Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-11-13-011249-c fd6c3bdbe17d44b29f5455555fe439aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горовенко Євгеній Вікторович

(044) 594-59-20 EVGENIY.GOROVENKO@MEV.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37552996
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 35
Контактна особа: Горовенко Євгеній Вікторович
(044) 594-59-20
EVGENIY.GOROVENKO@MEV.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 13:44
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13918 шт.
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 30, Б.Хмельницького, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету, в межах загальної суми Договору відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України платіжним дорученням на поточний рахунок Постачальника на підставі отриманого рахунку та видаткової накладної, протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання видаткової накладної Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:31
ТД Канцтовари.docx
13 листопада 2020 15:31
ОГОЛОШЕННЯ (канцтовари).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-13-011249-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 17 листопада 2020 13:43
Корупція
Замовником вимагається: «Якщо Учасником торгів запропонований еквівалент товару, вказаному в даному додатку, такий Учасник торгів, пропозиція якого розглядається, повинен на вимогу Замовника протягом 3-х робочих днів надати Замовнику зразки запропонованих товарів, які є предметом закупівлі. Зразки повинні відповідати технічному опису, мати товарний вигляд.
Після випробування зразка товару, якщо такий зразок не відповідає, технічним і якісним вимогам Замовника, пропозиція може бути відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника.
Зразок продукції повинен надаватись з прикріпленою етикеткою, на якому вказуються реквізити учасника відкритих торгів та виробника продукції, що поставлятиметься.»

Слід зазначити, що Замовник не є акредитованим органом з оцінки відповідності, тому не має право проводити оцінку відповідності продукції та експертизу якості продукції.
При проведенні Замовником оцінки відповідності продукції та експертизи її якості за відсутності відповідних законних повноважень, матеріально-технічної бази та компетентного персоналу створює корупційний ризик, який полягає, у тому, що Замовник буде мати можливість упереджено оцінювати відповідність та якість продукції, наданої учасниками торгів, та надавати перевагу певному учаснику.
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до законодавства.
Довідково: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 551-р/пк-ск від 23.03.2016
А також: у майбутньому щодо визначення підтвердження якості скористайтесь статтею у журналі Радник з публічних закупівель за посиланням:
https://radnuk.com.ua/zhurnaly/nalezhna-iakist-otsinka-vidpovidnosti-v-publichnykh-zakupivliakh/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 листопада 2020 16:42
У тендерній докуметації чітко визначено що:
«Будь-яке посилання в даному додатку на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
Наголошуємо, ще раз «Товар може бути будь-якої марки, але повністю відповідати вимогам Замовника, а саме: технічним параметрам, функціям, розмірам та іншим показникам, що в свою чергу і є «еквівалентом».
Якщо Учасником торгів запропонований еквівалент товару, вказаному в даному додатку, такий Учасник торгів, пропозиція якого розглядається, повинен на вимогу Замовника протягом 3-х робочих днів надати Замовнику зразки запропонованих товарів, які є предметом закупівлі. Зразки повинні відповідати технічному опису, мати товарний вигляд.»
Слова «Після випробування зразка товару, якщо такий зразок не відповідає технічним і якісним вимогам Замовника, пропозиція може бути відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника» означають, що Замовник підчас огляду зразків перевіряє наприклад - ручки на предмет їх якості писання, чи взагалі вони пишуть, чи не висохло чорнило у маркерах також чи вони пишуть, малюють, гумки - стирачки - на предмет їі спроможності витирати м’яко написане олівцем, а не рвати папір, і таке стосується кожної позиції. У разі виявлення неякісного товару Замовник відхиляє таку пропозицію.
Щодо прикріплення етикетки до кожного зразка означає, що цей товар пропонує саме цей учасник, про зазначення виробника продукції на етикетці, розуміється що учасник у тендерній пропозиції також повинен зазначитиє марку виробника.
Вимоги до товару, на яких наголошує Замовник не є предметом корупції, а тільки захищає бюджетні кошти, які використовуються для закупівлі канцелярського товару достойної якості. На що Замовник, як орган виконавчої влади, який фінансується за кошти держаного бюджету має право та прямий обов’язок щодо використання коштів на якісний товар.
Також зазначаємо, що проведення експертизи якості у тендернній документації відсутня.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 179 263,20
UAH
179 263,20
UAH
Документи
ТОВ "Бумвест" 199 650,00
UAH
199 650,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 14:40
Довідка МВС 06.11.2020.pdf
27 листопада 2020 21:16
Електронний підпис
27 листопада 2020 21:15
ВИТЯГ ЄДР 22.05.2020.pdf
27 листопада 2020 21:15
Витяг ПДВ підписаний.pdf
27 листопада 2020 21:15
Видаткові УІЕСР - 2020.pdf
27 листопада 2020 21:15
Договір УІЕСР 2020.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 16:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:41
Установчий договір.pdf
27 листопада 2020 16:41
Статут - 24.07.2020.pdf
27 листопада 2020 16:41
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 листопада 2020 16:41
Паспорт, код - директор.pdf
27 листопада 2020 16:41
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2020 16:41
Довідка 4-ОПП.pdf
27 листопада 2020 16:41
Витяг з ЄДРПОУ - 27.07.2020.pdf
27 листопада 2020 16:41
Виписка з ЄДРПОУ - 25.07.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ТОВ "Бумвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Переможець 179 263,20
UAH
03 грудня 2020 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
179 263,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 12:26
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 11:57
Договір №80_20 ВАШ_АВТОГРАФ.pdf укладений
15 грудня 2020 11:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 179 263,20
UAH (в тому числі ПДВ 29 877,20 UAH)