Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із створення та поширення інформаційних продуктів
Очікувана вартість
4 415 000,00 UAH
UA-2020-11-13-012099-c a939cc64f59c4a05ac5b82a9aa6683f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кеда Юрій

380444843157 seisupc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41798218
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Прорізна, будинок 2
Контактна особа: Кеда Юрій
380444843157
seisupc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 12:31
Очікувана вартість: 4 415 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Послуги із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті та у засобах масової інформації (на радіо) на території України у грудні 2020р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 16:00
ТД.docx
13 листопада 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 16:00
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000082 ● 7460b65452ce4134a21adeb0cb3d328e
  • Статус: завершено ● Дата: 09 березня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 13:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-11-13-012099-c 13.11.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-06 09:31:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-13-012099-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень(інформації та документів) з наступних питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Медіа Хаб» вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зокрема, щодо подання заповненого проекту договору, включаючи додатки та специфікації до нього, зважаючи на те, що ТОВ «Медіа Хаб» у складі своєї тендерної пропозиції надало проект договору, який містить не заповнене поле в частині найменування послуг у додатку 1 до договору?
3. З якої причини укладений з ТОВ «Медіа Хаб» договір від 11.12.2020 № 11/12/20-1 (далі – Договір) містить додаток № 4 «Замовлення» який не передбачено проектом договору наданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «Медіа Хаб» відповідно до вимог додатку 6 тендерної документації «Проект договору»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-13 16:27:06

Пояснення на запит Держаудитслужби від 06.01.2020 в межах моніторингу закупівлі

На виконання Плану заходів Міністерства культури та інформаційної політики у сфері захисту національного інформаційного простору на 2020 рік, затвердженого наказом Міністерства культури, молоді та спорту України від 15.01.2020 №118 (у редакції наказу Міністерства культури та інформаційної політики України від 5 травня 2020 року № 1706 зі змінами, внесеними наказом Міністерства культури та інформаційної політики від 22 жовтня 2020 року №2220), та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 13.11.2020 Державним підприємством «Центр захисту інформаційного простору України» (надалі – Замовник) було оприлюднене у інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» оголошення про проведення відкритих торгів про закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті та у засобах масової інформації (на радіо) на території України у грудні 2020р. («Рекламні та маркетингові послуги» згідно ДК 021:2015 коду 79340000-9), номер оголошення: UA-2020-11-13-012099-c.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався Замовником з урахуванням закупівель аналогічних послуг згідно:
- Договору №11/05/20-1 від 11.05.2020, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті (Рекламні та маркетингові послуги ДК 021:2015 – 79340000-9) (номер оголошення UA-2020-03-17-002949-a);
- Договору №19/11/18-1 від 19.11.2018, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті (Рекламні та маркетингові послуги ДК 021:2015 – 79340000-9) (номер оголошення UA-2018-10-06-000039-c);
- Договору № 06/11/19-1 від 6.11.2019, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення та розповсюдження інформації) у вітчизняних засобах масової інформації (на радіо) впродовж орієнтовного періоду листопад-грудень 2019 року («Рекламні та маркетингові послуги» згідно ДК 021:2015 коду 79340000-9) (номер оголошення UA-2019-10-05-000023-c);
- Договору № 04/12/18-5 від 04.12.2018, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення та розповсюдження інформації) у вітчизняних засобах масової інформації (на радіо) (Рекламні та маркетингові послуги ДК 021:2015 – 79340000-9) ) (номер оголошення UA-2018-11-07-001698-b).
2. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав проєкт договору про закупівлю, який містить заповнені поля в частині його місцезнаходження та банківських реквізитів, що повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Водночас, Учасник не заповнив поля з номером, датою договору, предметом закупівлі, реквізитів Замовника, ціни договору та банківської гарантії виконання договору, що не вимагалося умовами тендерної документації. При цьому після визначення переможця закупівлі та до моменту укладення договору з ним, передує процедура заповнення Замовником усіх істотних умов договору, в т.ч. дати, номеру договору, реквізитів Замовника, інших обов’язкових умов договору, які не зазначаються на стадії проведення процедури закупівлі послуг і не можуть бути зазначені Учасником у проекті договору про закупівлю з причин відсутності такої інформації в Учасника.

3. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Укладення з переможцем торгів за результатами процедури закупівлі послуг договору про закупівлю з додатком № 4 «Замовлення» не змінює змісту тендерної пропозиції Учасника - переможця та істотних умов договору про закупівлю, передбаченого вимогами тендерної документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІА ХАБ" 4 332 000,00
UAH з ПДВ
4 302 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ" 4 388 640,00
UAH з ПДВ
4 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 15:29
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:25
Довідка_ст17_1.pdf
10 грудня 2020 15:25
Довідка_ст17_2.pdf
10 грудня 2020 15:25
Довідка_ст17_3.pdf
10 грудня 2020 15:25
пропозиція.pdf
09 грудня 2020 18:05
ДовідкаМВС.pdf
29 листопада 2020 15:47
Електронний підпис
29 листопада 2020 15:45
лист_пояснення.pdf
29 листопада 2020 10:55
Електронний підпис
29 листопада 2020 10:52
теххарактеристики.pdf
29 листопада 2020 10:52
сертифікати_куровська.pdf
29 листопада 2020 10:52
протокол_Наказ_призначення.pdf
29 листопада 2020 10:52
пропозиція.pdf
29 листопада 2020 10:52
проект.pdf
29 листопада 2020 10:52
положення_тов_медіахаб.pdf
29 листопада 2020 10:52
перелік_осіб.pdf
29 листопада 2020 10:52
листи.pdf
29 листопада 2020 10:52
лист_укррадіо.pdf
29 листопада 2020 10:52
лист_згода.pdf
29 листопада 2020 10:52
згода_п_дані.pdf
29 листопада 2020 10:52
згода_на_обробку.pdf
29 листопада 2020 10:52
договір_аналогічний.pdf
29 листопада 2020 10:52
довідка_штат.pdf
29 листопада 2020 10:52
довідка_ст_17.pdf
29 листопада 2020 10:52
довідка_довкілля.pdf
29 листопада 2020 10:52
довідка_база.pdf
29 листопада 2020 10:52
відомості_учасник.pdf
29 листопада 2020 10:52
відомості_договір.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 16:01
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:00
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:39
Штатний розклад.pdf
26 листопада 2020 15:39
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2020 15:39
Трудова Панасюк О.В..pdf
26 листопада 2020 15:39
Трудова Кучинський А.А..pdf
26 листопада 2020 15:39
Трудова Горенко Т.О..pdf
26 листопада 2020 15:39
Трудова Возна І.П..pdf
26 листопада 2020 15:39
Технічні вимоги.pdf
26 листопада 2020 15:39
Наказ на директора.pdf
26 листопада 2020 15:39
Довідка захист довкілля.pdf
26 листопада 2020 15:39
Довідка антикорупційна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІА ХАБ"

ТОВ "ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІА ХАБ"
#41544263
Переможець 4 302 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІА ХАБ"
#41544263
4 302 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 09:41
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 10:00
Договір.pdf укладений
14 грудня 2020 09:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 302 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 717 000,00 UAH)