Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту на км 2+247 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С-02-14-52 /Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка/ - Немирів в межах Вінницької області
Очікувана вартість
6 808 932,00 UAH
UA-2020-11-13-001001-c 0737672d33644b6087643c29c15c55db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Володимирович

+380432560707 dpsmadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Вадим Володимирович
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 13:41
Очікувана вартість: 6 808 932,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 044,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34044.66 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту на км 2+247 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С-02-14-52 /Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка/ - Немирів в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. За письмовим зверненням Виконавця Замовник може прийняти рішення щодо авансування у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру ціни, наведеної в п.4.1 Договору, (у разі наявності фінансування) який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 09:21
Проєкт договору.docx
13 листопада 2020 09:21
ТД капітальний ремонт мосту Немирів.docx
13 листопада 2020 09:21
Технічне завдання.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТРАНСМОБАЙЛ 6 699 996,00
UAH з ПДВ
6 699 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" 6 807 347,94
UAH з ПДВ
6 807 347,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ремтехналадка 6 807 850,00
UAH з ПДВ
6 807 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2020 16:44
Електронний підпис
28 листопада 2020 16:31
Банківська гарнатія.zip

Публічні документи

13 грудня 2020 21:39
Електронний підпис
13 грудня 2020 21:39
Електронний підпис
13 грудня 2020 21:39
Dovidka_20342496410390757958.pdf.p7s
13 грудня 2020 21:39
Dovidka_20342496410390757958.pdf
13 грудня 2020 20:18
Електронний підпис
13 грудня 2020 20:14
Електронний підпис
13 грудня 2020 20:14
Фанера.pdf
13 грудня 2020 20:14
Фанера Епіцентр.pdf
13 грудня 2020 20:14
Труби.pdf
13 грудня 2020 20:14
Труба мет..pdf
13 грудня 2020 20:14
счет_эпоксидка.pdf
13 грудня 2020 20:14
Сепаратор.pdf
13 грудня 2020 20:14
Свердла, цвяхи, провід.pdf
13 грудня 2020 20:14
Пропан.pdf
13 грудня 2020 20:14
Прайс_Sika_подписанный.pdf
13 грудня 2020 20:14
прайс дошки, брус.pdf
13 грудня 2020 20:14
мастики.pdf
13 грудня 2020 20:14
Знаки.pdf
13 грудня 2020 20:14
Залізобетонні вироби.pdf
13 грудня 2020 20:14
Електроди.pdf
13 грудня 2020 20:14
Деф.шов.pdf
13 грудня 2020 20:14
Георешітка.pdf
13 грудня 2020 20:14
Бетон.pdf
13 грудня 2020 20:14
Базальтова фібра.pdf
13 грудня 2020 20:13
Арматура.pdf
13 грудня 2020 20:11
Електронний підпис
13 грудня 2020 20:11
r_РЗПК 12000.pdf
13 грудня 2020 20:11
r_ОПР_АР_Таб.pdf
13 грудня 2020 20:11
r_92_ДЦ_ИВР.pdf
13 грудня 2020 20:11
Транспортні схеми.pdf
13 грудня 2020 20:11
Розрахунок_тимчасових.pdf
13 грудня 2020 20:11
Пояснювальна_записка.pdf
13 грудня 2020 20:11
Підс.варт.параметри.pdf
13 грудня 2020 20:11
Калькуляції.pdf
13 грудня 2020 20:11
Інші, адмін., прибуток.pdf
13 грудня 2020 20:11
Зміст.pdf
13 грудня 2020 20:11
Відрядження, ризик.pdf
13 грудня 2020 20:11
92_ДЦ_Т2.pdf
13 грудня 2020 20:11
92_ДЦ_ОС_8-1.pdf
13 грудня 2020 20:11
92_ДЦ_ОС_7-1.pdf
13 грудня 2020 20:11
92_ДЦ_ОС_3-1.pdf
13 грудня 2020 20:11
92_ДЦ_ОС_1-1.pdf
13 грудня 2020 20:11
92_ДЦ_ОПРЛС_8-1-1.pdf
13 грудня 2020 20:11
92_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
13 грудня 2020 20:11
92_ДЦ_ОПРЛС_3-1-3.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ОПРЛС_3-1-2.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ОПРЛС_3-1-1.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ОПР.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ЛС1_8-1-1.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ЛС1_3-1-3.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ЛС1_3-1-2.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ЛС1_3-1-1.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ИВРЛС_8-1-1.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ИВРЛС_3-1-3.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ИВРЛС_3-1-2.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ИВРЛС_3-1-1.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ИВРЛС_1-1-1.pdf
13 грудня 2020 20:10
92_ДЦ_ДЦ.pdf
13 грудня 2020 20:07
Електронний підпис
13 грудня 2020 20:07
Довидка.zip
13 грудня 2020 20:07
430_Довідка_17ст..pdf
13 грудня 2020 20:07
428_Тендерна_пропозиція.pdf
05 грудня 2020 19:37
Електронний підпис
05 грудня 2020 19:37
r_РЗПК_12000.pdf
05 грудня 2020 19:37
r_92_ДЦ_Т2.pdf
05 грудня 2020 19:37
r_92_ДЦ_ОС_8-1.pdf
05 грудня 2020 19:37
r_92_ДЦ_ОС_7-1.pdf
05 грудня 2020 19:37
r_92_ДЦ_ОС_3-1.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ОС_1-1.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ОПРЛС_8-1-1.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ОПРЛС_3-1-4.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ОПРЛС_3-1-3.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ОПРЛС_3-1-2.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ЛС1_8-1-1.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ЛС1_3-1-4.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ЛС1_3-1-3.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ЛС1_3-1-2.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ИВР.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ДЦ.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ДЦ_поясн..pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ДЦ_2.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ДЦ_1.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ВРЛС_8-1-1.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ВРЛС_7-1-1.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ВРЛС_3-1-4.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ВРЛС_3-1-3.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ВРЛС_3-1-2.pdf
05 грудня 2020 19:36
r_92_ДЦ_ВРЛС_1-1-1.pdf
05 грудня 2020 19:36
427_Супровідний_лист.pdf
05 грудня 2020 19:36
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:04
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:03
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:03
31_Лист-пояснення.pdf
03 грудня 2020 12:03
25_Копія_Ліцензії.pdf
03 грудня 2020 11:52
Електронний підпис
03 грудня 2020 11:48
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:54
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:53
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:53
86_Проект_договору.pdf
27 листопада 2020 18:53
80_Проект_договору_застави.pdf
27 листопада 2020 18:53
79_Лист_грошова_застава.pdf
27 листопада 2020 18:53
69_Довідка_захист_довкілля.pdf
27 листопада 2020 18:53
68_Згода_з_тех.завданням.pdf
27 листопада 2020 18:53
63_Лист-згода_на_обробку_ПД.pdf
27 листопада 2020 18:53
61_Довідка_про_код_доступу.pdf
27 листопада 2020 18:53
6_Виписка_по_рахунку_10.pdf
27 листопада 2020 18:53
59_Гарант.лист_санкції.pdf
27 листопада 2020 18:53
58_Календарний графік.pdf
27 листопада 2020 18:53
47_Довідка_субпідрядники.pdf
27 листопада 2020 18:53
44_Довідка_17ст..pdf
27 листопада 2020 18:53
42_Довідка_ліцензія.pdf
27 листопада 2020 18:53
41_Ліцензія.pdf
27 листопада 2020 18:53
4_Відомості_обладнання.pdf
27 листопада 2020 18:53
36_Довідка про відкриття рах.pdf
27 листопада 2020 18:53
35_Довідка Звіт про рух грош.pdf
27 листопада 2020 18:53
3_Тендерна_пропозиція.pdf
27 листопада 2020 18:53
28_Відомості_працівники.pdf
27 листопада 2020 18:53
2_Відомості_про_учасника.pdf
27 листопада 2020 18:53
13_Довідка_досвід.pdf
27 листопада 2020 18:53
1_Реєстр_наданих_документів.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 09:42
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:40
Банківська гарантія.zip
27 листопада 2020 09:40
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТРАНСМОБАЙЛ

ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"

ТОВ Ремтехналадка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ТРАНСМОБАЙЛ
#41751248
Відхилено 6 699 996,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 15:36
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"
#33864982
Переможець 6 807 347,94
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 13:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2020 13:32

Документи

01 грудня 2020 15:36
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1. Учасник, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надав у складі пропозиції копію договору №2198-В-ОДФ-17 від 29.12.2017 року та копію додаткової угоди №1 від 19.09.2018 року до даного договору, які не завірені належним чином (згідно ДСТУ), а саме – відсутня дата завірення документа. 2. Учасник надав у складі пропозиції чорно-білу копію договору про надання послуг технікою № 155 від 15 травня 2020 року (з додатком), чорно-білу копію договору послуг технікою № 200924 від 24 вересня 2020 року (з додатками), чорно-білу копію договору послуг технікою № БВ 23/11/2 від 23 листопада 2020 року (з додатком), які не завірені належним чином (згідно ДСТУ), а саме – відсутня дата завірення документа. 3. Учасник надав у складі пропозиції чорно-білі копії листів від надавачів послуг з підтвердженням дій договорів на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт №223 від 18.11.2020 року, №165 від 20.11.2020 року, №23-11/33 від 23.11.2020 року, які не завірені належним чином (згідно ДСТУ), а саме – відсутня дата завірення документа. 4. Учасник, на підтвердження наявності фінансової спроможності надав у складі пропозиції копію балансу підприємства за останній звітний період та копію звіту про фінансові результати за останній звітний період, замість сканкопій оригіналів таких документів. 5. Учасник, на підтвердження наявності у штаті підприємства археолога надав у складі пропозиції чорно-білу копію договору на виконання археологічних досліджень (нагляд) №479-01-20 від 05.11.2020 року, який не завірений належним чином (згідно ДСТУ), а саме – відсутня дата завірення документа. 6. Учасник надав у складі пропозиції Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за № 385 від 25 листопада 2020 року. У тексті даної довідки Учасник вказав суму договору - 27 882 091,63 грн. з ПДВ та суму виконання договору – 27 790 046,59 грн. з ПДВ. Аналогічна інформація дублюється у наданому листі-відгуку від 20.11.2020 року за № 2746/19-06-01/. Також Учасник на підтвердження вказаної інформації надав копію аналогічного договору № 2198-В-ОДФ-17 від 29.12.2017 року (на суму договору – 27 948 000,00 грн. з ПДВ) та копію Додаткової угоди № 1 до даного договору від 19.09.2018 року на зменшення суми договору (до – 27 882 091,63 грн. з ПДВ). Пропозиція Учасника не містить інформації та документів (додаткових угод), що підтверджують приведення суми договору (як істотної умови) до суми фактичного його виконання - 27 790 046,59 грн. з ПДВ. Порушені вимоги Тендерної документації: 1. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник має надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), в якій повинна бути зазначена наступна інформація (Назва організації (контрагента), юридична (фактична), адреса, контактні телефони, сума, № та дата договору, предмет договору та місце виконання робіт). Учасник надає підтверджуючі документи: Копія договору(ів) у повному обсязі зі всіма додатками та лист(и)-відгук(и) від замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у яких обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт. Відповідно до вимог пункту 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Накази, положення, рішення, протоколи, акти. Листи, документи видані іншою установою, організацією чи містять підписи від іншої організації, то такі документи мають бути завірені згідно ДСТУ. 2. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (згідно Додатку №4). Відповідно до Додатку 4 (Відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг*): *Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються тільки обладнання та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг (при використанні орендованої техніки надати копії діючих договорів оренди з додатками, в яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається). Учасник має надати підтверджуючі документи на право власності обладнання та механізмів або оренду або інше. Відповідно до вимог пункту 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Накази, положення, рішення, протоколи, акти. Листи, документи видані іншою установою, організацією чи містять підписи від іншої організації, то такі документи мають бути завірені згідно ДСТУ. 3. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (згідно Додатку №4). Відповідно до вимог пункту 3.1. Разом з договорами, які надаються Учасником в складі тендерної пропозиції також надаються лист(и) від орендодавця/надавача послуг з підтвердженням дії договору(ів) на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Накази, положення, рішення, протоколи, акти. Листи, документи видані іншою установою, організацією чи містять підписи від іншої організації, то такі документи мають бути завірені згідно ДСТУ. 4. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасники, у складі пропозиції надають: - Скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - Скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період. 5. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно Додатку №5). Відповідно до Додатку 5 (Відомості про кваліфікаційний склад інженерно-технічного персоналу та механізаторів, яких буде залучено для надання послуг): Оскільки об’єкт розташований в охоронній зоні пам’ятки архітектури та містобудування національного значення «Електростанція та млин» (реєстраційний номер 977), то учасник повинен у складі персоналу зазначити сертифікованого археолога, та надати документи, які підтверджують наявність працівника у штаті або інші документи. Будь-які земляні роботи повинні виконуватись під обов’язковим наглядом фахівця-археолога. На підтвердження кваліфікації археолога учасник обов’язково повинен надати чинне посвідчення установленого зразка, що визначає фаховий рівень дослідника. 6. Пункт 3.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Учасник має надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), в якій повинна бути зазначена наступна інформація (Назва організації (контрагента), юридична (фактична), адреса, контактні телефони, сума, № та дата договору, предмет договору та місце виконання робіт). Учасник надає підтверджуючі документи: Копія договору(ів) у повному обсязі зі всіма додатками та лист(и)-відгук(и) від замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у яких обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію договору №2198-В-ОДФ-17 від 29.12.2017 року на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та копію додаткової угоди №1 від 19.09.2018 року до договору №2198-В-ОДФ-17 від 29.12.2017 року, завірені належним чином (згідно ДСТУ). 2. Надати копію договору про надання послуг технікою № 155 від 15 травня 2020 року (з додатком), копію договору послуг технікою № 200924 від 24 вересня 2020 року (з додатками), копію договору послуг технікою № БВ 23/11/2 від 23 листопада 2020 року (з додатком), завірені належним чином (згідно ДСТУ). 3. Надати копії листів від надавачів послуг з підтвердженням дії договорів на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт, а саме: листи №223 від 18.11.2020 року, №165 від 20.11.2020 року, №23-11/33 від 23.11.2020 року, завірені належним чином (згідно ДСТУ). 4. Надати скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період та скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період. 5. Надати копію договору на виконання археологічних досліджень (нагляд) №479-01-20 від 05.11.2020 року, завірену належним чином (згідно ДСТУ). 6. Надати копії додаткової(их) угод, як невід’ємних частин договору, на приведення суми договору (як істотної умови) до суми фактичного його виконання - 27 790 046,59 грн. з ПДВ або іншу інформацію та/або аргументовані пояснення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"
#33864982
6 807 347,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:23
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 14:01
Додаткова угода №3 від 28 жовтня 2021 року (Договір №9-М).PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 15:55
Додаткова угода №2 від 11 березня 2021 року.PDF зміни до договору
11 березня 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 15:33
Додаткова угода №1 від 22 січня 2021 року.pdf зміни до договору
22 січня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:18
Договір № 9-М від 14 грудня 2020 року.PDF укладений
15 грудня 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 4.1. Розділу 4. Сума договору в новій редакції; Викладено Додаток № 1 Договірна ціна до Договору № 9-М від 14 грудня 2020 року в новій редакції; Викладено Розділ 18. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 9-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 4.1 Розділу 4 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 9-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Пункт 4.1. Розділу 4 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 9-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 382 151,25
UAH (в тому числі ПДВ 1 063 691,87 UAH)