Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
8 064 588,00 UAH
UA-2020-11-12-007629-c b98e1757a9af442b981dcbefeaf0c110
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2019 році було проведено процедуру відкритих торгів по об’єкту: «Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі». Переможцем торгів по об’єкту було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «Анстрой Лімітед», та укладено з ним договір підряду №041/19/219 від 18.12.2019 року на суму 41 491 050,67 грн з ПДВ. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-11-001776-b Дата формування звіту: 18.12.2019 року
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:

-Улаштування бетонних фундаментів загального
призначення об'ємом до 5 м3 бетон важкий В 15 (М 200),
крупність заповнювача 10-20мм
-Монтаж рам коробчастого перерізу прогоном до 24 м
-Грунтування металевих поверхонь за два рази
ґрунтовкою ГФ-021 /гратчастих поверхонь/
-Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь
емаллю ХВ-125, за три рази /гратчастих поверхонь/
-Обшивання каркасних стiн дошками обшивки
-Установлення каркаса з брусiв
-Антисептування водними розчинами
-Покриття олiйними i спиртовими лаками по
пофарбованiй або погрунтованiй поверхнi за два рази
-Шпаклювання стiн фасадів мiнеральною шпаклiвкою
"Cerezit"
-Штукатурення цементно-церезитове по каменю i бетону
-Високоякiсне штукатурення декоративним розчином по
каменю стiн гладких
-Очищення вручну схилів
-Полiпшене фарбування стiн полiвiнiлацетатними
водоемульсiйними сумiшами по штукатурцi
-Звалювання вручну в мiських умовах сухостiйних дерев
м'яких листяних порiд висотою понад 3 м, дiаметр
стовбура понад 30 см до 40 см
-Формувальне обрiзування дерев висотою бiльше 5 м
-Улаштування покриттів з гранітних плит, кiлькість плит
на 1 м2 до 4 шт
- Улаштування бетонної пiдготовки бетон важкий В 10 (М
150), крупнiсть заповнювача 10-20мм
- Улаштування залiзобетонних пiдпiрних стiн i стiн
пiдвалiв висотою до 3 м, товщиною понад 300 мм до
500 мм бетон важкий В 20 (М 250), крупнiсть
заповнювача 10-20мм
-Улаштування залiзобетонних пiдпiрних стiн i стiн
пiдвалiв висотою до 3 м, товщиною понад 300 мм до
500 мм бетон важкий В 20 (М 250), крупнiсть
заповнювача 10-20мм
-Монтаж огорожi
-Очищення вручну схилів
-Нанесення антикорозійної суміші "Cerezit"
-Улаштування поновленого захисного шару
горизонтальних бетонних та залізобетонних конструкцій
при товщині шару ремонтного матеріалу 10 мм
-Додавати на кожні наступні 10 мм збільшення товщини
одного ремонтного шару горизонтальних поверхонь
бетонних та залізобетонних конструкцій
-Шпаклювання бетонних поверхонь полімерцементною
шпаклівкою: вертикальні поверхні, товщина шару 2 мм
-Шпаклювання бетонних поверхонь полімерцементною
шпаклівкою: додавати при зміні товщини шару на 1 мм
до норм 3-3-1 та 3-3-2
-Шпаклювання стiн фасадів мiнеральною шпаклiвкою
"Cerezit"
-Штукатурення цементно-церезитове по каменю i бетону
-Високоякiсне штукатурення декоративним розчином по
каменю стiн гладких
-Полiпшене фарбування стiн полiвiнiлацетатними
водоемульсiйними сумiшами по штукатурцi
-Подача крупнозернистого привозного кар"єрного піску
на площадку пляжу екскаваторами з ковшом мiсткiстю 0,
5 [0,5-0,63] м3, група грунтiв 1, /кiвш грейферний/
-Ущiльнення грунту пневматичними трамбiвками, група
грунтiв 1, 2
-Копання ям для стоякiв i стовпiв вручну без крiплень,
без укосiв, глибиною до 0,7 м, група грунтiв 1
-Засипка вручну траншей, пазух котлованiв i ям, група
грунтiв 1
-Перевезення грунту до 30 км
-Ущiльнення грунту пневматичними трамбiвками, група
грунтiв 1, 2
-Установлення кранiв повiтряних
-Установлення полiетиленових фасонних частин:
вiдводів, колiн, патрубкiв, переходiв діаметром до 110
мм
-Установлення полiетиленових трійників діаметром до
110 мм
-Розроблення грунту у вiдвал екскаваторами "драглайн"
або "зворотна лопата" з ковшом мiсткiстю 0,25 м3, група
грунтiв 1 /при розробцi траншей/
-Засипка траншей i котлованiв бульдозерами потужнiстю
59 кВт [80 к.с.] з перемiщенням грунту до 5 м, група
грунтiв 1
-Ущiльнення грунту пневматичними трамбiвками, група
грунтiв 1, 2
-Укладання трубопроводiв iз полiетиленових труб
дiаметром 25 мм з гідравличним випробуванням
-Укладання трубопроводiв iз полiетиленових труб
дiаметром 50 мм з гідравличним випробуванням
-Установлення фонтанчикiв питних наземних
-Установлення душу
-Установлення пiддонiв душових чавунних i стальних
Мiлких
-Приєднання i випробування трубопроводiв у душу
-Установлення ванн ножних i ручних
-Усунення пустот під бетонними схилами, відсипання ям,
плавунів з пісчано-гравійний суміші автогрейдером
-Улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини
шару 12 см
-Улаштування основи тротуарів зі щебеню , при зміні
товщини на кожний 1 см додавати або виключати до
норми 27-17-3, до 18см
-Улаштування геотекстилю
-Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних
елементiв мощення [ФЭМ]
-Улаштування геотекстилю
-Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних
елементiв мощення [ФЭМ]
-Установлення малих форм масою до 0,5 т
-Демонтаж бетонних плитних тротуарiв iз заповненням
швiв цементним розчином
-Розбирання бортових каменів на бетонній основі
-Розбирання дорожніх покриттів та основ щебеневих
-Розбирання облицювання стiн з гранiтних плит
-Демонтаж огорожі
-Розбирання монолiтних залiзобетонних парапетів
-Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-
самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.
-Перевезення сміття до 30 км
-Звалювання вручну в мiських умовах сухостiйних дерев
м'яких листяних порiд висотою понад 3 м, дiаметр
стовбура понад 30 см до 40 см
-Формувальне обрiзування дерев висотою бiльше 5 м


Проектно-кошторисну документацію по об’єкту : «Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі». – коригування 5, було відкориговано з врахуванням додаткових робіт. За результатами розгляду документації в ТОВ «Експертиза МВК», було отримано позитивний експертний звіт № 29991 від 23 липня 2020 року. Вартість ряду додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим за кошторисним розрахунком становить 8 064 588 грн з ПДВ. Відкоригований проект з реконструкції є невід’ємною частиною первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до: - пошкодження, псування, - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; - несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим; - законодавство України передбачає реєстрацію повідомлення про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до повідомлення (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконання робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому."

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 23 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Коригування 5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Правобережний міський пляж в м. Запоріжжі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

12 листопада 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
Переможець 8 064 534,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 14:30

Документи

12 листопада 2020 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
8 064 534,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2020 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 10:21
ДУ№6 до Договору №041-20-188 від 23.11.2020.pdf зміни до договору
19 липня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 14:41
ДУ№5 до Договору №041-20-188 від 23.11.2020р.pdf зміни до договору
16 березня 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 10:08
ДУ №4 до Договору №041-20-188 від 23.11.2020.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 08:57
ДУ №3 до Договору №041-20-188 від 23.11.2020.PDF зміни до договору
29 січня 2021 08:56
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 09:29
ДУ №2 до Договору №041-20-188 від 23.11.2020.PDF зміни до договору
21 січня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 16:41
ДУ№1 до Договору №041-20-188 від 23.11.2020р.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 16:40
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:26
Договір №041-20-188 від 23.11.2020р.pdf укладений
23 листопада 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 041/20/188
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів, зміни обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 041/20/188
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт, у зв'язку зі додавання додатку 3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 041/20/188
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 у зв'язку зі зміною реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 041/20/188
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, графіку виконання робіт, строку дії договору та викладення Додатку 3 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 041/20/188
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо зміни реквізитів Підрядника, викладення пунктів 2.2, 3.1 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 041/20/188
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML