Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне робоче місце - 30213000-5)
Очікувана вартість
1 352 500,00 UAH
UA-2020-11-12-009086-c e2a954a723b440baaa35450cf1baf136
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА

0682471534 LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Код ЄДРПОУ: 02071100
Вебсайт: https://pntu.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, 36011, Полтавська обл., місто Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24
Контактна особа: ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА
0682471534
LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 14:22
Очікувана вартість: 1 352 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 762,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Загальна сума (очікувана) – 1352500,00 (Один мільйон триста п'ятдесят дві тисячі п'ятсот 00 грн.), з ПДВ.
Місце постачання товару: за адресою Замовника.
Термін постачання товару: протягом 2020 року.
Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 3210.
Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)».
Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %.
Кількість товару може бути зменшена в залежності від потреби та/або обсягу фінансування закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Комп’ютерне робоче місце 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
55 шт.
Комп’ютерне робоче місце 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 15:12
ТД на комп'ютери.doc
12 листопада 2020 15:12
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 17 листопада 2020 16:46
Дата відповіді: 20 листопада 2020 13:47
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учаснику! Стосовно того, чи потрібен нам монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання повідомляємо наступне. Відповідно до п. 4 Додаток 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, транспортні послуги та інші витрати (пакування, встановлення, налаштування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника. Товар повинен бути доставлений та встановлений за адресою: 36011, м. Полтава, проспект Першотравневий, 24. Таким чином, відповідь на всі ваші питання міститься в тендерній документації, та додаткових роз'яснень не потребує. Одночасно з тим, у випадку, якщо вами буде прийнято рішення про участь у закупівлі, пропонуємо більш ретельно вивчити тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-12-009086-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 17 листопада 2020 10:31
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «. Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві. ». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2020 13:51
Шановний Учаснику! Так як предметом закупівлі є системні блоки з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для крупних виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників сисетмних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників (HP, Dell, Asus, Aser, Lenovo та інші) та вітчизнятих виробників ( Навігатор , Комел). Стосовно посилання учасника на те, що технічні вимоги до обладнання є дискримінацією. Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Отже під час здійснення процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для дискримінацій Учасників торгів. Вимога не підлягає задоволенню, зміни до тендерної документації закупівлі «ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне робоче місце - 30213000-5)» не будуть внесені.
Номер вимоги: UA-2020-11-12-009086-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 17 листопада 2020 10:43
Дискримінаційна умова
Шановний замовник.
Уважно вивчили Вашу тендерну пропозицію.
У технічному завданні вказано наступні вимоги до материнської плати:
Форм-фактор материнської плати - micro-ATX / Mini-ITX на якій мають бути наявні слоти PCI:
- не менше одного слота PCI;
- не менше двох слотів PCI Express x1 2.0;
- не менше одного слота PCI Express x16 3.0;
- не менше одного слота M.2 для SSD;
- та порти виводу зображення: 1 порт D-SUB (VGA), 1 порт HDMI, 1 порт DVI.
Доводимо до вашого відому, що розміщення всіх слотів PCI на материнських платах micro-ATX / Mini-ITX неможливе. Уважно вивчивши ринок ми виявили, що у такому форм факторі та з такими вимогами до материнської плати - в наявності та у продажу такої плати не існує.
Просимо внести зміни в ТД та допустити до тендеру материнскі плати з меншою кількістю слотів PCI.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2020 13:54
Доброго дня! Дякуємо Вам за звернення стосовно технічних вимог персональних комп’ютерів. Усі вказані вимоги, а саме: PCI Express X16- не менш ніж 1 шт., PCI Express X 1- не менш ніж 2 шт., M.2 slot for SSD- не менш ніж 1 шт., PCI slot(s) - не менш ніж 1 шт., Serial port (COM) - не менш ніж 1 шт., HDMI port(s) - не менш ніж 1 шт., DVI-I port(s) - не менш ніж 1 шт., D-Sub (VGA) port(s) - не менш ніж 1 шт., відповідають материнській платі Elitegroup MB ECS H110M4-C43. За інформацією щодо офіційного постачання в Україну звертатися до компанії Elitegroup Computer Systems.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що вимога не підлягає задоволенню, зміни до тендерної документації закупівлі «ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне робоче місце - 30213000-5)» не будуть внесені.
Номер вимоги: UA-2020-11-12-009086-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 17 листопада 2020 11:10
Дискримінаційна умова процесорної платформи
Шановний замовник!
Ми уважно вивчили Вашу тендерну пропозицію та маємо питання до деяких пунктів технічного завдання, а саме:

1. Системний блок у складі: Процесор Intel Core i5 (9-го покоління) (або еквівалент): Базова тактова частота процесора - 2.9 GHz або більше; Кеш пам’ять - 9 Mb або більше; Кількість ядер - 6 або більше; Кількість потоків - 6 або більше; Інтегрований графічний адаптер - Intel® UHD 630 Чіпсет: Inte;

2. Процесор Intel Core i3 (9-го покоління) (або еквівалент): Базова тактова частота процесора - 3.6GHz або більше; Кеш пам’ять - 6Mb або більше; Кількість ядер - 4 або більше; Кількість потоків - 4 або більше; Інтегрований графічний адаптер - Intel® UHD 630 Чіпсет: Intel H310 або еквівалент сумісний з обраним процесором.

Повідомляємо, що з виходом нового 10-го покоління процесорів Intel цього року постачання процесорів попередніх поколінь обмежене, а найближчим часом припиниться зовсім.

У зв'язку з цим просимо внести корективи у вимоги та технічне завдання, аби ми, як постачальники, мали можливість запропонувати Вам системний блок на базі аналогічного Intel процесора від компанії АMD.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2020 13:55
Шановний Учаснику! Стосовно допуску на торги аналогів і еквівалентів товару, що є предметом закупівлі, повідомляємо наступне. У тендерній документації згідно Додаток 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» міститься інформація у разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар, технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам. Отже, еквівалентні товари допускаються до торгів.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що вимога не підлягає задоволенню, зміни до тендерної документації закупівлі «ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне робоче місце - 30213000-5)» не будуть внесені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 1 308 600,00
UAH з ПДВ
1 308 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 1 319 820,00
UAH з ПДВ
1 319 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:55
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:54
52. Лист по ст 17 з посиланням.pdf
27 листопада 2020 12:54
51. Лист щодо ліцензування.pdf
27 листопада 2020 12:54
47. Рішення 29.pdf
27 листопада 2020 12:54
46. Технічні документи на ПК.pdf
27 листопада 2020 12:54
45. Проект договору.pdf
27 листопада 2020 12:54
41. Довідка щодо ремонту.pdf
27 листопада 2020 12:54
35. Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2020 12:54
34. Витяг ЄДРПОУ 06.11.2020.pdf
27 листопада 2020 12:54
33. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2020 12:54
32. Договір з Новою Поштою.pdf
27 листопада 2020 12:54
30. Лист щодо накладення КЕП.pdf
27 листопада 2020 12:54
22. Відомості про учасника.pdf
27 листопада 2020 12:54
14. Довідка про працівників.pdf
27 листопада 2020 12:54
12. Лист щодо субпідрядників.pdf
27 листопада 2020 12:54
11. Паспорт Лєбєдєва.pdf
27 листопада 2020 12:54
08. Лист щодо довіреності.pdf
27 листопада 2020 12:54
07. Протоколи.pdf
27 листопада 2020 12:54
05. Статут.pdf
27 листопада 2020 12:54
03. Детальний опис товару.pdf
27 листопада 2020 12:54
02. Технічні характеристики.pdf
27 листопада 2020 12:54
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 12:50
Електронний підпис
29 листопада 2020 11:38
Електронний підпис
29 листопада 2020 11:37
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
29 листопада 2020 11:37
КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf
29 листопада 2020 11:37
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 1 308 600,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 19:45
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 1 319 820,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 20:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 20:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
1 319 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 18:03
ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:02
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 12:54
Договір №1137.pdf укладений
23 грудня 2020 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIIІ та п. 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» Договору поставки від 23.12.2020р. № 1137 Сторони дійшли згоди зменшити: - ціну Договору на 881340,00 грн. (Вісімсот вісімдесят одна тисяча триста сорок грн. 00 коп.) (з ПДВ); - кількість Товару на 40 комплектів. Відповідно внести зміни до п. 3.1 Розділу ІІІ та Специфікації (Додаток 1) Договору і викласти їх в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 438480,00 грн. (Чотириста тридцять вісім тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 73080,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: 1137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 438 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 73 080,00 UAH)