Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Є. Чавдар у Дарницькому районі м. Києва»
Очікувана вартість
3 912 650,00 UAH
UA-2020-11-13-006921-c ● 3b60dde9112c4e63bbc6d492cf8f67ec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2020 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 3 912 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 563,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Є. Чавдар у Дарницькому районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 60 % від відповідних розділів стадії «Робочий проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2020 13:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2020 13:15 |
Оголошення про проведення торгів.doc | |
13 листопада 2020 13:15 |
ПР Чавдар.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог до тендерної документації
Дата подання: 18 листопада 2020 11:34
Дата відповіді: 19 листопада 2020 09:00
2. Перелік документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3. Ненадання розцінюється як відмова від укладання договору про закупівлю (сторінка 65 ТД)
Поясніть будь ласка, не зовсім зрозуміло, що за перелік документів маємо надати з додатку 3 , це ж технічне завдання
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перелік документів визначений у пункті 2.1 Додатку 7, а саме: «2.1. Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 (після отримання повідомлення про намір укласти договір, в програмному забезпеченні, яке призначене (придатне) для розрахунків вартості проектних робіт (в останній версії) у вигляді сканованих копій з паперового носія завірених учасником) та всі необхідні розрахунки, в електронну систему закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.»
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 18 листопада 2020 18:09
Дата відповіді: 19 листопада 2020 08:59
Згідно з пунктом 3) частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена вимога щодо наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів:
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);»
В тендерній документації Замовником встановлена вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів наступним чином:
Розділ 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону).
1.3. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору:
1.3.1 Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічних договорів щодо виконання проектних робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів вулично-шляхової мережі з благоустроєм прилеглої території за класом наслідків (відповідальності) СС2-СС3 (за наявності) або об’єктів ІV - V категорії складності в межах міської забудови з урахуванням перекладання та прокладання інженерних мереж, зокрема в межах проїзної частини вулиць., за встановленою формою:…..
Тобто для підтвердження досвіду виконання учасником аналогічних договорів Замовником встановлена додаткова вимога, а саме учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів протягом останніх 3 (трьох) років.
Пунктом 3) частини 2 статті 16 Закону України не встановлені будь-які часові вимоги або обмеження щодо досвіду виконання учасником аналогічних договорів.
Вимога Замовника щодо досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх 3 (трьох) років протирічить вимогам статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною, порушує права учасників на участь у даних торгах та, відповідно, зменшує конкуренцію і має бути вилучена з Тендерної документації.
Просимо Вас вилучити вищезазначену вимогу з підпункту 1.3.1 пункту 3 Розділу 2 Тендерної документації та викласти його наступним чином:
1.3.1 Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання проектних робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів вулично-шляхової мережі з благоустроєм прилеглої території за класом наслідків (відповідальності) СС2-СС3 (за наявності) або об’єктів ІV - V категорії складності в межах міської забудови з урахуванням перекладання та прокладання інженерних мереж, зокрема в межах проїзної частини вулиць., за встановленою формою:……..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Закон не містить жодних обмежень щодо періоду укладання та/або виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх 3 років обумовлена тим, що 3-річний критерій підтвердження виконання аналогічних договорів не може бути проблемним для стабільно працюючих проектувальних організацій, які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі та готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення своєчасного виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт і ні в якому разі не обмежує конкуренцію та дискримінацію учасника.
Закон не містить жодних обмежень щодо періоду укладання та/або виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх 3 років обумовлена тим, що 3-річний критерій підтвердження виконання аналогічних договорів не може бути проблемним для стабільно працюючих проектувальних організацій, які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі та готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення своєчасного виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт і ні в якому разі не обмежує конкуренцію та дискримінацію учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
3 482 258,50
UAH з ПДВ
|
3 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Інститут "Київінжпроект" ТОВ "ПК Проектний комплекс" |
3 498 000,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
3 795 270,00
UAH з ПДВ
|
3 795 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" #36818766 |
Переможець |
3 399 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 13:49
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 11:10
|
75-10.pdf | укладений |
14 грудня 2020 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внесено зміни до п. 4.1. Розділу 4. "Джерела та порядок фінансування робіт". 2. Внесено зміни до Додатку 2 "Календарний план виконання робіт". |
Номер договору про закупівлю: | 75-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |