Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки
Очікувана вартість
1 980,00 UAH
UA-2020-11-13-002363-b 48935e23757144719e5823ff6ec8d4ea
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прус Вікторія Дмитрівна

+380612247982 vprus10@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 9"
Код ЄДРПОУ: 38969615
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Дудикіна, 6
Контактна особа: Прус Вікторія Дмитрівна
+380612247982
vprus10@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38910000-7: Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки


нформація про кінцевого бенефіціарного власника - відсутня
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
Ціна за одиницю: 6.6UAH з ПДВ
Тампон-зонд (аплікатор) Eximlab. віскоза, пластик, стерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Дудикіна буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38910000-7 — Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки з Постачальником за фактом отримання товару. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з видатковими накладними. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

13 листопада 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 16:39
інформація.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лук'янов О.В.
#2356813654
Переможець 1 980,00
UAH
13 листопада 2020 16:54

Документи

13 листопада 2020 16:54
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:46
звіт.pdf
13 листопада 2020 16:46
Portal.pdf
13 листопада 2020 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 16:57
договір укладений
13 листопада 2020 16:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Тампон-зонд (аплікатор) Eximlab. віскоза, пластик, стерильний 300 шт 6,60
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 980,00
UAH