Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Урлівської від вул. А. Ахматової до вул. Здолбунівської у Дарницькому районі м. Києва»
Очікувана вартість
4 241 310,00 UAH
UA-2020-11-13-007099-c ef4bdb95e57346359c14f13a39f7034c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2020 21:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 12:11
Очікувана вартість: 4 241 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 206,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Урлівської від вул. А. Ахматової до вул. Здолбунівської у Дарницькому районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 60 % від відповідних розділів стадії «Робочий проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 13:23
Оголошення про проведення торгів.doc
13 листопада 2020 13:23
ПР Урлівська.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 18 листопада 2020 18:03
Дата відповіді: 19 листопада 2020 09:00
Згідно з пунктом 3) частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена вимога щодо наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);» В тендерній документації Замовником встановлена вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів наступним чином: Розділ 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону). 1.3. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1.3.1 Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічних договорів щодо виконання проектних робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів вулично-шляхової мережі з благоустроєм прилеглої території за класом наслідків (відповідальності) СС2-СС3 (за наявності) або об’єктів ІV - V категорії складності в межах міської забудови з урахуванням перекладання та прокладання інженерних мереж, зокрема в межах проїзної частини вулиць., за встановленою формою:….. Тобто для підтвердження досвіду виконання учасником аналогічних договорів Замовником встановлена додаткова вимога, а саме учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів протягом останніх 3 (трьох) років. Пунктом 3) частини 2 статті 16 Закону України не встановлені будь-які часові вимоги або обмеження щодо досвіду виконання учасником аналогічних договорів. Вимога Замовника щодо досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх 3 (трьох) років протирічить вимогам статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною, порушує права учасників на участь у даних торгах та, відповідно, зменшує конкуренцію і має бути вилучена з Тендерної документації. Просимо Вас вилучити вищезазначену вимогу з підпункту 1.3.1 пункту 3 Розділу 2 Тендерної документації та викласти його наступним чином: 1.3.1 Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання проектних робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів вулично-шляхової мережі з благоустроєм прилеглої території за класом наслідків (відповідальності) СС2-СС3 (за наявності) або об’єктів ІV - V категорії складності в межах міської забудови з урахуванням перекладання та прокладання інженерних мереж, зокрема в межах проїзної частини вулиць., за встановленою формою:……..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Закон не містить жодних обмежень щодо періоду укладання та/або виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх 3 років обумовлена тим, що 3-річний критерій підтвердження виконання аналогічних договорів не може бути проблемним для стабільно працюючих проектувальних організацій, які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі та готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення своєчасного виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт і ні в якому разі не обмежує конкуренцію та дискримінацію учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Інститут "Київінжпроект" ТОВ "ПК Проектний комплекс" 3 798 000,00
UAH з ПДВ
3 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 4 058 934,00
UAH з ПДВ
4 058 934,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 4 114 070,70
UAH з ПДВ
4 114 070,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 14:40
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:22
Довідка пояснення СС3
02 грудня 2020 14:22
17 Ліцензія
27 листопада 2020 14:25
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:14
29 Лист згода.pdf
27 листопада 2020 14:14
28 Довідка кадри 719.pdf
27 листопада 2020 14:14
15 дод 2 Ліцензія 5593.pdf
27 листопада 2020 14:14
15 дод 1 Ліцензія 5594.pdf
27 листопада 2020 14:14
4 Повноваження директора.pdf
27 листопада 2020 14:14
27 Стаття 17 ЗУ.pdf
27 листопада 2020 14:14
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena (1).pdf
27 листопада 2020 14:14
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
27 листопада 2020 14:14
Підписаний_dovidka21000.pdf
27 листопада 2020 14:14
Підписаний_gar6885.pdf
27 листопада 2020 14:14
38 Відгук.pdf
27 листопада 2020 14:14
25 Лист Гарантія санкції.pdf
27 листопада 2020 14:14
37 Договір аналог ч.2.pdf
27 листопада 2020 14:14
36 Договір аналог ч.1.pdf
27 листопада 2020 14:14
34 Сертифікати ч.5.pdf
27 листопада 2020 14:14
33 Сертифікати ч.4.pdf
27 листопада 2020 14:14
18 Відомості про Учасника.pdf
27 листопада 2020 14:14
9 Копія паспорта.pdf
27 листопада 2020 14:14
32 Сертифікати ч.3.pdf
27 листопада 2020 14:14
5 Оригінал Протокол 4 2 18.pdf
27 листопада 2020 14:14
31 Сертифікати ч.2.pdf
27 листопада 2020 14:14
30 Сертифікати ч.1.pdf
27 листопада 2020 14:14
2 Довідка код доступу.pdf
27 листопада 2020 14:14
1 Оригинал Статута Optimized.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 12:43
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:42
Довідка НАЗК ЮрО
11 грудня 2020 12:42
Довідка на особу НАЗК
08 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:31
Которис (розрахунки)
07 грудня 2020 11:34
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:30
довідки п.12 ч.1, ч.2 ст. 17
07 грудня 2020 11:30
лист щодо ліцензування
07 грудня 2020 11:30
Довідка з податкової
07 грудня 2020 11:30
Довідка МВС
27 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:10
25.Відомості про учасника.pdf
27 листопада 2020 17:10
довідка (3).pdf
27 листопада 2020 17:10
виписка (5).pdf
27 листопада 2020 17:10
21837 ТОВ ІК АВТОМАГІСТРАЛЬ p7s.zip
27 листопада 2020 17:10
22. Лист-відгук Покровськ.pdf
27 листопада 2020 17:10
34. Лист код доступу.pdf
27 листопада 2020 17:10
21.Акти виконаних робіт.pdf
27 листопада 2020 17:10
17.1.Довідка -пояснення.pdf
27 листопада 2020 17:10
31.лист про санкції.pdf
27 листопада 2020 17:10
18.Працівники сертифікати.pdf
27 листопада 2020 17:10
31.1.Копія лист про санкції.pdf
27 листопада 2020 17:10
17.довідка про працівників.pdf
27 листопада 2020 17:10
16. МТБ підтвердження оренда.pdf
27 листопада 2020 17:10
29.Проект договору.pdf
27 листопада 2020 17:10
15.Довідка про обладнання.pdf
27 листопада 2020 17:10
11.Статут.pdf
27 листопада 2020 17:10
9. Довідка приміщення (офіс).pdf
27 листопада 2020 17:10
7.паспорт директор.pdf
27 листопада 2020 17:10
5. Рішення про повноваження.pdf
27 листопада 2020 17:10
4.Протокол про призначення.pdf
27 листопада 2020 17:10
1.Заявка-пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2020 20:23
Електронний підпис
28 листопада 2020 20:21
25 Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2020 20:21
23 Досвід виконання.zip
28 листопада 2020 20:21
21 Довідка за ст. 17.pdf
28 листопада 2020 20:21
20 Сертифікати.pdf
28 листопада 2020 20:21
G8684.20.7z
28 листопада 2020 20:21
19_Кваліфікація працівників.pdf
28 листопада 2020 20:21
36 Довідки з банку.zip
28 листопада 2020 20:21
17 Офісні приміщення.zip
28 листопада 2020 20:21
16 Довідка МТБ офіс.pdf
28 листопада 2020 20:21
30 Проект договору.pdf
28 листопада 2020 20:21
13 Договор_акт_на_ПЗ.zip
28 листопада 2020 20:21
12 Довідка МТБ.pdf
28 листопада 2020 20:21
09 Довідка про код доступу.pdf
28 листопада 2020 20:21
08 Статут.pdf
28 листопада 2020 20:21
05 Рішення ради директорів.pdf
28 листопада 2020 20:21
01 ЗАЯВКА-ПРОПОЗИЦІЯ_7099.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Інститут "Київінжпроект" ТОВ "ПК Проектний комплекс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "Інститут "Київінжпроект" ТОВ "ПК Проектний комплекс"
#35948173
Відхилено 3 798 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 14:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 15:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Переможець 4 058 934,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 10:44

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114 – IX. 1. Виявлені невідповідності: 1) На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надано довідку в пунктах 1, 2, 3, 4, 5 розділу «Техніка та обладнання» та пунктах 2, 4, 5, 6 розділу «Програмне забезпечення» якої вказана не вірна кількість та назва техніки, яка не збігається з інформацією в акті приймання-передачі до договорів оренди відповідних одиниць, що не відповідає п.п.1.1.2 п.1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку з виправленою інформацією стосовно техніки та програмного забезпечення. 2) На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надано довідку в якій невірно вказано номера та дати договорів, на підставі яких обладнання перебуває в користуванні, що не відповідає п.п.1.1.2 п.1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку з виправленими номерами та датами Договорів, на підставі яких обладнання перебуває в користуванні. 3) На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надано довідку в стовпці №3 якої вказано недостовірну інформацію стосовно програмного забезпечення, що не відповідає п.п.1.1.2 п.1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку з виправленою інформацією в стовпці №3. 4) Учасником для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано довідку, копію договору та лист-відгук, що не відповідає вимогам п.п. 1.3.1. пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен підтвердити досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічних договорів щодо виконання проектних робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів вулично-шляхової мережі з благоустроєм прилеглої території за класом наслідків (відповідальності) СС2-СС3 (за наявності) або об’єктів ІV - V категорії складності в межах міської забудови з урахуванням перекладання та прокладання інженерних мереж, зокрема в межах проїзної частини вулиць. 5) Учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме для підтвердження програми АВК надано договір від 03.04.2020 року №01/35919, до якого не надано акт наданих послуг, що не відповідає вимогам пункту 3.1. «Оформлення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій». Для усунення порушення пункту учасник повинен надати акт наданих послуг. 6) Учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме для підтвердження програм «Строительные Технологии – СМЕТА» ПИР надано договір від 11.08.2020 року № ПС 336/020 та договір від 04.04.2020 № С 204/020, до яких не надано акти наданих послуг, що не відповідає вимогам пункту 3.1. «Оформлення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій». Для усунення порушення пункту учасник повинен надати акти наданих послуг.

Документи

03 грудня 2020 14:56
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
4 058 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 13:51
Додаткова 1.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 13:51
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:12
77-10.pdf укладений
15 грудня 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесено зміни до п. 4.1. Розділу 4. "Джерела та порядок фінансування робіт". 2. Внесено зміни до Додатку 2 "Календарний план виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 77-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 058 934,00
UAH (в тому числі ПДВ 676 489,00 UAH)