Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт входу до карстової печери скверу «Спаський» у Заводському районі м. Миколаєва
Очікувана вартість
286 000,00 UAH
UA-2020-11-13-012224-c e9034d5472e3427e8993883f53a7af74
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Яковина

+380512362287 az_zakupivli@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410599
Вебсайт: https://admzr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Контактна особа: Анатолій Яковина
+380512362287
az_zakupivli@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 16:02
Початок аукціону: 01 грудня 2020 11:09
Очікувана вартість: 286 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8580 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт входу до карстової печери скверу «Спаський» у Заводському районі м. Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  21 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.5 ст.46 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами Акта приймання наданих послуг на підставі рахунку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 16:04
ТД ЗЕЛЕНА ЗОНА КАРСТОВА ПЕЧЕРА.doc
13 листопада 2020 16:04
Технічне завдання (ескиз1).jpg
13 листопада 2020 16:04
Технічне завдання (ескіз2).jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Приватбуд 280 200,00
UAH з ПДВ
280 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тирса Віктор Павлович 286 000,00
UAH з ПДВ
280 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 15:44
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:40
Довідка (переможець)
04 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:22
Електронний підпис
28 листопада 2020 15:40
Технічне завдання.pdf
28 листопада 2020 15:40
Статут.pdf
28 листопада 2020 15:40
Проект договору.pdf
28 листопада 2020 15:40
Договор ,акти.pdf
28 листопада 2020 15:40
Договір оренди обладнання.pdf
28 листопада 2020 15:40
Довідка.pdf
28 листопада 2020 15:40
Довідка (фін.звіт).pdf
28 листопада 2020 15:39
Довідка (право підпису).pdf
28 листопада 2020 15:39
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2020 15:39
Підписаний_G1120-6934-GL_tender.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 15:41
Тех.завдання.pdf
30 листопада 2020 15:41
Обладнання.pdf
30 листопада 2020 15:41
ІПН.pdf
30 листопада 2020 15:41
Договор.pdf
30 листопада 2020 15:41
Довідка по статті 17.pdf
30 листопада 2020 15:41
Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2020 15:41
Витяг плптника податку.pdf
30 листопада 2020 15:41
Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2020 15:41
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Приватбуд

ФОП Тирса Віктор Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Приватбуд
#30565794
Переможець 280 200,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 15:40

Вимога про усунення невідповідностей

У відповідності до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимог п. 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю*. Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс підприємства складається на кінець останнього дня звітного періоду. До електронної системи закупівель завантажена довідка від 25.11.2020 № 19/11 (файл «Довідка (фін.звіт).pdf»), у якому зазначається, що ТОВ «Приватбуд» є суб’єктом малого підприємства, у зв’язку з чим звіт про рух грошових коштів не передбачений законодавством, але квитанція про отримання фінансової звітності контролюючими органами або відмітка контролюючих органів про отримання відсутні. На виконання вимог п. 5.2. та Додатку №3 Тендерної документації Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому-передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо предмету договору. На виконання даної вимоги, Вами до електронної системи закупівель завантажені файли «Акти (сквер по вул. Генерала карпенка).pdf», «Договор ,акти.pdf» не в повному обсязі. У зв’язку з вищенаведеним вимагаємо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Приватбуд
#30565794
280 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 16:48
Договір юрТК168 ТОВ Приватбуд.pdf укладений
21 грудня 2020 16:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 280 200,00
UAH