Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 388+600 – км 400+892, Херсонська область
Очікувана вартість
4 180 000,00 UAH
UA-2020-11-12-010268-c f27b47d498404b309bb198c8c63adc2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фунтова Надія Сергіївна

+380552367768 SADHO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Контактна особа: Фунтова Надія Сергіївна
+380552367768
SADHO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 15:18
Очікувана вартість: 4 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 388+600 – км 400+892, Херсонська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Херсонській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: -Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; -Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Отримувач - УК у м. Херсоні/м. Херсон/24061900; UA818999980313090122000021002 Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП) Код отримувача (ЄДРПОУ): 37959779; Код банку (МФО): 899998; Адреса ГУ ДКСУ: Україна, 73003 м. Херсон, вул. Старообрядницька, буд. №21, ЄДРПОУ 37959517.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 388+600 – км 400+892, Херсонська область (джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості робіт Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 11:03
Зміни ТД.doc
20 листопада 2020 11:03
Документація (нова редакція).doc
20 листопада 2020 11:03
ДОДАТОК 2 (нова редакція).doc
20 листопада 2020 11:02
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc
20 листопада 2020 11:02
ДОДАТОК 3 (нова редакція).doc
20 листопада 2020 11:02
ДОДАТОК 1 (нова редакція).doc
20 листопада 2020 11:02
ДОДАТОК 5 (нова редакція).doc
20 листопада 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 11:03
Зміни ТД.doc
20 листопада 2020 11:03
Документація (нова редакція).doc
12 листопада 2020 15:52
Документація.doc
20 листопада 2020 11:03
ДОДАТОК 2 (нова редакція).doc
12 листопада 2020 15:52
ДОДАТОК 2.doc
20 листопада 2020 11:02
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc
12 листопада 2020 15:52
ДОДАТОК 4.doc
20 листопада 2020 11:02
ДОДАТОК 3 (нова редакція).doc
12 листопада 2020 15:52
ДОДАТОК 3.doc
20 листопада 2020 11:02
ДОДАТОК 1 (нова редакція).doc
12 листопада 2020 15:52
ДОДАТОК 1.doc
20 листопада 2020 11:02
ДОДАТОК 5 (нова редакція).doc
12 листопада 2020 15:52
ДОДАТОК 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінація учасника
Дата подання: 18 листопада 2020 16:51
Дата відповіді: 19 листопада 2020 15:40
Згідно додатку №2 тендерної документації в харектеристиці об'єкту зазначено категорія дороги-II- з 2 смугами руху ,а в додатку №1 п.1.3.1. вимагається аналогічний договір на виконання робіт з виготовлення та/або розроблення та/або коригування проектної документації на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування категорії I-б,або вище класу наслідків не нижче СС3. Вказана вимога Замовника є дискримінацією учасника взвязку з тим ,що в аналогічному договорі категорія дороги має бути не нижча ніж передбачена в технічній специфікації додатка №2.Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 19.11.2020 року №695) розглянуто ваше запитання від 18.11.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIІІ (в редакції від 19.09.2019 №114-ІХ), тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.....».
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Щодо вимог пункту 1.3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку 1 тендерної документації – Замовником будуть внесені відповідні зміни.

Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 5 Закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-12-010268-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:41954876
Дата подання: 19 листопада 2020 07:44
дискримінація учасника
Згідно додатку №2 тендерної документації в харектеристиці об'єкту зазначено категорія дороги-II- з 2 смугами руху ,а в додатку №1 п.1.3.1. вимагається аналогічний договір на виконання робіт з виготовлення та/або розроблення та/або коригування проектної документації на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування категорії I-б,або вище класу наслідків не нижче СС3. Вказана вимога Замовника є дискримінацією учасника взвязку з тим ,що в аналогічному договорі категорія дороги має бути не нижча ніж передбачена в технічній специфікації додатка №2.Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 листопада 2020 15:41
Роз’яснення
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 695 від 19.11.2020 року.

У відповідь на вимогу, що надійшла 19.11.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-11-12-010268-c.b1) повідомляємо, що Закон Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIІІ (в редакції від 19.09.2019 №114-ІХ) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність  виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Щодо вимог пункту 1.3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку 1 тендерної документації – Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 5 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 2 540 000,00
UAH з ПДВ
2 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" 2 717 000,00
UAH з ПДВ
2 717 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 18:43
Електронний підпис
16 грудня 2020 18:43
Погодження (1)-2.pdf
09 грудня 2020 16:06
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:06
стаття 17.PDF
09 грудня 2020 16:05
п.12 ч.1 статті 17.PDF
09 грудня 2020 16:05
лист-пояснення.PDF
09 грудня 2020 16:05
довідка судимість.PDF
09 грудня 2020 16:05
довідка банкрутство.pdf
09 грудня 2020 16:05
абз 1 ч.2 статті 17.PDF
28 листопада 2020 17:45
Електронний підпис
28 листопада 2020 17:43
установчі документи.rar
28 листопада 2020 17:43
преокт договору.PDF
28 листопада 2020 17:43
лист-пояснення ліцензії.PDF
28 листопада 2020 17:43
інформаційна довідка.PDF
28 листопада 2020 17:43
договірна ціна.PDF
28 листопада 2020 17:43
довідка субпідряд.PDF
28 листопада 2020 17:43
довідка право підпису.PDF
28 листопада 2020 17:43
довідка не було обставин.PDF
28 листопада 2020 17:43
Довiдка.pdf
28 листопада 2020 17:43
дані працівники.pdf
28 листопада 2020 17:43
гарантійний лист довкілля.PDF
28 листопада 2020 17:43
відомості про підприємство.PDF
28 листопада 2020 17:43
Виписка.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 22:11
Електронний підпис
27 листопада 2020 22:10
Електронний підпис
27 листопада 2020 22:08
4. Договір Кредо з додатками.pdf
27 листопада 2020 22:08
8. накази.rar
27 листопада 2020 22:08
3. Бух довідка.PDF
27 листопада 2020 22:08
7. Довідка ГІПа.PDF
27 листопада 2020 22:08
2. Довідка МТБ.PDF
27 листопада 2020 22:08
30. ТЗ.PDF
27 листопада 2020 22:08
33. Антикорупційна програма.pdf
27 листопада 2020 22:08
28. Модельний статут.PDF
27 листопада 2020 22:08
63902721183020.pdf
27 листопада 2020 22:08
25. Гарантійний лист.PDF
27 листопада 2020 22:08
19. Довідка щодо санкцій.PDF
27 листопада 2020 22:08
9. сертифікати.rar
27 листопада 2020 22:08
13. Експертний звіт 194-216.pdf
27 листопада 2020 22:08
14. акт 194-216.pdf
27 листопада 2020 22:08
6. Довідка про працівників.PDF
27 листопада 2020 22:08
5. Лист-зобовязання.PDF
27 листопада 2020 22:08
31. Проект договору.PDF
27 листопада 2020 22:08
Підписаний_G1120-7045-GL_tender.pdf
27 листопада 2020 22:08
Виписка2.pdf
27 листопада 2020 22:08
36. Лист-згода.PDF
27 листопада 2020 22:08
21. Протокол.pdf
27 листопада 2020 22:08
34. Довідка №1 (М-14 388-600; 400+892.jpeg
27 листопада 2020 22:08
35. Лист №1 (М-14 388+600; 400+892).jpeg
27 листопада 2020 22:08
32. Наказ антикорупціонер.PDF
27 листопада 2020 22:08
27. Довідка про статут.PDF
27 листопада 2020 22:08
24. Протокол № 62.PDF
27 листопада 2020 22:08
14.1 стаття 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
Переможець 2 540 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
2 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:33
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 09:13
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2021 09:12
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:56
Договір.pdf укладений
18 грудня 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.14.1 розділу ХІV: «продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі»
Номер договору про закупівлю: №8-ДБУ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 2 540 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 423 333,33 UAH)