Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція системи кисневого забезпечення ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головна, 137 в м. Чернівці»
Очікувана вартість
6 444 791,00 UAH
UA-2020-11-13-010626-c b9229d086cc143d5ac08154359ced9c4
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Вершигора

+380372526891 ukboda.cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Олеся Вершигора
+380372526891
ukboda.cv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - КОСТИНЯК МИКОЛА ДМИТРОВИЧ, УКРАЇНА , ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛ., СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ РАЙОН, СЕЛО ТИСОВЕЦЬ ., Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 0
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція системи кисневого забезпечення ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головна, 137 в м. Чернівці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від генпідрядника. Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж одного місяця з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

13 листопада 2020 15:16
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "КАПІТАЛ"
#36346417
Переможець 6 444 783,60
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 15:23

Документи

13 листопада 2020 15:23
sign.p7s
13 листопада 2020 15:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 листопада 2020 15:47
Обласна кисень.pdf укладений
13 листопада 2020 15:43
sign.p7s зміни до договору
14 грудня 2020 17:01
Дод.угода №1 Обласна кисень.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 6 444,7836 тис. грн. (шість мільйонів чотириста сорок чотири тисячі сімсот вісімдесят три гривні шістдесят копійок), з них: роботи 958,33625 тис.грн. (в т. ч. ПДВ 159,72271 тис. грн.), устаткування 5 486,44735 тис. грн. (в т.ч. ПДВ 0 тис.грн.). Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Викладено в новій редакції умови оплати за Договором (Розділ 4) та відповідальність Генпідрядника (п.7.5.). Термін виконання робіт та дії Договору до 01.04.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку