Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Архітектурні, інженерні та планувальні послуги" за кодом ДК 021:2015 71240000-2 (Виготовлення технічних паспортів на об'єкти нерухомості)
"Architectural, engineering and planning services" code DK 021-2015: 71240000-2 (Production of technical passports for real estate)
Очікувана вартість
224 928,33 UAH
UA-2020-11-13-010265-c c04e0c8f4fb34641a20f822c4bfb2ce8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухарчик Віктор

+380487293800 omts-amp@port.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Кухарчик Віктор
+380487293800
omts-amp@port.odessa.ua
Додаткові контактні особи: Шармонова Вікторія Олексіївна
(048) 729-43-15
shvo@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kukharchyk Viktor
+380487293800
omts-amp@port.odessa.ua
Additional contacts: Sharmonova Viktoriya Oleksiyivna
(048) 729-43-15
shvo@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 224 928,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 249,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6740 UAH
Publication date: 13 листопада 2020 15:05
Enquiries until: 04 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 224 928 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 249 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Scope of the procurement
"Архітектурні, інженерні та планувальні послуги" за кодом ДК 021:2015 71240000-2 (Виготовлення технічних паспортів на об'єкти нерухомості)
"Architectural, engineering and planning services" code DK 021-2015: 71240000-2 (Production of technical passports for real estate)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виготовлення технічних паспортів на об'єкти нерухомості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Production of technical passports for real estate
CPV: 71240000-2
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату у розмірі 70 % (сімдесят) відсотків від ціни Договору, що складає ________грн. без ПДВ (за пропозицією учасника – переможця, вказати цифрами та прописом), сума ПДВ _________ грн. (за пропозицією учасника – переможця, вказати цифрами та прописом), всього з ПДВ _________грн. (за пропозицією учасника – переможця, вказати цифрами та прописом) після передачі технічного паспорту на об’єкти нерухомості, перелічені в Додатку № 1 до Договору та підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за цим Договором. Остаточний розрахунок у розмірі 30% (тридцять) відсотків від ціни Договору, що складає _________ грн. без ПДВ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом), сума ПДВ ___________ грн. (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн., всього з ПДВ _________ грн. (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) здійснюється після реєстрації Замовником у відповідній службі права власності за державою Україна в особі Міністерства інфраструктури України та права господарського відання за державним підприємством «Адміністрація морських портів України» на об’єкти нерухомості зазначені в Додатку № 1 до Договору. Розрахунки здійснюються, за умови виконання п. 3.2. та п.3.3., на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунків від Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів від дати отримання рахунку. Власні кошти замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:02
4.2. Announcement of procurement.docx
13 листопада 2020 15:02
4.2. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
13 листопада 2020 15:02
2.1. Тендерна документація (Приморська,6).docx
13 листопада 2020 15:02
Проєкт договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 січня 2021
UA-2020-11-13-010265-cc04e0c8f4fb34641a20f822c4bfb2ce8
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ "НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 18:07
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 18:09

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР» у складі тендерної пропозиції надано документ «Лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Вих. № 59/1 від 08.12.2020 р. в якому зазначено наявність обладнання «Віддалемір лазерний ручний BOSH PLR40C», «Моноблок 23.8 ASUS V241CUK-BA121D», «НоутбукLENOVO IP 320-171KB» та «Віддалемір лазерний ручний Leica Disto X3» проте у наданому документі на підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази учасником надано документ «Виписка щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком» б/н від 08 грудня 2020 року, в якому не підтверджено обладнання, а саме зазначено «Далекомір лазерний BOSH PLR40C» «Моноблок 23.8 ASUS V2411CUK-BA121D», «Ноутбук LENOVO IP 320-171KV» та «Лазерний далекомір Leica Distro X3». Також, на вимогу підпункту 1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ «Лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Вих.№59/1 від 08.12.2020 р. в якому відсутня обов’язкова інформація про використання/невикористання (власних/залучених) технологій. На вимогу підпункту 1.2. п.1. Додатку 1 до тендерної документації учасником зазначено інформацію про залучення інженера-геодезиста (лист від 08.12.2020 №59/2/1). Водночас, у листі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист 08.12.2020 №59/1) не зазначено обладнання та засоби для виконання геодезичних робіт інженером-геодезистом (тахеометри, нівеліри, теодоліти). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1.1. пункту 1 Додаток 1 до тендерної документації а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Публічні документи

12 січня 2021 16:28
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:40
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:38
Проєкт договору.pdf
11 грудня 2020 12:38
3.1. Опис.pdf
11 грудня 2020 12:38
3. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 грудня 2020 12:38
3. Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу підпункту 1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ «Лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Вих.№11/12/20-0116 від 11.12.2020 р. в якому відсутня обов’язкова інформація про використання/невикористання (власних/залучених) технологій. Також, на вимогу пп.1.3. п.1. Додатку 1 учасником надано документ «Лист Про досвід виконання Учасником Аналогічних за предметом закупівлі договорів» Вих.№11/12/20-0120 від 11 грудня 2020 р. у якому зазначено інформацію про виконання аналогічного договору №34-1020203 від 28.05.2019 року до якого не надано зазначений учасником Лист-відгук №517/2222 від 29.04.2020 року. 1.2. На вимогу підпункту 1.2. п.1. Додатку 1 до тендерної документації учасником надано Лист №11/12/20-0119 від 11.12.2020 про працівників учасника, в якому зазначено, зокрема, наявність інженера геодезиста. Однак у листі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист 11.12.2020 №11/12/20-0116 не зазначено обладнання та засоби для виконання геодезичних робіт інженером-геодезистом (тахеометри, нівеліри, теодоліти). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1.1. пункту 1 Додаток 1 до тендерної документації а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). 2.2. Підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕКСТАТУС ГРУП» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. 3.2. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕКСТАТУС ГРУП» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Публічні документи

12 січня 2021 17:17
Електронний підпис
12 січня 2021 16:58
Тахеометр повірка.pdf
12 січня 2021 16:26
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:26
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:26
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:23
1. Цінова пропозиція 224.pdf
14 грудня 2020 09:23
31. Дод. довідки.pdf
14 грудня 2020 09:23
29. Довідка ч. 2 ст. 44.pdf
14 грудня 2020 09:23
28. Довідка ч. 1 ст. 44.pdf
14 грудня 2020 09:23
25. Відомості ЛСГ.pdf
14 грудня 2020 09:23
24. Ор. Витяг ПДВ.pdf
14 грудня 2020 09:23
22. Ор. Статут + Опис ЛСГ.pdf
14 грудня 2020 09:23
18. Працівники.pdf
14 грудня 2020 09:23
17. Досвід.pdf
14 грудня 2020 09:23
16. МТБ.pdf
14 грудня 2020 09:23
15. ЛП щодо ліцензії.pdf
14 грудня 2020 09:23
13. ЛП маркування.pdf
14 грудня 2020 09:23
12. Довідка довкілля.pdf
14 грудня 2020 09:23
7.2. Директор протокол.pdf
14 грудня 2020 09:23
7.1. Директор наказ.pdf
14 грудня 2020 09:23
5. Ст.17.pdf
14 грудня 2020 09:23
4. Довідка не ФО.pdf
14 грудня 2020 09:23
3. Довідка резидент.pdf
14 грудня 2020 09:23
2. Довідка не філія.pdf
14 грудня 2020 09:23
14. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР"

ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" 110 000,00
UAH
110 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 січня 2021 17:17
Електронний підпис
12 січня 2021 16:58
Тахеометр повірка.pdf
12 січня 2021 16:26
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:26
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:26
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:23
1. Цінова пропозиція 224.pdf
14 грудня 2020 09:23
31. Дод. довідки.pdf
14 грудня 2020 09:23
29. Довідка ч. 2 ст. 44.pdf
14 грудня 2020 09:23
28. Довідка ч. 1 ст. 44.pdf
14 грудня 2020 09:23
25. Відомості ЛСГ.pdf
14 грудня 2020 09:23
24. Ор. Витяг ПДВ.pdf
14 грудня 2020 09:23
22. Ор. Статут + Опис ЛСГ.pdf
14 грудня 2020 09:23
18. Працівники.pdf
14 грудня 2020 09:23
17. Досвід.pdf
14 грудня 2020 09:23
16. МТБ.pdf
14 грудня 2020 09:23
15. ЛП щодо ліцензії.pdf
14 грудня 2020 09:23
13. ЛП маркування.pdf
14 грудня 2020 09:23
12. Довідка довкілля.pdf
14 грудня 2020 09:23
7.2. Директор протокол.pdf
14 грудня 2020 09:23
7.1. Директор наказ.pdf
14 грудня 2020 09:23
5. Ст.17.pdf
14 грудня 2020 09:23
4. Довідка не ФО.pdf
14 грудня 2020 09:23
3. Довідка резидент.pdf
14 грудня 2020 09:23
2. Довідка не філія.pdf
14 грудня 2020 09:23
14. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
14 січня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій