Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Кукли (заміна вікон і дверей)
Очікувана вартість
540 223,00 UAH
UA-2020-11-13-001926-b 5a5f2968a72a48efbe0835d3fdecf09a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380965176087 manevtender2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43486963
Вебсайт: http://man-osvita.org.ua/
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул. Горького, 4
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380965176087
manevtender2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 13:23
Очікувана вартість: 540 223,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 402,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поточний ремонт приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Кукли (заміна вікон і дверей) - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт – за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44640, Україна, Волинська область, с. Кукли, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточний ремонт приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Кукли (заміна вікон і дверей) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-13-001926-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОН", Код ЄДРПОУ:25092189
Дата подання: 09 грудня 2020 14:59
Вимога
Детально розглянувши пропозицію учасника закупівлі «Поточний ремонт приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Кукли (заміна вікон і дверей)», ТзОВ «Західатомбудмонтаж», яке Ви визначили переможцем, зауважуємо наступне:
У тендерній документації (Додаток №2) та у Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (Розділ ІІІ), чітко прописане наступне: «інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатися з документів, зазначених у Додатку № 2до цієї документації» (технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати встановленим діючим нормативним актам діючого законодавства
(державним стандартам (технічним умовам))…..
Технічна специфікація - документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна задовольняти продукція, процес або послуга. Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» із змінами і доповненнями, внесеними Законом України від 6 червня 2019 року N 2740-VIII.
Специфікація є тим інструментом, за допомогою якого Ви як, замовник маєте можливість отримати не лише економічну вигоду, але і якісний продукт.

ТзОВ «Західатомбудмонтаж», не долучило до тендерної пропозиції даний документ (інформація про профільну систему віконних конструкцій, її заповнення , фурнітуру і т. д.) а лише погодилося з кількісними характеристиками. Відповідно не долучено сертифікатів відповідності, протоколів випробувань, висновків Держпродспоживслужби на продукцію.

З огляду на вищезазначене, вважаємо, що пропозиція ТзОВ «Західатомбудмонтаж»,
не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо Вас переглянути своє рішення, в іншому випадку вимога перейде у статус оскардження.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2020 16:26
Шановне ТОВ "АЛКОН"!
В порядку, передбаченому частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації, надає роз’яснення на звернення через електронну систему закупівель щодо наступного.
Відповідно до п.1.1. ч.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету № 46/2 від 12.11.2020 року (далі – Тендерна документація) «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку № 2 до цієї документації (технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля)».
Відповідно до п. 6.1 ч.6 розділу ІІІ Тендерної документації «учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником».
Відповідно до п.6.3 ч.6 розділу ІІІ Тендерної документації «вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в Додатку №2 до цієї тендерної документації».
Як вбачається із Додатку № 2 до Тендерної документації, в технічному завданні (вимогах), обсязі та переліку запланованих робіт до предмету закупівлі, описані вимоги щодо кошторисної документації, ціни тендерної пропозиції, матеріалів, які використовуються при виконанні робіт, необхідність застосування заходів із захисту довкілля, а також об’єми робіт.
Також в Додатку № 2 вказано, що «якщо тендерна пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації закупівлі, та відхиляється Замовником».
Таким чином, як вбачається з Додатку № 2 до Тендерної документації вимога надати сертифікати відповідності, протоколи випробувань, висновки Держпродспоживслужби на продукцію відсутні, а від так, «документ (інформація про профільну систему віконних конструкцій, її заповнення, фурнітуру і т.д.)», про який Ви згадуєте, надавати у складі тендерної пропозиції учасникам не потрібно.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДАТОМБУДМОНТАЖ" (код ЄДРПОУ – 36714555) визнано переможцем правомірно, оскільки тендерна пропозиція даного учасника повністю відповідає вимогам чинного законодавства та вимогам Тендерної документації.
З повагою, В.Козачук,
голова тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації

Документи подані скаржником

09 грудня 2020 14:59
Лист-вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАТОМБУДМОНТАЖ" 410 922,00
UAH з ПДВ
399 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОН" 411 569,80
UAH з ПДВ
399 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КБК РУБІКОН" 490 000,00
UAH з ПДВ
477 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 490 861,20
UAH з ПДВ
477 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 11:03
Електронний підпис
15 грудня 2020 11:02
Ліцензія.pdf
15 грудня 2020 11:02
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:46
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:44
Проект договору.pdf
23 листопада 2020 10:44
15 довідка п5 6 12 13 ч1ст17.pdf
23 листопада 2020 10:44
14 згода на звернення.pdf
23 листопада 2020 10:44
14 довіреність.pdf
23 листопада 2020 10:44
13 лист_згода персон дані.pdf
23 листопада 2020 10:44
12 проект договору.pdf
23 листопада 2020 10:44
10 Кошторисна документація.rar
23 листопада 2020 10:44
8 Копія довідки Укргазбанк.pdf
23 листопада 2020 10:44
5 Повноваження директора.rar
23 листопада 2020 10:44
3 Документи згідно Додатку 3.rar
23 листопада 2020 10:44
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
28 листопада 2020 16:22
Локальний кошторис.7z
28 листопада 2020 16:22
Ліцезія, дозвіл.7z
28 листопада 2020 16:22
Інфодовідка (товар).pdf
28 листопада 2020 16:22
Довідка (субпідряд).pdf
28 листопада 2020 16:22
Довідка (банк).pdf
28 листопада 2020 16:22
Статут 270819.pdf
28 листопада 2020 16:22
Паспорт директор.pdf
28 листопада 2020 16:22
Наказ директор.pdf
28 листопада 2020 16:22
Інфодовідка (право підпису).pdf
28 листопада 2020 16:22
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2020 16:22
Витяг_EДР.pdf
28 листопада 2020 16:22
Витяг платник ПДВ.pdf
28 листопада 2020 16:22
Додаток 5 (проект договору).pdf
28 листопада 2020 16:22
Додаток 4 (ст.17).pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:46
Аналогічні роботи.PDF
27 листопада 2020 14:46
Лист-згода з тех.завданням.PDF
27 листопада 2020 14:46
Цінова пропозиція.PDF
27 листопада 2020 14:45
Калькуляція (кошторис).PDF
27 листопада 2020 14:45
Договірна ціна з додатками.PDF
27 листопада 2020 14:45
Графік виконання робіт.PDF
27 листопада 2020 14:45
дозвіл 171.17.56.PDF
27 листопада 2020 14:45
декларація МТБ.PDF
27 листопада 2020 14:45
ліцензія.PDF
27 листопада 2020 14:45
витяг з єдрпоу.PDF
27 листопада 2020 14:45
виписка з єдрпоу.PDF
27 листопада 2020 14:45
Лист-згода на підтв. інформ..PDF
27 листопада 2020 14:45
лист-згода на обробку даних.PDF
27 листопада 2020 14:45
Договір про закупівлю.PDF
27 листопада 2020 14:45
Статут.PDF
27 листопада 2020 14:45
Копії паспорта.PDF
27 листопада 2020 14:45
Довідка про підприємство.PDF
27 листопада 2020 14:45
Розрахунок вартості ЗВ.PDF
27 листопада 2020 14:45
Довідка підписант.PDF

Публічні документи

27 листопада 2020 17:02
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:02
14.1 протокол зборів.pdf
27 листопада 2020 15:51
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:50
38.Сертифікати.rar
27 листопада 2020 15:50
37.pdf
27 листопада 2020 15:50
36.pdf
27 листопада 2020 15:50
35.pdf
27 листопада 2020 15:50
34.pdf
27 листопада 2020 15:50
33.pdf
27 листопада 2020 15:50
32.pdf
27 листопада 2020 15:50
31.pdf
27 листопада 2020 15:50
24-30.pdf
27 листопада 2020 15:50
23.pdf
27 листопада 2020 15:50
22.pdf
27 листопада 2020 15:50
21.1 приват відкриття рах..pdf
27 листопада 2020 15:50
21..pdf
27 листопада 2020 15:50
20.pdf
27 листопада 2020 15:50
18. Ліцензія СС2, СС3.pdf
27 листопада 2020 15:50
17.pdf
27 листопада 2020 15:50
17.1 Виписка ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2020 15:50
16.СТАТУТ 2019 (1).pdf
27 листопада 2020 15:50
15.pdf
27 листопада 2020 15:50
14.1.pdf
27 листопада 2020 15:50
13.pdf
27 листопада 2020 15:50
12.Баланс звіт про ф.р..pdf
27 листопада 2020 15:50
11.лист-відгук ланівці.pdf
27 листопада 2020 15:50
10.КБ-2, КБ-3.pdf
27 листопада 2020 15:50
9.договір 24 ЛАНІВЦІ.pdf
27 листопада 2020 15:50
9.2Додаткова угода №2 до №24.pdf
27 листопада 2020 15:50
9.1додаткова угода №1 до №24.PDF
27 листопада 2020 15:50
8.pdf
27 листопада 2020 15:50
7.Накази.rar
27 листопада 2020 15:50
6.pdf
27 листопада 2020 15:50
5.pdf
27 листопада 2020 15:50
3.pdf
27 листопада 2020 15:50
2.pdf
27 листопада 2020 15:50
1.pdf
27 листопада 2020 15:50
реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАТОМБУДМОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОН"

ТОВ "КБК РУБІКОН"

ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАТОМБУДМОНТАЖ"
#36714555
Переможець 399 800,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 17:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАТОМБУДМОНТАЖ"
#36714555
399 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:20
Договір укладений
18 грудня 2020 14:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 399 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 633,33 UAH)