Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері металеві Код ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини
Очікувана вартість
22 468,00 UAH
UA-2020-11-13-002224-a 3e2077297ab548e19a9ddffb197a5b9d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добриніна Олена Володимирівна

(048)727-27-60 ntvm1@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Добриніна Олена Володимирівна
(048)727-27-60
ntvm1@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 12:38
Очікувана вартість: 22 468,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (більш детальна інформація зазначена в тендерній документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Двері металеві Код ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 17:06
3.1 Протокол щодо внесення змін.doc
24 листопада 2020 17:06
2020 ТД Двері металеві Зміни 1.doc
13 листопада 2020 15:59
Проект договору на 2020 рік.doc
24 листопада 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 17:06
3.1 Протокол щодо внесення змін.doc
24 листопада 2020 17:06
2020 ТД Двері металеві Зміни 1.doc
13 листопада 2020 15:59
1.2 ТД Двері металеві.doc
13 листопада 2020 15:59
Проект договору на 2020 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 17 листопада 2020 11:30
Дата відповіді: 19 листопада 2020 09:32
Доброго дня, Шановний Замовнику! Скажіть будь ласка відкривання дверей Ліве\Праве? Та чи можемо вам запропонувати товщину коробки 90 мм?
Відповідь: Ваше звернення уважно розглянуто. Інформуємо Вас, планується закупівля двох металевих дверей, з відкриванням: одна – ліворуч, друга – праворуч. Товщина коробки металевих дверей повинна бути 100мм (відповідно до вимог п.3 Додатку 2 тендерної документації).
В подальшому будуть внесені зміни до тендерної документації щодо уточнення сторін відкривання.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 12 105,90
UAH
12 105,90
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промисловий стандарт" 22 468,00
UAH
22 468,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 15:28
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:44
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:56
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:53
Паспорт якості.pdf
01 грудня 2020 17:53
Паспорт якості (копія).pdf
01 грудня 2020 17:53
Довідки 17 стаття.pdf
01 грудня 2020 17:53
Довідка мат. тех. база.pdf
01 грудня 2020 17:53
Інформація тх.pdf
01 грудня 2020 17:53
Довідка дані про товар.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 08:53
Статут.pdf
30 листопада 2020 08:53
Витяг з ЄДР від 12.08.2020.pdf
30 листопада 2020 08:53
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 листопада 2020 08:53
Відомості про підприємство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Промисловий стандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено
12 105,90
UAH
15 грудня 2020 16:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 14:15
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 грудня 2020 00:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промисловий стандарт"
#38775646
Відхилено 22 468,00
UAH
22 грудня 2020 16:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2020 16:34

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей: Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей: - в наданій довідці щодо виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів не вказано предмет закупівлі договорів, зазначено: 44210000-5 Конструкції та їх частини, надано видаткову накладну щодо поставки вікон, дверей внутрішніх. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності: - п.2 додатку №4 тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - виправлену довідку, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) з обов’язковим додаванням сканованих копій документів, підтверджуючих виконання зазначеного(их) договору(ів), при цьому довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, найменування Замовника(ів), його(їх) код ЄДРПОУ, номер та дати договору(ів).

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

15 грудня 2020 16:55
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:11
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей: Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей: - не надана довідка в довільній формі з переліком наявного власного і/або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, у разі наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, додатково подаються скановані копії відповідних діючих договорів оренди (з усіма додатками). - не надана довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) з обов’язковим додаванням сканованих копій документів, підтверджуючих виконання зазначеного(их) договору(ів). При цьому довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, найменування Замовника(ів), його(їх) код ЄДРПОУ, номер та дати договору(ів). 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності: - п.1 додатку №4 тендерної документації; - п.2 додатку №4 тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: п.1.- довідку в довільній формі з переліком наявного власного і/або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, у разі наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, додатково подаються скановані копії відповідних діючих договорів оренди (з усіма додатками). - п.2 довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) з обов’язковим додаванням сканованих копій документів, підтверджуючих виконання зазначеного(их) договору(ів). При цьому довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, найменування Замовника(ів), його(їх) код ЄДРПОУ, номер та дати договору(ів).

Документи

22 грудня 2020 16:24
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
22 грудня 2020 16:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі