Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інженерного проектування (Проєктно-вишукувальні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою острова Оболонський в Оболонському районі м. Києва»)
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2020-11-12-011406-c 205abac7c6ae4ce380c8cbe65fa57b64
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ія Яценко

+380675954142 iyayatcenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Ія Яценко
+380675954142
iyayatcenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 15:47
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у частині першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Проектно-вишукувальні роботи.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проєктно-вишукувальні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою острова Оболонський в Оболонському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки та платежі за виконані роботи здійснюється Замовником за результатами виконання окремих етапів у відповідності до календарного плану виконання робіт та підписаного сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт: • за результатами виконання інженерних вишукувань, видачі замовнику 2-х примірників документації та копії на електронному носії та підписання сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт – з оплатою в розмірі фактичної вартості виконаних робіт; • за результатами виконання проектно-кошторисної документації стадії «Робочий Проект» (РП), видачі її Замовнику у кількості двох екземплярів, погодження проекту та передачі Робочого Проекту до експертизи – у розмірі 75% вартості робіт по стадії; • після отримання позитивного експертного звіту та видачі замовнику 4-х примірників скоригованої ПКД стадії «Робочий Проект» (РП), копії ПКД на електронному носії в форматі Portable Document Format (PDF) та додатково, для графічних документів (креслень тощо) в форматі dwg, для текстових документів в форматі Word (doc, docx) – остаточний розрахунок за виконані роботи, погоджені експертизою, з уточненням суми шляхом укладання додаткової угоди до договору. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України на умові відтермінування платежу на термін до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника від головного розпорядника бюджетних коштів. Замовник не несе відповідальність за затримку бюджетного фінансування. Розрахунок здійснюється в безготівковій формі в національній грошовій одиниці Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 16:38
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:37
Оголошення Оболонський.pdf
12 листопада 2020 16:37
проект договора Оболонський.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Центр топографо-геодезичних технологій 996 000,00
UAH з ПДВ
979 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РІАЛЬТО 1 327 171,84
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ" 1 339 699,16
UAH з ПДВ
1 326 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 11:53
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:51
тендерна пропозиціія (1) (2).pdf
23 листопада 2020 11:51
тендерна пропозиціія (1).pdf
23 листопада 2020 11:51
диплом.PDF
23 листопада 2020 11:51
Виписка з балансу.pdf
23 листопада 2020 11:51
Договори оренди обладнання.pdf
23 листопада 2020 11:51
Довідка про працівників.pdf
23 листопада 2020 11:51
Довідка про обладнання.pdf
23 листопада 2020 11:51
Виписка з ЕДР.pdf
23 листопада 2020 11:51
Довідка про субпідрядника.pdf
23 листопада 2020 11:51
06.4 Накази на сумісників.pdf
23 листопада 2020 11:51
03 Повноваження.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 11:58
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:55
календарний графік.pdf
23 листопада 2020 11:55
відгук 2.pdf
23 листопада 2020 11:55
відгук 1.pdf
23 листопада 2020 11:55
витяг з реєстру.pdf
23 листопада 2020 11:55
Балхашська.rar
23 листопада 2020 11:55
ЦПХ.pdf
23 листопада 2020 11:55
форма пропозиції.pdf
23 листопада 2020 11:55
трудовая книжка Мажура.pdf
23 листопада 2020 11:55
Три_Черги.pdf
23 листопада 2020 11:55
титульніе балхашська.pdf
23 листопада 2020 11:55
титульние Інгульская.pdf
23 листопада 2020 11:55
титул скан 2.jpeg
23 листопада 2020 11:55
сертифікати.pdf
23 листопада 2020 11:55
сертифікати МТБ.pdf
23 листопада 2020 11:55
сертифікат баширов.pdf
23 листопада 2020 11:55
ПротоколЗагальних зборів.pdf
23 листопада 2020 11:55
кошторис.pdf
23 листопада 2020 11:55
Інгульська.rar
23 листопада 2020 11:55
договір оренди приміщення.pdf
23 листопада 2020 11:55
довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Центр топографо-геодезичних технологій

ТОВ РІАЛЬТО

ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Центр топографо-геодезичних технологій
#41398528
Відхилено 979 999,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 14:51
ТОВ РІАЛЬТО
#32733616
Відхилено 980 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 16:13
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"
#40478902
Рішення скасоване 1 326 199,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:19
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"
#40478902
Переможець 1 326 199,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:22

Документи

25 листопада 2020 14:51
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:50
відхилення ЦТГТ002.pdf

Документи

01 грудня 2020 16:13
Електронний підпис

Документи

01 грудня 2020 16:16
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:14
акцепт Солід001.pdf

Документи

07 грудня 2020 14:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"
#40478902
1 326 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2020 14:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 15:34
Дог від 11.12.2020 № 1741 Оболонський Ескіз.pdf укладений
14 грудня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 23:14
ДУ №2 від 28.12.2020 до дог №1741Оболонський острів.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 23:10
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 16:03
ДУ №1 від 11.12.2020 до Дог 1741 від 11.12.2020 Оболонський.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи технічний регламент роботи майданчиків встановлений ДП "Прозорро", Замовник не може обрати підставу для внесення змін до договору відповідно до вимог закону України "Про публічні закупівлі", оскільки зміни в договір вносяться у відповідності до вимог статті 651 Цивільного кодексу України. Таким чином, замовник повинен обрати підстави внесення змін виключно із наявних та реалізованих на майданчику. В іншому випадку, замовник не має технічної можливості оприлюднити додаткову угоду про внесення змін до договору. Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, пунктами 10.2, 11.2, 12.1 Договору №1741 від 11.12.2020р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 1 326 199,00 грн. (один мільйон триста двадцять шість тисяч сто дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок) без ПДВ. 2. Пункт 2.1 Договору викласти у новій реакції: «2.1. Термін виконання Робіт становить 20 (двадцять) днів з дати підписання Договору та надання Замовником вихідних даних, необхідних для виконання робіт, у відповідності до Календарного плану виконання робіт (Додаток 3) (без врахування термінів погодження проєкту та проведення експертизи).». 3. Пункт 11.1 Договору викласти у новій реакції: «11.1. Строк дії Договору встановлюється з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 31.12.2020 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором та здійснення розрахунків.». 4. Додаток 3 «Календарний план виконання робіт» викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною. 5. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 1741
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі за Договором на суму 665 631,44 грн., викласти пункт 3.1 Договору у наступній редакції: ціна Договору є твердою, підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1), визначається згідно зі Зведеним кошторисом на проєктно-вишукувальні роботи, що є додатком до цього Договору (в подальшому – «Додаток 4») і становить 660 567,56 грн. Додатки до Договору викладаються у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1741
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 660 567,56
UAH