Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Страхові послуги (послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладів дошкільної освіти)
Очікувана вартість
3 772 956,00 UAH
UA-2020-11-12-012322-c dfe00afc644f47af8018552a9bfe0aee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 грудня 2020 14:04
Очікувана вартість: 3 772 956,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 864,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Під час проведення процедури усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3113 людей
послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладів дошкільної освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дошкільні заклади освіти замовника (фізичним особам)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 10:27
Тендерна документація Нова редакція від 23.12.2020.docx
23 грудня 2020 10:27
Перелік змін від 23.12.2020.docx
22 грудня 2020 17:36
Перелік змін.docx
12 листопада 2020 17:42
Додаток 4 - Проект договору.rtf.docx
23 грудня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 10:27
Тендерна документація Нова редакція від 23.12.2020.docx
22 грудня 2020 17:36
Тендерна документація Нова редакція.docx
12 листопада 2020 17:42
Тендерна документація.docx
23 грудня 2020 10:27
Перелік змін від 23.12.2020.docx
22 грудня 2020 17:36
Перелік змін.docx
12 листопада 2020 17:42
Додаток 4 - Проект договору.rtf.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-12-012322-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС", Код ЄДРПОУ:33097568
Дата подання: 20 листопада 2020 17:59
порушення прав, законних інтересів та принципу недискримінації учасників
СКАРГА відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «ІнтерЕкспрес» (далі – ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» або Суб’єкт оскарження) має намір взяти участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник). Предметом закупівлі є Послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладів дошкільної освіти (ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги). Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-11-12-012322-c розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-12-012322-c. Ознайомившись зі змістом тендерної документації, затвердженою Уповноваженою особою Замовника від 12.11.2020р. (далі – Тендерна документація), що додається до цієї скарги, вбачаємо, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес». Так, в пункті 2 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник зазначив, що учасник повинен відповідати таким кваліфікаційним вимогам: «Учасник повинен займати місце у рейтингу страховика по показнику «Активи страховика» згідно даних журналу "Insurance Top" за 6 місяців 2020 не менш 1 млрд. грн. Учасник повинен займати місце у рейтингу страховика по показнику «Страхові резерви страховика» згідно даних журналу "Insurance Top" за 6 місяців 2020 не менш 550 млн. грн. Учасник повинен займати місце у рейтингу страховика по показнику рівень виплат по компанії згідно даних журналу «InsuranceTop» за 6 місяців 2020 року не менше 35%». Вказані вище вимоги до учасника закупівлі не підтверджені Замовником жодними розрахунками та не ґрунтуються на положеннях жодних нормативно-правових актів, які регулюють страхову діяльність в Україні. Вимоги, згідно з частиною першою статті 984 Цивільного кодексу України, яким повинні відповідати страховики, порядок ліцензування їх діяльності та здійснення державного нагляду за страховою діяльністю встановлюються законом. Відносини у сфері страхування в Україні регулюються Законами України «Про страхування», «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», іншими нормативно-правовими актами. Головними умовами, яким має відповідати страховик, є умови забезпечення платоспроможності, а також вимоги до формування страхових резервів, що врегульовано статтями 30 та 31 Закону України «Про страхування». Так, обов’язковими умовами забезпечення платоспроможності страховиків є: 1) наявність сплаченого статутного фонду для страховиків-резидентів або гарантійного депозиту для філій страховиків-нерезидентів та наявності гарантійного фонду страховика; 2) створення страхових резервів, достатніх для майбутніх виплат страхових сум i страхових відшкодувань; 3) перевищення фактичного запасу платоспроможності страховика над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності. Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)» №913 від 07.12.2016 (далі — Ліцензійні умови), встановлено вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом (страховиком). Відповідно до пункту 34 Ліцензійних умов, фінансова установа зобов’язана на будь-яку дату дотримуватися обов’язкових критеріїв i нормативів достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій, додержання інших показників i вимог, що обмежують ризики за операціями з фінансовими активами, установлених законами та/або нормативно-правовими актами Нацкомфінпослуг, а також вимог законодавства щодо формування резервного капіталу та інших обов’язкових резервів. Відповідно до пункту 36 Ліцензійних умов фінансова установа зобов’язана виконувати нормативно-правові акти, якими встановлені умови провадження діяльності з надання фінансових послуг, вимоги та рішення Нацкомфінпослуг, що відповідають її повноваженням, визначеним законом, зокрема надавати на такі вимоги та рішення інформацію i звітність у встановлений у них строк. Відповідно до пункту 45 Ліцензійних умов страховик зобов’язаний дотримуватися умов забезпечення платоспроможності страховика. Згідно з Положенням про обов’язкові критерії i нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика, затвердженим Розпорядженням Нацкомфінпослуг від 07.06.2018 р. № 850 (далі — Положення № 850), а саме, згідно з пунктом 3 розділу 1, страховик зобов’язаний на будь-яку дату дотримуватись критеріїв ліквідності, прибутковості та якості активів страховика, нормативу платоспроможності та достатності капіталу, нормативу ризиковості операцій та нормативу якості активів. При цьому, норматив платоспроможності та достатності капіталу — це сума прийнятних активів, яка на будь-яку дату має бути не меншою нормативного обсягу активів. Нормативний обсяг активів визначасться за формулою, затвердженою Положенням № 850 (пункт 1 розділу 3 вказаного Положення). Отже, звертаємо увагу, що вимоги Замовника стосовно відповідності фінансових показників учасника певним значенням не передбачені (не встановлені) положеннями нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні. Також Законом України «Про страхування» та іншими нормативно-правовими актами не передбачено встановлення чи обмеження таких показників як «активи страховика», «страхові резерви страховика» та «рівень виплат», яких вимагає Замовник для участі в Процедурі закупівлі, а також не визначено їх мінімального та/або максимального значення, що їх мали б виконувати страховики, тим більше, за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори добровільного медичного страхування та добровільного страхування від нещасних випадків. Крім того, зауважимо, що онлайн-видання «InsuranceTop», на яке посилається Замовник, не є визначеним на законодавчому рівні офіційним виданням у сфері страхування, а є онлайн-журналом, що здійснює публікації на страхову тематику. Інформація (дані по показникам), яка розміщена на вказаному сайті, щодо рейтингу страхових компаній за 6 місяців 2020 підготовлена на підставі даних онлайн-видання «InsuranceTop». Брати участь у рейтингах онлайн-видання «InsuranceTop» та відповідати певним показникам та місцям будь-яких рейтингів вказаного видання не входить до обов’язків страховика, та не є передумовою для провадження страховиком страхової діяльності, в тому числі й можливістю укладення ним із страхувальниками договорів добровільного медичного страхування і добровільного страхування від нещасних випадків. Отже, вимоги Замовника стосовно відповідності учасника Процедури закупівлі певним значенням фінансових та інших показників, зазначених у Тендерній документації, що не передбачені нормативно-правовими актами, які регулюють страхову діяльність, а також не підтверджені будь-якими розрахунками Замовника, які б г'рунтувались на положеннях конкретних нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері страхування, є дискримінаційними та такими, що створюють штучне та/або формальне обмеження кола учасників Процедури закупівлі. Враховуючи викладене, Суб’єкт оскарження вважає, що встановлюючи наведені вище вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі надати Замовнику послуги, що є предметом закупівлі. Діяльність ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» відповідає чинному законодавству, яке регулює діяльність у сфері страхування в Україні, зокрема Законам України «Про страхування», «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» - є фінансово надійною (стійкою) страховою компанією відповідно до «Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів та порядку їх підтвердження», затвердженими Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 11.07.2013 р. № 2262. ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» 30 жовтня 2018 року присвоєно кредитний рейтинг (рейтинг фінансової стійкості) за національною рейтинговою шкалою: uaAA (Високий рівень стійкості), який підтверджується Свідоцтвом №РА/2020-04, виданим Рейтинговим агентством «Експерт-рейтинг». Строк дії вищезгаданого свідоцтва до 28 березня 2021 року (додається до скарги). Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зокрема його право на участь у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження вимагає зобов’язати Замовника виключити з пункту 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації дискримінаційні вимоги (умови) щодо відповідності фінансових та інших показників учасників встановленим Замовником значенням, а саме виключити положення про те, що учасник повинен відповідати таким кваліфікаційним вимогам: «Учасник повинен займати місце у рейтингу страховика по показнику «Активи страховика» згідно даних журналу "Insurance Top" за 6 місяців 2020 не менш 1 млрд. грн. Учасник повинен займати місце у рейтингу страховика по показнику «Страхові резерви страховика» згідно даних журналу "Insurance Top" за 6 місяців 2020 не менш 550 млн. грн. Учасник повинен займати місце у рейтингу страховика по показнику рівень виплат по компанії згідно даних журналу «InsuranceTop» за 6 місяців 2020 року не менше 35%». Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема на сайті https://prozorro/gov.ua (пряме посилання на дану закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-12-012322-c). Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Суб’єкта оскарження. Задоволення зазначених вимог створить підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зокрема його право на участь у процедурі закупівлі з дотримання принципу недискримінації та отримання вигоди, пов’язаної з перемогою у процедурі закупівлі. До скарги додаються документи в електронній формі (у вигляді файлів формату pdf), що підтверджують неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 18:19
рішення від 25.11.2020 № 21837 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 18:18
рішення від 03.12.2020 № 22427 .pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 19:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: в тендерну документацію внесені зміни
Дата виконання рішення замовником: 22 грудня 2020 17:36

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 17:30
скарга.pdf
20 листопада 2020 17:30
Рейтинг иаАА до 2021.03.28.pdf
20 листопада 2020 17:30
Тендерна документація.docx

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" 3 735 600,00
UAH з ПДВ
3 735 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Акціонерне Товариство "Страхова група "ТАС" 3 772 956,00
UAH з ПДВ
3 772 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2021 18:03
Електронний підпис
30 грудня 2020 08:50
Електронний підпис
29 грудня 2020 23:10
Тендерна пропозиція.pdf
29 грудня 2020 23:10
Форма 1 Баланс за 2019.pdf
29 грудня 2020 23:10
Статут (оригінал).pdf
29 грудня 2020 23:10
Довідка про ПДВ.pdf
29 грудня 2020 23:10
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 19:35
1 Тендерна пропозиція.pdf
30 грудня 2020 19:35
Статут.pdf
30 грудня 2020 19:35
Ф-1 Баланс 2019.pdf
30 грудня 2020 19:35
Довідка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"

Приватне Акціонерне Товариство "Страхова група "ТАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"
#33908322
Переможець 3 735 600,00
UAH з ПДВ
05 січня 2021 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2021 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"
#33908322
3 735 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2022 17:47
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 19:07
дод.угода №16 від 17.01.2022 договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
19 січня 2022 19:06
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 19:06
дод.угода №15 від 17.01.2022 договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
19 січня 2022 19:05
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 10:08
дод.угода №14 від 10.12.2021 договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 09:48
дод.угода №13 від 10.12.2021 договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 10:03
дод.угода №12 від 02.12.2021 договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 10:02
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 16:32
дод.угода №11 від 15.11.2021 договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 10:03
дод.угода №10 від 25.10.2021 договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 10:02
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 14:40
дод.угода №9 від 15.09.2021 договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 11:40
Дод.угода № 8 від 17.08.2021 - дог. № 04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 11:38
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 14:28
Додаткова угода №7 до договору04_21-ДМС_Дп_03.pdf зміни до договору
14 липня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 17:00
Дод.угода № 6 від 17.06.2021 - дог. № 04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
17 червня 2021 16:58
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 13:02
Додаткова угода №5 від 18.05.2021 до дог.№04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
18 травня 2021 13:02
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 11:23
дод.угода №4 від 15.04.2021 договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 09:45
дод.угода №3 від 18.03.2021 договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
19 березня 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 09:27
дод.угода №2 від 18.02.2021 договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 09:26
договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 09:22
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 16:38
дод.угода №1 від 21.01.2021 договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
21 січня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:34
договір №04_21-ДМС_Дп_03 від 18.01.2021.pdf укладений
19 січня 2021 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сплата страхових платежів здійснюється на підставі Акту здачі-прийому послуг за відповідний період страхування
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/21-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 3 593 500,00
UAH