Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Центру первинної медико-санітарної допомоги в м. Красноармійську Донецької області (коригування кошторисної документації)» ДК 021:2015-45000000-7 –„Будівельні роботи та поточний ремонт”.
Очікувана вартість
22 993 900,00 UAH
UA-2020-11-13-005112-c 7f83cd1b5ccc43e99bfdf01dd74e9b7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остряніна Інеса Леонідівна

380507559798 ekonomist81@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Центр первинної медико-санітарної допомоги Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 37803043
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Маршала Москаленка,161
Контактна особа: Остряніна Інеса Леонідівна
380507559798
ekonomist81@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 08:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 11:58
Очікувана вартість: 22 993 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114 969,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114073 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015 р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі – ЄІБ) «без заперечень». У разі не надання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Центру первинної медико-санітарної допомоги в м. Красноармійську Донецької області (коригування кошторисної документації)» ДК 021:2015-45000000-7 –„Будівельні роботи та поточний ремонт”.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, Покровськ, Маршала Москаленка,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт На підставі актів приймання виконаних будівельних робіт, довідок про вартість виконаних робіт та/або підписаних актів приймання передачі обладнання і рахунку на оплату Пiсляоплата 45 Календарні 95
Виконання робіт Після реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 12:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 11:55
Пояснювальна записка.PDF
13 листопада 2020 11:54
Експертний звіт.pdf
13 листопада 2020 11:54
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-13-005112-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ", Код ЄДРПОУ:42611377
Дата подання: 16 грудня 2020 11:51
дискваліфікація
Замовником Комунальне підприємство Центр первинної медико-санітарної допомоги Покровської міської ради Донецької області (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» виявило бажання прийняти участь у даному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Центру первинної медико-санітарної допомоги в м. Красноармійську Донецької області (коригування кошторисної документації)» ДК 021:2015-45000000-7 –„Будівельні роботи та поточний ремонт”.


01.12.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого ціна ТОВ “БК “ВЕСТА СОЮЗ” у розмірі 20 389 000,00 з ПДВ була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Однак, Рішенням Протоколу №2 від 08.12.2020 року тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» була відхилена.

Вважаємо підстави відхилення такими що не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного:
Щодо до того, що Учасник, не підтвердив своєї фінансової спроможності, Учасник надав всі необхідні документи та фінансову звітність за 2019р., де окреслені всі доходи підприємства.
Зазначаємо, що ми маємо досвід виконання робіт якісно та у визначені терміни, роботи проводилися з залученням всіх необхідних працівників і техніки. Підтверджуємо, що виконували аналогічні роботи, чим підтвердили це – Договором. Не вважаємо, що досвід 4 роки є показником, надійності та якості виконаних робіт.
Ми надали документи, по яким чітко зрозуміло, що субпідрядник не залучається, не надання довідки це технічна помилка, яку можна доповнити.
Про те, що тендерна пропозиція, а саме довідка МТБ здійсненна не згідно додатку 5, зазначаємо, що не відповідна форма не є причиною дискваліфікації, так як наша Довідка містить ту саму інформацію, що і довідка Додатка 5.
Щодо помилки в документі, який містить Ліцензію, вказаний неправильний замовник, це орфографічно-технічна помилка, яка не є причиною відмови, пакет документів підтверджує, те що ми надавали дану довідку відповідно до тендеру.
Також, орфографічно-технічною помилкою вважається і помилкове написання іншого предмету закупівлі в довідці про реквізити учасника, де і зазначається повне найменування компанії Учасника.
Враховуючи все вищевказане та керуючись законодавчою та нормативно базою України, ми не згодні з рішенням Протоколу №2 від 08.12.2020 року про відхилення нашої тендерної пропозиції, так як не було підстав для її відхилення. Відповідно, це є грубе порушення Закону України « Про Публічні Закупівлі», що може бути оскаржене в судовому порядку.
Просимо Вас, розглянути нашу вимогу та вжити заходів щодо розгляду нашої пропозиції. Зазначаємо, Наша компанія має все необхідне обладнання та багаторічний досвід спеціалістів, та ми гарантуємо, що будемо сумлінними контрагентами.

У зв’язку з тим, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, вважаємо, що у Вас відсутні підстави для прийняття рішення про відмову учаснику ТОВ “БК ВЕСТА СОЮЗ” у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції учасника. Вимагаємо визнати нас переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2020 16:10
Відповідь на подану вимогу

Документи подані скаржником

16 грудня 2020 11:51
Вимога медцентр (1).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-23-000004 ● 45a88d2400464d3bb2479950a39a5cb4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2021 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
22.06.2021 № 408
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2021 №408
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-11-13-005112-с від 13.11.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатом розгляду висновку моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Центру первинної медико-санітарної допомоги в м. Красноармійську Донецької області (коригування кошторисної документації)» код за ДК 021:2015-45000000-7 – «Будівельні роботи та поточний ремонт» , проведеного Управлінням Західного офісу Держаудистлужби в Тернопільській області з 23-06-2021 по 15-07-2021р. Комунальне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Покровської міської ради Донецької області повідомляє наступне: Органом фінансового контролю у висновку встановлено порушення щодо вимог пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону. В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-11-13-005112-c на закупівлю «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Центру первинної медико-санітарної допомоги в м. Красноармійську Донецької області (коригування кошторисної документації)» код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, замовником відповідно до приписів ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII наведено всю можливу інформацію щодо надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій. 17.07.2020 року у зв’язку з набранням чинності нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» втратив чинність Наказ Мінекономіки від 22.03.2016 року № 490, яким визначалися форми документів у сфері публічних закупівель. З дати втрати чинності Наказом № 490 при заповненні полів в електронній системі закупівель (ЕСЗ) замовник мав керуватися виключно нормами Закону, який не містив вимоги щодо зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій у формі оголошення про проведення відкритих торгів. Разом з тим, на майданчику Комунального підприємства «Центра первинної медико-санітарної допомоги» Покровської міської ради Донецької області в ЕСЗ технічний функціонал на момент публікації оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-11-13-005112-c не було реалізовано з урахуванням норм нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, поля, в якому можна було б зазначити інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій учасниками і яке замовник обов’язково повинен заповнити в силу приписів п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» при оприлюдненні інформації в ЕСЗ, просто не існувало. При цьому, умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасниками викладено замовником у п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації. Таким чином, учасники не були позбавленні інформації з відомостями про умови надання забезпечення тендерних пропозицій по вказаній закупівлі і відсутність цієї інформації саме в оголошенні про проведення відкритих торгів не завадило учасникам подати тендерні пропозиції, а замовнику - здійснити їх розгляд та визначити переможця. За наведених обставин Замовник вважає висновок про результати моніторингу закупівлі Управління Західного офісу Держаудистлужби в Тернопільській області безпідставним та прийнятим без урахування всіх обставин, що мали значення для прийняття неупередженого висновку за результатами моніторингу.

2021-07-14 15:16:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" 20 885 619,80
UAH з ПДВ
20 389 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО 21 023 205,78
UAH з ПДВ
20 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС" 22 262 035,98
UAH з ПДВ
22 262 035,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2020 20:28
Електронний підпис
29 листопада 2020 20:28
проект договору.pdf
29 листопада 2020 20:19
Електронний підпис
29 листопада 2020 20:18
86.imd.p7s
29 листопада 2020 20:18
86.imd
29 листопада 2020 20:18
86_ДЦ_ЛС1_2-4-8.zip.p7s
29 листопада 2020 20:18
86_ДЦ_ЛС1_2-4-8.zip
29 листопада 2020 20:18
86_ДЦ_ЛС1_2-2-8.zip.p7s
29 листопада 2020 20:18
86_ДЦ_ЛС1_2-2-8.zip
29 листопада 2020 20:18
86_ДЦ_ЛС1_2-1-2.zip.p7s
29 листопада 2020 20:18
86_ДЦ_ЛС1_2-1-2.zip
29 листопада 2020 20:18
статут Веста.pdf
29 листопада 2020 20:18
наказ Котляр І.В.pdf
29 листопада 2020 20:18
Ліцензія Учасника.pdf
29 листопада 2020 20:18
досвід договір.pdf
29 листопада 2020 20:18
досвід відгук.pdf
29 листопада 2020 20:18
витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2020 20:18
Н†™†І ФаЃЂЃҐ† Ю.М.pdf.p7s
29 листопада 2020 20:18
Н†™†І ФаЃЂЃҐ† Ю.М.pdf (1).p7s
29 листопада 2020 20:18
Н†™†І ФаЃЂЃҐ† Ю.М.pdf
29 листопада 2020 20:18
Лист для клієнтів.pdf.p7s
29 листопада 2020 20:18
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
29 листопада 2020 20:18
Лист для клієнтів.pdf
29 листопада 2020 20:18
Гарантія 11323-20.pdf.p7s
29 листопада 2020 20:18
Гарантія 11323-20.pdf (1).p7s
29 листопада 2020 20:18
Гарантія 11323-20.pdf
29 листопада 2020 20:18
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf.p7s
29 листопада 2020 20:18
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf (1).p7s
29 листопада 2020 20:18
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
29 листопада 2020 20:18
В®вп£ ПаЃвЃ™ЃЂ НР.pdf.p7s
29 листопада 2020 20:18
В®вп£ ПаЃвЃ™ЃЂ НР.pdf (1).p7s
29 листопада 2020 20:18
В®вп£ ПаЃвЃ™ЃЂ НР.pdf
29 листопада 2020 20:18
Банківська ліцензія.pdf.p7s
29 листопада 2020 20:18
Банківська ліцензія.pdf (1).p7s
29 листопада 2020 20:18
Банківська ліцензія.pdf
29 листопада 2020 20:18
тендерна пропозиція.docx.pdf
29 листопада 2020 20:18
реквізити УО довідка.pdf
29 листопада 2020 20:18
паспорт Котляра.pdf
29 листопада 2020 20:18
Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2020 20:18
Довідка про пдв.pdf
29 листопада 2020 20:18
довідка про наявність МТБ.pdf
29 листопада 2020 20:18
Графік.pdf
29 листопада 2020 20:18
ГЛ про захист довкілля !.pdf
29 листопада 2020 20:18
ГЛ про врахування витрат!.pdf

Публічні документи

21 грудня 2020 23:32
Електронний підпис
21 грудня 2020 23:31
Документи переможця
10 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:28
Рух коштів
30 листопада 2020 00:39
Електронний підпис
30 листопада 2020 00:37
112.imd
30 листопада 2020 00:37
10.5 субпідрядник.PDF
30 листопада 2020 00:37
10.2 Гарант. листи.PDF
30 листопада 2020 00:37
10.1 Ліцензія та Дозвіл.pdf
30 листопада 2020 00:37
9. Пакт Додаток 8.PDF
30 листопада 2020 00:37
8. Гарантія.rar
30 листопада 2020 00:37
7.4 Календарний графік.PDF
30 листопада 2020 00:37
7.3 Локальні кошториси 3.PDF
30 листопада 2020 00:37
7.3 Локальні кошториси 2.PDF
30 листопада 2020 00:37
7.3 Локальні кошториси 1.PDF
30 листопада 2020 00:36
7.1 Згода з Додатком 3.PDF
30 листопада 2020 00:36
6. Згода з проектом договору.PDF
30 листопада 2020 00:36
5. Тендерна пропозиція.PDF
30 листопада 2020 00:36
4.9 Довідки ст. 17.PDF
30 листопада 2020 00:36
4.8 Рух коштів.pdf
30 листопада 2020 00:36
4.7 Баланс та Ф2_3_4.pdf
30 листопада 2020 00:36
4.6 Відгук.pdf
30 листопада 2020 00:36
4.5 КБ 141216.pdf
30 листопада 2020 00:36
4.4 КБ 161216.pdf
30 листопада 2020 00:36
4.3 Договір 141216.pdf
30 листопада 2020 00:36
4.2 Договір 161216.pdf
30 листопада 2020 00:36
4.1 Довідки Ст. 16.PDF
30 листопада 2020 00:36
3. Витяг ПДВ та ЄДР.pdf
30 листопада 2020 00:36
2. Статут та опис.PDF
30 листопада 2020 00:36
1. Повноваження на підпис.pdf

Публічні документи

28 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
28 листопада 2020 17:13
Акти до договору 2.pdf
28 листопада 2020 17:13
Акти до договору 1.pdf
28 листопада 2020 17:13
Кошторис.pdf
28 листопада 2020 17:13
Гарантія 3605-20.zip
28 листопада 2020 17:13
Проєкт договору Додаток 2.pdf
28 листопада 2020 17:12
Статут.pdf
28 листопада 2020 17:12
Згода з проєктом договору.pdf
28 листопада 2020 17:12
Договір 1_досвід.pdf
28 листопада 2020 17:12
Договір 2_досвід.pdf
28 листопада 2020 17:12
Пакт про згоду Додаток 8.pdf
28 листопада 2020 17:12
Лист про субпідрядників.pdf
28 листопада 2020 17:12
Технічне-завдання-Додаток-3.pdf
28 листопада 2020 17:12
Лист відгук до договору 2.pdf
28 листопада 2020 17:12
Листи та довідки.pdf
28 листопада 2020 17:12
Лист відгук до договору 1.pdf
28 листопада 2020 17:12
Наказ на директора.pdf
28 листопада 2020 17:12
Графік виконання робіт.pdf
28 листопада 2020 17:12
Згода персональні.pdf
28 листопада 2020 17:12
Довідка про врахування ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ"

ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО

ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ"
#42611377
Відхилено 20 389 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 15:23
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО
#23979469
Переможець 20 390 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 15:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 14:23

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимоги п. 5.3.2 учасник закупівлі надав акти виконаних робіт не на всю суму договору: - договір №141216 з додатковими угодами на виконання додаткових робіт на суму 27111390,16, акти виконаних робіт на суму 16957635,72 грн. ( в т.ч. акти за липень 2017 викладено двічі); - договір №161216 з додатковими угодами на виконання додаткових робіт на суму 20474276,62, акти виконаних робіт на суму 15738652,61 грн. 2. Посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п. 5.3 Розділу ІІІ ТД Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору : 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати акти виконаних робіт на всю суму договору з урахуванням додаткових угод до договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО
#23979469
20 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 10:18
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 08:17
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 08:16
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 10:36
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 січня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:58
279.pdf укладений
31 грудня 2020 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатка № 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML