Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби індивідуального захисту
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-11-12-006391-c a031cc885fd4431789f2f807c1a5f173
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Суха

+380980068187 kucgb@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01987273
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 40
Контактна особа: Наталія Суха
+380980068187
kucgb@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 13:26
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Засоби індивідуального захисту (Комбінезон медичний захисний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковск, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
1000 штуки
Засоби індивідуального захисту (Халат медичний (хірургічний) на зав`язках ))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковск, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 09:59
Протокол № 4 УО про внесення змін до ТД.docx
13 листопада 2020 09:59
ТД (зі змінами) протокол №4.docx
12 листопада 2020 13:41
Додаток 4 (Проект Договору).doc
13 листопада 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 09:59
Протокол № 4 УО про внесення змін до ТД.docx
13 листопада 2020 09:59
ТД (зі змінами) протокол №4.docx
12 листопада 2020 13:33
ТД.docx
12 листопада 2020 13:41
Додаток 4 (Проект Договору).doc
12 листопада 2020 13:33
Додаток 4 (Проект Договору).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно предмету закупівлі та аналогічного договору
Дата подання: 12 листопада 2020 15:14
Дата відповіді: 13 листопада 2020 08:50
Відповідно до 5-го пункту 3-го розділу Тендерної документації : 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Прошу надати роз`яснення - що саме Замовник буде важати аналогічним предметом закупівлі? Чи буде Замовним вважати аналогом надання договору на Комбінезон нетканний та Халат медичний захисний нетканний ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за запитання. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв,
який дає змогу зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні нашому предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Саме предмет закупівлі Засоби індивідуального захисту (комбінезон медичний, халат медичний, шабка-берет тощо) буде вважатися аналогічним.
Спосіб підтвердження виконання аналогічного договору - це може бути копія договору, лист-відгук тощо.

Стосовно питання: чи буде Замовним вважати аналогом надання договору на Комбінезон нетканний та Халат медичний захисний нетканний ? Так. Ці товари належать до засобів індивідуального захисту.
Сертифікат
Дата подання: 12 листопада 2020 15:37
Дата відповіді: 13 листопада 2020 09:30
Вважаємо вимогу надати копію(ї) сертифікату(ів), що підтверджує(ють) впровадження системи менеджменту якості виробництва медичних виробів згідно з вимогами ISO 13485, виданий(і) акредитованим на це органом з оцінки відповідності дискримінаційною умовою, що значно зменшують коло можливих учасників. Закон України Про публічні закупівлі не дозволяє замовникам встановлювати на власний розсуд вимоги, що є вищими порівняно з вимогами, що ставляться самим законом. Так, част. 4 ст. 16 встановлює, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за запитання. Сертифікація по ISO 13485, пройдена в акредитованих Органах з оцінки відповідності, підтверджує, що дане підприємство здатне підтримувати стабільну якість і безпеку виробів при ефективному використанні ресурсів і мінімальному негативному впливі на навколишнє середовище. Отримати сертифікат ISO 13485 означає забезпечити багато переваг для підприємства на українському ринку.
На ринку існує багато підробок. Маючи сертифікат ISO 13485 – це гарантія того, що підприємство допустять до тендеру. На сучасному ринку багато Замовників, які перестали довіряти тільки наявності сертифіката і все частіше вимагають додатково надати докази функціонування системи менеджменту якості. З сертифікатом ISO 13485 ви зможете перемагати в тендерах, а не тільки брати участь в них, ви зможете підвищити конкурентоспроможність, а не тільки отримати імідж надійного постачальника
Але, взявши до уваги вашу вимогу, ми прийшли згоди внести зміни, та виключити цей пункт з ТД. Ми також сподіваємося, що товар, запропонований вами має певну якість.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-12-006391-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПІДГОРНА ЛАРИСА ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2294700026
Дата подання: 18 листопада 2020 00:51
Наявність дискримінаційної вимоги
Доброго дня. У відповідності до таблиці "Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі" Додатку 2 тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції "завірені належним чином копію(ї) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів з додатками (при наявності)". Питання: який саме документ Замовник має на увазі під фразою: "завірені належним чином копію(ї) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів з додатками (при наявності)" (вказати конкретний документ, який на думку Замовника буде це підтверджувати)? Яким законодавчим актом регламентується обов'язкова наявність такого документу? Якщо вам Уповноваженою особою не буде надано оргументованої відповіді, щодо законодавчого акту то вимаю внести відповідні зміни до вище вказаного пункту, а саме видалити вимогу, щодо надання "завірені належним чином копію(ї) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів з додатками (при наявності)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 15:26
Доброго дня. Шановний колего, дякую за запитання. Так як на ринку існує багато підробок, ми , як замовники, намагаємося захистити життя та здоров'я медичного персоналу, та придбати медичні вироби безпечні для споживачів , користувачів або інших осіб, за умови, що будь-які потенційні ризики, які можуть бути пов’язані із застосуванням таких медичних виробів за їх призначенням, є допустимими порівняно з корисною дією для споживачів і поєднуються з високим рівнем захисту здоров’я та безпеки.
Технічний регламент щодо медичних виробів , затверджений Постановою КМУ №753 від 2.10.2013р. зі строком дії до 31.08.2025р.
У разі коли виробник визначає медичний виріб як засіб індивідуального захисту, такий медичний виріб повинен відповідати встановленим вимогам щодо охорони праці та техніки безпеки, встановленим у Технічному регламенті засобів індивідуального захисту, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України№ 761 від 27 серпня 2008 р.
Якщо ви, шановний колего, не є виробником даного товару, ви повинні надати документи які відповідають за якість товару: декларація про відповідність, сертифікат якості, гарантійний лист який підтверджує якість товару тощо.
Номер вимоги: UA-2020-11-12-006391-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПІДГОРНА ЛАРИСА ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2294700026
Дата подання: 18 листопада 2020 00:56
наявність дискримінаційних вимог
Доброго дня. п.7.1 ч.7 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен надати у складі своєї пропозиці сертифікат відповідності, який підтверджує якість предмету закупівлі. Але на цей час дана продукція не підпадає під обов'язкове сертифікування продукції. Тобто встановлена вами вимога є по своїй суті дискримінаційною, що у свою чергу порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі". Тому вимагаю внести відповідні зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію до відповідності діючому законодавству.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 15:25
Доброго дня. Шановний колего, дякую за запитання.
Відповідно ст. 22 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (з змінами , які вступили в дію 19.04.2020 р.) у тендерній документації зазначаються такі відомості :
Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Також ст. 23 п.5. Закону передбачає, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Враховуючи, що надання товарів, виконання робіт (надання послуг) проводиться в закладі де перебуває велика кількість хворих людей, велика кількість медичного персоналу замовнику вкрай важлива якість товарів, що будуть використовуватись в процесі роботи. Дана вимога повністю відповідає чинному законодавству України та в жодному разі не створює дискримінаційні умови закупівлі.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій з цих чи інших причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності.
Якщо даний товар не підпадає під обов'язкове сертифікування, то учасник повинен надати довідку в довільній формі «Про необов’язкову сертифікацію товарів»
Номер вимоги: UA-2020-11-12-006391-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПІДГОРНА ЛАРИСА ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2294700026
Дата подання: 18 листопада 2020 01:00
не відповідність Оголошення вимогам Закону України "Про публічні закупівлі"
Доброго дня. У відповідності до статті 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову, якою повинноаскладатись тендерна пропозиція учасника, а ваше оголошення не містить такої інформації. Прошу привести вашу процедуру закупівлі у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 15:25
Доброго дня. Шановний колего, дякую за запитання.
В розділ І. (Загальні положення) , пункт 7 (Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції) зазначено:
7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Номер вимоги: UA-2020-11-12-006391-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПІДГОРНА ЛАРИСА ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2294700026
Дата подання: 18 листопада 2020 01:05
не відповідність діючому законодавству
Доброго дня. Ознайомившись з вашою закупівлею мною було встановлено, що дана закупівля не відповідає діючому законодавству. Так у відповідності до порядку визначення предмету закупівлі, який вступив в дію у серпні 2020 року , предмет закупівлі визначається за 4-м знаком ДК 021:2015, а номенклатура визначається за 5-8 знаком того ж класифікатора, і ця інформація повинна відображатись, як в оголошенні про проведення відкритих торгів, так і в тендерній документації. Але ця інформація відсутня у вище згаданих документах. Тому вимагаю привести вашу процедуру закупівлі у відповідність до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 15:22
Доброго дня. Шановний колего, дякую за запитання. Так, дійсно, предмет закупівлі визначається за 4-м знаком ДК 021:2015, а номенклатура визначається за 5-8 знаком того ж класифікатора. В оголошені про проведення відкритих торгів, в тендерній документації та в плані закупівель предмет закупівлі визнаний за 4-м знаком. Зробити відповідні зміни в оголошені неможливо, так як коригування плану на даному етапі заборонено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПІДГОРНА ЛАРИСА ІГОРІВНА" 175 000,00
UAH з ПДВ
105 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШМАЛЬКО АНТОНІНА МИКОЛАЇВНА 128 250,00
UAH з ПДВ
105 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИНТЕЗ" 190 730,00
UAH з ПДВ
186 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА» 189 000,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 13:06
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:04
Довідка МВС.pdf
16 грудня 2020 13:04
Довідка ДПС.pdf
28 листопада 2020 23:29
Електронний підпис
28 листопада 2020 23:28
Витяг з ЄДР.pdf
28 листопада 2020 23:28
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
28 листопада 2020 23:28
Технічний паспорт на халат.pdf
28 листопада 2020 23:28
Договір з виробником.pdf
28 листопада 2020 23:28
Договір з виробником.pdf.p7s
28 листопада 2020 23:28
Аналогічні Договори.pdf
28 листопада 2020 23:28
Аналогічні Договори.pdf.p7s
28 листопада 2020 23:28
Довідки та додатки.pdf
28 листопада 2020 23:28
Довідки та додатки.pdf.p7s

Публічні документи

29 листопада 2020 14:55
Електронний підпис
29 листопада 2020 14:53
Кваліфікаційні документи.rar
29 листопада 2020 14:53
Сертифікати на товар.rar
29 листопада 2020 14:53
Аналогічний договір.rar
29 листопада 2020 14:53
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 11:04
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:21
лист згода.pdf
24 листопада 2020 15:21
захист_довкілля.pdf
24 листопада 2020 15:21
Додаток 5.pdf
24 листопада 2020 15:21
Додаток 2.pdf
24 листопада 2020 15:21
Додаток 1.pdf
24 листопада 2020 15:21
Договор + спецификация.pdf
24 листопада 2020 15:21
ШпонькоСертифікати.rar
24 листопада 2020 15:21
уставні документи.rar
24 листопада 2020 15:21
лист-повідомлення.rar
24 листопада 2020 15:21
аналог.договир.rar
24 листопада 2020 15:21
матеріально-технічна база.rar

Публічні документи

29 листопада 2020 14:48
Електронний підпис
28 листопада 2020 18:15
Електронний підпис
28 листопада 2020 18:14
Статут копія.pdf
28 листопада 2020 18:14
Технічна специфікація.pdf
28 листопада 2020 18:14
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2020 18:14
Погодження з договором.pdf
28 листопада 2020 18:14
Паспорт халат.pdf
28 листопада 2020 18:14
Медико технічні вимоги.pdf
28 листопада 2020 18:14
Опис до Статуту копія.pdf
28 листопада 2020 18:14
Опис до Статуту.pdf
28 листопада 2020 18:14
Інформація про Учасника.pdf
28 листопада 2020 18:14
Довідка ст. 17.pdf
28 листопада 2020 18:14
Довідка обладнання.pdf
28 листопада 2020 18:14
довідка договори.pdf
28 листопада 2020 18:14
Дов не платник ПДВ.pdf
28 листопада 2020 18:14
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2020 18:14
Cертифікат ТЕЗАУРУС.pdf
28 листопада 2020 18:14
Гарантыйний лист виробника.pdf
28 листопада 2020 18:14
Гарантійний лист довкілля.pdf
28 листопада 2020 18:14
Виписка (оригінал та копія).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПІДГОРНА ЛАРИСА ІГОРІВНА"

ФОП ШМАЛЬКО АНТОНІНА МИКОЛАЇВНА

ТОВ "СИНТЕЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПІДГОРНА ЛАРИСА ІГОРІВНА"
#2294700026
Переможець 105 800,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 13:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПІДГОРНА ЛАРИСА ІГОРІВНА"
#2294700026
105 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:44
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 13:13
Договір 233.PDF укладений
21 грудня 2020 13:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 105 800,00
UAH