Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автомобільні шини)
Очікувана вартість
260 800,00 UAH
UA-2020-11-13-001864-b e3b9aacf458341c683ef709eb093ed1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 12:48
Очікувана вартість: 260 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Категорія замовника згідно п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 шт.
34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автомобільні шини для автомобілів швидкої медичної допомоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по договору проводиться Покупцем протягом 14 днів з моменту отримання Товару шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, відповідно до ціни, встановленої Сторонами Договору у Специфікації, погодженої в замовленні та відображеної у видатковій накладній на Товар. Підставою для проведення розрахунків є видаткова накладна. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:19
Додаток 5 ТД (в новій редакції).docx
20 листопада 2020 15:19
Додаток 3 ТД (в новій редакції).doc
20 листопада 2020 15:19
Тендерна документація (в новій редакції).docx
20 листопада 2020 15:19
Перелік змін до тендерної документації.pdf
13 листопада 2020 15:00
Додаток 6 ТД.doc
13 листопада 2020 15:00
Додаток 5 ТД.docx
13 листопада 2020 15:00
Додаток 4 ТД.docx
13 листопада 2020 15:00
Додаток 3 ТД.doc
13 листопада 2020 15:00
Додаток 2 ТД.docx
13 листопада 2020 15:00
Додаток 1 ТД.docx
13 листопада 2020 15:00
Тендерна документація.docx
20 листопада 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:19
Додаток 5 ТД (в новій редакції).docx
20 листопада 2020 15:19
Додаток 3 ТД (в новій редакції).doc
20 листопада 2020 15:19
Тендерна документація (в новій редакції).docx
20 листопада 2020 15:19
Перелік змін до тендерної документації.pdf
13 листопада 2020 15:00
Додаток 6 ТД.doc
13 листопада 2020 15:00
Додаток 5 ТД.docx
13 листопада 2020 15:00
Додаток 4 ТД.docx
13 листопада 2020 15:00
Додаток 3 ТД.doc
13 листопада 2020 15:00
Додаток 2 ТД.docx
13 листопада 2020 15:00
Додаток 1 ТД.docx
13 листопада 2020 15:00
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 203 659,68
UAH з ПДВ
203 659,68
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Антоненко І.А. 235 901,32
UAH з ПДВ
227 711,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК" 230 484,34
UAH з ПДВ
227 874,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" 253 680,00
UAH з ПДВ
250 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Автоексперт 251 840,00
UAH з ПДВ
251 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 10:03
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:00
Ст. 17 ч. 2 уточнення.pdf
07 грудня 2020 15:34
Електронний підпис
07 грудня 2020 15:32
Цінова.pdf
07 грудня 2020 15:32
Ст. 17 ч. 2.pdf
07 грудня 2020 15:32
Ст. 17 ч. 1 п. 12.pdf
07 грудня 2020 15:32
Ліцензія.pdf
07 грудня 2020 15:32
public_doc (18).pdf
07 грудня 2020 15:32
Dovidka_20322425540680793709.pdf
07 грудня 2020 15:32
Dovidka.pdf
03 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:01
2. Протокол зборів.pdf
03 грудня 2020 16:01
5. Довіреність.pdf
03 грудня 2020 16:01
4. Наказ про в.о..pdf
03 грудня 2020 16:01
3. Наказ про дир.pdf
03 грудня 2020 16:01
1. Довідка підписанта.pdf
28 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
28 листопада 2020 11:43
15. Ліцензія.pdf
28 листопада 2020 11:43
14. Цінова.pdf
28 листопада 2020 11:43
13. Згода з договором.pdf
28 листопада 2020 11:43
12. Проект договору.pdf
28 листопада 2020 11:43
11. Технічна частина.pdf
28 листопада 2020 11:43
11. Сертифікати.pdf
28 листопада 2020 11:43
11. Порівняльна.pdf
28 листопада 2020 11:43
11. Довідка про виробника.pdf
28 листопада 2020 11:43
11. Дов. з метрології.pdf
28 листопада 2020 11:43
11. Дилер.pdf
28 листопада 2020 11:43
11. Відсутність серт якості.pdf
28 листопада 2020 11:43
11. Відсутн сертифікації.pdf
28 листопада 2020 11:43
10. Довідка про об'днання.pdf
28 листопада 2020 11:43
8. Ст. 17.pdf
28 листопада 2020 11:43
8. Ст. 17 загальна.pdf
28 листопада 2020 11:43
7. Протокол зборів.pdf
28 листопада 2020 11:43
7. Паспорт, ІПН.pdf
28 листопада 2020 11:43
7. Ненадання документів.pdf
28 листопада 2020 11:43
7. Наказ про дир.pdf
28 листопада 2020 11:43
7. Наказ про в.о..pdf
28 листопада 2020 11:43
7. Звітність за 2019 рік.pdf
28 листопада 2020 11:43
7. Звітність за 3й кв. 2020 року.pdf
28 листопада 2020 11:43
7. Довідка про чисті активи.pdf
28 листопада 2020 11:43
7. Відсутн обмеж директора.pdf
28 листопада 2020 11:43
6. Довідка підписанта.pdf
28 листопада 2020 11:43
5. Адмін код.pdf
28 листопада 2020 11:43
4. Статут.pdf
28 листопада 2020 11:43
3. Загальні відомості.pdf
28 листопада 2020 11:43
2. Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2020 11:43
1. Міські дороги Договір+РН.pdf
28 листопада 2020 11:43
1. Міські дороги Відгук.PDF
28 листопада 2020 11:43
1. Львів мед катастроф РН.pdf
28 листопада 2020 11:43
1. Довідка налог досвід.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 17:23
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:21
Сертифікат Premiorri.pdf
27 листопада 2020 17:21
Сертифікат Premiorri додаток.pdf
27 листопада 2020 17:21
Паспорт Антоненко І.А. ID 1_2с.pdf
27 листопада 2020 17:20
Витяг з ЄДР 09.11.2020.pdf
27 листопада 2020 17:20
13. Гарантійний лист Ханкук.pdf
27 листопада 2020 17:20
11. Гарантійний лист Белшина.pdf
27 листопада 2020 17:20
1. Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 17:20
10. Проєкт договору.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 17:29
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:25
Шини_-про-не-сертифікацію.pdf
27 листопада 2020 17:25
Тенд. пропозиція.pdf
27 листопада 2020 17:25
Проект договору.pdf
27 листопада 2020 17:25
Право підпису.pdf
27 листопада 2020 17:25
Персональні дані.pdf
27 листопада 2020 17:25
Паспорт директора.pdf
27 листопада 2020 17:25
Довіка_країна походження.pdf
27 листопада 2020 17:25
Довідка_відсут_відмови.pdf
27 листопада 2020 17:25
Гар.лист_не має пошкоджень.pdf
27 листопада 2020 17:25
Гар.лист_12 місяців.pdf
27 листопада 2020 17:25
Відомості про підприємство.pdf
27 листопада 2020 17:25
Альфа Статут 2019.pdf
27 листопада 2020 17:25
Альфа Рішення.pdf
27 листопада 2020 17:25
Альфа ПДВ.pdf
27 листопада 2020 17:25
Альфа Опис Статуту.pdf
27 листопада 2020 17:25
Альфа Наказ.pdf
27 листопада 2020 17:25
Альфа Виписка.pdf
27 листопада 2020 17:25
6 лист-відгук Криворіжгаз.pdf
27 листопада 2020 17:25
6 Лист_відгук_Ощад Житомир.pdf
27 листопада 2020 17:25
6 копія договір Криворіжгаз.pdf

Публічні документи

29 листопада 2020 10:41
Електронний підпис
29 листопада 2020 10:38
15. Сертификаты Росава-11-18.pdf
29 листопада 2020 10:38
15. Сертификаты Росава-1-10.pdf
29 листопада 2020 10:38
11. Товар Росава якість.pdf
29 листопада 2020 10:38
10. ПУМБ ТСС від 19.10.2020.pdf
29 листопада 2020 10:38
10. Банк ПУМБ 14.08.2020.pdf
29 листопада 2020 10:38
10. Банк ТСС 28.10.2020.pdf
29 листопада 2020 10:38
10. Баланс ТСС 2019 копія.pdf
29 листопада 2020 10:38
9. лист про несертифікацію_11.pdf
29 листопада 2020 10:38
8. Витяг з ПДВ.pdf
29 листопада 2020 10:38
8. Витяг з ПДВ копія.pdf
29 листопада 2020 10:38
7. Наказ.pdf
29 листопада 2020 10:38
7. Наказ копія.pdf
29 листопада 2020 10:38
5. Статут.pdf
29 листопада 2020 10:38
5. Статут копія.pdf
29 листопада 2020 10:38
5. Паспорт інн директора.pdf
29 листопада 2020 10:38
5. ВИТЯГ ТСС від 29.10.2020.pdf
29 листопада 2020 10:38
5. Виписка ТСС ор..pdf
29 листопада 2020 10:38
5. Виписка ТСС копія.pdf
29 листопада 2020 10:38
3.Прокур дон копія дог доп.pdf
29 листопада 2020 10:38
3. Прокур Дон дог № 3-ШС (2).pdf
29 листопада 2020 10:38
3. МЧС у Запор. обл оригінал.pdf
29 листопада 2020 10:38
3. МЧС у Запор. обл копия.pdf
29 листопада 2020 10:38
3. Лист-відгук МЧС ЗП_11.pdf
29 листопада 2020 10:38
2. Технічна пропозиція.pdf
29 листопада 2020 10:38
2. Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2020 10:38
2. Проект договору тсс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

ФОП Антоненко І.А.

ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК"

ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС"

ТОВ Автоексперт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
Переможець 203 659,68
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 13:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 10:11

Вимога про усунення невідповідностей

03.12.2020 року м. Івано-Франківськ ТОВ «Торгово-промислова компанія «Омега-Автопоставка» вул. Промислова, 1 смт. Висищеве, Харківський район, Харківська область 62495 Повідомлення про усунення невідповідностей Інформація про замовника: - найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємств та громадських формувань, категорія: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", Код ЄДРПОУ: 38554360, Місцезнаходження: 76009, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Софіївка, 39; Інформація про закупівлю: - найменування предмету закупівлі ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (CPV) (Автомобільні шини); - номер оголошення: UA-2020-11-13-001864-в; - дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 13.11.2020 року - розмір бюджетного призначення або очікувана вартість закупівлі: 260 800,00 грн. (двісті шістдесят тисяч вісімсот гривень, 00 коп.) Під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерні пропозиції надано п’ятьма учасниками: ТОВ «Торгово-промислова компанія «Омега-Автопоставка», ФОП Антоненко І.А., ТОВ «Альфа Постачальник», ТОВ «ТК Трейдсітісервіс» та ТОВ «Автоексперт». За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною визначено пропозицію від ТОВ «Торгово-промислова компанія «Омега-Автопоставка» з остаточною пропозицією 203 659,68 грн. (двісті три тисячі шістсот п’ятдесят дев’ять гривень 68 коп.) Під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що всупереч п. 5 розділу 2 «Інші документи, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 1 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, які надаються усіма учасниками» Учасником не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, зокрема: довіреність (доручення), або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи вище вказане пропонуємо Вам усунути невідповідність шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик довіреність (доручення), або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції (договору). Уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівель КНП «ОКЦЕМД та МК ІФОР» Тимчук Я.П.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
203 659,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:13
Додаткова угода з ТОВ Торгово промислова компанія Омега Автопоставка № 1 від 31 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 07:51
Договір з ТОВ Торгово промислова компанія Омега Автопоставка від 18 12 2020 № 48.pdf укладений
18 грудня 2020 07:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" укладено з ТОВ "торгово-промислова компанія "Омена-Автопоставка" додаткову угоду № 1 від 31.12.2020 до Договору від 18.12.2020 № 486, згідно якої продовжено термін дії договору до 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 486
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 203 659,68
UAH (в тому числі ПДВ 33 943,28 UAH)