Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування автоматичного біохімічного аналізатора ABX Pentra C200)
Очікувана вартість
12 110,00 UAH
UA-2020-11-12-004351-c 62273312c4a04e8fb12bdea6fa3ea2fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Зінов'єва

+380444607428 kmpb2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496780
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11
Контактна особа: Ірина Зінов'єва
+380444607428
kmpb2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 14:04
Очікувана вартість: 12 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування автоматичного біохімічного аналізатора ABX Pentra C200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, м. Киів, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється на підставі актів наданих послуг не пізніше ніж протягом 14 днів після підписання актів сторонами. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 16:17
Перелік змін (1).docx
16 листопада 2020 16:17
ТД№154_бiохiмiчний_аналiзатор_зі_змінами.2020.docx
16 листопада 2020 16:17
Проект_договору_зі_змінами.docx
16 листопада 2020 16:17
технічний_опис_зі_змінами.docx
16 листопада 2020 16:17
протокол_№_161.pdf
12 листопада 2020 11:50
Проект_договору_біохімічний_аналізатор.docx
12 листопада 2020 11:50
Технічний_опис_біохімічний_аналізатор.docx
12 листопада 2020 11:50
ТД№154_бiохiмiчний_аналiзатор_2020.docx
16 листопада 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 16:17
Перелік змін (1).docx
16 листопада 2020 16:17
ТД№154_бiохiмiчний_аналiзатор_зі_змінами.2020.docx
16 листопада 2020 16:17
Проект_договору_зі_змінами.docx
16 листопада 2020 16:17
технічний_опис_зі_змінами.docx
16 листопада 2020 16:17
протокол_№_161.pdf
12 листопада 2020 11:50
Проект_договору_біохімічний_аналізатор.docx
12 листопада 2020 11:50
Технічний_опис_біохімічний_аналізатор.docx
12 листопада 2020 11:50
ТД№154_бiохiмiчний_аналiзатор_2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБІКС" 12 018,00
UAH з ПДВ
12 018,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Діалог Діагностікс" 12 110,00
UAH з ПДВ
12 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 22:23
Електронний підпис
09 грудня 2020 22:23
п.9_бенефіціар_нов.pdf
09 грудня 2020 22:21
Документи переможця.pdf
09 грудня 2020 22:21
file_пологовий 2.pdf
09 грудня 2020 22:21
Dovidka_20318595200770343277.pdf.p7s
09 грудня 2020 22:21
Dovidka_20318595200770343277.pdf
09 грудня 2020 01:15
Електронний підпис
09 грудня 2020 01:09
відгук боярка сервіс.pdf
27 листопада 2020 22:59
Електронний підпис
27 листопада 2020 22:59
ЛАБІКС тех.pdf
27 листопада 2020 22:59
ЛАБІКС кваліф_частина 2.pdf
27 листопада 2020 22:59
ЛАБІКС кваліф_16_17 ст.pdf
27 листопада 2020 22:59
госп санкції.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 10:51
Електронний підпис
27 листопада 2020 10:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБІКС"

ТОВ "Діалог Діагностікс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАБІКС"
#34980064
Переможець 12 018,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 15:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 10:36

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ ВІДПОВІДНО ДО Ч. 16 СТ. 29 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Тендерним комітетом КНП «КМПБ № 2» при розгляді тендерної пропозиції, поданої ТОВ "ЛАБІКС" (ід. код 34980064) було виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути в електронній системі закупівель невідповідності в документах. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником не надано в тендерній пропозиції оригінали відгуків, видані замовниками з якими були укладені аналогічні договори. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації «У тендерній пропозиції учасникам необхідно надати таке документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону: … 3. за критерієм «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: - довідку у довільній формі із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори із зазначенням дат і номерів договорів та інформації про належне виконання договорів стосовно якості, кількості та строків,та документи, що підтверджують їх виконання: оригінали відгуків, видані замовниками з якими були укладені договори. Відомості повинні підтверджуватися копіями договорів з установами, де надавались аналогічні послуги за останні три роки. Замовниками згідно договорів можуть бути установи державної, комунальної або приватної форми власності. Під аналогічним договором у цій тендерній документації слід розуміти виконання учасником договору щодо визначеного предмету закупівлі.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оригінали відгуків, видані замовниками з якими були укладені надані аналогічні договори.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБІКС"
#34980064
12 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 13:00
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:02
Лабікс№13912-20.pdf укладений
21 грудня 2020 12:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 018,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 003,00 UAH)