Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Центр первинної медико-санітарної допомоги Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 37803043 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Маршала Москаленка,161 |
Контактна особа: |
Остряніна Інеса Леонідівна 380507559798 ekonomist81@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2020 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2020 11:58 |
Очікувана вартість: | 22 993 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 114 969,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 114073 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | На підставі актів приймання виконаних будівельних робіт, довідок про вартість виконаних робіт та/або підписаних актів приймання передачі обладнання і рахунку на оплату | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 95 |
Виконання робіт | Після реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2020 12:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2020 11:55 |
Пояснювальна записка.PDF | |
13 листопада 2020 11:54 |
Експертний звіт.pdf | |
13 листопада 2020 11:54 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
01.12.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого ціна ТОВ “БК “ВЕСТА СОЮЗ” у розмірі 20 389 000,00 з ПДВ була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Однак, Рішенням Протоколу №2 від 08.12.2020 року тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» була відхилена.
Вважаємо підстави відхилення такими що не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного:
Щодо до того, що Учасник, не підтвердив своєї фінансової спроможності, Учасник надав всі необхідні документи та фінансову звітність за 2019р., де окреслені всі доходи підприємства.
Зазначаємо, що ми маємо досвід виконання робіт якісно та у визначені терміни, роботи проводилися з залученням всіх необхідних працівників і техніки. Підтверджуємо, що виконували аналогічні роботи, чим підтвердили це – Договором. Не вважаємо, що досвід 4 роки є показником, надійності та якості виконаних робіт.
Ми надали документи, по яким чітко зрозуміло, що субпідрядник не залучається, не надання довідки це технічна помилка, яку можна доповнити.
Про те, що тендерна пропозиція, а саме довідка МТБ здійсненна не згідно додатку 5, зазначаємо, що не відповідна форма не є причиною дискваліфікації, так як наша Довідка містить ту саму інформацію, що і довідка Додатка 5.
Щодо помилки в документі, який містить Ліцензію, вказаний неправильний замовник, це орфографічно-технічна помилка, яка не є причиною відмови, пакет документів підтверджує, те що ми надавали дану довідку відповідно до тендеру.
Також, орфографічно-технічною помилкою вважається і помилкове написання іншого предмету закупівлі в довідці про реквізити учасника, де і зазначається повне найменування компанії Учасника.
Враховуючи все вищевказане та керуючись законодавчою та нормативно базою України, ми не згодні з рішенням Протоколу №2 від 08.12.2020 року про відхилення нашої тендерної пропозиції, так як не було підстав для її відхилення. Відповідно, це є грубе порушення Закону України « Про Публічні Закупівлі», що може бути оскаржене в судовому порядку.
Просимо Вас, розглянути нашу вимогу та вжити заходів щодо розгляду нашої пропозиції. Зазначаємо, Наша компанія має все необхідне обладнання та багаторічний досвід спеціалістів, та ми гарантуємо, що будемо сумлінними контрагентами.
У зв’язку з тим, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, вважаємо, що у Вас відсутні підстави для прийняття рішення про відмову учаснику ТОВ “БК ВЕСТА СОЮЗ” у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції учасника. Вимагаємо визнати нас переможцем.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-23-000004 ● 45a88d2400464d3bb2479950a39a5cb4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2021 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
22.06.2021 № 408
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2021 №408
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-11-13-005112-с від 13.11.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом розгляду висновку моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Центру первинної медико-санітарної допомоги в м. Красноармійську Донецької області (коригування кошторисної документації)» код за ДК 021:2015-45000000-7 – «Будівельні роботи та поточний ремонт» , проведеного Управлінням Західного офісу Держаудистлужби в Тернопільській області з 23-06-2021 по 15-07-2021р. Комунальне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Покровської міської ради Донецької області повідомляє наступне: Органом фінансового контролю у висновку встановлено порушення щодо вимог пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону. В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-11-13-005112-c на закупівлю «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Центру первинної медико-санітарної допомоги в м. Красноармійську Донецької області (коригування кошторисної документації)» код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, замовником відповідно до приписів ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII наведено всю можливу інформацію щодо надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій. 17.07.2020 року у зв’язку з набранням чинності нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» втратив чинність Наказ Мінекономіки від 22.03.2016 року № 490, яким визначалися форми документів у сфері публічних закупівель. З дати втрати чинності Наказом № 490 при заповненні полів в електронній системі закупівель (ЕСЗ) замовник мав керуватися виключно нормами Закону, який не містив вимоги щодо зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій у формі оголошення про проведення відкритих торгів. Разом з тим, на майданчику Комунального підприємства «Центра первинної медико-санітарної допомоги» Покровської міської ради Донецької області в ЕСЗ технічний функціонал на момент публікації оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-11-13-005112-c не було реалізовано з урахуванням норм нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, поля, в якому можна було б зазначити інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій учасниками і яке замовник обов’язково повинен заповнити в силу приписів п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» при оприлюдненні інформації в ЕСЗ, просто не існувало. При цьому, умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасниками викладено замовником у п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації. Таким чином, учасники не були позбавленні інформації з відомостями про умови надання забезпечення тендерних пропозицій по вказаній закупівлі і відсутність цієї інформації саме в оголошенні про проведення відкритих торгів не завадило учасникам подати тендерні пропозиції, а замовнику - здійснити їх розгляд та визначити переможця. За наведених обставин Замовник вважає висновок про результати моніторингу закупівлі Управління Західного офісу Держаудистлужби в Тернопільській області безпідставним та прийнятим без урахування всіх обставин, що мали значення для прийняття неупередженого висновку за результатами моніторингу.
2021-07-14 15:16:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" |
20 885 619,80
UAH з ПДВ
|
20 389 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО |
21 023 205,78
UAH з ПДВ
|
20 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС" |
22 262 035,98
UAH з ПДВ
|
22 262 035,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" #42611377 |
Відхилено |
20 389 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 15:23
|
|
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО #23979469 |
Переможець |
20 390 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 15:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:18
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2021 08:17
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 08:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 10:36
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 12:58
|
279.pdf | укладений |
31 грудня 2020 12:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція Додатка № 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |