Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захищені носії ключової інформації Токен
Очікувана вартість
10 995,00 UAH
UA-2020-11-13-010093-c 0f2ca3f5a11d4835a6b15c57916b69c1
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Борисівна Сурма

+380552223404 v_tender@city.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04059958
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37
Контактна особа: Наталя Борисівна Сурма
+380552223404
v_tender@city.kherson.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 10 995,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою.

кількість 15 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 Одиниця
Захищені носії ключової інформації Токен
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника на підставі рахунку та накладної. Термін оплати - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання накладної, за умови отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:09
Додаток 2 до СП - п. 27 - 2020.docx
13 листопада 2020 15:08
Додаток 6 до СП - п. 27 - 2020.docx
13 листопада 2020 15:07
Додаток 5 до СП - п.27- 2020.docx
13 листопада 2020 15:07
Додаток 4 до СП - п. 27 - 2020.docx
13 листопада 2020 15:05
Додаток 3 до СП - п. 27 - 2020.docx
13 листопада 2020 15:04
Додаток 1 до СП - п. 27 - 2020.docx
13 листопада 2020 15:03
Документація до СП - п. 27 - 2020.docx
13 листопада 2020 15:01
Оголошення до СП - п. 27- 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-13-010093-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС", Код ЄДРПОУ:33495924
Дата подання: 01 грудня 2020 22:37
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога щодо відміни дискваліфікації единої наданої пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2020 17:07
Розглянувши вимогу, уповноваженою особою виконавчого комітету Херсонської міської ради прийнято рішення залишити вимогу учасника спрощеної закупівлі ТОВ «АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС» без задоволення, у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
- відповідно до умов документації спрощеної закупівлі (додаток 1 до документації спрощеної закупівлі), учасник закупівлі повинен був надати у складі пропозиції заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання) з боку учасника закупівлі проект договору.
В порушення вищезазначеної умови, наданий учасником у складі пропозиції проект договору, наданий не заповненим з боку учасника закупівлі;
- відповідно до умов документації спрощеної закупівлі (додаток 1 до документації спрощеної закупівлі), учасник закупівлі повинен був надати у складі пропозиції гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання), який підтверджує постачання обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання документації спрощеної закупівлі Замовника, з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування запропонованого товару.
У наданому учасником у складі пропозиції гарантійному листі не зазначено інформації щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування запропонованого товару;
- у наданих учасником у складі пропозиції «Загальних відомостях про учасника спрощеної закупівлі» (додаток 5 документації спрощеної закупівлі) невірно зазначено відсоткову ставку податку на додану вартість, з урахуванням того, що учасник перебуває на загальних підставах оподаткування.

Документи подані скаржником

Документи

02 грудня 2020 17:07
Протокол від 02.12.20 № 104.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС" 10 185,00
UAH з ПДВ
10 185,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 11:18
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:17
Цінова пропозиція.doc.p7s
27 листопада 2020 11:17
Цінова пропозиція.doc
27 листопада 2020 11:17
expert_Secure_Token-337.pdf.p7s
27 листопада 2020 11:17
expert_Secure_Token-337.pdf
27 листопада 2020 11:17
Цінова пропозиція.doc.p7s
27 листопада 2020 11:17
Цінова пропозиція.doc
27 листопада 2020 11:17
Технічна специфікація.doc.p7s
27 листопада 2020 11:17
Технічна специфікація.doc
27 листопада 2020 11:17
Статут.pdf.p7s
27 листопада 2020 11:17
Статут.pdf
27 листопада 2020 11:17
Протокол обрання директора.pdf
27 листопада 2020 11:17
Протокол загальних зборів.pdf
27 листопада 2020 11:17
Протокол загальних зборів.doc
27 листопада 2020 11:17
Проект договору.docx.p7s
27 листопада 2020 11:17
Проект договору.docx
27 листопада 2020 11:17
Порівняльна таблиця.doc.p7s
27 листопада 2020 11:17
Порівняльна таблиця.doc
27 листопада 2020 11:17
Лист-гарантія про санкції.doc
27 листопада 2020 11:17
Загальні відомості.doc.p7s
27 листопада 2020 11:17
Загальні відомості.doc
27 листопада 2020 11:17
Аладдін свідоцтво ПДВ.jpg.p7s
27 листопада 2020 11:17
Аладдін свідоцтво ПДВ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС"
#33495924
Відхилено 10 185,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 11:23

Документи

01 грудня 2020 11:23
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:23
Протокол розгляду.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій