11 грудня 2020 19:01
Електронний підпис
11 грудня 2020 19:00
САН КНИЖКИ ЧАСТЬ 2..pdf
11 грудня 2020 19:00
САН КНИЖКИ ЧАСТЬ1.pdf
11 грудня 2020 19:00
ТК 2020 ВСЕ.pdf
11 грудня 2020 19:00
ДИПЛОМИ ВСЕ 2020.pdf
11 грудня 2020 19:00
АНАЛОГІЧНІ УГОДИ.rar
11 грудня 2020 19:00
НАЯВНІСТЬ МТБ.rar
11 грудня 2020 19:00
меню НВК 21.pdf
11 грудня 2020 19:00
сан. гігієна протоколи.pdf
11 грудня 2020 19:00
Наявність працівників.pdf
11 грудня 2020 19:00
МЕНЮ.rar
11 грудня 2020 19:00
ІНШІ.rar
11 грудня 2020 19:00
ст.17.pdf
11 грудня 2020 19:00
Немишлянский.pdf
11 грудня 2020 19:00
штатний розклад ,наказ.pdf

Публічні документи

12 січня 2021 10:29
Електронний підпис
12 січня 2021 10:29
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:16
НЕМИШЛЯНСЬКИЙ _Часть4.pdf
12 грудня 2020 15:16
НЕМИШЛЯНСЬКИЙ _Часть3.pdf
12 грудня 2020 15:16
НЕМИШЛЯНСЬКИЙ _Часть2.pdf
12 грудня 2020 15:16
НЕМИШЛЯНСЬКИЙ _Часть1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"

ПП Южноукраїнський комбінат харчування

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
#36816884
Переможець 14 646 264,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 09:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
#36816884
14 646 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:26
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 16:25
Дод.угода № 9 від 10.01.2022.docx зміни до договору
13 січня 2022 16:24
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 10:43
Дод.угода № 8 від 04.01.2022.docx зміни до договору
04 січня 2022 10:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:17
дод.угода № 7 від 30.12.2021.docx зміни до договору
30 грудня 2021 17:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 19:25
дод.угода № 6 від 23.12.2021.docx зміни до договору
23 грудня 2021 19:25
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 20:07
Дод.угода № 5 від 24.11.2021.docx зміни до договору
25 листопада 2021 20:07
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 09:25
Дод. угода 4 від 12.10.21.docx зміни до договору
12 жовтня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 10:18
Дод.угода № 3, Харчування (1).docx зміни до договору
23 квітня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 11:55
Дод.угода № 2, Харчування (1).docx зміни до договору
09 лютого 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 10:54
Дод.угода № 1, Харчування (1).docx зміни до договору
02 лютого 2021 10:54
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:52
Договір № 35.docx укладений
01 лютого 2021 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та рішення виконавчого комітету Харківської міської ради № 772 від 24.12.2020 «Про організацію харчування учнів та вихованців закладів освіти м. Харкова у 2021 році»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 та пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та рішення виконавчого комітету Харківської міської ради № 772 від 24.12.2020 «Про організацію харчування учнів та вихованців закладів освіти м. Харкова у 2021 році»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 частини 5 пункту 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника».
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 частини 5 пункту 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника».
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 частини 5 пункту 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 ч. 6 Закону України "Про публічні закупівлі" «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 п. 6 Закону України "Про публічні закупівлі" «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 частини 5 пункту 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 06 січня 2022
Сума оплати за договором: 10 239 471,00
UAH