Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33112000-8 Переносна повністю цифрова багатоцільова ультразвукова діагностична система; класифікація за НК 024:2019 - 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації))
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-11-13-011693-c 174025e5998e4aedb053a71d0177a89c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВІкторія Цибко

+380950409731 mokl1948@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998383
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, буд. 1
Контактна особа: ВІкторія Цибко
+380950409731
mokl1948@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2020 15:42
Початок аукціону: 30 листопада 2020 12:37
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Переносна повністю цифрова багатоцільова ультразвукова діагностична система/ Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації/
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вул.Київська, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 10:57
Перелік змін.pdf
20 листопада 2020 10:57
ТД УЗД випр2.docx
20 листопада 2020 10:57
ТД УЗД зміни.docx
13 листопада 2020 15:44
ТД УЗД випр.docx
20 листопада 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 10:57
Перелік змін.pdf
20 листопада 2020 10:57
ТД УЗД випр2.docx
20 листопада 2020 10:57
ТД УЗД зміни.docx
13 листопада 2020 15:44
ТД УЗД випр.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації замовника
Дата подання: 18 листопада 2020 16:03
Дата відповіді: 20 листопада 2020 10:38
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення з приводу наступного. Вимогою пункту 4 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) Матеріально-технічна база учасника повинна бути достатньою для виконання умов договору (учасник повинен мати обладнання, транспортний засіб, складські приміщення чи офісне приміщення). Якщо об’єкти, обладнання, транспортні засоби (об’єкти, супутнє обладнання, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку договорів, тощо). На підтвердження наявності матеріально-технічної бази, учасник надає скановану довідку в довільній формі та відповідні копії документів (договори оренди чи інший правовстановлюючий документ про власність). Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Надати копії відповідних договорів та відгуків про виконання договорів(у).» 1) Питання: Що повинен надати учасник у разі незалучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців? Лист-роз’яснення щодо незалучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців та відсутності у такому разі копії відповідних договорів та відгуків про виконання договорів(у), не стане підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника? Звертаємо увагу, що абзацом другим частини 3 статті 16 Закону встановлено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, відповідна вимога може бути встановлена замовником у разі закупівлі робіт або послуг. Предметом цієї закупівлі є товар. Також Додатком 5 до тендерної документації встановлені вже інші вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: 1.1. Сканована довідка у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідної для виконання замовлення (в тому числі, власні або орендовані приміщення та транспортні засоби); 2.1. Сканована довідка надана у довільній формі, яка підтверджує досвід виконання аналогічного договору Учасником. 2) Просимо зазначити, що саме повинен надати учасник на підтвердження кваліфікаційним критеріям. Наявність документально підтвердженого досвіду підтверджується копію аналогічного договору, де предметом закупівлі зазначено предмет договору. Досвід виконання таких поставок - не раніше 2017-2020 року. Надати копію аналогічного договору, копію відгуку про виконання договору. Вимогою Додатку 1 тендерної документації вимагається: 1. Пункт 2 таблиці: «Гарантія на основний блок 36 місяців». 2. Пунктом 2 Загальних вимог Додатку 1 тендерної документації: «2. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, виробленим у 2020 р. і таким, що не був у використанні та гарантійний термін (строк) обслуговування повинен становити не менше 24 місяців з дня введення обладнання в експлуатацію, не підлягає заборонам, обтяженням, правом вимоги третіх осіб. На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, що гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару становить не менше 12 місяців.» 3) Питання який саме строк гарантії має бути?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, 1. У разі не залучення учасником потужностей інших суб'єктів господарювання як субпідрядника. Учасник надає лист-роз'яснення, що не залучає потужності інших суб'єктів господарювання. Якщо ж залучає потужностей інших суб'єктів господарювання, то повинен надати лист-роз'яснення що залучає в якості субпідрядника (конкретно вказати назву підприємства чи ФОП) та надати копію укладеного з ним договору про залучення його як субпідрядника по певним торгам. Надати відповідні копії документів відносно конкретних потужностей, що буде підтверджувати що вони дійсно належать субпідряднику. В підтвердження кваліфікаційних критеріїв, Учасник надає копії аналогічних договорів, предметом яких є той же предмет закупівлі, за яким він приймає участь та відгуки про виконання аналогічних договорів від замовника.
2. Гарантійний термін має бути 36 місяціів.
Дякуємо за питання. Маємо надію на плідну співпрацю в майбутньому.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 12:00
Кінець періоду оскарження: 08 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 08 грудня 2020 00:03
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: ст.32 п.2 ч.5
Документи:
27 листопада 2020 12:00
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:58
Протокол 3 відміна.doc.pdf