Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Івана Виговського, 24-В Подільського району м. Києва
Очікувана вартість
97 540,32 UAH
UA-2020-11-13-005568-c b43bc73596ea4eb4b26c9c5a3c7fade1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Cаушев Олександр Анатолійович

+380(44) 235-71-05 kbr404tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Cаушев Олександр Анатолійович
+380(44) 235-71-05
kbr404tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 15:00
Очікувана вартість: 97 540,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 487,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до Оголошення). Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 об’єкт, роботи, обсяг відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до Оголошення). Місцезнаходження Замовника (фактична адреса): вул. Володимирська, 51-А, м. Київ, Україна, 01001
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Івана Виговського, 24-В Подільського району м. Києва [ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04136, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Виговського, 24-В Подільського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, та згідно Акту відшкодування витрат по експертизі кошторисної частини проектної документації, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 97 540,32
UAH з ПДВ
97 540,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 11:11
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:46
30. Картка зразків підпису.pdf
24 листопада 2020 10:46
27. Ст.17.pdf
24 листопада 2020 10:46
25.Лист про авансовий платіж.pdf
24 листопада 2020 10:46
22. Зовнішній вигляд 3.pdf
24 листопада 2020 10:46
22. Зовнішній вигляд 2.pdf
24 листопада 2020 10:46
22. Зовнішній вигляд 1.pdf
24 листопада 2020 10:46
20.Довідка про офшорні зони.pdf
24 листопада 2020 10:46
18. Фін. звіт за 2019.pdf
24 листопада 2020 10:46
18. Фін. звіт за 1 квартал 2020.pdf
24 листопада 2020 10:46
17. Довідка про банкрутство.pdf
24 листопада 2020 10:46
16.Аналогічний договір,акти.pdf
24 листопада 2020 10:46
14. Дилерський договір.pdf
24 листопада 2020 10:46
13. Довідка від орендодавця.pdf
24 листопада 2020 10:46
10.1. Довідка про робітників.pdf
24 листопада 2020 10:46
8. Довідки про кредити.pdf
24 листопада 2020 10:46
5. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 листопада 2020 10:46
4. Витяг ЄДРПОУ.pdf
24 листопада 2020 10:46
3.Відомості про учасника.pdf
24 листопада 2020 10:46
2.Відомості про керівника.pdf
24 листопада 2020 10:46
2. Статут, опис.pdf
24 листопада 2020 10:46
2. Наказ, протокол.pdf
24 листопада 2020 10:46
Технічне завдання.pdf
24 листопада 2020 10:46
Виговського.imd
24 листопада 2020 10:46
28.Лист про захист довкілля.pdf
24 листопада 2020 10:46
24.Кошторисна документація.pdf
24 листопада 2020 10:46
23.План виконання робіт.pdf
24 листопада 2020 10:46
1.Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
Переможець 97 540,32
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 13:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
97 540,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:02
Додаткова угода № 2 від 28.12.2020 до дог. № 937 від 08.12.2020 вул. Івана Виговського, 24-В.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 10:09
ДУ № 1 від 15.12.2020 до дог. № 937 вул. І.Виговського, 24-В.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 10:18
Договір № 937 від 08.12.2020 вул. І.Виговського, 24-В.pdf укладений
08 грудня 2020 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з отриманням експертного звіту та на підставі п. 3.2. Договору, Сторони вирішили внести зміни, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна з локальними кошторисами та підсумковою відомістю ресурсів, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді №1 від 15.12.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 937
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 28.12.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 937
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 95 585,48
UAH (в тому числі ПДВ 15 930,91 UAH)