Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Лісовий, 5, під'їзди 1-4 у Деснянському районі м. Києва
Очікувана вартість
4 952 889,40 UAH
UA-2020-11-13-013530-c 526b6b73598e4a1f9854ac4b98d2fc96
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 15:13
Очікувана вартість: 4 952 889,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 764,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 7 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: просп. Лісовий, 5, під'їзди 1-4 у Деснянському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника: вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Лісовий, 5, під'їзди 1-4 у Деснянському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02088, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: просп. Лісовий, 5, під'їзди 1-4 у Деснянському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти за умови належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміру та строків здійснення попередньої оплати. Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 4 946 419,20
UAH з ПДВ
4 946 419,20
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 4 952 827,20
UAH з ПДВ
4 952 827,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 16:30
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:29
11. Сертифікат (Модуль Н1).rar
30 листопада 2020 16:29
12.Кошторис.rar
30 листопада 2020 16:28
2. Тендерна пропозиція..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Відхилено 4 946 419,20
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 12:25
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Відхилено 4 952 827,20
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 13:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 13:01

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. Відповідно до Додатку 2 та Розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації, для документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Замовником серед переліку кваліфікаційних критеріїв вимагалося від Учасника надати: - копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації для підтвердження наявності власного обладнання, машин та механізмів вказаних у Довідці, складеній відповідно до пп. 1.4 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції, за встановленою формою п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених учасником у тендерній пропозиції, за встановленою формою п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації; - довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного(их)* договору(ів), який(і) виконано у повному обсязі в період з 2015 по 2019 рр** складену за встановленою формою п. 3.1. Додатку 2 до тендерної документації; - відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі відповідно до вимог п. 1.1. Розділу 1 Додатку 3 до Тендерної документації. Учасник - МП "Промкомплекс" у формі ТОВ надав: - довідку № 14 від 27.11.2020 про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт, визначених учасником у тендерній пропозиції, складену не у відповідності до встановленої форми п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації; - довідку № 15 від 27.11.2020 про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, зазначених учасником у тендерній пропозиції, складену не у відповідності до встановленої форми п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації; - довідку № 11 від 27.11.2020, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, який виконано у повному обсязі в період з 2015 по 2019 рр, складену не у відповідності до встановленої форми п. 3.1. Додатку 2 до тендерної документації; - відомості про керівника та осіб (довідка у довільній формі), яким надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі № 9 від 27.11.2020, складену не у відповідності до вимог п. 1.1. Розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. Учасник - МП "Промкомплекс" у формі ТОВ не надав: - копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації для підтвердження наявності власного обладнання, машин та механізмів вказаних у Довідці, складеній відповідно до пп. 1.4 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей у документах, відповідно до частини 16 статті 29 Закону учасник МП "Промкомплекс" у формі ТОВ має подати: - копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації для підтвердження наявності власного обладнання, машин та механізмів вказаних у Довідці, складеній відповідно до пп. 1.4 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт, визначених учасником у тендерній пропозиції, за встановленою формою п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, зазначених учасником у тендерній пропозиції, за встановленою формою п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації; - довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, який виконано у повному обсязі в період з 2015 по 2019 рр. складена за встановленою формою у п. 3.1. Додатку 2 до тендерної документації; - відомості про керівника та осіб (довідка у довільній формі), яким надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі відповідно до вимог п. 1.1. Розділу 1 Додатку 3 до Тендерної документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
07 грудня 2020 13:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі