Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Страхові послуги (послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладів загальної середньої освіти)
Iіnsurance services (services for voluntary medical insurance and accident insurance for employees of secondary education institutions)
Очікувана вартість
6 659 334,00 UAH
UA-2020-11-12-012231-c 3cf447529b7e4827a4798579fe7e83e4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department humancare policy
National ID: 40506248
Contact point: Zimenko Lyudmila
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 22 лютого 2021 12:25
Очікувана вартість: 6 659 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 296,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 листопада 2020 17:32
Enquiries until: 02 лютого 2021 00:00
Complaints submission until: до 08 лютого 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 лютого 2021 00:00

Information

Estimated total value: 6 659 334 UAH including VAT
Minimal lowering step: 33 297 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Scope of the procurement
Під час проведення процедури усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5994 людей
послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, навчальні заклади освіти замовника (фізичним особам)
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

services for voluntary medical insurance and accident insurance for employees of secondary education institutions
CPV: 66510000-8
Період постачання: з 20 лютого 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2021 10:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 16:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 17:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 10:18
Додаток 4 - Проект договору Нова редакція 2 .doc
13 січня 2021 16:14
Додаток 4 - Проект договору Нова редакція від 13.01.2021.rtf
12 листопада 2020 17:32
Додаток 4 - Проект договору.rtf
04 лютого 2021 10:18
Перелік змін від 04.02.2021.doc
04 лютого 2021 09:55
Перелік змін від 04.02.2021.doc
04 лютого 2021 09:55
Тендерна документація Нова редакція від 04.02.2021.doc
13 січня 2021 16:14
Тендерна документація Нова редакція від 13.01.2021.docx
02 грудня 2020 17:36
Тендерна документація Нова редакція.docx
12 листопада 2020 17:32
Тендерна документація.docx
13 січня 2021 16:15
Перелік змін від 13.01.2021.FR12 (2).docx
02 грудня 2020 17:36
Перелік змін.FR12.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-12-012231-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС", Код ЄДРПОУ:33097568
Дата подання: 08 грудня 2020 15:52
порушення прав, законних інтересів та принципу недискримінації учасників
СКАРГА відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «ІнтерЕкспрес» (далі – ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» або Суб’єкт оскарження) має намір взяти участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник). Предметом закупівлі є Послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги). Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-11-12-012231-c розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-12-012231-c. Ознайомившись зі змістом Тендерної документації (нова редакція), затвердженою Уповноваженою особою Замовника від 02.12.2020р. (далі – Тендерна документація), що додається до цієї скарги, вбачаємо, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес». Так, в пункті 2 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник зазначив, що учасник повинен відповідати таким кваліфікаційним вимогам: «Учасник повинен займати місце у рейтингу страховика по показнику «Активи страховика» згідно даних журналу "Insurance Top" за 6 місяців 2020 не менш 1 млрд. грн. Учасник повинен займати місце у рейтингу страховика по показнику «Страхові резерви страховика» згідно даних журналу "Insurance Top" за 6 місяців 2020 не менш 550 млн. грн. Учасник повинен займати місце у рейтингу страховика по показнику рівень виплат по компанії згідно даних журналу «InsuranceTop» за 6 місяців 2020 року не менше 35%». Вказані вище вимоги до учасника закупівлі не підтверджені Замовником жодними розрахунками та не ґрунтуються на положеннях жодних нормативно-правових актів, які регулюють страхову діяльність в Україні. Вимоги, згідно з частиною першою статті 984 Цивільного кодексу України, яким повинні відповідати страховики, порядок ліцензування їх діяльності та здійснення державного нагляду за страховою діяльністю встановлюються законом. Відносини у сфері страхування в Україні регулюються Законами України «Про страхування», «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», іншими нормативно-правовими актами. Головними умовами, яким має відповідати страховик, є умови забезпечення платоспроможності, а також вимоги до формування страхових резервів, що врегульовано статтями 30 та 31 Закону України «Про страхування». Так, обов’язковими умовами забезпечення платоспроможності страховиків є: 1) наявність сплаченого статутного фонду для страховиків-резидентів або гарантійного депозиту для філій страховиків-нерезидентів та наявності гарантійного фонду страховика; 2) створення страхових резервів, достатніх для майбутніх виплат страхових сум i страхових відшкодувань; 3) перевищення фактичного запасу платоспроможності страховика над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності. Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)» №913 від 07.12.2016 (далі — Ліцензійні умови), встановлено вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом (страховиком). Відповідно до пункту 34 Ліцензійних умов, фінансова установа зобов’язана на будь-яку дату дотримуватися обов’язкових критеріїв i нормативів достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій, додержання інших показників i вимог, що обмежують ризики за операціями з фінансовими активами, установлених законами та/або нормативно-правовими актами Нацкомфінпослуг, а також вимог законодавства щодо формування резервного капіталу та інших обов’язкових резервів. Відповідно до пункту 36 Ліцензійних умов фінансова установа зобов’язана виконувати нормативно-правові акти, якими встановлені умови провадження діяльності з надання фінансових послуг, вимоги та рішення Нацкомфінпослуг, що відповідають її повноваженням, визначеним законом, зокрема надавати на такі вимоги та рішення інформацію i звітність у встановлений у них строк. Відповідно до пункту 45 Ліцензійних умов страховик зобов’язаний дотримуватися умов забезпечення платоспроможності страховика. Згідно з Положенням про обов’язкові критерії i нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика, затвердженим Розпорядженням Нацкомфінпослуг від 07.06.2018 р. № 850 (далі — Положення № 850), а саме, згідно з пунктом 3 розділу 1, страховик зобов’язаний на будь-яку дату дотримуватись критеріїв ліквідності, прибутковості та якості активів страховика, нормативу платоспроможності та достатності капіталу, нормативу ризиковості операцій та нормативу якості активів. При цьому, норматив платоспроможності та достатності капіталу — це сума прийнятних активів, яка на будь-яку дату має бути не меншою нормативного обсягу активів. Нормативний обсяг активів визначається за формулою, затвердженою Положенням № 850 (пункт 1 розділу 3 вказаного Положення). Отже, звертаємо увагу, що вимоги Замовника стосовно відповідності фінансових показників учасника певним значенням не передбачені (не встановлені) положеннями нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні. Також Законом України «Про страхування» та іншими нормативно-правовими актами не передбачено встановлення чи обмеження таких показників як «активи страховика», «страхові резерви страховика» та «рівень виплат», яких вимагає Замовник для участі в Процедурі закупівлі, а також не визначено їх мінімального та/або максимального значення, що їх мали б виконувати страховики, тим більше, за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори добровільного медичного страхування та добровільного страхування від нещасних випадків. Крім того, зауважимо, що онлайн-видання «InsuranceTop», на яке посилається Замовник, не є визначеним на законодавчому рівні офіційним виданням у сфері страхування, а є онлайн-журналом, що здійснює публікації на страхову тематику. Інформація (дані по показникам), яка розміщена на вказаному сайті, щодо рейтингу страхових компаній за 6 місяців 2020 підготовлена на підставі даних онлайн-видання «InsuranceTop». Брати участь у рейтингах онлайн-видання «InsuranceTop» та відповідати певним показникам та місцям будь-яких рейтингів вказаного видання не входить до обов’язків страховика, та не є передумовою для провадження страховиком страхової діяльності, в тому числі й можливістю укладення ним із страхувальниками договорів добровільного медичного страхування і добровільного страхування від нещасних випадків. Отже, вимоги Замовника стосовно відповідності учасника Процедури закупівлі певним значенням фінансових та інших показників, зазначених у Тендерній документації, що не передбачені нормативно-правовими актами, які регулюють страхову діяльність, а також не підтверджені будь-якими розрахунками Замовника, які б ґрунтувались на положеннях конкретних нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері страхування, є дискримінаційними та такими, що створюють штучне та/або формальне обмеження кола учасників Процедури закупівлі. Враховуючи викладене, Суб’єкт оскарження вважає, що встановлюючи наведені вище вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі надати Замовнику послуги, що є предметом закупівлі. Діяльність ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» відповідає чинному законодавству, яке регулює діяльність у сфері страхування в Україні, зокрема Законам України «Про страхування», «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» - є фінансово надійною (стійкою) страховою компанією відповідно до «Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів та порядку їх підтвердження», затвердженими Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 11.07.2013 р. № 2262. ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» 30 жовтня 2018 року присвоєно кредитний рейтинг (рейтинг фінансової стійкості) за національною рейтинговою шкалою: uaAA (Високий рівень стійкості), який підтверджується Свідоцтвом №РА/2020-04, виданим Рейтинговим агентством «Експерт-рейтинг». Строк дії вищезгаданого свідоцтва до 28 березня 2021 року (додається до скарги). Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зокрема його право на участь у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження вимагає зобов’язати Замовника виключити з пункту 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації дискримінаційні вимоги (умови) щодо відповідності фінансових та інших показників учасників встановленим Замовником значенням, а саме виключити положення про те, що учасник повинен відповідати таким кваліфікаційним вимогам: «Учасник повинен займати місце у рейтингу страховика по показнику «Активи страховика» згідно даних журналу "Insurance Top" за 6 місяців 2020 не менш 1 млрд. грн. Учасник повинен займати місце у рейтингу страховика по показнику «Страхові резерви страховика» згідно даних журналу "Insurance Top" за 6 місяців 2020 не менш 550 млн. грн. Учасник повинен займати місце у рейтингу страховика по показнику рівень виплат по компанії згідно даних журналу «InsuranceTop» за 6 місяців 2020 року не менше 35%». Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема на сайті https://prozorro/gov.ua (пряме посилання на дану закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-12-012231-c). Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Суб’єкта оскарження. Задоволення зазначених вимог створить підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зокрема його право на участь у процедурі закупівлі з дотримання принципу недискримінації та отримання вигоди, пов’язаної з перемогою у процедурі закупівлі. До скарги додаються документи в електронній формі (у вигляді файлів формату pdf), що підтверджують неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника. Відповідно до вимог «Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020р. № 292, Суб’єкт оскарження зазначає реквізити рахунка, на який буде повернута плата за скаргу у випадках, визначених законом та зазначеним Порядком: Одержувач: ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» IBAN UA693138490000026505000015504 АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК» Код ЄДРПОУ 33097568 Додатки: 1. Тендерна документація Замовника від 02.12.2020р. 2. Свідоцтво № РА/2020-04 про присвоєння кредитного рейтингу (рейтингу фінансової стійкості) за національною рейтинговою шкалою на рівні uaAA.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2020 19:52
Рішення від 11.12.2020№22955+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 19:52
рішення від 21.12.2020№23532.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 21:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: на виконання Рішення від 21.12.2020№23532 в тендерну документацію внесені зміни.
Дата виконання рішення замовником: 13 січня 2021 16:17
Номер скарги: UA-2020-11-12-012231-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС", Код ЄДРПОУ:33097568
Дата подання: 14 січня 2021 16:24
порушення прав, законних інтересів та принципу недискримінації учасників
СКАРГА відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «ІнтерЕкспрес» (далі – ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» або Суб’єкт оскарження) має намір взяти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник). Предметом закупівлі є Страхові послуги (послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладів загальної середньої освіти) ДК 021:2015 – 66510000-8. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-11-12-012231-c розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-12-012231-c. Ознайомившись зі змістом Тендерної документації (Нова редакція від 13.01.2021), затвердженою Уповноваженою особою Замовника (далі – Тендерна документація), що додається до цієї скарги, вбачаємо, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес». Так, в пункті 5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник зазначив, що учасник процедури закупівлі на підтвердження кваліфікаційним критеріям Замовника повинен надати: «-довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність у Учасника страхових резервів (Форма 1, код рядка 1530), сформованих у відповідності до Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 17.12.2004 №3104 (зі змінами та доповненнями). За результатами діяльності 2019 року, показник страхових резервів повинен перевищувати, не менш ніж у два рази загальну страхову суму з урахуванням кількості застрахованих осіб, вказану в Додатку №3. -довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність у Учасника власного капіталу (Форма 4, код рядка 4300) за даними 2019 року. Показник власного капіталу має бути не менше ніж 50% від загальної страхової суми з урахуванням кількості застрахованих осіб, вказаної в Додатку №3». Вважаємо, що вказані вище вимоги Замовника щодо розмірів страхових резервів та власного капіталу учасника закупівлі є дискримінаційними, оскільки не ґрунтуються на положеннях жодних нормативно-правових актів, які регулюють страхову діяльність в Україні. Вимоги, згідно з частиною першою статті 984 Цивільного кодексу України, яким повинні відповідати страховики, порядок ліцензування їх діяльності та здійснення державного нагляду за страховою діяльністю встановлюються законом. Відносини у сфері страхування в Україні регулюються Законами України «Про страхування», «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», іншими нормативно-правовими актами. Умови забезпечення платоспроможності та вимоги до формування страхових резервів врегульовано статтями 30 та 31 Закону України «Про страхування». Так, обов’язковими умовами забезпечення платоспроможності страховиків є: 1) наявність сплаченого статутного фонду для страховиків-резидентів або гарантійного депозиту для філій страховиків-нерезидентів та наявності гарантійного фонду страховика; 2) створення страхових резервів, достатніх для майбутніх виплат страхових сум i страхових відшкодувань; 3) перевищення фактичного запасу платоспроможності страховика над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності. Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)» №913 від 07.12.2016 (далі — Ліцензійні умови), встановлено вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом (страховиком). Відповідно до пункту 34 Ліцензійних умов, фінансова установа зобов’язана на будь-яку дату дотримуватися обов’язкових критеріїв i нормативів достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій, додержання інших показників i вимог, що обмежують ризики за операціями з фінансовими активами, установлених законами та/або нормативно-правовими актами Нацкомфінпослуг, а також вимог законодавства щодо формування резервного капіталу та інших обов’язкових резервів. Відповідно до пункту 36 Ліцензійних умов фінансова установа зобов’язана виконувати нормативно-правові акти, якими встановлені умови провадження діяльності з надання фінансових послуг, вимоги та рішення Нацкомфінпослуг, що відповідають її повноваженням, визначеним законом, зокрема надавати на такі вимоги та рішення інформацію i звітність у встановлений у них строк. Відповідно до пункту 45 Ліцензійних умов страховик зобов’язаний дотримуватися умов забезпечення платоспроможності страховика. Згідно з Положенням про обов’язкові критерії i нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика, затвердженим Розпорядженням Нацкомфінпослуг від 07.06.2018 р. № 850 (далі — Положення № 850), а саме, згідно з пунктом 3 розділу 1, страховик зобов’язаний на будь-яку дату дотримуватись критеріїв ліквідності, прибутковості та якості активів страховика, нормативу платоспроможності та достатності капіталу, нормативу ризиковості операцій та нормативу якості активів. При цьому, норматив платоспроможності та достатності капіталу — це сума прийнятних активів, яка на будь-яку дату має бути не меншою нормативного обсягу активів. Нормативний обсяг активів визначасться за формулою, затвердженою Положенням № 850 (пункт 1 розділу 3 вказаного Положення). Отже, звертаємо увагу, що вимоги Замовника стосовно відповідності показників страхових резервів та власного капіталу учасника значенням, яких вимагає Замовник для участі у процедурі закупівлі, не передбачені (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори добровільного медичного страхування та добровільного страхування від нещасних випадків. Вважаємо вимоги Замовника стосовно відповідності учасника процедури закупівлі певним значенням фінансових показників, вказаних у Тендерній документації, дискримінаційними, оскільки вони не передбачені нормативно-правовими актами, які регулюють страхову діяльність, а також не підтверджені розрахунками Замовника, які б г'рунтувались на положеннях конкретних нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері страхування, та спрямовані на штучне та/або формальне обмеження кола учасників Процедури закупівлі. Враховуючи викладене, Суб’єкт оскарження вважає, що встановлюючи наведені вище вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі надати Замовнику послуги, що є предметом закупівлі. Діяльність ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» відповідає чинному законодавству, яке регулює діяльність у сфері страхування в Україні, зокрема Законам України «Про страхування», «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» - є фінансово надійною (стійкою) страховою компанією відповідно до «Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів та порядку їх підтвердження», затвердженими Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 11.07.2013 р. № 2262. ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» 30 жовтня 2018 року присвоєно кредитний рейтинг (рейтинг фінансової стійкості) за національною рейтинговою шкалою: uaAA (Високий рівень стійкості), який підтверджується Свідоцтвом №РА/2020-04, виданим Рейтинговим агентством «Експерт-рейтинг». Строк дії вищезгаданого свідоцтва до 28 березня 2021 року (додається до скарги). Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зокрема його право на участь у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження вимагає зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами законодавства, а саме: виключити із пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації положення, що учасник процедури закупівлі повинен надати: «-довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність у Учасника страхових резервів (Форма 1, код рядка 1530), сформованих у відповідності до Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 17.12.2004 №3104 (зі змінами та доповненнями). За результатами діяльності 2019 року, показник страхових резервів повинен перевищувати, не менш ніж у два рази загальну страхову суму з урахуванням кількості застрахованих осіб, вказану в Додатку №3. -довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність у Учасника власного капіталу (Форма 4, код рядка 4300) за даними 2019 року. Показник власного капіталу має бути не менше ніж 50% від загальної страхової суми з урахуванням кількості застрахованих осіб, вказаної в Додатку №3». Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема на сайті https://prozorro/gov.ua (пряме посилання на дану закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-12-012231-c). Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Суб’єкта оскарження. Задоволення зазначених вимог створить підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зокрема його право на участь у процедурі закупівлі з дотримання принципу недискримінації та отримання вигоди, пов’язаної з перемогою у процедурі закупівлі. До скарги додаються документи в електронній формі (у вигляді файлів формату pdf), що підтверджують неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника. Відповідно до вимог «Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020р. № 292, Суб’єкт оскарження зазначає реквізити рахунка, на який буде повернута плата за скаргу у випадках, визначених законом та зазначеним Порядком: Одержувач: ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» IBAN UA693138490000026505000015504 АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК» Код ЄДРПОУ 33097568 Додатки: 1. Тендерна документація (Нова редакція від 13.01.2021). 2. Свідоцтво № РА/2020-04 про присвоєння кредитного рейтингу (рейтингу фінансової стійкості) за національною рейтинговою шкалою на рівні uaAA.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2021 16:13
рішення від 15.01.2021 №568 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 16:13
рішення від 25.01.2021 №1263 .pdf
Дата публікації: 28 січня 2021 21:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до прийнятого рішення Колегії АМКУ від 25.01.2021 №1263, Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 04 лютого 2021 10:20

Документи подані скаржником

08 грудня 2020 15:39
Скарга.pdf
08 грудня 2020 15:39
Рейтинг иаАА до 2021.03.28.pdf

Документи подані замовником

16 грудня 2020 09:21
Відповідь АМКУ- СЗШ.docx
16 грудня 2020 09:21
Відповідь АМКУ- СЗШ.pdf

Документи подані скаржником

14 січня 2021 16:00
Скарга (вих.№58).pdf
14 січня 2021 16:00
Рейтинг иаАА.pdf

Документи подані замовником

04 лютого 2021 10:20
Перелік змін від 04.02.2021.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 лютого 2021
UA-2020-11-12-012231-c3cf447529b7e4827a4798579fe7e83e4
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

01 березня 2021 17:24
Електронний підпис
01 березня 2021 17:23
7 Загальні відомості.pdf
08 лютого 2021 10:46
Електронний підпис
08 лютого 2021 10:46
Електронний підпис
08 лютого 2021 10:43
82_Витяг з ЄДР.pdf
18 січня 2021 15:26
Електронний підпис
18 січня 2021 15:26
Електронний підпис
16 січня 2021 12:49
81_forma-4.pdf
16 січня 2021 12:48
80_forma-1.pdf
16 січня 2021 12:48
5_Проект_договору.pdf
16 січня 2021 12:48
81_forma-4.pdf
16 січня 2021 12:48
80_forma-1.pdf
16 січня 2021 12:48
5_Проект_договору.pdf
08 грудня 2020 15:29
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:29
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:30
55_Протокол Ілюшин О.PDF
04 грудня 2020 16:30
54_Статистика из ЭДРПОУ.pdf
04 грудня 2020 16:30
39_Довідка про санкції.pdf
04 грудня 2020 16:30
37_Довідка про КВЕД.pdf
04 грудня 2020 16:30
18_Статут 22.04.2019.pdf
04 грудня 2020 16:30
14_скан з журналу.pdf
04 грудня 2020 16:30
5_Проект_договору.pdf

Документи

Публічні документи

10 лютого 2021 10:25
Електронний підпис
10 лютого 2021 10:25
Електронний підпис
10 лютого 2021 10:25
УНІКА - Витяг_ЄДР_02.02.2021.pdf
10 лютого 2021 10:24
Електронний підпис
10 лютого 2021 10:24
Електронний підпис
19 січня 2021 13:14
Електронний підпис
19 січня 2021 13:14
Електронний підпис
19 січня 2021 13:14
УНІКА - код доступу.pdf
19 січня 2021 13:14
УНІКА - Статут 24.11.20.pdf
19 січня 2021 13:14
УНІКА - паспорт Ульє.pdf
19 січня 2021 13:14
УНІКА - опис 24.12.20.pdf
19 січня 2021 13:13
Електронний підпис
19 січня 2021 13:13
Електронний підпис
19 січня 2021 12:54
УНІКА - 2019_financial_statement.pdf
07 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:50
УНІКА - Статут - 2020 New.pdf
07 грудня 2020 16:50
УНІКА - рейтинги.pdf
07 грудня 2020 16:50
УНІКА - паспорт Ульє.pdf
07 грудня 2020 16:50
УНІКА - опис.pdf
07 грудня 2020 16:50
УНІКА - довідка КВЕД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІКА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП" 6 593 400,00
UAH з ПДВ
6 593 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІКА" 6 659 334,00
UAH з ПДВ
6 659 334,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 17:24
Електронний підпис
01 березня 2021 17:23
7 Загальні відомості.pdf
08 лютого 2021 10:46
Електронний підпис
08 лютого 2021 10:46
Електронний підпис
08 лютого 2021 10:43
82_Витяг з ЄДР.pdf
18 січня 2021 15:26
Електронний підпис
18 січня 2021 15:26
Електронний підпис
16 січня 2021 12:49
81_forma-4.pdf
16 січня 2021 12:48
80_forma-1.pdf
16 січня 2021 12:48
5_Проект_договору.pdf
16 січня 2021 12:48
81_forma-4.pdf
16 січня 2021 12:48
80_forma-1.pdf
16 січня 2021 12:48
5_Проект_договору.pdf
08 грудня 2020 15:29
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:29
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:30
55_Протокол Ілюшин О.PDF
04 грудня 2020 16:30
54_Статистика из ЭДРПОУ.pdf
04 грудня 2020 16:30
39_Довідка про санкції.pdf
04 грудня 2020 16:30
37_Довідка про КВЕД.pdf
04 грудня 2020 16:30
18_Статут 22.04.2019.pdf
04 грудня 2020 16:30
14_скан з журналу.pdf
04 грудня 2020 16:30
5_Проект_договору.pdf

Публічні документи

10 лютого 2021 10:25
Електронний підпис
10 лютого 2021 10:25
Електронний підпис
10 лютого 2021 10:25
УНІКА - Витяг_ЄДР_02.02.2021.pdf
10 лютого 2021 10:24
Електронний підпис
10 лютого 2021 10:24
Електронний підпис
19 січня 2021 13:14
Електронний підпис
19 січня 2021 13:14
Електронний підпис
19 січня 2021 13:14
УНІКА - код доступу.pdf
19 січня 2021 13:14
УНІКА - Статут 24.11.20.pdf
19 січня 2021 13:14
УНІКА - паспорт Ульє.pdf
19 січня 2021 13:14
УНІКА - опис 24.12.20.pdf
19 січня 2021 13:13
Електронний підпис
19 січня 2021 13:13
Електронний підпис
19 січня 2021 12:54
УНІКА - 2019_financial_statement.pdf
07 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:50
УНІКА - Статут - 2020 New.pdf
07 грудня 2020 16:50
УНІКА - рейтинги.pdf
07 грудня 2020 16:50
УНІКА - паспорт Ульє.pdf
07 грудня 2020 16:50
УНІКА - опис.pdf
07 грудня 2020 16:50
УНІКА - довідка КВЕД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП"
#24175269
Переможець 6 593 400,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2021 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП"
#24175269
6 593 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2022 16:52
Електронний підпис укладений
28 квітня 2022 16:52
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2022 13:02
дод угода 17 до дог КНЯЖА 20220312_12024548.pdf зміни до договору
12 березня 2022 13:00
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2022 12:55
дод угода 16 до дог КНЯЖА 20220312_12032661.pdf зміни до договору
12 березня 2022 12:42
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 19:04
дод.угода №15 від 17.01.2022 договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
19 січня 2022 19:03
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 19:02
дод.угода №14 від 17.01.2022 договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
19 січня 2022 19:01
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 10:13
дод.угода №13 від 10.12.2021 договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 10:11
дод.угода №12 від 10.12.2021 договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 10:10
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 09:13
дод.угода №11 від 02.12.2021 договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 09:09
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 16:38
дод.угода №10 від 15.11.2021 договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 14:27
дод.угода №9 від 19.10.2021 договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 14:43
дод.угода №8 від 15.09.2021 договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 11:45
Дод.угода № 7 від 17.08.2021 - дог. № 03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 11:31
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
19 липня 2021 11:30
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 16:52
Дод.угода № 5 від 17.06.2021 - дог. № 03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
17 червня 2021 16:51
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2021 12:51
Дод.угода № 4 від 19.05.2021 - дог. №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
19 травня 2021 12:48
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 11:32
дод.угода №3 від 15.04.2021 договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 11:32
дод.угода №3 від 15.04.2021 договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 09:43
дод.угода №2 від 18.03.2021 договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
19 березня 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 12:19
договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
10 березня 2021 12:19
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 12:15
дод.угода №1 від 09.03.2021 договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
10 березня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 11:35
договір №03_04-1К-166504 від 09.03.2021.pdf укладений
10 березня 2021 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Повторна публікація договору, через технічну помилку
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/04-1К-166504
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-166504
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 6 310 800,00
UAH