Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2020-11-12-004085-c ec59f93151df48a787ba7cbe8e2d2d14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Осипчук

+380442920520 osypchuk.s@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Сергій Осипчук
+380442920520
osypchuk.s@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 11:07
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Послуги з ремонту судна «Капітан Зібер»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту судна «Капітан Зібер»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.3.1. Протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акта приймання судна в ремонт на підставі виставленого Виконавцем рахунку здійснюється попередня оплата в розмірі 50 (п’ятдесят) відсотків від вартості основних Послуг. Аванс 10 Банківські 50
Iнша подія 4.3.2. Остаточний розрахунок за надані Послуги здійснюється після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг та Акта приймання судна з ремонту протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі рахунку Виконавця за умови виконання підпунктів 6.3.5-6.3.8* Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:08
ТД - Послуги з ремонту судна «Капітан Зібер»(1).docx
27 листопада 2020 16:08
27-11.02_Протокол_зміни в ТД_ремонт Зібер.docx
27 листопада 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:08
ТД - Послуги з ремонту судна «Капітан Зібер»(1).docx
12 листопада 2020 11:38
ТД - Послуги з ремонту судна «Капітан Зібер»(1).docx
27 листопада 2020 16:08
27-11.02_Протокол_зміни в ТД_ремонт Зібер.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОРРЕМСЕРВІС" 3 504 000,00
UAH з ПДВ
3 504 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Магістраль-Юг 3 920 000,00
UAH з ПДВ
3 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СРЗ" 3 999 588,00
UAH з ПДВ
3 999 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЛІНА" 4 000 000,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 16:30
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:28
Згода працівники.pdf
04 грудня 2020 16:27
форма 1.pdf
27 листопада 2020 15:56
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:50
Інфо. док.pdf
27 листопада 2020 15:50
Підтверж. прац.pdf
27 листопада 2020 15:50
Якість.pdf
27 листопада 2020 15:50
форма 2.pdf
27 листопада 2020 15:50
форма 1.pdf
27 листопада 2020 15:50
тех вимоги.pdf
27 листопада 2020 15:50
субпідрядник.pdf
27 листопада 2020 15:50
Статут.pdf
27 листопада 2020 15:50
СВП РСУ.pdf
27 листопада 2020 15:50
Протокол засновників.pdf
27 листопада 2020 15:50
пропозиція.pdf
27 листопада 2020 15:50
Проект договору.pdf
27 листопада 2020 15:50
код доступу.pdf
27 листопада 2020 15:50
працівники.pdf
27 листопада 2020 15:50
згода персональні.pdf
27 листопада 2020 15:50
Повноваження підпису.pdf
27 листопада 2020 15:50
Згода договір.pdf
27 листопада 2020 15:50
ПДВ.pdf
27 листопада 2020 15:50
Єдиний податок.pdf
27 листопада 2020 15:50
Опис.pdf
27 листопада 2020 15:50
Договір Солодунов.pdf
27 листопада 2020 15:50
мат тех база.pdf
27 листопада 2020 15:50
Договір Азов Верфь.pdf
27 листопада 2020 15:50
Довкілля.pdf
27 листопада 2020 15:50
Довідка санкції.pdf
27 листопада 2020 15:50
довідка досвід.pdf
27 листопада 2020 15:50
Довідка дозвільні.pdf
27 листопада 2020 15:50
Відсутність підстав.pdf
27 листопада 2020 15:50
відсутність обмежень.pdf
27 листопада 2020 15:50
Відгук.pdf
27 листопада 2020 15:50
вартість чистих активів.pdf
27 листопада 2020 15:50
Акти Солодунов.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 11:20
Електронний підпис
18 грудня 2020 11:10
довідка ЄДР
18 грудня 2020 10:51
2_9 Довідка МВС
18 грудня 2020 10:51
2_8 Накази і протоколи
18 грудня 2020 10:51
2_6 Довідка стаття 17 ч1
18 грудня 2020 10:51
2_5 Довідка стаття 17 ч2
04 грудня 2020 16:13
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:07
19 Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2020 16:07
12 Довідка субпідряд.pdf
04 грудня 2020 16:07
11 Довідка стаття 17.pdf
27 листопада 2020 15:56
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:41
21 Регістрові.pdf
27 листопада 2020 15:41
20 Довідка захист довкілля.pdf
27 листопада 2020 15:41
Довідка (2).zip
27 листопада 2020 15:41
19 Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2020 15:41
15 Проект договору.pdf
27 листопада 2020 15:41
14 Статут з кодом доступу.pdf
27 листопада 2020 15:41
13 Накази і протоколи.pdf
27 листопада 2020 15:41
12 Довідка субпідряд.pdf
27 листопада 2020 15:41
11 Довідка стаття 17.pdf
27 листопада 2020 15:41
10 Довідка про ліцензію.pdf
27 листопада 2020 15:41
7 Довідка активи.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 13:04
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:57
відомості про роботу.pdf
30 листопада 2020 12:57
довідки.pdf
30 листопада 2020 12:57
нов.протокол,наказ.....pdf
30 листопада 2020 12:57
рішення 14-20.pdf
30 листопада 2020 12:57
РСУ, витяг,ДОК.pdf
30 листопада 2020 12:57
СТАТУТ.pdf
30 листопада 2020 12:57
опис.pdf
30 листопада 2020 12:57
протокол 1-19.pdf
30 листопада 2020 12:57
ТП.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 10:33
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:32
Паспорт.PDF
25 листопада 2020 10:32
Документи1.PDF
25 листопада 2020 10:32
Документи 2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОРРЕМСЕРВІС"

ТОВ Магістраль-Юг

ТОВ "СРЗ"

ТОВ "СЕЛІНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МОРРЕМСЕРВІС"
#40443309
Відхилено 3 504 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 11:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 16:48
ТОВ Магістраль-Юг
#31096185
Переможець 3 920 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 11:50

Вимога про усунення невідповідностей

Замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «МОРРЕМСЕРВІС» невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: 1. Щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1) перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції надана довідка від 26.11.2020 №01-06/623 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом Закупівлі, в якій відсутня інформація про досвід роботи зазначених працівників на підприємстві; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1.1 розділу І додатка 2 до тендерної документації; 3) перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка в довільній формі за підписом учасника/керівника (або уповноваженої особи) учасника з інформацією про працівників, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю із зазначенням їх ПІБ, посади, освіти, загального досвіду роботи та досвіду роботи на підприємстві. 2. Щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1) перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ (-и) або його (-їх) копія (-ї), що підтверджує (-ють) право власності та/або право розпорядження (використання, користування) обладнанням, зазначеним у довідці від 26.11.2020 №01-06/639 про наявність у учасника ТОВ «МОРРЕМСЕРВІС» обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом Закупівлі, а саме договір № 001 від 15.01.2020; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2.2 розділу І додатка 2 до тендерної документації; 3) перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ (-и) або його (-їх) копія (-ї), що підтверджує (-ють) право власності та/або право розпорядження (використання, користування) обладнанням, зазначеним у довідці від 26.11.2020 №01-06/639 про наявність в учасника ТОВ «МОРРЕМСЕРВІС» обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом Закупівлі. 3. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 1) перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника відсутнє підтвердження державної реєстрації наданого учасником Статуту ТОВ «МОРРЕМСЕРВІС», затвердженого рішенням засновника від 12.06.2019 № 12-06-1; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: абзац восьмий пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 3) перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: підтвердження державної реєстрації Статуту ТОВ «МОРРЕМСЕРВІС», затвердженого рішенням засновника від 12.06.2019 № 12-06-1, (відмітка органу державної реєстрації на титульній сторінці/ оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги/лист в довільній формі із посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг).

Документи

10 грудня 2020 11:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Магістраль-Юг
#31096185
3 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 14:08
488-20ДЗ ДУ № 1 від 25.03.2021.pdf зміни до договору
25 березня 2021 14:05
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:04
договір Зібер.pdf укладений
24 грудня 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору внесено у зв'язку з необхідністю зменшення обсягів закупівлі в частині надання основних послуг та визначення переліку додаткових послуг, керуючись п.п. 1.3, 3.4, 5.4, 5.16, 12.7.1, 12.7.2, 12.7.3 Договору, враховуючи норми частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 488/20 Дз
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 06 квітня 2021
Сума оплати за договором: 3 871 597,33
UAH (в тому числі ПДВ 645 266,22 UAH)