Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 6617 (66170000-2) Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових трансакцій і клірингові послуги (послуги фінансової установи з обробки фінансових транзакцій)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2020-11-13-001468-b 24eea94652c64396ac4fa787730c8c5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симоненко Олеся Вікторівна

+380500100515 czdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328379
Вебсайт: https://zet.zp.ua/
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Контактна особа: Симоненко Олеся Вікторівна
+380500100515
czdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2020 14:01
Початок аукціону: 30 листопада 2020 11:01
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66170000-2: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Код за ДК 021:2015 – 6617 (66170000-2) Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових трансакцій і клірингові послуги (послуги фінансової установи з обробки фінансових транзакцій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відсоток винагороди надавачу послуги від вартості однієї транзакції: 30%
від 0,01% до 1 %: 30%
від 1,01% до 2 %: 22%
від 2,01% до 3 %: 14%
від 3,01% до 4 %: 7%
від 4,01 до 5 %: 0%
13 листопада 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 13:56
оголошення.doc
13 листопада 2020 13:56
проект договору.docx
13 листопада 2020 13:56
тех хар-ки.docx
13 листопада 2020 13:56
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АБЕКОР" 3 550 000,00
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
1 2 950 000 Документи
ТОВ ФК "Контрактовий Дім" 3 500 000,00
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
1 2 900 000 Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" 3 600 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
1 3 000 000 Документи

Публічні документи

08 січня 2021 12:23
Електронний підпис
08 січня 2021 12:18
Довідка_дитяча праця.PDF
07 січня 2021 15:36
Електронний підпис
24 грудня 2020 14:06
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:24
0214_201224131231_001.pdf
24 грудня 2020 13:24
dod1_dog_compressed.pdf
24 грудня 2020 13:24
ТОВ ФК МПС.pdf
24 грудня 2020 13:24
dod2_Akt.PDF
24 грудня 2020 13:24
0215_201224131254_001.pdf
25 листопада 2020 18:24
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:12
7 Виконання Зобовязень.pdf
25 листопада 2020 18:12
8.1 Наказ.pdf
25 листопада 2020 18:12
18 Дотримання Законодавства.pdf
25 листопада 2020 18:12
3 Досвід виконання робіт.pdf
25 листопада 2020 18:12
16 СвідоцтвоФінУстанова.pdf
25 листопада 2020 18:12
17 Ліцензія.PDF
25 листопада 2020 18:12
19 Офшорні операції.pdf
25 листопада 2020 18:12
14 Захист Довкілля.pdf
25 листопада 2020 18:12
20.3 1969_201125154927_001.pdf
25 листопада 2020 18:12
12.2 СтатутФКАбекор.pdf
25 листопада 2020 18:12
8.2 Опис.pdf
25 листопада 2020 18:12
8.3 РішенняУчасника.pdf
25 листопада 2020 18:12
6 Податки.pdf
25 листопада 2020 18:12
12.1 08.10.2018ОписСтатутАбекор.pdf
25 листопада 2020 18:12
4 Відсутність Судимості.pdf
25 листопада 2020 18:12
9 Виписка ЄДР.pdf
25 листопада 2020 18:12
2 Наявніть працівників.pdf
25 листопада 2020 18:12
12 ПлатникПДВ.pdf
25 листопада 2020 18:12
11 Згода Договір.pdf
25 листопада 2020 18:12
5 Дитяча праця.pdf
25 листопада 2020 18:12
15 Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 18:12
10 Довідка про учасника.pdf
25 листопада 2020 18:12
1 Наявніть обладнання.pdf

Конфіденційні документи

25 листопада 2020 18:12
20.1 Ф2 9m 2020.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить конференційну інформацію

25 листопада 2020 18:12
20.2 Ф1 9m 2020.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить конференційну інформацію

25 листопада 2020 18:12
3.1 ДогПриєднанняФС06112015.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить відомості про фінансові відносини з іншими контрагентами

Публічні документи

15 грудня 2020 16:35
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:34
ДПС_31.pdf
15 грудня 2020 12:55
Електронний підпис
15 грудня 2020 12:55
ДПС_3.pdf
14 грудня 2020 21:45
Електронний підпис
14 грудня 2020 18:23
Електронний підпис
14 грудня 2020 18:22
Виписка.pdf
14 грудня 2020 18:20
Електронний підпис
14 грудня 2020 18:18
Виписка.pdf
14 грудня 2020 18:18
Лист ДПС.pdf
14 грудня 2020 15:00
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:58
ДФС.pdf
14 грудня 2020 11:31
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:23
0137_201214111132_001.pdf
14 грудня 2020 11:23
0138_201214111151_001.pdf
14 грудня 2020 11:23
0139_201214111214_001.pdf
14 грудня 2020 11:23
0140_201214111234_001.pdf
04 грудня 2020 09:45
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:00
3.2) Львів_Исправлен.pdf
03 грудня 2020 16:00
3.3 Акт Львов_Исправлен.pdf
03 грудня 2020 15:59
Баланс_ф2.pdf
25 листопада 2020 18:21
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:03
9.1)08.10.2018ОписЗмінГендир.pdf
25 листопада 2020 18:03
9.2 Витяг ЄДР.pdf
25 листопада 2020 18:03
9.3 Виписка.pdf
25 листопада 2020 18:03
10 Довідка про учасника.pdf
25 листопада 2020 18:03
11 Згода проекту договору.pdf
25 листопада 2020 18:03
12.1) КД-статут12.11.2018.pdf
25 листопада 2020 18:03
12.2) Статут 09.11.2018.pdf
25 листопада 2020 18:02
13 Довідка платника податку.pdf
25 листопада 2020 18:02
14 Довідка захист довкілля.pdf
25 листопада 2020 18:02
15 Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 18:02
17) Ліцензія НБУ.jpg
25 листопада 2020 18:02
18 Дотримання законодавства.pdf
25 листопада 2020 18:01
4 Відсутність судимостей.pdf
25 листопада 2020 18:00
5 Дитяча праця.pdf
25 листопада 2020 18:00
6 Заборгованість податки.pdf
25 листопада 2020 18:00
7 Виконання зобовязань.pdf
25 листопада 2020 17:58
2 Наявність працівників.pdf
25 листопада 2020 17:58
3 Щодо аналогічного досвіду.pdf

Конфіденційні документи

25 листопада 2020 18:03
20_Баланс_форма2_30092020.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить конференційну інформацію

25 листопада 2020 17:58
3.2) Львів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ має фінансову інформацію з іншими контрагентами

25 листопада 2020 17:58
3.3 Акт Львов.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ має фінансову інформацію з іншими контрагентами

25 листопада 2020 17:58
3.3) Івано-Франківськ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ має фінансову інформацію з іншими контрагентами

25 листопада 2020 17:58
3.4)Рекомендаційний лист 31.07..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ має фінансову інформацію з іншими контрагентами

Публічні документи

27 листопада 2020 18:39
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:35
Відгук-рекомендація.pdf
27 листопада 2020 18:35
Витяг з ЄДРЮОФО.pdf
27 листопада 2020 18:35
Згода.pdf
27 листопада 2020 18:35
QR55_IE_EN60950 Verification of Compliance.pdf
27 листопада 2020 18:35
дотр.законнод.pdf
27 листопада 2020 18:35
техн.вимоги.pdf
27 листопада 2020 18:35
про обладнання.pdf
27 листопада 2020 18:35
Статут АТ КБ ПРИВАТБАНК.pdf
27 листопада 2020 18:35
Діючпроекти.pdf
27 листопада 2020 18:35
Персонал.pdf
27 листопада 2020 18:35
Реквізити.pdf
27 листопада 2020 18:35
Пропозиція.pdf
27 листопада 2020 18:35
Довідка про підписанта.pdf
27 листопада 2020 18:35
Банківська ліцензія.pdf
27 листопада 2020 18:35
захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АБЕКОР"

ТОВ ФК "Контрактовий Дім"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ФК "Контрактовий Дім"
#35442539
Рішення скасоване 2 900 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 16:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 10:18
ТОВ ФК "Контрактовий Дім"
#35442539
Відхилено 2 900 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 18:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АБЕКОР"
#39287145
Переможець 2 950 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 09:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 11:17

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши документи надані учасником виявлено наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1. На підтвердження пропозиції учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав документи (рекомендаційний лист від КП «Електроавтотранс», копію відповідного договору з КП «Електроавтотранс» та скан-копію акту приймання передачі наданих послуг ЛКП «Львівелектротранс», копію заяви ЛКП «Львівелектротранс» на укладення договору), які всупереч вимог абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначені конфіденційними. Відповідна вимога щодо надання даних документів передбачена пунктом 3.2 та 3.3. п. 3 ч. 1.1. розділу І додатку № 2 до тендерної документації, а саме учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати: 3.2. Довідку-відгук в довільній формі від одного із зазначених в довідці (п. 3.1. цього Додатку) контрагентів-покупців (замовників) про стан виконання укладеного з ним аналогічного договору. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, та інформацію про стан виконання договору. 3.3. Копію(ї) аналогічного(-их) договору(-ів) із зазначених у довідці (п. 3.1. цього Додатку) на надання аналогічних послуг, а також копії документів, що підтверджують факт надання відповідних послуг (вибірково). Абзацом 2 ч. 2 ст. 28 Закону передбачено, що конфіденційною не може бути визначена інформація та документи, що, зокрема, підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Таким чином, з метою усунення виявлених невідповідностей учасник - ТОВ ФК "Контрактовий Дім" протягом 24 годин з моменту розміщення даної вимоги в електронній системі закупівель, має зняти визначення конфіденційності з документів наданих на підтвердження відповідності поданої пропозиції кваліфікаційним критеріям, або повторно завантажити відповідні документи на виконання підпунктів 3.2. та 3.3. п. 3 ч. 1.1. розділу І додатку № 2 до тендерної документації не визначаючи їх конфіденційними.

Документи

21 грудня 2020 18:56
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши документи надані учасником виявлено наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1. На підтвердження пропозиції учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи. Відповідна вимога передбачена пунктом 2 ч. 1.1. розділу І додатку № 2 до тендерної документації, а саме учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи* Так, надана учасником довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації не відповідає встановленим Замовником вимогам, а саме не містить інформацію про прізвище, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи відповідних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. 2. На підтвердження пропозиції учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічнних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати довідку від свого імені в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за останні 5 років із зазначенням конкретної назви предмета закупівлі, назви контрагента, ЄДРПОУ, контактного телефону та фактичного стану виконання; довідку-відгук в довільній формі від одного із зазначених в довідці (п. 3.1. цього Додатку) контрагентів-покупців (замовників) про стан виконання укладеного з ним аналогічного договору (відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, та інформацію про стан виконання договору); копію(ї) аналогічного(-их) договору(-ів) із зазначених у довідці (п. 3.1. цього Додатку) на надання аналогічних послуг, а також копії документів, що підтверджують факт надання відповідних послуг (вибірково). Відповідна вимога передбачена пунктами 3.1, 3.2 та 3.3. п. 3 ч. 1.1. розділу І додатку № 2 до тендерної документації, а саме учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати: 3.1. Довідку від свого імені в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів)** за останні 5 років із зазначенням конкретної назви предмета закупівлі, назви контрагента, ЄДРПОУ, контактного телефону та фактичного стану виконання. 3.2. Довідку-відгук в довільній формі від одного із зазначених в довідці (п. 3.1. цього Додатку) контрагентів-покупців (замовників) про стан виконання укладеного з ним аналогічного договору. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, та інформацію про стан виконання договору. 3.3. Копію(ї) аналогічного(-их) договору(-ів) із зазначених у довідці (п. 3.1. цього Додатку) на надання аналогічних послуг, а також копії документів, що підтверджують факт надання відповідних послуг (вибірково). Так, в порушення вимог Замовника довідка про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), надана учасником на виконання п 3.1 п. 3 ч. 1.1. розділу І додатку № 2 до тендерної документації, не містить інформацію про ЄДРПОУ контрагентів, їх контактні телефони та не вказано фактичного стану виконання. Крім цього, учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано довідку-відгук в довільній формі від одного із зазначених в довідці (п. 3.1. цього Додатку) контрагентів-покупців (замовників) про стан виконання укладеного з ним аналогічного договору, не надано копію(ї) аналогічного(-их) договору(-ів) із зазначених у довідці (п. 3.1. цього Додатку) на надання аналогічних послуг, а також не надано копії документів, що підтверджують факт надання відповідних послуг (вибірково). Таким чином, з метою усунення виявлених невідповідностей учасник - ТОВ «Фінансова компанія «АБЕКОР», ЄДРПОУ 39287145 протягом 24 годин з моменту розміщення даної вимоги в електронній системі закупівель, має довантажити в електронну систему закупівель: 1. Оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка відповідатимє вимогам Замовника, а саме міститиме інформацію про прізвище, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи відповідних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору; 2. Оновлену довідку про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за останні 5 років із зазначенням конкретної назви предмета закупівлі, назви контрагента, ЄДРПОУ, контактного телефону та фактичного стану виконання; 3. Довідку-відгук в довільній формі від одного із зазначених в довідці (п. 3.1. цього Додатку) контрагентів-покупців (замовників) про стан виконання укладеного з ним аналогічного договору. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, та інформацію про стан виконання договору. 4. Копію(ї) аналогічного(-их) договору(-ів) із зазначених у довідці (п. 3.1.) на надання аналогічних послуг, а також копії документів, що підтверджують факт надання відповідних послуг (вибірково).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 09:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АБЕКОР"
#39287145
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 14:14
звіт про виконання договору 11.jpg укладений
25 січня 2023 14:13
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:24
доп угода 1 до дог 11.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 12:50
ДОГОВІР.pdf укладений
15 січня 2021 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 176 244,24
UAH