Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Очікувана вартість
2 101 327,00 UAH
UA-2020-11-12-008924-c b391c1899b684c63923d2a21e3b7e284
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Супруненко

+380412361391 zhitom@ocz.ic.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491398
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/zhy
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83
Контактна особа: Тетяна Супруненко
+380412361391
zhitom@ocz.ic.zt.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2020 01:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 12:45
Очікувана вартість: 2 101 327,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 039,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 11:21
Тендерна документація. Нова редакція..docx
13 листопада 2020 11:21
Додаток 3 до ТД (Проект Договору).docx
13 листопада 2020 11:21
Додаток 2 до ТД.docx
13 листопада 2020 11:21
Перелік змін до тендерної документації.pdf
13 листопада 2020 11:21
Додаток 1 до ТД.docx
12 листопада 2020 15:07
Тендерна документація.docx
12 листопада 2020 15:07
Додаток 3 до ТД (Проект Договору).docx
12 листопада 2020 15:07
Додаток 2 до ТД.docx
12 листопада 2020 15:07
Додаток 1 до ТД.docx
13 листопада 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 11:21
Тендерна документація. Нова редакція..docx
13 листопада 2020 11:21
Додаток 3 до ТД (Проект Договору).docx
13 листопада 2020 11:21
Додаток 2 до ТД.docx
13 листопада 2020 11:21
Перелік змін до тендерної документації.pdf
13 листопада 2020 11:21
Додаток 1 до ТД.docx
12 листопада 2020 15:07
Тендерна документація.docx
12 листопада 2020 15:07
Додаток 3 до ТД (Проект Договору).docx
12 листопада 2020 15:07
Додаток 2 до ТД.docx
12 листопада 2020 15:07
Додаток 1 до ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-12-008924-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 17 грудня 2020 12:04
Скарга щодо рішення про відхилення
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, б.45 СКАРЖНИК: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" ЄДРПОУ 40075836 ЗАМОВНИК: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ ЄДРПОУ 03491398 Дата скарги від 15.12.2020 р. СКАРГА НА ЗАКУПІВЛЮ ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" взяли участь у відкритих торгах, ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання. Найменування замовником - ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (орган соціального страхування). Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83. UA-2020-11-12-008924-c В закупівлю 5 учасників : 1) ПП "Клінінг-Про" з останньою пропозицією 1 633 200,00 UAH з ПДВ (Відхилено Замовником); 2) ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" з останньою пропозицією 1 650 000,00 UAH з ПДВ (Відхилено Замовником); 3) Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" з останньою пропозицією 1 818 000,00 UAH з ПДВ (Очікує рішення Замовника); 4) ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" з останньою пропозицією 1 909 200,00 UAH з ПДВ (Не розглядалась Замовником); 5) ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА-5" з останньою пропозицією 2 040 000,00 UAH з ПДВ (Не розглядалась Замовником). За результатами аукцiону, учасником, який запропонував найнижчу цiнову пропозицiю електронною системою визначено ПП «Клінінг Про». Замовник - відхилив тендерну пропозицію ПП «Клінінг-Про» за процедурою відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 - 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території) ІІА-2020-11-12-008924-с, згідно абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: у учасника процедури закупівлі наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. В подальшому, Замовник - відхилив тендерну пропозицію ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" за процедурою відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 - 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території) ІІА-2020-11-12-008924-с, згідно абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: у учасника процедури закупівлі наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. За результатами розгляду Замовником вирішено (ПРОТОКОЛОМ №101 від 09.12.2020 р.), тендерну пропозицiю ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" ВІДХИЛИТИ, а саме: у учасника процедури закупівлі наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ учасника ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" вважає вказані підстави в Протоколі № 101 від 09.12.2020 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" - необґрунтованими, безпідставними, та такими, що порушують ст. 5, 17, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”, ст. 7, 9 ЗУ “Про громадські об'єднання”. 1) ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" керуючись абз. 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: у учасника процедури закупівлі наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. ТД ВИМАГАЛОСЬ : Інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону. - згідно Додатку 1 до тендерної документації. В Додатку 1 тендерної документації – зазначено, що замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17. При цьому, відповідно до Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції (2 Інша частина), інші умови тендерної документації: 1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. 2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. 3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. 4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. НАДНО УЧАСНИКОМ: - Довідка вих. № UA-2020-11-12-008924-c/7 від 24.11.2020 р. щодо відсутності кінцевого бенефіціарного власника. В Довідці вказано законодавче обґрунтування/причина – відсутності бенефіціарного власника у ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД". - Довідка № UA-2020-11-12-008924-c/7 від 24.11.2020 р. про відсутність підстав, передбачених пунктом 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема, інформація про відсутність бенефіціарного власника наявна у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Просимо звернути увагу, що згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону № 755-IV (у редакції Закону № 361-IX), в ЄДР повинна міститися інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник – юридична особа). Пунктом 4 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 361-IХ передбачено, що юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Станом на день подання скарги, нормативно-правовий акт, яким затверджена форма та зміст структури власності не набрав чинності, тому відповідно до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 361-IХ юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цього Закону не мають подавати державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності. Якщо відкрити спеціальний закон про діяльність громадських організацій, тобто ЗУ № 4572, відповідно до частини сьомої статті 7 Закону України «Про громадські об’єднання» повноваження засновника громадського об’єднання закінчуються після державної реєстрації громадського об’єднання в установленому законом порядку. А ось в ст.9 ЗУ № 4572 “Утворення та реєстрація громадського об’єднання” жодних вимог про необхідність подачі реєстратору будь яких документів, де б містилась структура власності чи/або кінцеві бенефіціарні власники, не закріплено. А якщо немає чітко прописаної вимоги, то вона є диспозитивною відносно громадських організацій. ВИСНОВОК Оскільки ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" є ПІДПРИЄМСТВОМ ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН - інформація про відсутність бенефіціарного власника наявна у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. А причина відсутності пояснень, щодо бенефіціарного власника – є диспозитивною нормою відносно громадських організацій. Отже, ПІДПРИЄМСТВОМ ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (засновник - Всеукраїнська громадська організація людей з інвалідністю по зору «Генерація успішної дії») не має жодного власника, згідно законодавства. Отже, ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" повністю відповідає пункту 9 частини другої статті 9 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». У зв’язку з зазначеним, ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" приходить до висновку, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», дані дії призвели до безпідставних, упереджених рішень, що порушують - ст. 5, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7, 9 ЗУ “Про громадські об'єднання”. Керуючись ст. 5, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7, 9 ЗУ “Про громадські об'єднання”, вважаємо рішення Замовника (ПРОТОКОЛ №101 від 09.12.2020 р.), незаконним та ПРОСИМО: 1) Розглянути Скаргу ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД". 2) Скасувати рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозицій ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД. 3) Розглянути скаргу в терміни відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатки до скарги: - Довідка вих. № UA-2020-11-12-008924-c/7 від 24.11.2020 р. щодо відсутності кінцевого бенефіціарного власника. В Довідці вказано законодавче обґрунтування/причина – відсутності бенефіціарного власника у ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД". - Довідка№ UA-2020-11-12-008924-c/7 від 24.11.2020 р. про відсутність підстав, передбачених пунктом 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2020 16:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано у повному обсязі.
Дата виконання рішення замовником: 23 січня 2021 13:50
Номер скарги: UA-2020-11-12-008924-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 29 січня 2021 13:29
Скарга
Суть скарги у прикріпленому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2021 09:21
рішення від 01.02.2021 №1663 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 09:21
рішення від 11.02.2021 №2482.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2021 19:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано в повному обсязі.
Дата виконання рішення замовником: 17 лютого 2021 15:23
Номер скарги: UA-2020-11-12-008924-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 01 березня 2021 11:46
Скарга
Суть Скарги викладено у прикріпленому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2021 11:21
рішення від 03.03.2021 №4018+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 11:20
рішення від 15.03.2021 №5061.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 20:51

Документи подані скаржником

17 грудня 2020 10:28
Скарга.pdf

Документи подані замовником

22 грудня 2020 16:32
Пояснення Сервіс Ленд.pdf
23 січня 2021 13:50
Протокол 1 від 22.01.2020.pdf

Документи подані скаржником

28 січня 2021 12:12
Скарга.pdf
29 січня 2021 13:52
Платежка.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

01 березня 2021 11:34
Скарга.pdf
01 березня 2021 11:54
Платежка.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про" 1 633 200,00
UAH з ПДВ
1 633 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" 1 650 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 1 818 000,00
UAH з ПДВ
1 818 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" 1 909 200,00
UAH з ПДВ
1 909 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА-5" 2 040 000,00
UAH з ПДВ
2 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 18:02
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:00
8. Технічна специфікація.pdf
27 листопада 2020 18:00
6.1 Лист-пояснення п5 ст17.pdf
27 листопада 2020 18:00
3.4 копія актів Закарпат.pdf
27 листопада 2020 18:00
2.3 трудовий договір 2.pdf
27 листопада 2020 18:00
2.2 трудовий договір 1.pdf
27 листопада 2020 18:00
2.1 штатний розпис.pdf
27 листопада 2020 18:00
1.5 техпаспорт авто.pdf
27 листопада 2020 18:00
1.4 Сертифікат_ISO_9001.pdf

Публічні документи

19 лютого 2021 15:43
Електронний підпис
19 лютого 2021 15:24
Інформаційна довідка.pdf
19 лютого 2021 15:24
Лист-роз'яснення.pdf
17 лютого 2021 17:29
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:20
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:17
МВС нова від 29.01.pdf
28 січня 2021 17:49
Електронний підпис
28 січня 2021 17:46
Лист-роз'яснення.pdf
27 листопада 2020 19:30
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:26
довідка про довкілля.pdf.zip
27 листопада 2020 19:08
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:04
трудові 8.PDF.zip
27 листопада 2020 19:04
трудові 7.PDF.zip
27 листопада 2020 19:04
трудові 6.PDF.zip
27 листопада 2020 19:04
трудові 1.PDF.zip
27 листопада 2020 19:04
трудові 2.PDF.zip
27 листопада 2020 19:04
трудові 4.PDF.zip
27 листопада 2020 19:04
трудові 3.PDF.zip
27 листопада 2020 19:04
трудові 5.PDF.zip
27 листопада 2020 19:04
Аналогічний договір.pdf.zip
27 листопада 2020 19:04
довідка про ліцензування.pdf.zip
27 листопада 2020 19:04
акт 141.pdf.zip
27 листопада 2020 19:04
акт 161.pdf.zip
27 листопада 2020 19:04
акт 129 (1).pdf.zip
27 листопада 2020 19:04
акт 106(2).pdf.zip
27 листопада 2020 19:04
акт 129 (2).pdf.zip
27 листопада 2020 19:04
акт 106(1).pdf.zip

Публічні документи

22 грудня 2020 12:58
Електронний підпис
22 грудня 2020 12:57
Ст 17.pdf
22 грудня 2020 12:57
Житоитр ЦЗ.pdf
27 листопада 2020 22:25
Електронний підпис
27 листопада 2020 22:24
19 ISO 45001.pdf
27 листопада 2020 22:24
19 ISO 45001.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
15 проект договору.pdf
27 листопада 2020 22:23
18 ISO 9001 2020р..pdf
27 листопада 2020 22:23
17 Опис к статуту 2020.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
16 Статут 2020.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
4.2.1 Договор Кременчук 2020.pdf
27 листопада 2020 22:23
10. Витяг ПДВ.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
9. Витяг ЄДР.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
8.3 Протокол зборів.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
4.3.1 Акты к договору Житомир.pdf
27 листопада 2020 22:23
4.3 Договор Житомир.pdf
27 листопада 2020 22:23
7 субп.pdf
27 листопада 2020 22:23
4.1.1 Договор Золотоноши 2020.pdf
27 листопада 2020 22:23
5.Ст 17.pdf
27 листопада 2020 22:23
3.7.Труд кн 5.pdf
27 листопада 2020 22:23
3.5.Труд кн 3.pdf
27 листопада 2020 22:23
12 Техничка.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
3.6.Труд кн 4.pdf
27 листопада 2020 22:23
3.4.Труд кн 2.pdf
27 листопада 2020 22:23
4.0 Довідка аналог.pdf (1).p7s
27 листопада 2020 22:23
3.8.Труд кн 6.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
3.3.Труд кн 1.pdf
27 листопада 2020 22:23
8.3 Протокол зборів.pdf
27 листопада 2020 22:23
3.4.Труд кн 2.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
3.1.1 Скан Наказы.pdf
27 листопада 2020 22:23
3.2.Штатний розпис.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
3 працівники.pdf
27 листопада 2020 22:23
3.1.Накази.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
1.1 Не подання.pdf
27 листопада 2020 22:23
12 Техничка.pdf
27 листопада 2020 22:23
19 ISO 14001 2015 ДСТУ.pdf
27 листопада 2020 22:23
19 ISO 14001 2015 ДСТУ.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
16 Статут 2020.pdf
27 листопада 2020 22:23
18 ISO 9001 2020р..pdf.p7s
27 листопада 2020 22:23
17 Опис к статуту 2020.pdf
27 листопада 2020 22:23
15 проект договору.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
11 Ліцензія.pdf
27 листопада 2020 22:22
11 Ліцензія.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
10. Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2020 22:22
8.2.Протокол про призначення.pdf
27 листопада 2020 22:22
9. Витяг ЄДР.pdf
27 листопада 2020 22:22
13 Персональні дані.pdf
27 листопада 2020 22:22
13 Персональні дані.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
8 право підпису.pdf
27 листопада 2020 22:22
8 право підпису.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
7 субп.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
6 стр 17.pdf
27 листопада 2020 22:22
6 стр 17.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
5.Ст 17.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
4.2.1 Договор Кременчук 2020.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
4.1.1 Договор Золотоноши 2020.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
3.8.Труд кн 6.pdf
27 листопада 2020 22:22
4.0 Довідка аналог.pdf
27 листопада 2020 22:22
3.7.Труд кн 5.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
4.3 Договор Житомир.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
3.1.Накази.pdf
27 листопада 2020 22:22
3.6.Труд кн 4.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
3.5.Труд кн 3.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
3.1.1 Скан Наказы.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
3.3.Труд кн 1.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
3.2.Штатний розпис.pdf
27 листопада 2020 22:22
3 працівники.pdf (1).p7s
27 листопада 2020 22:22
2.0 Мат-тех база.pdf
27 листопада 2020 22:22
2.0 Мат-тех база.pdf.p7s
27 листопада 2020 22:22
1.1 Не подання.pdf.p7s

Публічні документи

27 листопада 2020 21:32
Електронний підпис
27 листопада 2020 21:31
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
27 листопада 2020 21:31
Витяг ЄП.pdf.p7s
27 листопада 2020 21:31
Додаток 1,10 Довідка.pdf.pdf.p7s
27 листопада 2020 21:31
Додаток 1,4 Договори ЦПХ 1.pdf.p7s
27 листопада 2020 21:31
Витяг з ЄДР.pdf
27 листопада 2020 21:31
Витяг ЄП.pdf
27 листопада 2020 21:31
Додаток 1,14,1 Паспорт 6ст.pdf.pdf
27 листопада 2020 21:31
Додаток 1,10 Довідка.pdf.pdf
27 листопада 2020 21:31
Додаток 1,4 Договори ЦПХ.pdf
27 листопада 2020 21:31
Додаток 1,3 Трудові книжки 2.pdf
27 листопада 2020 21:31
Додаток 1,3 Трудові книжки 1.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 15:59
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:58
16. Додаток 1 Т.Д..pdf
27 листопада 2020 15:58
15. Додаток 1 Т.Д..pdf
27 листопада 2020 15:58
14. Додаток 2 Т.Д..PDF
27 листопада 2020 15:58
13. Лист - згода.PDF
27 листопада 2020 15:58
12. Додаток 1 Т.Д,.pdf
27 листопада 2020 15:58
11. Статут.pdf
27 листопада 2020 15:58
10. Додаток 1 Т.Д..pdf
27 листопада 2020 15:58
9. Довідка.pdf
27 листопада 2020 15:58
8. Додаток 3 Т.Д..pdf
27 листопада 2020 15:58
7. Додаток 2 Т.Д..pdf
27 листопада 2020 15:58
6. Додаток 1 Т.Д..pdf
27 листопада 2020 15:58
5. Довідка.pdf
27 листопада 2020 15:58
4. Додаток 1 Т.Д..pdf
27 листопада 2020 15:58
3. Додаток 1 Т.Д..pdf
27 листопада 2020 15:58
2. Додаток 1 Т.Д..pdf
27 листопада 2020 15:58
1. Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ФОП "Заєць Тетяна Петрівна"

ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА-5"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41788608
Рішення скасоване 1 818 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2021 13:43
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Рішення скасоване 1 633 200,00
UAH з ПДВ
23 січня 2021 13:43
ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
#40075836
Рішення скасоване 1 650 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2021 13:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41788608
Рішення скасоване 1 818 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2021 13:43
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Рішення скасоване 1 633 200,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 15:21
ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
#40075836
Рішення скасоване 1 650 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 15:21
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 1 633 200,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 15:33
ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
#40075836
Переможець 1 650 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 11:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2021 15:34

Документи

04 грудня 2020 11:15
Електронний підпис
30 листопада 2020 13:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 грудня 2020 17:49
Електронний підпис

Документи

17 лютого 2021 15:33
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутнє документальне підтвердження права власності/володіння/користування майном, яке зазначено у довідці від 24.11.2020 №UA-2020-11-12-008924-c/1 (файл "довідка про наявність МТБ.pdf.zip"), де зазначено 46 найменувань та їх правову підставу володіння/користування, а саме: власність, зокрема за позиціями 45, 46 -МШП, спецодяг. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 Документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування майном за позиціями 45, 46 - МШП, спецодяг, зазначеними у довідці від 24.11.2020 №UA-2020-11-12-008924-c/1 (файл "довідка про наявність МТБ.pdf.zip"). Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2021 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
#40075836
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:41
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 19:52
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 19:51
Договір 44 від 23.03.2021 (прибирання).pdf укладений
24 березня 2021 19:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 650 000,00
UAH