Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Влаштування (технічне переоснащення) систем протипожежного захисту навчального корпусу №1 ЗУНУ за адресою вул.Львівська,11 м. Тернопіль Тернопільської області
Очікувана вартість
1 341 949,20 UAH
UA-2020-11-12-005631-a ● 471b39ccb375412393f60080b0a18d4c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Західноукраїнський національний університет |
Код ЄДРПОУ: | 33680120 |
Місцезнаходження: | 46009, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вулиця Львівська, 11 |
Контактна особа: |
Кушнір Олексій Ростиславович 380352475068 vpm_dz@wunu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2020 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2020 13:22 |
Очікувана вартість: | 1 341 949,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 419,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль, вул. Львівська, 11, 33680120, установа, зазначена у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Влаштування (технічне переоснащення) систем протипожежного захисту навчального корпусу №1 ЗУНУ за адресою вул.Львівська,11 м. Тернопіль Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вулиця Львівська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45312000-7 — Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | джерело фінансування - кошти Державного бюджету України | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 16:11 |
ЗТД №2_ПС Корпус1.doc | |
19 листопада 2020 16:11 |
Д3_Проект договору_ПС Корпус1 (зі змінами № 2).docx | |
18 листопада 2020 16:58 |
ЗТД_ПС Корпус1.doc | |
18 листопада 2020 16:58 |
ТД_ПС Корпус1 (зі змінами).doc | |
18 листопада 2020 16:57 |
Д2_Форма ТП_ПС Корпус1 (зі змінами).docx | |
12 листопада 2020 17:29 |
Д4_Квал вимоги_ПС Корпус1.docx | |
12 листопада 2020 17:29 |
Д1_Тех специф_ПС Корпус1.docx |
19 листопада 2020 16:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 листопада 2020 16:11 |
ЗТД №2_ПС Корпус1.doc
|
||||||
19 листопада 2020 16:11 |
Д3_Проект договору_ПС Корпус1 (зі змінами № 2).docx
|
||||||
18 листопада 2020 16:58 |
ЗТД_ПС Корпус1.doc
|
||||||
18 листопада 2020 16:58 |
ТД_ПС Корпус1 (зі змінами).doc
|
||||||
18 листопада 2020 16:57 |
Д2_Форма ТП_ПС Корпус1 (зі змінами).docx
|
||||||
12 листопада 2020 17:29 |
Д4_Квал вимоги_ПС Корпус1.docx
|
||||||
12 листопада 2020 17:29 |
Д1_Тех специф_ПС Корпус1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 13 листопада 2020 15:57
Дата відповіді: 18 листопада 2020 17:36
Доброго дня, в ТД наявна вимога "копію документа на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень)", що саме має на увазі Замовник, оскільки надання Ліцензії чітко вказано в іншому пункту ТД?????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначене в документації формулювання - відповідно до Ліцензійних умов (ПКМУ № 852) і під цим документом само собою розуміється саме Ліцензія.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 листопада 2020 16:04
Дата відповіді: 18 листопада 2020 17:26
Шановний Замовнику, згідно ТД ви вимагаєте наявність шести електромонтерів та двох налагоджувальників, чим порушуєте законодавство!
Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення передбачають: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює конкретну мінімальну межу для кількості працівників та конкретний обов’язковий перелік працівників для виконання даного виду діяльності, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої кваліфікаційні критерії для Учасників.
Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу з ТД!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Як Ви самі зазначили, в Ліцензійних умовах встановлено мінімально допустиму кількість виконавців конкретного виду робіт - а саме НЕ МЕНШЕ 2-х. Це мінімальні вимоги саме до виконавців робіт, а замовники робіт визначають кількість виконавців відповідно до конкретного обсягу робіт і термінів їх виконання. Враховуючи стислі терміни виконання робіт та загальну кошторисну трудомісткість робіт, передбачена тендерною документацією кількість виконавців є об'єктивно необхідною.
уточнення
Дата подання: 13 листопада 2020 16:06
Дата відповіді: 18 листопада 2020 17:39
Замовник вимагає навчання у працівників "Галузевих норм і правил (Безпека праці в галузі)", надайте будь ласка нормативно правовий акт яким керувався Замовник при встановленні данного кваліфікаційного критерію, та посилання на НПАОП!
Відповідь: Кваліфікаційні вимоги до учасників визначались відповідно до Закону України "Про охорону праці" та постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 р. "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-12-005631-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ЦІЛКОВИТА БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:32549905
Дата подання: 09 грудня 2020 18:03
Дата подання: 09 грудня 2020 18:03
СКАРГА на рішення Замовника
Суб’єкт оскарження вважає, що дискваліфікація тендерної пропозиції ПП «Цілковита безпека» та подальше визнання переможцем аукціону ТОВ «ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ – ТЕРНОПІЛЛЯ» є неправомірним, таким що порушує права і законні інтереси Скаржника, та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 грудня 2020 11:48
рішення від 11.12.2020 № 22912+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 11:48
цінформація про резулятивну частину рішення від 22.12.2020 №23691 .pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 16:03
рішення від 22.12.2020 №23691 .pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Здійснена повторна оцінка тендерних пропозицій учасників
Дата виконання рішення замовником: 16 січня 2021 11:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЦІЛКОВИТА БЕЗПЕКА" |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ- ТЕРНОПІЛЬ" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЦІЛКОВИТА БЕЗПЕКА" #32549905 |
Рішення скасоване |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 23:40
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ- ТЕРНОПІЛЬ" #31138502 |
Рішення скасоване |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 23:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2020 15:05
|
ПП "ЦІЛКОВИТА БЕЗПЕКА" #32549905 |
Відхилено |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2020 11:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2020 23:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ- ТЕРНОПІЛЬ" #31138502 |
Переможець |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2020 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 18:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 18:37
|
2021-12-16_1-М-21_ДУ№ 3.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 18:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 18:24
|
2021-10-21_1-М-21_ДУ№2.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 18:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2021 17:26
|
2021-10-06_1-М-21_Дод угода №1.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 11:42
|
2021-01-15_1-М-21_1300000.pdf | укладений |
16 січня 2021 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна співвідношення між джерелами фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1-М-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна співвідношення між джерелами фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1-М-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна співвідношення між джерелами фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1-М-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |