Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги із створення та поширення інформаційних продуктів
Очікувана вартість
1 470 000,00 UAH
UA-2020-11-13-012226-c b478a7c17d3644c29c45cf02563ce6c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кеда Юрій

380444843157 seisupc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41798218
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Прорізна, будинок 2
Контактна особа: Кеда Юрій
380444843157
seisupc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 15:08
Очікувана вартість: 1 470 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Послуги із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті для країн Європи (Великої Британії, Німеччини, Франції, Бельгії та Польщі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 16:06
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2020 16:05
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000051 ● 8b3a6f8ab17449378d61c7ffbb18dae0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 13:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2020-11-13-012226-c 13.11.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 16:53:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-13-012226-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-12 17:43:00

на запит Держаудитслужби від 05.01.2020 р. в межах моніторингу закупівлі

Для виконання Плану заходів затвердженого наказом Міністерства культури, молоді та спорту України у сфері захисту національного інформаційного простору на 2020 рік від 15.01.2020 №118 (у редакції наказу Міністерства культури та інформаційної політики України від 5 травня 2020 року № 1706 зі змінами, внесеними наказом Міністерства культури та інформаційної політики від 22 жовтня 2020 року №2220), 13.11.2020 р. відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» державним підприємством «Центр захисту інформаційного простору України» було оприлюднене у інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» оголошення про проведення відкритих торгів про закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті для країн Європи (Великої Британії, Німеччини, Франції, Бельгії та Польщі) («Рекламні та маркетингові послуги» згідно ДК 021:2015 коду 79340000-9)», номер оголошення: UA-2020-11-13-012226-c.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався з урахуванням закупівель аналогічних послуг згідно договору №11/05/20-1 від 11.05.2020р, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті (Рекламні та маркетингові послуги ДК 021:2015 – 79340000-9) (номер оголошення UA-2020-03-17-002949-a) та договору №19/11/18-1 від 19.11.2018р, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті (Рекламні та маркетингові послуги ДК 021:2015 – 79340000-9) (номер оголошення UA-2018-10-06-000039-c).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до Висновку Держаудитслужби від 20.01.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-13-012226-c вжито відповідних заходів та у подальшому Замовником більш повно та з посиланням на норму статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» будуть зазначатися відомості у повідомленнях Учасникам закупівель про перелік виявлених невідповідностей

2021-01-27 14:52:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології 1 440 000,00
UAH з ПДВ
1 432 550,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «С8 НЕТВОРК» 1 470 000,00
UAH з ПДВ
1 432 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 12:58
sign.p7s
11 грудня 2020 12:35
6_Д_несудимість.7z
11 грудня 2020 12:35
5_ Д_дозвільні ліцензії.pdf
11 грудня 2020 12:35
4_Д_абзац 1 ч.2 ст 17.pdf
11 грудня 2020 12:35
2_Д_пункт 12 статті 17.pdf
01 грудня 2020 17:26
sign.p7s
27 листопада 2020 17:16
sign.p7s
27 листопада 2020 17:12
16_ Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2020 17:12
15_ Чинне законодавство.pdf
27 листопада 2020 17:12
14_ І_субпідряд.pdf
27 листопада 2020 17:12
13_1 Витяг ЄДР.pdf
27 листопада 2020 17:12
13_ Беніфіціар.pdf
27 листопада 2020 17:12
12_ЛЗ з проектом договору.pdf
27 листопада 2020 17:12
11_ проект договору.pdf
27 листопада 2020 17:12
10_Гарантія.7z
27 листопада 2020 17:12
9_ листи згоди.pdf
27 листопада 2020 17:12
8_1 Протокл.pdf
27 листопада 2020 17:12
8_ підписання ТД.pdf
27 листопада 2020 17:12
7_ стаття 17.pdf
27 листопада 2020 17:12
6_1_ захист довкілля.pdf
27 листопада 2020 17:12
6_ ТЯК.pdf
27 листопада 2020 17:12
5_1 та 5_2 Аналогічний договір.pdf
27 листопада 2020 17:12
5_ д_аналогічний договір.pdf
27 листопада 2020 17:12
4_2 сертифікати.pdf
27 листопада 2020 17:12
4_1 штатне та Накази.pdf
27 листопада 2020 17:12
4_ Д_працівники.pdf
27 листопада 2020 17:12
3_3_ МТБ_технічні можливості.pdf
27 листопада 2020 17:12
3_2 Інвентир..PDF
27 листопада 2020 17:12
3_ МТБ.pdf
27 листопада 2020 17:12
2_ відомості про учасника.pdf
27 листопада 2020 17:12
1_цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2020 12:05
sign.p7s
29 листопада 2020 12:05
sign.p7s
29 листопада 2020 12:04
500 контактів.pdf
29 листопада 2020 12:04
Сертификат Гугл.pdf
29 листопада 2020 12:04
Договір ДП.pdf
29 листопада 2020 12:04
Договора сервера.pdf
29 листопада 2020 12:04
Розпис.pdf
29 листопада 2020 12:04
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2020 12:04
Проєкт договору.pdf
29 листопада 2020 12:04
Про відсутність підстав.pdf
29 листопада 2020 12:04
Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2020 12:04
Гарантія договір.pdf
29 листопада 2020 12:04
Персональні дані.pdf
29 листопада 2020 12:04
Сертификат Гугл2.pdf
29 листопада 2020 12:04
Сертификат Гугл3.pdf
29 листопада 2020 12:04
Договір МІП.pdf
29 листопада 2020 12:04
Договір оренди.pdf
29 листопада 2020 12:04
Накази на співробітникі.pdf
29 листопада 2020 12:04
Матеріально-технічна база.pdf
29 листопада 2020 12:04
Аналогічний договір.pdf
29 листопада 2020 12:04
Довідка про співробітників.pdf
29 листопада 2020 12:04
Протокол на директора.pdf
29 листопада 2020 12:04
Обробка перс даних.pdf
29 листопада 2020 12:04
Наказ Тимко.pdf
29 листопада 2020 12:04
Екологія.pdf
29 листопада 2020 12:04
Витяг плантиків ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології

Товариство з обмеженою відповідальністю «С8 НЕТВОРК»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології
#35508814
Переможець 1 432 550,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 12:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 11:56

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.2 Додатку 3 Тендерної документації Учасник повинен надати копії сертифікатів одного або більше працівників. Відповідно п.7 Розділу I (I. Загальні положення) Тендерної документації у разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копії сертифікатів з обов’язковим перекладом українською мовою.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології
#35508814
1 432 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 грудня 2020 15:16
Договір.pdf укладений
14 грудня 2020 15:15
sign.p7s укладений
04 січня 2021 14:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 432 550,00
UAH (в тому числі ПДВ 238 758,33 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку