Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень(місцевий бюджет)
Очікувана вартість
3 828 297,01 UAH
UA-2020-11-13-000959-c f71c03cdfe544c3cb534d1287466d559
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Степанова

+380984313355
+380961710380
saksagaypansiomat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КТ "Комунальний заклад П’ятихатський геріатричний пансіонат ДОР"
Код ЄДРПОУ: 20263799
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, село Саксагань, ВУЛИЦЯ ЛІСОВА, будинок 1
Контактна особа: Ольга Степанова
+380984313355,+380961710380
saksagaypansiomat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 09:18
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:01
Очікувана вартість: 3 828 297,01 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 141,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114848.91 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Документація додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38325 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52173, Україна, Дніпропетровська область, Саксагань, Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Досвід виконання аналогічних договорів: 15%
більше 4-х років :: 15%
від 1 до 4 років : : 5%
менше 1 року : : 0%
Наявність працівників відповідної кваліфікації: 10%
Штат укомплектований працівниками;виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології,організації громадського харчування,в якого наявний досвід роботи,в тому числі,в соціальній сфері;учасник має документи на систему управління якістю,безпеки: : 10%
Штат укомплектований працівниками; виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи: : 5%
Штат укомплектований необхідними працівниками : : 0%
Гарантійні зобов’язання: 5%
Наявна матеріально-технічна база(власна виробнича база,спецавтотранспорт),яка дозволяє надавати послуги в складних умовах(в т.ч.в разі відключення електропостачання,виникнення стихійних подій,інших ситуацій): : 5%
Наявна матеріально – технічна база, яка дозволяє надавати послуги на умовах аутсорсинга : : 0%
18 листопада 2020 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 09:47
нова редакція тд.doc
18 листопада 2020 09:47
зміни.doc
16 листопада 2020 14:00
тд(1).doc
18 листопада 2020 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 09:47
нова редакція тд.doc
18 листопада 2020 09:47
зміни.doc
16 листопада 2020 14:00
тд(1).doc
13 листопада 2020 11:51
тд(1).doc
13 листопада 2020 11:49
тд(1).doc
13 листопада 2020 09:18
тд(1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Суперечливі вимоги документації
Дата подання: 16 листопада 2020 16:09
Дата відповіді: 17 листопада 2020 13:32
Прошу Вас надати роз’яснення стосовно вимоги «У разі залучення учасником субпідрядників, у тендерній пропозиції необхідно надати лист-згоду субпідрядника на виконання робіт, вказаних у довідці учасника, а також документи щодо повноваження особи на підпис документів субпідрядника» ,адже відповідно до оголошення предмет закупівлі код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень крім того ця вимога суперечить розділу III п.7 інформація про субпідрядника( у випадку закупівлі робіт) 1.7 не вимагається 2.Прошу Вас надати роз’яснення стосовно вимоги підписання пропозиції шляхом накладання на неї електронно цифрового підпису (ЕЦП) Закон №2155 «Про електронні довірчі послуги» набув чинності 7 листопада 2018 року. Він ввів поняття кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та скасував — ЕЦП. Упродовж двох років з моменту набуття чинності нових норм діяв перехідний період, коли платники податків могли використовувати ЕЦП, а по закінченню строку дії змінювати їх на КЕП. Перехідні два роки збігають саме 7.11.2020 року. Тому прошу Вас вилучити дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час підготовки тендерної документації Замовник керувався вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, відповідно до п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: … вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;».
Вимога щодо підпису пропозиції за допомогою ЕЦП буде вилучена з документації.
Дякуємо за звернення.
Порушення норм закону
Дата подання: 16 листопада 2020 16:19
Дата відповіді: 17 листопада 2020 13:34
.Поясніть будь ласка вимогу сторінка 42 «Фінансова спроможність учасника закупівлі: чистий дохід (виручка) за останній звітний період повинен складати не менше 90 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.» Відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та інструкції з підготовки тендерної документації (ст.16 У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.12.2020 10:00 тобто останній звітний період 9-ть місяців 2020 року , а обсяг виручки повинен бути річний тобто звіт за 2019 рік. Таким чином прошу Вас виправити неточності
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підчас підготовки тендерної документації Замовник керувався вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, відповідно до вимог Закону приймати участь у процедурі публічних закупівель мають право як фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників. Кожен учасник має свою фінансову звітність і діє відповідно до вимог чинного законодавства України, отже якщо Вам необхідно подати звіти за 2019 рік то Ви їх і подаєте.
Дякуємо за звернення.
Порушення норм закону
Дата подання: 17 листопада 2020 14:38
Дата відповіді: 18 листопада 2020 09:32
Шановний Замовник ! Ви напевне не зрозуміли запитання незалежно від того який суб'єкт приймає участь у процедурі закупівлі потрібно дотримуватись норм чинного законодавства , а саме надання підтвердження обсягу річного доходу ,Це не мені потрібна річна звітність , а це вимога Закону
Відповідь: Відповідь на це питання вже було надано.
Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 3 828 297,01
UAH з ПДВ
2 599 580,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 819 706 Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" 3 713 692,50
UAH з ПДВ
3 694 550,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 586 185 Документи
ТОВ ФУД-КУК 3 828 284,25
UAH з ПДВ
3 803 998,54
UAH з ПДВ
1.2142857143 3 132 704.68 Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 11:13
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:11
аналог договір 2019р.rar
18 листопада 2020 11:11
АНАЛОГ ДОГОВІР 2018 СЗШ 99.rar
18 листопада 2020 11:11
КПР нові Статутні.rar
18 листопада 2020 11:11
Фінзвітність за 2019 рік.PDF
18 листопада 2020 11:11
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
18 листопада 2020 11:11
Тендерна пропозиція.PDF
18 листопада 2020 11:11
Свідоцтво НАССР Сугак 2019.PDF
18 листопада 2020 11:11
СВІДОЦТВО НАССР МАЛАШЕВА.pdf
18 листопада 2020 11:11
Свідоцтво НАССР Заярська.pdf
18 листопада 2020 11:11
Проект договора.PDF
18 листопада 2020 11:11
МЕДКНИГИ.rar
18 листопада 2020 11:11
Лист щодо санкцій.PDF
18 листопада 2020 11:11
Лист щодо ліцензування.PDF
18 листопада 2020 11:11
Лист щодо коду доступу.PDF
18 листопада 2020 11:11
Лист про Статут.PDF
18 листопада 2020 11:11
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
18 листопада 2020 11:11
Зведена довідка ст.17.PDF
18 листопада 2020 11:11
Захист довкілля.PDF
18 листопада 2020 11:11
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
18 листопада 2020 11:11
ДОК-ТИ НА ПРИМІЩ ДНІПРО.rar
18 листопада 2020 11:11
Додаток 3.PDF
18 листопада 2020 11:11
Довідка про працівників.PDF
18 листопада 2020 11:11
Довідка про авто.PDF
18 листопада 2020 11:11
Довідка МТБ.PDF
18 листопада 2020 11:11
Довідка з банку_17_11_2020.zip
18 листопада 2020 11:11
Довідка аналог. договора.PDF
18 листопада 2020 11:11
ДНІПРОСТАЛІВСЬКА 1.rar
18 листопада 2020 11:11
дипломи.rar
18 листопада 2020 11:11
Гарант. лист.PDF
18 листопада 2020 11:11
Гарант. лист0001.PDF
18 листопада 2020 11:11
Гаран. лист ст.17.PDF
18 листопада 2020 11:11
Гаран. лист про відпов. ТП.PDF
18 листопада 2020 11:11
Відомості про учасника.PDF
18 листопада 2020 11:11
ISO 22000 2019.PDF
18 листопада 2020 11:11
ISO 22000 2007.rar
18 листопада 2020 11:11
ISO 14001-2015.pdf
18 листопада 2020 11:11
ISO 9001 2015.rar

Публічні документи

22 грудня 2020 17:16
Електронний підпис
22 грудня 2020 17:16
ДПС довідка.pdf
18 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
14 грудня 2020 12:37
Електронний підпис
14 грудня 2020 12:34
Довідки переможця ст 17.pdf
14 грудня 2020 12:34
ЦП, калькул аукціон.pdf
07 грудня 2020 09:29
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:18
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:10
Додаток 2 Працівники.zip
02 грудня 2020 09:35
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:08
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:07
Додаток 6 Проект договору.pdf
27 листопада 2020 17:07
Гарантійні листи.zip
27 листопада 2020 17:07
Додаток 5 Інші документи.zip
27 листопада 2020 17:07
Додаток 3 Технічне завдання.zip
27 листопада 2020 17:07
Додаток 2 Інші документи.zip
27 листопада 2020 17:07
Додаток 2 Фін спроможність.zip
27 листопада 2020 17:07
Додаток 2 Медкнижки 2.zip
27 листопада 2020 17:07
Додаток 2 Медкнижки 1.zip
27 листопада 2020 17:07
Додаток 2 Працівники.zip
27 листопада 2020 17:07
Додаток 2 Матер база 3.zip
27 листопада 2020 17:07
Додаток 2 Матер база 2.zip
27 листопада 2020 17:07
Додаток 2 Матер база 1.zip
27 листопада 2020 17:07
Додаток 2 Досвід акти.zip
27 листопада 2020 17:07
Цінова пропозиція.zip
27 листопада 2020 17:07
Реэстр документів.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
07 грудня 2020 17:03
Лiцензiя.zip
07 грудня 2020 17:03
Довiренiсть_Рижий.zip
07 грудня 2020 17:03
Гарантия_7910.zip
07 грудня 2020 17:03
Проект договору.pdf
07 грудня 2020 17:03
Оригінал диплома.pdf
07 грудня 2020 17:03
Опис до Статуту.pdf
07 грудня 2020 17:03
Статут Товариства.pdf
07 грудня 2020 17:03
Оригінал відгуку .pdf
07 грудня 2020 17:03
Копія звіту 1ДФ.pdf
07 грудня 2020 17:03
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "МІКА ГРУП"

ТОВ ФУД-КУК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Відхилено 2 599 580,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 10:41
ТОВ "МІКА ГРУП"
#37620175
Переможець 3 694 550,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 08:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІКА ГРУП"
#37620175
3 694 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 15:37
001.jpg зміни до договору
03 лютого 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 15:32
Ha1a1i 3AMOBHHK, 3 OTHICI CTOPOHM, Ta.pdf зміни до договору
13 січня 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 12:08
001.jpg зміни до договору
10 лютого 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 10:15
001.jpg зміни до договору
10 лютого 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 15:53
001.jpg зміни до договору
09 лютого 2021 15:52
002.jpg зміни до договору
09 лютого 2021 15:52
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 09:52
001.jpg зміни до договору
03 лютого 2021 09:51
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 08:41
001.jpg зміни до договору
03 лютого 2021 08:40
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:56
9.ЕБГ ТОВ МІКА ГРУП UA-2020-11-13-000959-c (1).zip зміни до договору
04 січня 2021 15:54
Ліцензія_Повноваження_засвідчені нові (1).zip зміни до договору
04 січня 2021 15:54
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:21
011.jpg укладений
04 січня 2021 10:20
004.jpg укладений
04 січня 2021 10:20
009.jpg укладений
04 січня 2021 10:20
005.jpg укладений
04 січня 2021 10:19
010.jpg укладений
04 січня 2021 10:19
006.jpg укладений
04 січня 2021 10:19
003.jpg укладений
04 січня 2021 10:19
002.jpg укладений
04 січня 2021 10:19
012.jpg укладений
04 січня 2021 10:19
008.jpg укладений
04 січня 2021 10:19
007.jpg укладений
04 січня 2021 10:19
001.jpg укладений
04 січня 2021 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Банківські гарантії
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розбіжності у датах надання послуг їдалень
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткові угоди
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1,2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML